Partyflock

Forumonderwerp · 599175

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zondermeer gaat AJAX winnen van psv 23 maart in eindhoven
Waarschuw beheerder
donateur
Zet je complete banksaldo maar op de toto als je het toch al weet ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
das nie veel meer :s
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het trouwens wel flauw dat je dat nu al verteld,
ik vind het dan niet zo erg, maar al die mensen die al een kaartje voor de wedstrijd hebben gekocht,
ik ga je toch ook niet vertellen dat in Star Wars Episode 3 Anakin Skywalker naar The Dark Side of the Force gaat,
en dat hij kindjes gaat verwekken en dat hij een zoontje krijgt dat Luke gaat heten?
Waarschuw beheerder
donateur
VIBO, hoe durf je
Waarschuw beheerder
Hahahaha!! Vibo (Y)

:D
Waarschuw beheerder
donateur
gvd,hoef ik de film al niet meer te zien :S:S:S

vibo bedankt :@
Waarschuw beheerder
donateur
tis toch al algemeen bekend? die boeken zijn zo oud..
Waarschuw beheerder
donateur
VHS? Dat is toch dat ouwe systeem met die videobanden?

[img]www.vizzzion.org/~vibo/pf/dvd.jpg[/img]

(Soms vraag ik me wel eens af of ik nog flauwer kan worden ;))
Waarschuw beheerder
donateur
Whahahha
LOL:)
Waarschuw beheerder
donateur
:D :D
Waarschuw beheerder
23 maart gaan alle lampie's uit in eindhoven ;) :D
Artiest DSpawn
Waarschuw beheerder
donateur
23 maart kan ajax weer een verloren wedstrijd in de boeken schrijven!

Waarschuw beheerder
er is en blijft maar 1 klassieker ;P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
let maar op psv - AJAX 1-4
Waarschuw beheerder
donateur
laat het maar op een gelijkspel houden,dan hebben we een lachende derde :D:D:D:D:D
Waarschuw beheerder
zeker dat er maar 1 echte klassieker is
Waarschuw beheerder
PSV-FC Eindhoven
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Duidelijk winst voor PSV :)

Waarschuw beheerder
1-2 ach ja dan staan we toch al zeker 5 punten los.Na die dag dus 8:P kom maar weer hier met die schaal:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
en de rest[img cacheid=00008c91000931dd49c9afd41a000d7425]http://members.lycos.nl/smilieweb1/smilies/Sport26.gif[/img]

Waarschuw beheerder
Gaat weer gezellig worden...

Waarschuw beheerder
Ziet zondag 23 maart wel wie er wint!

psv is mijn favoriet!
Waarschuw beheerder
donateur
iemand met verstand zo te zien!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
0-12

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zondag 23 maart loopt AJAX weer in op psv [img cacheid=00009c6500092843c37ded7f1a000da824]http://www.kurts-smilies.de/grinser.gif[/img][img cacheid=00009c6500092843c37ded7f1a000da824]http://www.kurts-smilies.de/grinser.gif[/img][img cacheid=00009c6500092843c37ded7f1a000da824]http://www.kurts-smilies.de/grinser.gif[/img]
0-3 [img cacheid=00003ac40007de2bab9102761a000da824]http://www.kurts-smilies.de/anbet.gif[/img]mido
Waarschuw beheerder
Tsss.. Lul niet zo slap joh!! Wij worden toch wel kampioen!!

Al moet ik heel eerlijk toegeven.. Ja moet kunnen dat er in dat team van jullie een paar hele goeie jonge mannekes rond lopen..

Maar ach.. We zien wel!!

Waarschuw beheerder
donateur
2-1

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik lul ook niet slap maar het is de waarheid[img cacheid=0000057a00093a4378a066511a000db639]http://www.kurts-smilies.de/grinser2.gif[/img][img cacheid=0000057a00093a4378a066511a000db639]http://www.kurts-smilies.de/grinser2.gif[/img][img cacheid=0000057a00093a4378a066511a000db639]http://www.kurts-smilies.de/grinser2.gif[/img]
[img cacheid=00009c6500092843c37ded7f1a000db639]http://www.kurts-smilies.de/grinser.gif[/img][img cacheid=00009c6500092843c37ded7f1a000db639]http://www.kurts-smilies.de/grinser.gif[/img][img cacheid=00009c6500092843c37ded7f1a000db639]http://www.kurts-smilies.de/grinser.gif[/img]
[img cacheid=0003c42d00093a49552d6a9e1a000db639]http://members.lycos.nl/smilieweb1/smilies/Happy10.gif[/img] [img cacheid=0003c42d00093a49552d6a9e1a000db639]http://members.lycos.nl/smilieweb1/smilies/Happy10.gif[/img] [img cacheid=0003c42d00093a49552d6a9e1a000db639]http://members.lycos.nl/smilieweb1/smilies/Happy10.gif[/img]
[img cacheid=000034b300092008128d104e1a000db639]http://members.lycos.nl/smilieweb1/smilies/Happy13.gif[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
op een dominicaanse? :D
Waarschuw beheerder
PSV mag gewoon geen kampioen worden. Die knulletjes uit Eindhoven hebben het nog nooit gepresteerd om verder te komen dan de 1e ronde... Een schande dus voor het Nederlandse voetbal! Laten onze grote vrienden dus gewoon maar de punten meenemen naar Amsterdam. Daar waar ze horen! :p

1-3 :D
Waarschuw beheerder
2 Barto : zie eerst maariz een competitiewedstrijd in de arena te winnen van Psv,dan mag je wat zeggen.
Waarschuw beheerder
jaja blablabla

Et gaat altijd nog om het totaalplaatje. En in Europa maken jullie nou niet echt veel klaar....
Waarschuw beheerder
laat het maar op een gelijkspel houden,dan hebben we een lachende derde

Wie moet dat dan zijn?? Enige 2 titelkandidaten zijn Ajax en psv toch waar psv een voordeel heeft dat ze geen 4 zware CL wedstrijden spelen, maar dat is voor Ajax geen excuus. Ajax verliest in Eindhoven sowieso niet :) 0-1 winst :D
Waarschuw beheerder
Hier in het zuiden in de mooie lampenstad,
Daar spelen ze voetbal, op de groene mat
Een eigen clubgeest, dat zie je op het veld
Ook de supporters, die worden hier geteld
Jajaja
Eens per jaar wordt PSV kampioen
Dat gaan we ieder jaar weer over doen
Rood en wit zijn onze voetbalkleuren
Niets kan onze jongens nog gebeuren
Want wij zijn hier met een legioen
PSV wordt dit jaar kampioen
Daar is niks aan te doen
Dat zingt het legioen
PSV de kampioen!

en oja, in amsterdam teren ze nog steeds op t puntertje van kluivert, en toevallig dit keer met belachelijk veel geluk een ronde verder in de tweede ronde, naja, als je daar heel erg trots op bent dat moet je zelf weten, maar kom niet met zulke loze opmerkingen aan ajb, je weet zelf best dat PSV gewoon weer van ajaks wint, en weer kampioen wordt! IN MEI STAAN WE OP DE MARKT!
Waarschuw beheerder
donateur
jaja blablabla
Et gaat altijd nog om het totaalplaatje

ohja, da's waar...probeer dan maar eerst een keer thuis te winnen van PSV
Waarschuw beheerder
Die pisvee'rs hebben echt praatjes nu he.

Shampionnetjes league ole ole
Waarschuw beheerder
een PSV -AJAX topic.. iedereen praat over de CL league ??? jah nou en we zijn deruit en dan??
Volgend jaar nieuwe kans...
Maja in het vorige topic van AJAX - PSV hadden jullie ook al zo een grote mond dat wij lampjes worden ingemaakt! maja EINDSTAND???? 2-4 jah d8 het ook jah!!!

HET LEVUHHHHH IS GOED IN UT BRABANTSE LAND!!!
Waarschuw beheerder
Uit winnen wij weer

Waarschuw beheerder
Nee, 2e ronde CL is een wereldprestatie :S Ik kan me nog tijden herinneren dat ze in Amsterdam voor een nietszeggende prestatie als de 2e ronde CL de neus ophaalden. De arrogantie is ook niet meer wat het geweest is. Als ze de 1/4 finales halen, dan hebben ze pas recht van spreken...

En PSV - Ajax?? Tjah, PSV zal wel weer zoals altijd winnen....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dacht het niet he
AJAX zal zeker winnen
Waarschuw beheerder
2Spawn D: In de comp. nog niet in geslaagd nee maar wat wil je als ze discutabele doelpunten op cruciale momenten goedkeuren.... Maar mag ik je even herrineren aan Amstel Cup: wonnen wij toen niet gewoon in Amsterdam van de zuiderlingen???
Kan me vergissen hoor... :P
Waarschuw beheerder
en oja, in amsterdam teren ze nog steeds op t puntertje van kluivert, en toevallig dit keer met belachelijk veel geluk een ronde verder in de tweede ronde, naja, als je daar heel erg trots op bent dat moet je zelf weten, maar kom niet met zulke loze opmerkingen aan ajb, je weet zelf best dat PSV gewoon weer van ajaks wint, en weer kampioen wordt! IN MEI STAAN WE OP DE MARKT!

Nee, 2e ronde CL is een wereldprestatie Ik kan me nog tijden herinneren dat ze in Amsterdam voor een nietszeggende prestatie als de 2e ronde CL de neus ophaalden. De arrogantie is ook niet meer wat het geweest is. Als ze de 1/4 finales halen, dan hebben ze pas recht van spreken...

En PSV - Ajax?? Tjah, PSV zal wel weer zoals altijd winnen....

Wat een verschrikkelijk trieste opmerkingen zeg, echt waar, zoiets ben ik zelden hier tegengekomen in de voetbaltopics. De jaloezie en arrogantie druipt er vanaf :S En dan zeggen dat Ajax arrogant is. Verder wil ik er niet meer woorden aan vuil maken, dat is psv niet waard.

