Ik zie het steeds vaker... Eerst alleen op t.v. en in modebladen... Maar nu zie ik het ook in het straatbeeld verschijnen! Je broek IN je laarzen gepropt!
Ligt aan je figuur vind ik..als je ook maar een beetje brede heupen hebt moet je er al niet aan beginnen! Maar het hoeft niet lelijk te zijn vind ik hoor!
donateur
ik vind het maar heeeeeel vaag.. sowieso niets voor mij anyway. Het kan best mooi zijn hoor, dat hoor je mij niet zeggen, maar echt kapot ben ik er niet van
Nou ik vind het nou niet bepaald mooi. Laat ik me broek maar gewoon over me laarzen houden... Ja een legerbroek in kisten das wel iets anders denk, dat kan ook wel vind ik. Maar das meer iets voor in het leger.
Ik vind het oerlelijk
Ha ha had het net ook al ergens anders in een topic geantwoord. Maar dat ging eigenlijk over legerkleding.
Ik vind het ook totaal niks! Zo'n spijkerbroek en dan je laarzen erover heen net alsof je hebt gefietst en je vergeten bent je broek uit je laars te halen (die heb je erin gestopt omdat het anders tussen je ketting komt ofzo), of misschien ben je bang dat je broek nat wordt...)
Je hebt ook van die laarzen waar je zo naar binnen kunt kijken dat blijkt het ook helemaal te zijn
zag laatst in de stad zo'n wijffie lopen, met een witte pofbroek an. en dan laarze net tot onder der knieje, en daar ahd ze der broek ook ingestopt....nah zag er echt niet uit
kwam niet meer bij vant lache whehe
ik vind het nogal 'paardrijden' ..!
idd terrorvana, met een legerbroek en kisten vind ik het wel weer staan
donateur
Het kan heel mooi zijn vidn ik...
Laatst zag ik bij idols een meisje die dat had (marieke) en toen vond ik het best cool, maar soms zie ik mensen lopen en heb ik echt zo iets van mijn god doe ff normaal..
Nee, broek in m'n laarzen, dat zou ik nou niet zo snel doen
Wat ik ook de laatste tijd regelmatig op straat zie zijn meisjes die van die slobbersokken/beenwarmers/balletdingen (in de kleuren knalroze of oranje) over hun puntlaarzen heen hebben..
Das ook wel vaag of niet?? Ik vind het in ieder geval superlelijk!!
ach die slobsokken is wel handig als je je zomerschoenen in de winter aanwilt maar ik vind het ook niet echt wat. volgens mij was dat eerst ook 'in', kan me herinneren dat ik op de basisschool zoiets had
hmmm ik zag laatst een meisje en het stond haar ZOOOO MOOI! ik dacht echt van wow, echt vet....
maar ik ben super kort, en niet mega dun, en het zou mijn gewoon niet staan.... dus kan best mooi zijn, op andere mensen
Nou daar ben ik het niet mee eens Laura. Misschien zijn er wel wat meelopers die toch bezwijken onder de sociale druk om erbij te horen. Maar ik denk dat de meesten van ons die er nu op 'kotsen' er echt niet mee zullen gaan lopen. Ik in ieder geval niet!! Bah, wat vind ik het lelijk...
donateur
vind het er ook niet uitzien, die variant waar nadia het over had (broek tot aan je kuiten, en dan hoge laarzen erbij) vind ik ook zwaar wazig.
Ik had dat een keer aan na het het afteren omdat het ff nie anders kon, en ik schaamde me helemaal kapot.
ga ik naar Qlimax.. lopen er gewoon serieus meiden die dat voor het mooi aan hadden. héél lelijk, maar ja.. ik snap de mode sowieso nooit zo goed.
Bij de één wel en ander niet!
vind het wel mooi staan bij bijv. een indisch halfbloedje met kleine voetjes...maar iemand met maat 44-timberlands...nou nee..
donateur
Ik vind het maar niks maar ja misschien heb ik wel geen smaak want bijna elk meisje loopt met hakken die in een punt lopen je weet wel en dat vind ik ook 3 x niks
2 Dana19> idd. nu vinden ze het allemaal geen porum maar over een tijdje kan het zijn dat iedereen er mee loopt.. Net zoals de puntschoenen.. Niemand liep er eerst mee en nu draagt iedereen die schoenen!
laatste aanpassing
Tis net of je dan zo'n zwartepieten pofbroek aan hebt, ik vind het niet echt....
hahahahaha... ik moet lachen om die mensen die dat doen. Zeker nog als je het bij je naaldhak laarsjes doet..... jak.. toch?
