Partyflock
 
Forumonderwerp · 599753
­ Nederland
Artiest {SHOWLIST artist 52163, 1147}
Eindelijk is het dan zover. Alles is rond. Eindelijk weer een potje flink stampen in Utrecht.

Druk hier voor bijhorende agenda

17-05 in een mooie locatie die dit keer met lasers, extra geluid en mooie video projecties gevuld gaat worden. Get ready for "Hakkuh"!!!
laatste aanpassing
 
Werkzaam bij 2-dance Events
Artiest Droenez
Er is maar 1 zaal en een groot balkon maar daar is geen 2e zaal van te maken.

Misschien zitten er een hoop duo's tussen?
ja dat zal dan wel ja :) want spy-d en en thumbler draaien wel vaker samen.
 
:bounce:lijkt me zeker vet:bounce:
Artiest Fibre
De grote namen krijgen iig normale set en de coalition dj's worden verdeeld over de resterende tijd!

:bounce:
Weinig duo's!! Ik draai iig niet samen met Tumbler. Wat hardcore betreft draaien wij allebei een beetje verschillend. Ik draai de nieuwe stijl en Tumbler oude stijl tot 1995.
vechtsebanen was KOELLLLLLLLL
aha dat worden dus wat kortere setjes :) maar dat geeft als je maar goed draaid ;)
Artiest {SHOWLIST artist 44582, 21271, 1145}
Hohohohoho Spy-kutje, ouwe stijl t/m '95 ???, doe daar maar een jaartje of 2 bij, dus '97 (voor het geval iemand niet kan rekenen ;p). Rond die tijd ben ik gestopt met Hardcore en jij begonnen, dus we overlappen elkaar wel een stuk. Kunnen we iig. wel achter elkaar draaien, jij pakt gewoon over waar ik ophou :D
Die platen heb ik tijdens jouw laatste set niet gehoord, alleen maar de hitjes tot '95. Maar dat achter elkaar aan draaien is wel een goed idee.
Als jullie mekaar nu al in de haren vliegen wordt het wel eens tijd voor een battle ;)
Met koninginnedag wordt het weer een battle, niet in Utrecht.
Met Koninginnedag moet ik eerst nog ff battlelen met Lars, daarna ben jij aan de beurt ;p
Lars Tindy?? Maar als ik op de 2e plek kom hoeft het niet meer! ;p
o beter weer een feest van coalition
zijn altijd lekker
ik denk dat ik hier zeker wel effe ga kijken
Slijmerd :P
Nee hoor, is gewoon een feit ;p
 
vergeet niet dat de lady's in utrecht ook weer van de party zijn... gaan we er eens een vet feest van maken toch...
2tumbler: dus die battle gaat echt door??
Hoezo, durftie opeens niet meer? :D
 
nee daar niet voor,ik wist alleen niet of het nou serieus was...
Is toch leuk, ff een half uurtje plaatjes draaien samen met Lars, ff kijken oftie me kan hebben!!! ;p
 
Artiest {SHOWLIST artist 30715, 105, 2650}
Battle?? Wat is een battle?? Ik dacht dat ie bottle zei... met inhoud!
 
hahahaha is dat nou echt het enig waar je aan kan denk lars??
2 Tumbler: kijk jij nou maar uit dat je niet genadeloos door lars wordt afgeslacht...hihi
Ben erg benieuwd!! Enne.... Lars, die bottle regelen we ook wel voor je!!
Genadeloos wordt afgeslacht????? Hij ja ;p
2 Lars: gaan we toch ook een battle aan voor die bottle??? Kan ik je ook nog hebben, hoor (zolang het maar geen whisky is!!!)
 
2 Tumbler: je weet toch dat lars alleen maar whiskey wil... hoge uitzonderingen daargelaten dan..hihihi
maar op zeker dat ik meekom dan want ik wil dit natuurlijk niet missen.. hihi
Vette shit Hakkuh in mij stadje enne relaxte locatie daar op lage weide.....dit belooft weer veel goeds!!!!
Ach, das nou toevallig! Met koninginnedag mogen we geen sterk alcoholische dranken schenken!!! Kut He??
Dan gaan we maar gewoon battlelen met plaatjes, denk ik. Oja en een hoop bier, hoef (lees: mag) toch niet te rijden ;p
Aangezien jij met nog 5 andere de verantwoordelijkheid hebt over dat feest, denk ik dat het voor jou een "hoop Coca Cola" gaat worden, je kunt al niet zo goed tegen alcohol!!

:) Maarre.... :kusje:
Dat zeg ik, er zijn nog 5 andere die aan de slag kunnen ;p, Dus Tumblertje kan echt wel fijn aan de BrEeZAh!!! :zuipen:

BTW: ik hou ook van jou, hoor :kusje2:
Je blijft maar lekker een keer NUCHTER tumbelherrie :|
:O BrEezAh sletje ;)
Ikke wel ;p
Chris, ik heb een idee!! Ik neem die transporter van mijn werk mee en dan leggen we 2 matrassen achter in en daar gaan wij slapen! Richard moet toch naar huis, maar hoe dan? :) Enne........ meer dan 2 matrassen kunnen er niet in!
Volgens mij hadden we het hier over Queensday, toch??? Maar ok, het idee voor de Tractieweg is ook niet slecht
Die gaat 1uur lang live
Dat wordt echt een vet optreden, hij had er zelf ook erg veel zin in!!!
Wtraaaaaaaaaaagghrht­hjrtrtghhjjhjhjghj!!­!!

Sode allejezus fokking ju!!!

Macabre! Da's lang geleden! Zag m voor t laatst in 2000 in Den Haag. Hier ben ik dus zwaar zeker bij, super super super!!!!!

:-) :-) :-)
Lachen man photonic op een hardcore feest zal je ook niet vaak meemaken. maar goed voor alles is een eerste keer. Faab says hi to all the koalitie freaks ...grtzszz 96
http://party.snt.utwente.nl/index.php?SECTION=meeting;ACTION=single;MEETINGID=919
Faab, kun je een keer echt gaan vj'en. Aggressieve beelden enzo!
Photonic Visuals zal met 2 schermen gaan werken met 2 beamers van ieder 1500 ansi!!! Gaat echt heel vet worden!! Voor meer info check: www.photonicvisuals.­nl
What the fuck is ansi?
Antaliaanse sillings natuurlijk ;)
Lekker dichtbij!!
Zeker aanwezig!
Voor jou uitleg, spy-kutje: Ansi = Ansilumen. De meetwaarde waarin de lichtopbrengst van beamers wordt uitgedrukt!!! En 1500 is echt veel!!!!
owww, beturrr!!!
Tering, wat was je er weer vroeg bij pikkie!!
6.44 Toe maar ;p