Waarschuw beheerder
Onze Huissen Ultra spreekt. Kerel, ga teletekst kijken man.
Ik zou trouwens niet weten wat er arrogant is aan mijn woorden. Het interesseert mij echt geen fluit of Ajax of PSV wint. Moge de beste winnen....En de laatste jaren is meestal PSV dat...
Waarschuw beheerder
Wat een opmerking weer...
Laatste jaren wint psv idd vaker, maar vorig jaar won psv ook niet en dit jaar won nog geen topclub thuis van de andere topclub.

2de ronde van CL halen is idd een wereldprestatie die psv al 6 jaar niet haalt. In deze tijden is het voor Nederlands voetbal heel knap als je 2de ronde haalt. Kwartfinale zie ik ze niet halen, maar dit is iig al een goede prestatie die psv nog nooit heeft behaald!

Waarschuw beheerder
2e ronde CL stelt geen ruk voor...

Forza teletekst, EriQ!!!
Waarschuw beheerder
Hier straalt niet veel intelligentie uit zeg. Geen eigenlijk.

Hoe weet jij nou waar ik vandaan kom, waar ik geboren ben, waar ik opgegroeid ben of dat ik een seizoenskaart heb of niet.

Een echte psv-er in Haarlem :vaag:

Waarschuw beheerder
hehehe...Inderdaad, lezen is ook een vaQ...
Waarschuw beheerder
Hey Jay&Marino Stephano B.O.B. --> Als die 2de ronde van de cl niks voorsteld waarom staat psv er dan niet en hebben ze dat nog nooit gehaald dan??? Het stelt toch niks voor????

Waarschuw beheerder
Waarom die Eindhovenaren het steeds maar niet halen, weet ik ook niet persies. Ongelukkige loting en een schijterige instelling in Europa spelen daar wel in mee...Maar goed, dit topic ging over PSV - Ajax toch??
Waarschuw beheerder
kunnen de boertjes het niet hebben dat het hun nooit lukt om tweede ronde cl te halen...prachtig die frustraties!

maar we pakken gewoon de boeren thuis en worden gewoon weer kampioen..dat is zeker
Waarschuw beheerder
Precies, laten we het daar over hebben. Gezien het verloop van het seizoen denk ik dat Ajax een goede kans maakt. Winnen ze daar niet, dan wordt psv kampioen denk ik.
Waarschuw beheerder
2 Eriq : Wat een onzin zeg,kan je geen psv-er zijn als je uit Haarlem komt?Ik kom ook niet uit Eindhoven,ik woon zelfs 1,5uur rijden van Eindhoven.Je bent supporter van iets of iemand omdat je je ermee verbonden voelt,omdat je je er goed bij voelt als je hem/haar of hun ziet winnen/spelen.Ik ben al mn hele leven supporter van PSV ipv supporter van De Graafschap of Vitesse,waar ik tussen in woon.

Oostgelderland PhoolieZ ;p

~2-0~ 23 maart
Waarschuw beheerder
Tuurlijk kan je wel psv-er zijn als je in Haarlem woont. Ik woon ook niet in de buurt van A'dam, en ik krijg meteen 'teletekstsupporter' naar me toegeslingerd van Jay. Daarom plaatste ik die opmerking met die smiley erachter. Ik heb het verder helemaal met je eens verder Da Phool, aleen niet met die uitslag :)
Waarschuw beheerder
Ok,we zullen zien wat het wordt..:)
Waarschuw beheerder
Jay, ik dacht dat jij degene was die tegenwoordig achter teletekst zat?

AMSTERDAM HOOLIGANS! (ff zin in hoor..:))

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Boeren worden ook in eigen huis door kakkerlakken gepakt...

Ook door ons natuurlijk.

Dat gaat ze de titel kosten :)

Waarschuw beheerder
23 maart is m'n opa jarig...

Waarschuw beheerder
:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
23 maart is de ochtend dat Masters is afgelopen ;)
Waarschuw beheerder
net als vorig jaar dus was wel relaxt
Waarschuw beheerder
23 maart is een kutdag!!! Geen kaartjes voor masters kopen trouwens. Ajacieden hebben wat anders te doen dan.
Waarschuw beheerder
grappig, nou is t ineens jaloezie en uuhh ff kijken, arrogantie, lees ik dat nou goed??!! grappig...maargoed, jaloers? waarom, om iets dat 8 jaar (!) geleden gebeurd is? haha..maargoed, t ging idd om PSV - aex, zoals ik al zei een gemakkelijke overwinning voor onze jongens...oja, en ik ben zeker ook geen echte PSV supporter omdat ik toevallig op dit moment niet in brabant maar in amerika zit??!! kappe...maar ik zou wel graag studio ajaks willen zien de 23e, weer die trieste koppen van die gasten die moeten vertellen dat PSV van 'het grote' aex heeft gewonnen (in het altijd sfeervolle Philips Stadion, waar geen bioscooppubliek zit maar dat terzijde :p), altijd wel grappig..

Waarschuw beheerder
FORZA PSV! 3-1 Kezza 2 x en Robben en een eigen goal van Bouma om het PSV gehalte hoog te houden!
7 punten los en dan in mei bij feyenoord-PSV kampioen worden haha!

Waarschuw beheerder
XXX- A.F.C.A. Since 1900 F.A.N. -XXX 12 februari 2003 23:00
23 maart is een kutdag!!! Geen kaartjes voor masters kopen trouwens. Ajacieden hebben wat anders te doen dan.

Dat was ik dus helemaal vergeten :(

Waarschuw beheerder
Niet meer Phryme...Ze vinden mij ineens toch weer lief genoeg om naar binnen te mogen...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
You only sing when u winning!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
(in het altijd sfeervolle Philips Stadion, waar geen bioscooppubliek zit maar dat terzijde :P)

Ik zeg niet dat het bij Ajax altijd even sfeervol is, maar psv en sfeer??? 2 begrippen die niet samengaan lijkt me :)
Waarschuw beheerder
2 EriQ: ooit in t Philips stadion geweest? kijk, dat ze bij studio aex (en soms ook studio fiodnoord, dus we noemen t voortaan maar studio anti PSV) bij wedstrijden in de kuip t geluid van t publiek harder afstemmen dan bij wedstrijden van PSV wil niet zeggen dat er daar niet gezongen/aangemoedig­d/gefeest wordt! maarja, t noorden van Nederland voelt zich zo vreselijk superieur tov het zuiden, niet toegeven he :p
Waarschuw beheerder
Ja hoor.... p$v die zich benadeeld voelt door Studio Sport? Moet niet gekker worden.. maar jongen, je hebt gelijk hoor... De tering.. WAT EEN SFEER, WAT EEN CLUB, WAT EEN SUPPORTERS..... daar in aidshoven...:S (dit was cynisch btw)

Een club zonder historie of wat... wees er maar trots op... iedereen zal jullie ten aller tijden links laten liggen......
Waarschuw beheerder
Ik ben er (gelukkig) nog nooit geweest, maar ik heb veel bekenden die er vaker komen. Zij zeggen allemaal (ook enkele psv-ers) dat het er gewoon verschikkelijk stil is. Je kunt er volgens hen een speld horen vallen. En als er gescoort wordt, klappen ze.

En op tv hoor je natuurlijk wel hoe de sfeer in een stadion is en in de kuip is die sfeer gewoon stukke beter dan bij psv. Vooral bij europacup wedstrijden.

Waarschuw beheerder
Vorig jaar nog, p$v uit. Toen werden jullie overstemd door Boozy Woozy :D Hahahaha, iedereen stond te springen in het uitvak en die boeren maar kijken...
Waarschuw beheerder
pisvee zal altijd het provencie clubpje blijven

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Het geldt voor elke club in Nederland. Iedereen in Nederland is kritisch zowel die van de Joden, Lampjes als de Ongedierten. Iedereen die achter staat of soms wel gelijk, houdt zijn mond dicht. Ok bij europacup wedstrijden of een of andere finale dan is het publiek nog wel te horen. Maar de kuip is akelig stil als ze achter staan ( :) ) en zo ook pisvee-stadion en helemaal die kankerarena.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
only singing when winning...

kakkerlakken zijn der sterren in :)
Waarschuw beheerder
Ik denk dit ik denk dat blablabla, we zien het wel op de dag van de wedstrijd allemaal dat gespeculeer schiet je geen moer mee op. En Prhyme alles goed ouwe pik? de mzzl

Waarschuw beheerder
donateur
Bijna al die seizoenen dat PSV de 2e ronde niet haalde in de championleague was Ajax niet eens in staat zich te plaatsen voor die champions league, omdat PSV jaar na jaar kampioen werdt. Dus beetje vreemd om dit als argument ten voordele van Ajax te gaan gebruiken.

En daarnaast, zolang PSV bovenaanstaat kan de rest schreuwen wat ze willen, geeft alleen maar aan hoe graag zij zelf op die plek hadden willen staan, maar helaas... er kan er maar één de beste zijn

Mijn voorspelling: PSV - Ajax, 3 - 1

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
appus 14 februari 2003 19:17
Bijna al die seizoenen dat PSV de 2e ronde niet haalde in de championleague was Ajax niet eens in staat zich te plaatsen voor die champions league, omdat PSV jaar na jaar kampioen werdt. Dus beetje vreemd om dit als argument ten voordele van Ajax te gaan gebruiken.

Is gewoon periode geweest dat het slecht ging met Ajax jah.
Maar Ajax speelt niet zoals toen, dus beetje zwak van jou om dat als argument te gaan gebruiken.
Waarschuw beheerder
En daarnaast, zolang PSV bovenaanstaat kan de rest schreuwen wat ze willen, geeft alleen maar aan hoe graag zij zelf op die plek hadden willen staan, maar helaas... er kan er maar één de beste zijn

En dan hebben psv-ers het over Amsterdamse arrogantie. Zelf kunnen ze er ook wat van.