Als je het over de o-zo-bekende pofbroeken hebt Gaaf Aaliya style
donateur
haha, m'n vriendin is Italiaans, en in Italie is dit al een poosje in, toen ze dit de eerste keer deed heb ik echt ontzettende ruzie met haar gehad, hahaha. Ik vind het echt geen porum!!
Ik vind het er echt niet uitzien
echt gewoon geen porum
Net zoiets als dat je broek op je knieën hangt en je boxer er boven uit komt
laatste aanpassing
kvind t echt super lelijk ook, dus ik ga hier niet aan mee doen! hehe
vroeger lang geleden is dat ook in de mode geweest moest je een ski broek aan met een bandje onder je voet door en daar laarzen overheen
neej toen heb ik dat wel aan gehad maar ik twijfel toch sterk of ik dat nu weer zal doen. of t moet een hele hele strakke broek zijn die nog niet een beetje kan flubberen lol als jullie snappen wat ik bedoel
Zelf draag ik et niet maar ik vind et
best wel leuk staan bij sommige mensen..
Ligt net aan de combinatie die iemand
draagt.. Ik vind et wel
Mwuah kan leuk staan idd bij sommige mensen maar vind et zelf niet echt top. en je moet het model ervoor hebben. ik vind dat het leuker staat bij iemand die wat kleiner is!
laatste aanpassing
2 Nancy ut toverpopje
Mode niet zo goed snappen? De kleding die jij draagt vinnik juist op en top hip. Maar ja das natuurlijk ook alleen maar mijn mening
Niet in laarzen.
Had al een hele tijd in het weekend soms een broek in me kisten.
Heb namelijk doordeweeks meestal van die wijd-uitlopende broeken aan. Die wil ik dan in het weekend ook aan, maar dan vind ik t leuker om ze in me kisten te doen. Vonk altijd wel stoer staan.
Zag wel vandaag een klein meisje met van die soort boksschoenen die een jaartje geleden 'in' waren en daar dan d'r broek in. Dat stond wel erg leuk.
Maar niet een wijde broek in van die nette laarzen en dan met de rest hele nette kleding.
Dus wel stoer, maar niet netjes dan vink t nix.
Jaah ik vind dat wel stylo met mooie punt laarsjes eronder jah!!
zo'n pofbroek, en dan die broek in je laarzen (natuurlijk wel puntlaarzen) staat echt alleen mooi als t meisje vrij lang is met lange benen. want zowieso lijk je er kleiner door en/of dikker. dus bij wat kleinere meisjes is dit
geen gezicht
ik vind dat dus echt niet mooi... bij mij op school is ook zon meisje die ermee loopt... dan heeft ze echt een FOUTE broek aan met FOUTE schoenen!... stond echt voor geen meter!
donateur
ik ben er nu aan gewend en begin het steeds mooier te vinden
donateur
Echt dom!
Sommige mensen hebben daar echt een kop voor en dan is het wel OK omdat het dan tenminste nog een beetje staat/klopt
Maar vaak ziet het er nageaapt en FOUT uit
Ik vind het leuk.. Maar wel alleen bij een bepaald soort laars.. Ik zag een vrouw met d'r broek in laarsen met een superhoge hak gepropt, dat vond ik niet mooi
Ik vind het bij mooie lange vrouwen best wel leuk, maar bij mezelf never! Ik ben al zo een propje en dan ook nog van die strakke broeken, nee niet voor mij. Voor mij blijft het de broek met de wijd uitlopende pijp hoor!
het is erg wennen!!!
eerst vond ik die puntschoenen ook niet veel aan maar je krijgt er ook steeds meer keuze in!!
en hetzelfde gaat denk ik hiermee ook gebeuren!!
hier moet je wel slank voor zijn want het maakt je alleen maar dikker!
Ik vind het vreselijk.... zooooo jaren 80 dan ook nog met zo'n gekke halve kuif/hanekam...
Ik pas ervoor.. maar ik ga soweiso nie meer met de mode mee want die rare bloesjes/zigeunertjes mode van de afgelopen herfst heb ik ook verre van mijn kledingkast gehouden!!!
Ik zal er nooit mee gaan lopen, ook niet als iedereen het doet want ik vind t echt spuuglelijk!! En dan als toppunt idd nog die beenwarmers.. pfff... ik snap er echt helemaal niks meer van!!!!
En ondertussen kan ik bijna geel leuke kleren meer kopen omdat ik weiger er zo bij te lopen...
Het Ziet Er Ni Uit !
Tja, die broek in de schoenen is niet echt super nee, er zijn tegewoondig ook veel meiden die vanm die beenwarmers over hun schoenen heen dragen.