Er kan er idd maar 1 de beste zijn, en op dit moment is dat Ajax. Staan in de top van de competitie en doen nog mee in Europees verband. Aan het eind van het jaar weten we meer!

Waarschuw beheerder
donateur
Is gewoon periode geweest dat het slecht ging met Ajax jah.
Maar Ajax speelt niet zoals toen, dus beetje zwak van jou om dat als argument te gaan gebruiken

Hallo, wordt eens wakker, jullie beginnen er zelf mee deze periode aan te dragen, niet ik? Dus het is zwak van mij om in het verleden te kijken, terwijl jullie niets anders doen dan praten over de slechte champions league prestaties van PSV (in het verleden).

En dan hebben psv-ers het over Amsterdamse arrogantie. Zelf kunnen ze er ook wat van

Dat is geen arrogantie, dat is realisme :)
Waarschuw beheerder
BOERUHHH !!! ;p

Waarschuw beheerder
Het grootste bioscoop publiek zit in de arena, nog nooit zo'n nepsupporters gezien als daar, tegen PSV afgelopen jaar heb ik ze misschien 5x gehoord en het was origineel zeg: Kezman je moeder is een hoer! bij PSV zitten er tenminste altijd 30.000 man maakt niet uit tegen wie, maar zo gauw de joden tegen zwolle spelen mogen ze blij zijn als 30.000 man zit, wat een supporters heb je dan...
Waarschuw beheerder
Dat laatste was afgelopen jaren idd wel het geval. Maar nu zitten er elke wedstrijd wel weer meer dan 40000 mensen. En dat is meer dan bij PSV.

Trouwens, als PSV uit speelt zit het uitvak nooit vol, terwijl als Ajax of Feyenoord uitspelen, het hele uitvak altijd vol zit.
Waarschuw beheerder
2 EriQ : omdat er geen 40.000 of meer in kunnen ;p
Dat bij Ajax en Feyenoord het uitvak vrijwel altyd vol zit komt doordat deze clubs meer supporters hebben ben de laatste die dit zal ontkennen.Maar beide clubs hebben ook een groot legioen aan nepsupporters.Alleen kijken als bv Ajaxsupporter in het uitvak als Ajax in Doetinchem hier speelt omdat t dichtbij is en de rest vh seizoen met een graafschapseizoenkaa­rt in het graafschapvak.Van zulke supporters heeft Psv er een stuk minder.Het interesseert me eerlijk gezegd weinig dat Ajax of Feyenoord meer supporters zouden hebben.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Wat haalt het allemaal ook eigenlijk uit. Ik ben als PSV supporter blij met Ajax en met Feyenoord. Zonder die twee was er helemaal geen spanning geweest. PSV, Ajax en Feyenoord zijn gewoon goed aan elkaar gewaagd, en daz mooi voor de competitie.
Waarschuw beheerder
Dat zijn ook de enige 3ploegen die het elkaar ook lastig maken in Nederland.Gisteren was daar weer een mooi bewijs van.

Waarschuw beheerder
donateur
Tja wat een uitslagen weer.. grappig maar eigelijk ook triest.

Waarschuw beheerder
zonder psv is het net zo spannend als met.

Psv is dus niet spannend.
Waarschuw beheerder
kweenie maar uh wak ga vertellen is nie zo boeiund maar uh....AJAX - zwolle 2-0???
en PSV - ZWOLLE ??????? 6-0 ofzowww???

[img]http://users.pandora.be/d/wave.gif[/img]
v.l.n.r ; Da Phool,GroovyLoco,Opaatje,DamienKontwol,Phoolie,Hardbazzfreak,Technoholic_79
Waarschuw beheerder
donateur
base roffa >> inderdaad feyenoord word tog geen kampioen, dus tis nie spannend dat psv er is...als ze er niet zouden zijn zou ajax kampioen worden

psv kampioenen

Waarschuw beheerder
PSV KAMPIOENEN!!!!!!!!!!­!!

Dat wordt weer een feestje in mei!! :bounce:
Waarschuw beheerder
ERIQ: je weet zelf best dat PSV gewoon weer van ajaks wint, en weer kampioen wordt! IN MEI STAAN WE OP DE MARKT!

Je hebt gelijk en ongelijk met deze uitspraak van je. Ongelijk omdat AJAX kampioen word en niet psnee; maar je hebt gelijk dat ze op de markt staan, stom kutvee.

Al die gloeilampofielen denken echt dat ze kunnen voetballen daar. Guus Hiddink doet het goed met Zuid Korea op het WK, en gelijk wil die de hele selectie voor psnee hebben voetballen. Hoe kansloos zijn we hier. Ajax heb tenminste eigen talent; ja de halve selectie is eigen talent ja.

Voor die feyenoorders ook nog iets: Nu die van persie (die gast die een hamster imiteert) 5 keer scoort in een wedstrijd, wil niet zeggen dat ie net zo goed is als van der vaart... Kansloze na-apers.

Ajax Joden!
Waarschuw beheerder
pfff ajax zal nooit winnen van P.S.V want psv is en blijft de beste en ajax heeft voor het laatst van psv gewonnen in januari 1995 dus wie is nu de beste ajazx of psv zeg zelf maar P.S.V SIMLPY THE BEST

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Er is maar 1 club en die zit hier niet bij;)
Waarschuw beheerder
ajax heeft voor het laatst van psv gewonnen in januari 1995

Vorig seizoen won Ajax van psv in de beker met 3-0 en dit jaar won ajax de supercup van psv. Dus dit is sowieso al onzin.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
haha wat een klets zeg AJAX heeft vorig jaar nog gewonen ja met de amstelcup en mooi ook hehe
maar ajax wint gewoon weer daaro let maar op hehe :D:D:D
Waarschuw beheerder
uuhh, misschien dat aex eigen talent heeft (PSV ook maargoed dat mag niet dus dat wordt niet gezegd..ok ik geef toe dat er niet veel van de eigen jeugd in t eerste rondloopt, maar dr zijn toch wel wat mensen bij), maarre, das heel fijn als dan toch 8 van de eerste 11 niet uit Nederland komen..plus niet echt een argument waarom aex een kleine kans heeft tegen PSV en/of kampioen wordt..enne, wij hebben tenminste mensen die voor ons willen voetballen :p elke keer als aex en PSV een speler wilden hebben ging die altijd naar PSV en niet naar aex, waarom zou dat toch zijn?? maargoed, eens per jaar...

Waarschuw beheerder
donateur
zonder psv is het net zo spannend als met.

Psv is dus niet spannend.

Tja, ergens heb je wel gelijk. PSV wordt eenvoudig kampioen, echt spannend is dat niet meer nee.
Waarschuw beheerder
(PSV ook maargoed dat mag niet dus dat wordt niet gezegd..ok ik geef toe dat er niet veel van de eigen jeugd in t eerste rondloopt, maar dr zijn toch wel wat mensen bij), maarre, das heel fijn als dan toch 8 van de eerste 11 niet uit Nederland komen..

Wie zijn die paar dan die uit eigen jeugd komen?? Ik zou het namelijk wel eens willen weten wie van het elftal van psv is opgeleid door psv zelf?? En welke talenten heeft psv in het verleden allemaal opgeleid??

Verder klopt het helemaal dat Ajax heel veel buitenlanders heeft, maar als ze beter zijn dan de Nederlanders is het toch niet slecht?? Chivu bijv. of Trabelsi of Zlatan. Er zijn in de ned. competitie niet veel spelers beter dan hen hoor.
Waarschuw beheerder
ajax won inderdaad de amstelcup en de johancruiff schaal maar laat ze toch ze willen er toch eens een keer aan ruiken psv heeft de amstelcup niet echt nodig en de suppercup hebben ze nu ook al 6 keer gewonnen dus 1x per 5 jaar mag ajax wel een beker pakken meer zullen ze toch niet krijgen
Waarschuw beheerder
Haha, ga je nu de prijzenkasten met elkaar vergelijken??

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik weet nie maaruh AJAX heeft wel de meeste prijzen van heel nederland dus......
zeg dan nix
Waarschuw beheerder
als buitenlanders mogen, omdat ze zogenaamd beter zouden zijn dan de doorsnee nederlandse voetballer, waarom maak je dr dan zo'n groot punt van dat PSV niet veel mensen uit de eigen opleiding heeft????
maargoed, omdat je er om vraagt, die paar PSV'ers uit de eigen opleiding van de selectie dit seizoen: Faber, Bouma, Huntelaar, Hese en Marquinho (ja uit Brazilie aangetrokken maar wel bij de jeugd ondergebracht) en inderdaad, deze jongens zitten allemaal, net als bij aex, op de bank en/of tribune of tweede elftal. En de meeste mensen uit de jeugdopleiding komen uiteindelijk bij een andere club dan PSV terecht, omdat er ook betere voetballers in de rest van Nederland zijn die voor PSV willen voetballen (en niet voor aex) maargoed, als jullie blij zijn met jullie clubvoetballers/volk­shelden als trabelsi, ibrahimovic, wamberto en weet ik veel wie nog meer, dat moet je zelf weten..geef mij maar van Bommel, Hofland, Bouma, Eerstekeus, Robben en Kezman (ook al geen Nederlander, hij doet tenminste wat hij moet doen als spits: scoren, en daar hoef je niet mooi voor proberen te voetballen)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Met dat laatste geef ik je gelijk. Probleem bij Kezman blijft alleen toch dat dit jaar wel veel scoort in de Ned. competitie, maar als er druk op de wedstrijden staat, wat bij CL veel hoger is dan in de eredivisie, dan mist hij al zijn kansen hopeloos. Niets gescoort dit jaar en tegen Arsenal en Dortmund had hij er zoveel mogelijkheden voor. Zlatan heeft er al een stuk of 5 gemaakt uit minder kansen. Hij maakt dus wel belangrijke doelpunten.

Spelers uit Ajax' jeugdopleiding: De Jong, Sneijder, Van der Vaart, Heijtinga, Van der Meijden, Stekelenburg en zij hebben allemaal al een basisplaats gehad, in tegenstelling tot de 'talenten' van psv.
Waarschuw beheerder
ja daar heb je gelijk in eriQ ajax heeft wel meer prijzen maar maar psv komt er wel over heen in de toekomst want psv koopt gewoon betere spelers dan ajax want ajax neemt alleen maar spelers uit eigen jeugd.is opzich niks verkeert aan hoor maar ze hebben genoeg geld op goede spelers te kopen maar dat doen ze niet opdat ze een beetje gierig zijn
Waarschuw beheerder
ik wil wel toegeven dat van der vaart een super speler is hoor die gaat zeker binnenkort naar man united let maar op
Waarschuw beheerder
Je kunt beter opleiden dan kopen. Maar als je een betere speler kunt kopen dan je al hebt rondlopen moet je dat doen. Maar de voetbalmarkt stagneert op dit moment waardoor clubs niet kunnen kopen. Dat is niet gierig, maar zorgvuldig met geld omgaan wat haast niet voorhanden is.
Waarschuw beheerder
Ik moet wel even toegeven dat Zlatan net tegen Arsenal niets was zeg. Complete offday :S
Waarschuw beheerder
Die Speedrazor snapt er ook niet veel van he.
Een goed team kan je niet kopen, dat moet groeien.
En je kan beter een goede eigen jeugd hebben dan helemaal niet.

Slimmert
Waarschuw beheerder
We pakken die pisvee'rs met 0-3!
En in mei staan we op het leidseplein!!!
Waarschuw beheerder
Ja en niet zoals vorig jaar op die kille parkeerplaats.
Waarschuw beheerder
Sterker nog, we staan met een beetje geluk 3 keer op leidsche, al zal ik er dit jaar niet bij zijn vanwege dat ik nu hier woon.
Maar in elk geval wint ajax de beker, kampioensschap en ik geef onszelf ook nog wel een kans voor de CL.
Waarschuw beheerder
Die kans acht ik niet zo groot, als ze deze poule doorkomen zou al een wereldprestatie zijn. Maar ik hoop het iig van harte :)
Waarschuw beheerder
Ik ook. Ajax blijft mooi
Waarschuw beheerder
ook al komen ze niet verder dan deze ronde; het is al een betere prestatie dan wat pisvee en kakkerlakken ooit zullen bereiken met zulke jonge gasten
Waarschuw beheerder
maar toch winnen wij 23 maart :p PSV KAMPIOENEN!!!

Waarschuw beheerder
:gaap:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
....lampen moeten hun bek houwe, jullie gaan gewoon zwaar vernederd worden in die zure lampenstad en dan gaan jullie huilen, zelfs kakkerlakken poepen op jullie

tekst aangepast inz. beleid Pf
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
gloeilampies:) BOEEEEE

Waarschuw beheerder
donateur
kanker dit, kakkerlakken dat.. lekker niveau breng je weer naar voren. Je zou ook kunnen proberen om er met normaal praten uit te komen. Misschien wordt je dan wel serieus genomen.
Waarschuw beheerder
2 appus : :respect: amen :)
Waarschuw beheerder
Ik wil alleen nog ff aex bedanken voor de schaal dankzij het briljante resultaat in en tegen utreg, bedankt jongens! :p
Waarschuw beheerder
:P Wat zijn die joden stil..:P :D

hahahah Sukkels!!

PSV KAMPIOENEN!!
Waarschuw beheerder
Woensdag nog voetballen jongens?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nopes, ze slaan voor de verandering over ;)
Waarschuw beheerder
Die psv-ers hebben allemaal een grote bek nu. Maar als NAC gewoon die penalty had gekregen was het verschil nog maar 5 punten en had Ajax nog alle kans. Nu is die kans heel klein, maar psv zal eerste ronde traditiegetrouw toch niet overleven :)

Waarschuw beheerder
donateur
Voor ALS koop je niet veel. NAC kreeg geen penalty, dus het verschil is geen 5 punten :)

Wel leuk dat je zelf ook ziet dat Ajax nu niet meer alle kans heeft ;)
Waarschuw beheerder
idd ALS haha, als dit als dat, altijd wel leuk...maarja, wij mogen volgend jaar idd weer lekker traditiegetrouw de eerste ronde meemaken, ajaks mag weer lekker intertoto ofzo proberen :p
Waarschuw beheerder
in mei staan we voor het stadshuis PSV KAMPIOEN ENen 22 maart wordt het 3-1 kezman 1-0 kezman 2-0 venegoor 3-0 chivu 3-1 whehehe
Waarschuw beheerder
Ajax wordt sowieso 2de. Dan winnen ze de voorronde van de CL en halen ze de 2de ronde CL weer :)

psv is dan allang weer uitgeschakeld :)

En voor als koop je idd niets, maar ik maak alleen maar duidelijk dat psv veel voordeel heeft gehad van scheidsrechterlijke beslissingen.

Waarschuw beheerder
donateur
Ach, zo heeft Ajax ook wel eens z'n scheidrechter mee als Mido naar de grond duikt. Maar dat zijn dingen die gebeuren nu eenmaal, horen bij het voetbal.
Waarschuw beheerder
grappig...PSV heeft ns een paar wedstrijdjes misschien eens een keer wel voordeel met de scheidsrechter en dat wordt meteen aangehaald als reden waarom we kampioen worden..Maar van de 8 traditionele uitschakelingen in de eerste ronde CL waarvan er zeker 4 door scheidsrechterlijke dwalingen zijn ingeleid, hoor je niks..Nou wil ik daar niet over beginnen want dat is gebeurd, en omdatt bij voetbal hoort, maar vond t wel grappig weer...beetje langer kijken dan je ver neus is misschien? :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ach, zo heeft Ajax ook wel eens z'n scheidrechter mee als Mido naar de grond duikt. Maar dat zijn dingen die gebeuren nu eenmaal, horen bij het voetbal.

als er iemand nooit een scheids mee heeft dan is het Ajax wel... Als Luinge of Jol fluit, dan is het al 97% een verloren wedstrijd

Waarschuw beheerder
Qanadeez : wat ben jij een sukkel. Vergeten dat jol ajax de overwinning heeft gegeven tegen feyenoord (strafschop)

Luinge is altijd pro joods.

Qanadeez je bent de grootste nar des partyflock
Waarschuw beheerder
Het was geen overwinning hoor, maar een gelijkspel ;)

Verder moet ik zeggen dat dit seizoen psv en feyenoord veel meer bevoordeeld zijn door scheidsrechters dan Ajax. Vooral in de belangrijke grote wedstrijden had Ajax vaak pech!
Waarschuw beheerder
Luinge Pro Joods, laat me effe niet lachen...

als er iemand anti ajax is is hij het wel

en jol.... Jol weet de uitslag al :S
Waarschuw beheerder
Qanadeez je bent de grootste nar des partyflock

lol
Waarschuw beheerder
ffies voor de duidelijkheid wie staat er nu 7 punten voor op ajax hmmzz dacht psv dus in mei sta ik weer op het stadshuis in EINDHOVEN
want psv wordt de nieuwe kampioen van nederland!!!
Waarschuw beheerder
ffies voor de duidelijkheid wie staat er nu 7 punten voor op ajax hmmzz dacht psv dus in mei sta ik weer op het stadshuis in EINDHOVEN
want psv wordt de nieuwe kampioen van nederland!!!

je bent nog 1 ding vergeten, 23 maart wint PSV van ajaks, want daar ging dit topic nu eenmaal over ;)

Waarschuw beheerder
feyenoord 2 e plaats ;)
Waarschuw beheerder
Zo, weer lekker naar voetbal geweest gister.... jullie nog wat gedaan gister jongens?
Waarschuw beheerder
waarschijnlijk naar Arsenal gekeken, er viel vrij weinig ajaks te zien geloof ik...

Waarschuw beheerder
Ik vind PSV een irritante club.
Over PSV-Ajax op 23 maart kan ik kort zijn: uitslag wordt 1-3.
Hiermee wordt meteen ook de basis gelegd voor het landskampioenschap van Ajax.
Dat PSV nu 7 punten los staat, zegt NIETS.
Only time will tell ...
Waarschuw beheerder
ik vind dit, ik heb geen argumenten, ik praat poep...blablabla, lekker belangrijk jongen, als je niks nuttigs te melden hebt zwijg dan gewoon...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
het is gewoon een feit dat AJAX weer gaat winnen :D
Waarschuw beheerder
FESTER ik zou maar stil wezen als ik jou was, jij voorspelde dat Mido ging scoren, lijkt me niet dus, die zit tot de rest van het seizoen bij het 2e, misschien dat ie zich daar wel kan gedragen. Maar er van uitgaande dat PSV gewoon thuis wint van Ajax met 3-0 & dan zijn we dus al kampioen als we naar de kuip gaan, het gat tussen Ajax & Feyenoord is dan nog 1 punt, dus Ajax kan beter maar zorgen dat ze verder geen wedstrijd meer verliezen, want wij hoeven niet te winnen in de Kuip :P
Waarschuw beheerder
Foolie> Niemand gaat stil lopen wezen voor jouw!
Artiest {SHOWLIST artist 35669, 31715}
Waarschuw beheerder
donateur
Wie zegt eigelijk dat PSV kampioen word, seizoen is nog niet afgelopen. En het word dus gewoon weer feestje in amsterdam net zoals vorig jaar :D:P

Waarschuw beheerder
[img]http://www.treingroep.nl/Media/homojood.jpg[/img]

[img]http://www.weak-link.nl/Forum/html/emoticons/smileygay.gif[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 Base_Roffa : LOL

Waarschuw beheerder
donateur
2 MC Voorlicht: En je geloofd zeker ook nog in sinterklaas :P
Waarschuw beheerder
Een eigen clubgeest, dat zie je op het veld
Jajaja
Daar is niks aan te doen
Dat zingt het legioen
PSV de kampioen!