Van die puntschoenen
met beenwarmers erover
zo'n gel kuif
Superrrkort spijker rokkie
en een veel te grote zonnebril en een veel te grote riem.
Bij sommige meissies staat het nog ook, maar sommige meisjes kunnen die kleren beter in de kast laten hangen.
zo´n kuif en grote bril vind ik wel vet hoor.
kvind die 80´s style wel vet. draag zelf ook vaak broek met wijdlopene pijpen enzo, strakke shirts, ben alleen me bril kwijt.....maar met die 80´s look kun je ook echt overdrijven....zoals dus veel van die 14 tot 17 jarige kutjes die denken dat ze j-lo of iets dergelijks zijn...
maar nogmaals.
hardstyle_indo wrote: zo'n pofbroek, en dan die broek in je laarzen (natuurlijk wel puntlaarzen) staat echt ALLEEN mooi als t meisje vrij lang is met lange benen. want zowieso lijk je er kleiner door en/of dikker. dus bij wat kleinere meisjes is dit geen gezicht...
ik vind het wel leuk, maar ik vind het altijd zo lomp dat je op een gegeven moment iedereen er mee ziet lopen. "anders hoor je er niet bij" als je begrijp wat ik bedoel....
Ik zou er dan juist niet mee gaan lopen
Ik lachte mijn moeder altijd al uit op oude fotoos toen dit ook in was ik vond het er toen niet uitzien en nu nog steeds niet
Kan net niet...
Ik heb wel zo'n pofbroek met mijn puntlaarsjes, maar ik heb nog nooit mijn broek in mijn laars gedaan, ben het ook niet van plan.
Ik zag laatst ook een meisje met van die beenwarmers erover, dat vond ik echt verschrikkelijk!!!
Je kunt ervan vinden wat je wilt, maar feit is dat over een paar maanden half nederland erin loopt...
(als dat niet al zo is)
donateur
Broek in je laarzen hahaha dan lijk je net zo'n duitser
Sorry, ik vind het echt geen gezicht. Vooral als ze over die broek ook nog eens beenwarmers hebben
Jammergenoeg zie ik op straat niks anders meer, bijna al die meiden zijn klonen van elkaar met hun netpanties, puntlaarsjes, spijkerjasjes, legerbroeken en brede riem met zilveren kettingen eraan...
Het lijkt wel of tegenwoordig bijna niemand meer een eigen identiteit heeft en ze hun persoonlijkheid puur ophangen aan hoe "hip" ze erbij lopen...
Inderdaad geen porem. Zo'n pofbroek in van die puntlaarsjes zou dan mode moeten zijn.
Maar ik vind het er niet uit zien. Alsof ze geen kettingkast op hun fiets hebben.
typisch een voorbeeld van de breezerstyle,ze zien een ster het dragen(kylie minoque begon der mee d8 ik)en binne een paar weken wille ze het allemaal.. ik vind et echt lelijk. die broek in de laarsen.er niet in kan mooi zijn ligt eraan wie et draagt en wat je erbij uitstraalt zeg ma
Ik vind het geen gezicht, tis trouwens ook niet handig, ben je beedje aan het spelen in het zand, valt er als nog zand in die rubberkaplaarzen van je terwijl je moeder ze juist bij je aan gedaan had zodat je "schoon zou blijven" .
Ik vindt dit echt een grote schande voor deze samenleving, het ziet er echt niet uit! en dan van die hoge kuiven!maarja, je kunt het ze moeilijk verbieden, ieder zijn eigen smaak, maar ik vindt het echt geen poRum!
ik vind t wel leuk, het moet je alleen wel staan ...alleen die beenwarmers vind ik echt vreselijk.
Maar iedereen vond puntschoenen in het begin ook niet leuk en nu lopen er echt veel mensen mee
laatste aanpassing
Ik vind het eigenlijk best seksie bij sommige meisjes, maar vind het alleen naar dat alle mensen die denken fashionable te zijn er allemaal precies het zelfde uitzien...
donateur
Ik dacht dat we de jaren '80 al ver achter ons hadden gelaten............
Daar komt het spreekwoord hoog water op scheveningen nou vandaan !!
Of niet? Tzou ook zo kennen zijn dat het de nieuwste mode is van de waddeneilanden want dan word je broek nie vies bij het wad lopen !!
Ik blijf bij mijn standpunt dat ik het superlelijk, geen gezicht, belachelijk, meeloperig en onorigineel vind. En daar komt nog eens bij dat ik hier in Rotterdam regelmatig TE dikke meisjes ermee zie lopen, waardoor ze nog eens 10 kilo zwaarder lijken... Heel jammer..