10 punten nu toch? ok, een wedstrijd meer, dus 'maar' 7 punten..weetje wat? zelfs als ajaks ook maar een hele kleine kans zou maken om te winnen bij ons hebben ze nog niks in eigen hand...maargoed, wij winnen gewoon, dusse, toch maar weer intertoto dit jaar jongens? feyenooit komt toch ook weer akelig dichtbij he?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ga maar vast wat smoesjes verzinnen waarom jullie geen kampioen worden.

Waarschuw beheerder
Eindhoove de (gekste) goeiste...:D:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
verspreider van de gekke koeienziekte...
Waarschuw beheerder
verspreiders van eten... ;p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
superjoden winnen toch wel jullie denken nu al van iedereen te winnen haha
komt AJAX dan maar ff een stokie voor steeken :D:D:D

Waarschuw beheerder
donateur
We denken van iedereen te winnen?

Dat zeg je verkeerd...we winnen van iedereen, dat denken kun je er tussen uitlaten :p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Tegen Heerenveen zag het er tot 1 van de laatste minuten wel anders uit...
Waarschuw beheerder
maar we winnen wel gewoon, dus je moet je mond houden :p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
lampengeluk
Waarschuw beheerder
Als Ajax in laatste minuut wint is het weer 'lucky Ajax'. Wint psv in de laatste minuut hoor je niemand over geluk.
Waarschuw beheerder
En je medesupporter daan dan? :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Lampengeluk, ok..maar geluk dwing je af, dus hebben we toch weer mooi voor elkaar :p

De punten worden pas na het fluitsignaal verdeeld, dus kan het er nog zo lang anders hebben uitgezien, het zijn toch weer mooi 3 puntjes die allemaal mee naar Eindhoven gaan :)
Waarschuw beheerder
Wisten jullie dat het de 23e 6 jaar geleden is dat Beverwijk plaatsvond..

Nu willen de @j@ks supporters 1 minuut stilte!!

Ja daaaag!! :/

PSV KAMPIOENEN!! :D

Waarschuw beheerder
Die 1 minuut stilte komt er wel. Op Masters als de deuren weer open moeten en het geluid uit.
Waarschuw beheerder
whehwhehe rick.. das een goeie.. :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
AJAX zal het zwaar hebben maar het moet te doen zijn
woensdag as roma
en zondag psv

Waarschuw beheerder
donateur
Appeltje eitje lijkt me duidelijk spelen bij beide gelijk dus vul de toto maar vast in ! 1-1 in rome en 2-2 in eindhoven!! en je ben pas kampioen als je niet meer in te halen ben dus voorlopig is AJAX de enige KAMPIOEN van NEDERLAND!!
Waarschuw beheerder
donateur
als er iemand nooit een scheids mee heeft dan is het Ajax wel...

2QanadeeZ: in een grot geleefd de afgelopen jaren?!

Waarschuw beheerder
mooiste zou natuurlijk gelijkspel zijn.
Waarschuw beheerder
donateur
2 Lammie> waarom zo'n opmerking over Beverwijk?! Je mag lijden dat jou hetzelfde overkomt.. Maar nee, dat zal wel niet gebeuren, jij zal wel veilig achter je computertje zitten en dit soort kansloze opmerkingen maken.. Schijt lekker in je broek!

Waarschuw beheerder
donateur
Juist omdat wij wel verstand hebben en veilig achter de PC zitten zal het ons niet overkomen. Mag lijen dat het alle hooligans die zo graag rellen mag overkomen. Zijn we daar ook van af. Dan vind het het over 6 jaar wel een minuut stilte waard.

Die gozer ging er heen om slaag uit te delen en te ontvangen, en dat is psies wat er gebeurt is, mooi toch? Hij blij, en wij blij, weer een hoolie minder.
Waarschuw beheerder
donateur
Ja hoor erg veel verstand heb je.. Als je zulke opmerkingen maakt heb je niet erg veel verstand.. Zeg hetzelfde wat je nu zegt eens op straat.. En niet alleen bij je lampenvriendjes, kijken of je dan nog zo mans bent, nee jij zal niks zeggen, jij hebt nl. "verstand"..

Waarschuw beheerder
donateur
Whahahaha tot nu toe heb ik gelijk !!! 1-1 let maar op ze loten nu eerst AC milan !! maar zondag in eindhoven zal t 2-2 of 1-2 worden ! :Bounce:
:respect: KOEMAN :respect:

Waarschuw beheerder
& de Stormvogels blij:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
appus pas op wat je zegt dat ligt bij sommige mensen een beetje gevoelig.

AJAX KAMPIOENEN!!!!!!!!!
:RESPECT:KOEMAN:RESP­ECT:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Draki, zoveel lampenvriendjes heb ik niet hoor. Waar ik woon is het merendeel voor Ajax of Feyenoord (woon zo'n beetje tussen Rotterdam en Amsterdam in)

Dus anders dan zoals jij, loop ik niet mee met de rest om er bij te horen en me stoer te voelen.

En geloof me, als ik waar dan ook loop en er wordt op straat aan mij gevraagd wat ik van zinloos geweld en voetbals geweld vind, dan zal ik hetzelfde zeggen, dat het ontzettend triest is.
Waarschuw beheerder
donateur
Wie zegt dat ik mee loop met anderen om me stoer te voelen, wie denk je dat je bent?! Dat je weet wie ik ben en wat ik doe!? Nee jongen, je slaat de plank volledig mis..

Onze mening is duidelijk verschillend, zeker qua voetbalgeweld.. Het is geen zinloos geweld want ze zoeken elkaar op.. Dat snap jij ook niet omdat je het nooit meegemaakt hebt.. Geeft niet, maar oordeel niet te snel.. En snij geen gevoelige onderwerpen aan waar je geen weet van hebt.

Waarschuw beheerder
donateur
Jij oordeeld net zo makkleijk over mij zonder mij te kennen, dat recht eigen jij jezelf toe, dus daarom ordeel ik ook over jouw. Is dat tenslotteniet wat iederen doet op deze forums? Elkoor beoordelen gebaseerd op de posts die je neerzet.

En waarom ik hierover begon, is dat jullie zoals jezelf aangeeft elkaar opzoeken, en elkaar de kop in slaan, en dat tof vinden, maar dat er dan wel wordt gehuild als het een keer fout gaat en er één dood gaat. Dan wil je graag even stilte omdat het zes jaar geleden is. Dat vind ik triest!

Ik vond de Beverwijk oplossing juist ideaal. Zoek elkaar op op een verlaten weiland waar niemand last van je heb, en sla elkaar daar de (spreekwoordelijke) hersens in, ipv hele binnen steden af te breken en iedereen tot last te zijn. Want ook al heb ik zelf geen direct voetbal geweld meegemaakt, ik betaal net zo hard om de bende die jullie ervan maken weer op te laten knappen.

Dus slacht elkaar ergens afgelegen af en ga niet meer lopen janken als er wat dooie vallen, daar vraag je toch om met zulk dom primitief gedrag?

Waarschuw beheerder
bestaat geen zinloos geweld..heeft altijd een reden of motief...of je die goedkeurd is een ander verhaal.

En het voetbalgeweld staat hier in de kinderschoenen vergeleken met Engeland of Italie..daar hebben de supporters pas macht...

Persoonlijk mag iedereen zelf weten wat hij doet als hij ook maar bereid is de consequentie's van zijn daden te dragen.

Oh en on Topic

AJAX zal winnen...lijkt me duidelijk!

Waarschuw beheerder
Haal die Kanker van der Meijde eens weg man!

Anders ga ik je pannekoek noemen hoor!

hup PISV hup PISV :)
Waarschuw beheerder
donateur
Als je dan graag wilt oordelen dan oordeel je nu dus fout, bij deze.. En dat geneuk om je belastingscentjes, je hoeft echt niet minder te betalen hoor als er minder gereld wordt..

Ik vind alleen dat je vooral eens zo stoer moet praten tegen 1 van de mensen die bij Beverwijk waren.. Hier hang je grote verhalen op maar op straat ben je waarschijnlijk niks.. En dat is waar ik me aan irriteer.. Het hoe en waarom de afspraak in Beverwijk, dat weet jij niet.. En het is een onderwerp waarvan ik vind dat je niet zomaar kan oordelen.. Zeker niet iemand als jij..

Waarschuw beheerder
donateur
2 appus & drakie --> gaan jullie ook rellen als je elkaar tegen komt tijdens een meeting :S :| kijk ik weet weinig van t beverwijk verhaal af en heb zo iets van daar oordeel ik ook niet zomaar over, maar ik moet wel zeggen dat picorni t zelf opgezocht heeft, kijk t valt niet goed te praten over de laffe wijze waarop t gebeurd is, maar kijk idd. wel uit wat je zegt want bij sommige mensen kan dit hard aankomen!!!
Je gaat hier tog ook niet klakkeloos neerzetten over buitenlanders hoe geweldig je ze vindt of niet ? Je moet niet zomaar dingen klakkeloos neer gaan zetten en dan zeggen dat is mijn mening, kijk oke die mag je hebben maar hou die dan lekker voor jezelf en denk de volgende keer ff iets meer na voordat je zulke dingen hier op PF gaat zeggen ! Beverwijk is een verhaal appart en als je er niet bij was moet je er eigenlijk ook niet over oordelen !
:respect: voor elkaar !

Waarschuw beheerder
kijk t valt niet goed te praten over de laffe wijze waarop t gebeurd is

Niet over dingen oordelen waar je niets van af weet!

Waarschuw beheerder
donateur
:S helemaal mee eens ! wel erg oplettend hoor ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Zie je, begin je weer te oordelen over dingen waar jezelf ook niets van weet. Ken jij mij? Heb je me ooit gezien? Alleen het feit dat ik niet van zinloos geweld en voetbal rellen hou wil voor jouw dus al zeggen dat ik op straat geen reet voor stel omdat ik mijn mening hier uit. (jij doet hetzelfde, stel jij dan ook geen reet voor?)

Ik zal je zeggen, als iemand die er in beverwijk bij was op straat aan mij vraagt wat ik er van vond dan zeg ik precies hetzelfde, dat ik het triets vond. Klaar.

En je hebt gelijk, ik zal heus niets minder hoeven te betalen als er minder gesloopt wordt. Maar dan gaan die centen wel naar zaken die belangrijker zijn dan het opruimen van de bende die relschoppers veroorzaakt hebben.

PS. Was jij er wel bij in Beverwijk?

Party-Odijk -> Nee hoor, ik tenminste niet :) Ga niet rellen om een meningsverschil, zou wel een Btje kinderachtig zijn.

Waarschuw beheerder
2apPUS

of eigenlijk to all:
Nee, je hoeft apPUS niet te zien, met dat brilletje kan die zo in Jeruzalem wonen!

haha

[img cacheid=0003df02000986bd9442d2311a001018ef]http://www.smiliegenerator.de/smiley-flag/smiley-3074.png[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
2 Appus> Nee dat is niet wat ik bedoel, dat je het triest vond van Beverwijk.. Ik zou willen dat je zou zeggen dat je geen respect zal tonen tijdens die minuut stilte.. Dat is wat ik zou willen..

Jij zal wel de laatste zijn die meer info zou mogen krijgen over Beverwijk.. Het gaat je ook geen reet aan of ik erbij was.. En als je op een PF meeting zou zijn en je zou recht in m'n gezicht zeggen dat je geen respect zou tonen kan ik niet zeggen dat je geen slag voor je ketel krijgt, dan maar kinderachtig of primitief, don't care, lucht wel op.. Dit is geen meningsverschil, dit is een gebrek aan respect en dat is waar ik over val..

Dit is ook het laatste wat ik zeg erover

Waarschuw beheerder
donateur
Fireblade -> Wordt volwassen vent...

Drakie -> Dan oordeel je toch net verkeerd. ALS ik bij een wedstrijd zou en daar wordt er voor Picorni een minuut stilte gehouden, dan houd ik me bek ook een minuut.

Dat wil niet zeggen dat ik het hele beverwijk geval niet triest vond, en het nog steeds een "eigen schuld" situatie vind. Maar ik zou me mond dan houden uit respect voor de mening van anderen, die er blijkbaar anders over denken.

Maar ik ga hier op een forum niet beweren dat ik respect heb voor Picorni en wat er daar gebeurt is, want dat heb ik niet.

En dat is mijn mening, als jij dat niet kunt respecteren dan ben jij net zo fout als ik in jouw ogen zou zijn.
Waarschuw beheerder
donateur
Ajax zo ie zo :D:D:D:D

Dat is een feit ;);)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dat bedoel ik :D:D:D

Waarschuw beheerder
donateur
oke appus en drakie volgens mij zijn jullie eruit ! :bounce: nu kunnen jullie weer vriendjes zijn :D ;)
Waarschuw beheerder
die puntjes die we tekort komen halen we wel weer in psv gaat het zwaar krijgen wnat ajax gaat ervoor WE GAAN GEWOON WINNEN want AJAX IS KAMPIOEN AJAX BLIJFT KAMPIOEN ER IS TOCH GEEN CLUB ALS psv DIE DAAR IETS AAN KAN DOEN!!!!!!!!!
Werkzaam bij Static Movement
Artiest Omattic
Waarschuw beheerder
Mijn voorspelling voor PSV-ajax is 3-1 natuurlijk.wij worden op zeker KAMPIOEN!!!!
Waarschuw beheerder
het grappigste is dat al die mensen die nu een grote bek hebben zondag gewoon thuis op de bank zitten.. :)
Waarschuw beheerder
nog 2 nachies.......

Waarschuw beheerder
als psv maar wint

joden gaan eraan
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zondag zit ik echt niet thuis op de bank
hehe:D:D:D
Waarschuw beheerder
Nee ik lig,want het is gvd uitverkocht.
FORZA EHV !
Waarschuw beheerder
donateur
zit hier lekker op internet PSV - ajax te volgen ...... 1-0 tot nu toe
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Waar kan je meekijken dan?? Ik kan nergens een stream vinden...

Waarschuw beheerder
er is geen flikker an, je mist niks.
Waarschuw beheerder
www.psv.nl matchtracker

Waarschuw beheerder
Tjah ik moet wat op de zondag. Erg veel nuttigs kan ik niet met mijn gebroken poot...
Waarschuw beheerder
Beterschap ermee,wilde er heen maar clubcardhouders zijn pas 3e in de rij van degene die kaarten kunnen bemachtigen.

Waarschuw beheerder
Dank u wel :)
Waarschuw beheerder
ik had ook bijna een gebroken poot :D

Wie duwde me ?? :D

Waarschuw beheerder
De man met de H???

Waarschuw beheerder
Nah voor zover het nog niet het geval was, dan is het kampioenschap bij deze dan beslist...2-0
Waarschuw beheerder
PSV-Ajax 2-0 (1-0)
Scoreverloop:

1-0 Kezman ('10, penalty)
2-0 Kezman ('86)

Arbiter: Wegereef

Toeschouwers 35.000

Geel: Van Bommel (PSV), Trabelsi (Ajax)

Rood: Chivu (2xgeel '73)

Opstellingen:

PSV: Waterreus,Bøgelund (Faber '33), Lee, Ooijer, Bouma (Heintze '61), Van Bommel, Vogel, Rommedahl, Vennegoor of Hesselink (Leandro '46), Kezman, Robben

Ajax: Lobont, Trabelsi, Pasanen, Chivu, O'Brien, Galásek, Pienaar (Boukhari '73), Van der Vaart, Maxwell (Sneijder '77), Ibrahimovic, Van der Meyde

PSV geen moment in de problemen

[img]http://www.smiley.de/smileys/lachen021.gif[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Wat klonk dat leuk he: Ronald Koeman, je broer wordt kampioen :)
Waarschuw beheerder
Eerste helft was wel aardig , 2e helft was bagger. Als ik een hoogtepunt vd wedstrijd moet noemen is dat wel die bal die v Bommel tegen z'n smoel krijgt en de rooie kaart voor Chivu. :D
Waarschuw beheerder
Nu wordt psv wel kampioen lijkt me :(
Waarschuw beheerder
Wat een kutwedstrijd.

Het is dat PSV gewonnen heeft....
Waarschuw beheerder
nou Daan...
dat wordt aan het eind van het jaar zonder prijs het seizoen afsluiten;)!
:P

Waarschuw beheerder
Effe voor alle duidelijkheid.Het is leuk als je kampioen word.Maar je speelt deze nep competitie om Cl te spelen .Daar moet je jezelf bewijzen.Daar is Ajax al in geslaagd.Oke vandaag krijgen we een nederlaag voor mij zijn ze al kampioen.Wij spelen championsleauge.Dus eigenlijk hebben wij al een prijs en daar komen jullie nooit aan.Wij behoren tot de beste 8 geen kakkerlakken of boeren.
Waarschuw beheerder
Zo wat een ballen wedstrijd hey :( en waar ik ook helemaal gek van werd was dat die psvérs elke keer gingen janken als er een van hen werd gevloerd! vooral die van bommel, wat een mietje! na de onterchte rode kaart van chivu kreeg ie later een bal naar hem toegerold zag hem schrikken :s! ajax was qua voetbal beter maar kwam er helaas niet uit!!! naja klote! volgende keer beter! dan maar weer flink zuipen op zandvoort :D
Waarschuw beheerder
2 Graaf Drucula : het gaat toch om deze wedstrijd slimmerd.Zie topic->

2 Hellraiser : jullie hebben geen kans gehad :D in de hele wedstrijd niet
Waarschuw beheerder
KLOTEZOOI!!!!!!!!!!!­!!! :-(

Waarschuw beheerder
In de sport telt nog altijd maar 1 plaats: de eerste plaats.....
Leuk die kwartfinale CL en op zich is dat ook een hartstikke goede prestatie, maar een landstitel telt dus egwel iets zwaarder...

Waarschuw beheerder
Volgens mij snap jij niks van voetbal.Je speelt een competitie voor een deelname in de CL dat is het hoogst haalbare.Al word je 1000 keer kampioen van Nederland je word afgerekend op de resultaten in de CL.Zolang psv niet verder komt dan de eerste ronde blijven ze niks voorstellen.

Waarschuw beheerder
Je wordt afgerekend op alle resultaten. Of dat nou de nationale competitie, beker of CL is. En onder resultaat versta ik de eerste plaats. Goed, kwartfinale CL is voor Nederlandse begrippen dan ook een goed resultaat, maar heeft gewoon minder waarde dan een landstitel....En om in de CL mee te mogen spelen moet je natuurlijk ook wel eerste of tweede worden in de competitie...

Waarschuw beheerder
Met jou kan je dus echt niet lullen.Dus als ajax gewoon de eerste ronde zich eruit had laten knikkeren.Dan hadden we er nu beter voorgestaan dat is nou eenmaal zo.Dan hadden we nu ook op de eerste plek gestaan ,waar ik overtuigd van ben.Dan hadden we dus weer kampioen geworden en dan???Rot toch op het enige wat telt is CL.Daar komen alle inkomsten vandaan en daar spelen pas de grote namen.Niet hier in Nederland.
Waarschuw beheerder
donateur
Sjonge wat een boutwedstrijd...Maar p$v is als kampioen nú al een groot lachertje!