Heel erg lelijk! Je ziet ze tegenwoordig ook steeds meer in combinatie met beenwarmers...
U G L Y!!!
laatste aanpassing
donateur
Lelijk!!!
net als die rage dat veel jongens opeens hun broek in hun sokken stopte....
Mijn persoonlijk mening is en ik ben denk ik een van de weinige hier dat ik het wel leuk vind... ik doe het zelf ook en het gaat er volgens mij om of je hetzelf leuk vind en niet wat anderden van je vinden. Ik vind idd wel wat dikke en kleine meiden het beter niet kunnen doen... al het "minder" leuke wordt geaccentueerd... Dus alle lange en slanke meiden trek die combatbroeken en puntlaarsjes aan
het ligt eraan denk ik hoe je het combineert maar het kan er zeker goed uit zien.. heb alleen de juiste combinatie ervoor en kom niet met rare sokke aanzetten ofzo..
ja ik vind het wel top en idd je ziet het nu overal...
maar zoals er werd gezegd Wortelbenen???
tis maar net hoe ver je die broek bij je schoen in propt..
maar het is ook niet de bedoeling het zo ver te doen.. gwoon een klein stukje..
en als je dat doet vind ik dat het wel stijl heeft...
Walgelijk...idd voor meeloopkutjes! Punt schoenen, leger broek en een kuif....Dan hoor je erbij...haha, kan volgens mij niet eens lekker zitten. Zag ook meiden met van die puntschoenen en onwijze hakken op qlimax...waarom ben je daar dan?? Lekker uit je dak gaan op die schoenen of mooi paraderen in je 'hippe' outfit langs de kant. Beetje jammer, ze zouden alle niet dansende mensen van zo'n feest moeten verbannen...
nou ik zit dus op een mode styling opleiding en echt iedereen loopt ermee!! eerst vond ik het wel leuk maar als ik het nu zie denk ik echt vannuh... ziet er nie uit!!!! en sommigen denken dan een eigen creatie te hebben maar die ziet er nog dommer uit!! ik zou het zelf nooit dragen , ik mag dan wel op zo'n opleiding zitten maar ik draag nie zo'n pofbroeken in de broek!
Ik vind t in 1 woord geweldig Heb ook al bijpassende puntlaarzen gekocht en al me ouwe broeken de deur uit gegooid......
Dit is voor mij de mode
Hoor ik er nu beetje bij???
misses.. @...
Ik ben het ook compleet met je eens.. dus als je sokken in je broek hebt ben je direct een mee loop kutje..?? het is toch je eigen persoonlijke smaak.. ieder zn eigen toch.. ik liep er laatst mee door de stad.. en kreeg alleen maar positieve reacties.. dus het is echt niet alleen maar negatief!
2 supercinnie, hmm... beetje vaag comentaar een van designenstylingmeisje... Ik dacht dat jullie juist de heersende mode in beeld brachten als je nou modeontwerpen deed zou ik je snappen, dan zou je juist "vooruitlopen" Maar goed zal ik het wel weer verkeerd gezien hebben. Ik ga overigens zelf de modeontwerpopleiding in arnhem doen dus ik weet heus wel waar ik over praat (anders was ik echt niet aangenomen) en ik draag gewoon combatbroeken die overigens ook nog eens erg lekker zitten want je hebt veel meer bewegingsvrijheid dan in van die strakkestretchbroekjes...
Damn wat een suffe reacties zeg! Ik vind het duz echt supermooi! Zo een broek de laars in en beenwarmers! yeah... ik zal het sterker vertellen als ik op straat een mooi meisje/vrouw zie die het zo draagt dan smelt ik...
2 ThaDreamgirl: Sokken in je broek?! We hadden het toch over broek in je laarzen?!
De trend is al doorgevoerd tot alle lagen van de bevolking... Zag laatst iemand lopen ,die waarschijnlijk héél trendy and hip dacht te zijn, met een lelijke spijkerbroek in haar enkellaarzen met bolle punt en blokhak gepropt... Yikes!
ik vind de broeken opzich nog oké, de schoenen lopen voor geen ene meter, wie mooi wil zijn moet pijn lijden zeggenze wel eens, nou mij niet gezien, je voeten lijken gelijk maat 42 en je tenen zitten dan nog klem ook. Die beenwarmers vind ik helemaal fout, vroeger waren ze er in alle kleuren van de regenboog nu maar hopen dat dat niet ook in de mode raakt... ik ben liever mooi in me eigen stylie dan mooi net als de rest van nederland!!!!!!!!