Waarschuw beheerder
psv is nog geen kampioen zijn nog 9 wedstrijden te gaan, en het balletje ken raar rollen,maar ze zijn er wel heel dichtbij om kampioen te worden dus de huid niet verkopen als de beer nog niet geschoten is..of zo iets
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ja das waar..maar wees reeël...die gloeilampen zwijnen het hele seizoen al :s Echt om kotsmisselijk van te worden...Zoals Ajax vorig seizoen kampioen werd ZÓ hoort het...en niet telkens door te zwijnen :bah:

Waarschuw beheerder
Klopt, dan hadden jullie er beter voor gestaan ;)

Waarschuw beheerder
Ik snap al die gasten niet die hier zo dom lopen lullen.Je telt pas als je kampioen bent:s tuurlijk.En daarvoor zeiden ze zolang dat nederland internationaal niet meer meetelde.Ajax staat bij de laatste 8 dat is echt wel wat beter dan kampioen van Nederland worden.En Cebas ik droom met je mee dat we nog kampioen worden maar eerlijk gezegt is die droom bij mij weg.Dan de beker en CL maar;)

Waarschuw beheerder
ach altijd positief blijven...net wat ik zeg het balletje ken raar rollen
Waarschuw beheerder
donateur
Idd wat steld deze competitie nou eigenlijk voor...:s Maar dat Ajax sinds een tijdje weer meedoet in de CL en dan meteen doordringt tot de ¼ finale is wel erg (y) En die gloeilampen en feyenooit proberen het al een paar jaar maar dat wou nie echt lukken ;p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zondermeer gaat AJAX winnen van psv 23 maart in eindhoven

whahahaha, we hebben t gezien, Fester. Maar ja, zo weet Ajax tenminste weer wat zijn plaats is!!

PSV KAMPIOENEN!!! In mei hebben wij weer een feestje op de markt!!!

Waarschuw beheerder
chica zullen we ff neuken?
Waarschuw beheerder
Kutzooitje :(

Hier baal ik echt wel van. Denk dat ajax maar voor de 2de plek moet gaan. PSV word toch wel kampioen. :cry:

ajax speelde echt niet zoals ze wel KUNNEN spelen. V.d vaart amper tot niet gezien,pienaar was ook niet geweldig, Zlatan...tja.

En wegereef is een teringlijer :@
Chivu keek geeneens toen ie die bal gooide op het hoofd van van bommel.

Niet dat het nog veel had uitgemaakt,want denk toch niet dat ajax had gescoord,maar toch....... wegereef zijn moer! :bah:
Waarschuw beheerder
zonde,zonde,zonde,

maar wel een kutniveau voetbal...
wel schraal dat in de kwart van de champions league staat, maar niet eens in eigen land
van psv kan winnen, naja....PSV dan maar kampioen, het is niet anders..
alleen moeten we dat achterlijke Feyedinges maar
voor zien te blijven....:D:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
2 Bellie: Ja dat is altijd het nadeel...Ajax heeft aan de scheids altijd de 2e tegenstander :@:S
Waarschuw beheerder
Maar op deze manier kunnen ze volgend jaar niet laten zien dat ze weer tot de beste 8 van de CL behoren?? de tweede plek staat weer open en dat vind ik wel mooi om te zien, wie hem wint maakt me niet uit, maar een beetje spanning is niet weg!
Waarschuw beheerder
Als het een 2e tegenstander is waarom gaf hij dan vrij snel een onterechte gele kaart voor van Bommel?
Waarschuw beheerder
hadden we verder nog wat te melden over het briljante ajaks? lijkt me niet...

Waarschuw beheerder
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSS­SSSTTTTTTTTTTTTTTTTT­TT!!!
PSV Kampioenen, net terug uit Eindhoven en in mei hebben we weer vet feest...
Graaf Dracula, je kunt wel bij de beste 8 van europa horen, maar wat heb je er aan helemaal niks, feijenoord had tenminste nog iets vorig jaar, maar jullie hebben niente nada nothing. Het gaat tenslotte om de prijzen en wij gaan de dubbel binnen halen dit jaar zeker weten...
Volgend jaar zeker champions league en jullie moeten maar hopen dat je het haalt, want ik gun feijenoord dat 2de plekkie wel en dan zie je pas wat Hiddink kan met dit team, jullie presteerde vorig jaar ook niks in europa toen koeman net begon en hiddink zat ook dit jaar in een team in opbouw, maar nu zijn we er klaar voor....

Waarschuw beheerder
Ik heb wat te melden je bent een boer en je blijft er 1 .P$v is een bedrijf spelers kunnen ze blijven kopen .Maar ver in de CL komen ze nooit.Winnen van een ploeg die veel meer wedstrijden speelt dan de rest op TOP niveau.Top zet ik er effe bij want jullie hebben daar 6 wedstrijden aan mee gedaan en toen lagen jullie er al uit.Wat een prestatie zeg winnen van een ploeg die er effe doorheen zit.:gaap:
Waarschuw beheerder
HAHahah KUTJODEN!!

Hahah wat zijn die neuzen stil.. hahaha

Tegen Excelsior thuis worden we KAMPIOEN!!

Jullie verliezen van AC MILAn en Feyenoord wordt tweede, dus jullie hebben helemaal NIKS!! dit jaar hahaha

Waarschuw beheerder
Als wij niks pakken jammer dan.Maar ooit zal ik jou te pakken krijgen.En dan lach ik heel hard.
Waarschuw beheerder
Ajax zit toch nog in de bekert??

Waarschuw beheerder
Graaf Dracula gelooft ook in sprookjes!

Waarschuw beheerder
LOL Die dracula is een mooi voorbeeld van iemand die niet tegen z´n verlies kan en dan maar slappe excuusjes gaat verzinnen waarom het niet erg is dat ze verloren hebben en dat ze toch wel de beste zijn whahhaha geweldig... maar eh...zorg nou maar dat jullie dat puntje voorsprong houden op Feyenoord, anders heb je volgend jaar geen hol te bewijzen in de CL aangezien je er niet eens IN komt (6)

Waarschuw beheerder
donateur
Haha Dracula, PSV een bedrijf? En Ajax is niet op de beurs? En ajax heeft alleen maar jeugdspeler in de basis? Nee, ook gekochte spelers. Zwak argument hoor.

En heel mooi, bij de eerste 8, en eerlijk waar, ik hoop dat ze de CL winnen. Maar op het moment dat ze deze niet winnen, en die kans is vrij rëeel, dan moeten ze nog hard knokken om zowizo in de CL te komen volgend jaar. En dan telt de titel toch ineens wel weer mee.

En de landskampioen is de beste van deze competitie, en daar doet ook ajax aan mee, dus als ajax echt de beste was, dan hadden ze vandaag ook moeten winnen, en hadden ze ook de competitie moeten winnen.
Waarschuw beheerder
Wat Ajax heeft is 10mln euro (Excl. de recettes van de telkens volle arena) dat is dus veel meer als het hele jaarsalaris van psv bij elkaar... :D
Waarschuw beheerder
wat een nazi boeren, meteen me dag verpest...
Waarschuw beheerder
Waren die boeren dan echt beter? Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit keer compleet vor pampus lag om dat tijdstip, dus ik heb niets gezien van de wedstrijd. Wel gezellig feessie gister trouwens bij ons! :)
Nou weet ik, want dat doen ze ook vaak bij ons, dat studio sport vaak een compleet verkeerd beeld brengt van de wedstrijd, maar met de samenvatting was Ajax over het algemeen de betere. Hoe was dit tijdens de wedstrijd? Gaarne een objectief antwoord.
Waarschuw beheerder
Was sowieso geen goeie wedstrijd , maar PSV was zeker de betere. Veel balverlies , weinig goeie aanvallen gezien.
Waarschuw beheerder
Het was gewoon een trieste vertoning.

Waarschuw beheerder
Het was een saaie wedstrijd met veel persoonlijke fouten aan beide kanten. Ajax oogde misschien beter op studio sport, maar dat kwam gewoon door het spel van PSV. Door de vroege goal moest ajax komen en het spel gaan maken en PSV ving ze telkens goed op, de verdediging stond gewoon als een blok. PSV had wel meer kansen, die twee kopkansen van Bouma bijvoorbeeld en nog wat kleine kansen. Op het gebied van felheid en strijd, heeft PSV het duel gewonnen, ajax had volgens mij nog pap in de benen, v/d vaart hebben we de hele wedstrijd niet gezien bijvoorbeeld. dit is mij meest objectieve beschrijving ooit en ook de laatste want het is verdomme lastig!
PSV KAMPIOENEN!

Waarschuw beheerder
donateur
Vond het echt een totaal slechte wedstrijd, van bijde kanten. Niemand leek een balletje fatsoenlijk in eigen team te kunnen houden. Bijna geen fatsoenlijke aanval gezien. Ontzettend zwakke scheids,..maar wel leuk resultaat ;)

Maar zowel PSV als ajax speelde ver beneden hun niveau. Alleen de verdediging van PSV stond wel weer heel goed werk te verichten.
Waarschuw beheerder
Wat Ajax heeft is 10mln euro (Excl. de recettes van de telkens volle arena) dat is dus veel meer als het hele jaarsalaris van psv bij elkaar...

...
Waarschuw beheerder
Was sowieso geen goeie wedstrijd , maar PSV was zeker de betere. Veel balverlies , weinig goeie aanvallen gezien.

Ik geef eerlijk toe dat het een draak van een wedstrijd was, maar P$V was zeker niet de betere, omdat ze meer kansen hadden?Das logisch nadat je wel volop de aanval moet op de gelijkmaker te zoeken....maar jah het is en blijft 2-0 we doen er nix meer aan...
Waarschuw beheerder
Voor degene die het niet hebben gezien, ze speelden beide als een krant! p$v trapte voortdurend de bal ver naar voren om vervolgens erachteraan te hobbelen en te w8ten op de afvallende bal :S en ajax die probeerde het meer voetballend op te lossen maar de laatste pass en aanname ging telkens fout :( en dat 90 minuten lang :@

Waarschuw beheerder
Ik vond op SS PSV toch wel de minst slechte van de 2. Ajax kon geen enkele fatsoenlijke kans creeeren. Dat Ajax een optisch overwicht had, kwam meer doordat dat gewoon het spelletje van PSV is. Met afschuwlijk ranzig voetbal puur op het resultaat spelen en dat doen ze in Eindhoven maar al te goed de laatste maanden. Ajax wist zich hier geen raad mee en ik vond het dan ook een terechte overwinning voor PSV.
Waarschuw beheerder
wheheh psv duidelijk kampioen van nederland en wheheh ze denken echt dat ze van ac milaan winnen pfff dat kan wel maar dan moet milaan een hele slechte dag hebben!en omdat ajax er bijna mentaal doorheen zit zal ac milaan doorgaan naar de halve finale en dan rest ajax alleen nog de 2e plaats en de amstelcup maar ja die gaat natuurlijk ook naar psv

PSV SIMPLY THE BEST ONDANKS ZE NOG STEEDS NIET DE 2E RONDE BEREIKEN VAN DE CHAMPIONS LEAGEU BEREIKEN MAAR DAT KUNNEN ZE VOLGEND SEIZOEN WEER PROBEREN :-p

Waarschuw beheerder
Volgend seizoen bestaat de tweede ronde niet meer :P
Waarschuw beheerder
PSV KAMPIOENEN !!!

Geen ge-ouwuhhoer over de championsleauge en blessures enzo, die joden kunnen in de zogenaamde mickey mouse competitie niet eens winnen van die boeren, matig hoor :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben gister los naar eindhoven gegaan (kwamen net terug van vakantie enzo...) en had dus de "eer" om tussen de boeren te zitten :S
Nou kan ik me vergissen, maar ik krijg het idee dat alle G-elftallen uit Brabant daar op de tribune zitten %-)

Wat een niveau zeg... allemaal van die kleine mennekes en van die dikke pofkoppen die proberen sfeer te maken en proberen stoer over te komen.

Om vervolgens al die "stoere" mennekes een half uur later over straat te zien rennen, omdat 1 paard inclusief ME'er erop en 8 ME'ers een minicharge gingen uitvoeren.
Rennen !!!!!

Ik heb me ziek gelachen daar... rennende boeren...
En op een afstand van 30 meter durfden ze weer wat te zeggen :lol:

Overigens vond ik het een saaie wedstrijd. Chivu kreeg onterecht rood, daar was iedereen het wel over eens
Verder weinig commentaar
Waarschuw beheerder
Volgens mij zat je in het verkeerde stadion.

Maar triest om te zeggen dat het er aan ligt dat je ook al tegen Roma moest van de week, zelfs Koeman & van de Vaart zijden dat je dit niet als excuss kon & mocht gebruiken.

Waarschuw beheerder
Indd. al dat geouwehoer van CL dit en 2e ronde dat. PSV is Ajax gewoon steeds de baas. En dan gaan ze weer lullen van: Ja psv speelt zakelijk en blablabla. PSV heeft gewoon het beste elftal van nederland en in voorgaande jaren was het altijd lucky ajax en nu psv toevallig de laatste 2 wedstrijden tegen nac en heerenveen zo wint is het meteen blabla over onverdiende overwinningen. Ajax deed ni anders...
Waarschuw beheerder
2 Dracula>> (Y) Grote jongen ben je hoor.. kzou bijna bang van je worden..*bibber* *bibber*
Trieste gast..:bah:

Zorg eerst nu maar dat je die 2e plaats vast houd.. Hoop het niet, maar dat is mijn mening..;)

Waarschuw beheerder
donateur
ajax VEEL meer wedstrijden dan PSV dit seizoen??!!

beiden in competitie 34...
tot nu toe beiden evenveel in amstelcup
nou ennuh tot nu toe 6 wedstrijden meer in CL....sow wat een verschil

Waarschuw beheerder
o,o,o wat zijn er hier toch weer veel zielige joden zeg, 't enige wat ze uitkramen gaat natuurlijk over UCL...TERWEL ZE ZELF VORIG JAAR WERDEN UITGESCHAKELD DOOR FC KOPENHAGE! PSV is (elk jaar tot m'n eigen spijt) nog door waardige teams uitgeschakeld, Het is goed voor't Ned. voetbal dat ajaks nog ver mag komen....ook zal hun beurs waarden 'eens een keer 'omhoog gaan. PSV wordt die jaar gewoon kei simpel kampioen, en ajaks mag blij zijn als ze niet in gehaald worden door f'nerd....wand in CL winnen ze toch nie HAHA
.....EENS PER JAAR WORDT PSV KAMPIOEN.....
Waarschuw beheerder
donateur
Pft PhoolieS, kap eens met die hoofdletters, je lijkt wel zo'n breezerkind.

En leg mij het verband eens uit van je volgende zin:
Ik kwoot:

en ajaks mag blij zijn als ze niet in gehaald worden door f'nerd....wand in CL winnen ze toch nie HAHA

Ga toch fietsen man
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Claudjuh, wil je mijn naam niet misbruiken hij heet Phoolies & ik Phoolie, dus hij met S & ik zonder S.
Waarschuw beheerder
en we worden landskampioen en winnen de championsleague.volg­end jaar weer hetzelfde en dan worden we nog wereldkampioen ook

ole ole ole ole ole
Waarschuw beheerder
pff, waarom zie ik hier geen één ajaxied zeggen:

Gefeliciteerd, deze keer was PSV Ajax de baas, de volgende keer nemen we revanch....!

bad lozerz.. altijd excuses vinden....en over de CL beginnen.. etc.

Waarschuw beheerder
wijze taal...... guus kom naar huus want de boeren staa op springen.

Waarschuw beheerder
zeg claudjuh, verliezen doet doet iedereen wel een keertje dus loop nie zo te jankuuhh, ajaks doet in CL nog leuk mee houden zo...goed voor 't Ned. voetbal...maar voor het kampioenschap 'helaas' wel uit geschakeld, verder nix en sterkte tegen Milan
PS : alleen voor jou zonder hoofdletters????
Waarschuw beheerder
donateur
Zeg dropkop, je moet beter lezen wat er staat

Je zinsopbouw en die argumenten die je aanvoert staan niet in verband met elkaar. Je praat poep dus.

Gewoon je mond houden en verder in je zandbak gaan spelen.

En ik zit niet te janken over verliezen hoor, weet niet waar je die wijsheid weer vandaan haalt?!

Maar zoals ik al zei: LE-ZEN !!!!

Waarschuw beheerder
:d
:lief:
Waarschuw beheerder
Dankje Claudjuh voor je correctie

Waarschuw beheerder
Eenheid en clubgeest, dat zie je op het veld
Jajaja
Daar is niks aan te doen
Dat zingt het legioen
PSV de kampioen!

het mooiste wat we gehoord hebben eergisteren was:

Mandy hou jij mij tassie ff vast!
Waarschuw beheerder
donateur
Hm... je vergeet een couplet in te voegen betreffende afgelopen zondag.

Iets met hard rennen enzo...

Bang zijn voor 1 ME'er op een paard en 7 dwarrelende ME'ers omheen van hooguit 3 turven hoog.
Daar renden ze dan.... weg voor 8 mensen, terwijl ze zelf met zijn 40-en zijn

:-D

Waarschuw beheerder
tsja en jij bent ook een superwoman!
Waarschuw beheerder
donateur
Dat hoor je mij niet zeggen :-D

Ik ben ik, en ik vervoeg me niet in rellen. Heb wel wat beters te doen en een rellende vrouw vind ik eigenlijk ook niet je van het. :-)

En neem me niet kwalijk als ik moet lachen als ik 40 p$v'ers zie rennen voor 8 lilliputters :-D
Ja, dat paard was wel groot ja, dat geef ik toe ;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Phoolie 25 maart 2003 22:07
Dankje Claudjuh voor je correctie
====================­=============

Your wish is my command ;-)

Waarschuw beheerder
lekker of
dreef...of net begonnen???
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zie dat jij een poging doet om je Nederlands te verbeteren?

Blijven oefenen... blijven oefenen...
Waarschuw beheerder
ik zal maar niet over ajax in eigen stad beginnen

Waarschuw beheerder
donateur
Claudjuh, wat vind je dan wat er had moeten gebeuren? Dat ze met ze allen de ME in elkaar moeten stampen? Of gewoon stom blijven staan en klappen vangen?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Juist appus...

Waarschuw beheerder
donateur
Slim hoor.. of je ze nou in elkaar trapt, of alleen maar klappen vangt, je naait jezelf ermee.

En zelf niet aan rellen doen, maar het wel lachwekkend vinden als anderen ook niet rellen?
Waarschuw beheerder
donateur
claudjuh vind rellen stoer.....ik vinnet zielig

ik vinnet zo zielig dus als je stoer bent rel je tegen de ME (en dus kans hebben om evt een strafblad te krijgen....weg toekomst....das DOM en ZIELIG)
Waarschuw beheerder
donateur
Euh... nee, ik vind rellen niet stoer eigenlijk
Dus op dat punt heb je je vergist bij mij

Misschien moet je ook maar wat beter lezen en in het algemeen de dingen eens wat beter begrijpen.
Dan weet je waarom ik lach als er gerent wordt
Waarschuw beheerder
Hektik Hard Beatz, het is toch wel algemeen bekend dat de M.E. de legale hooligans zijn toch?! Ze hebben dezelfde wil en gedachten als hooligans, alleen spelen zij het spelletje vals. Laatsts nog met een aantal getracht om met de M.E. te praten i.v.m. een relletje wat ze zelf veroorzaakten. Dat praten hielp uiteraard niets, want zo kun je hun relletje weleens stoppen en dat willen ze niet.
We hebben toen de omgeving zelf 'leeggeveegd', zodat zij dat niet meer konden doen... weg vertier van hun. Zijn ze niet zo blij mee volgens mij..:D