Partyflock

Forumonderwerp · 599175

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zondermeer gaat AJAX winnen van psv 23 maart in eindhoven
Waarschuw beheerder
ik vind dit, ik heb geen argumenten, ik praat poep...blablabla, lekker belangrijk jongen, als je niks nuttigs te melden hebt zwijg dan gewoon...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
het is gewoon een feit dat AJAX weer gaat winnen :D
Waarschuw beheerder
FESTER ik zou maar stil wezen als ik jou was, jij voorspelde dat Mido ging scoren, lijkt me niet dus, die zit tot de rest van het seizoen bij het 2e, misschien dat ie zich daar wel kan gedragen. Maar er van uitgaande dat PSV gewoon thuis wint van Ajax met 3-0 & dan zijn we dus al kampioen als we naar de kuip gaan, het gat tussen Ajax & Feyenoord is dan nog 1 punt, dus Ajax kan beter maar zorgen dat ze verder geen wedstrijd meer verliezen, want wij hoeven niet te winnen in de Kuip :P
Waarschuw beheerder
Foolie> Niemand gaat stil lopen wezen voor jouw!
Artiest {SHOWLIST artist 35669, 31715}
Waarschuw beheerder
donateur
Wie zegt eigelijk dat PSV kampioen word, seizoen is nog niet afgelopen. En het word dus gewoon weer feestje in amsterdam net zoals vorig jaar :D:P

Waarschuw beheerder
[img]http://www.treingroep.nl/Media/homojood.jpg[/img]

[img]http://www.weak-link.nl/Forum/html/emoticons/smileygay.gif[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 Base_Roffa : LOL

Waarschuw beheerder
donateur
2 MC Voorlicht: En je geloofd zeker ook nog in sinterklaas :P
Waarschuw beheerder
Hier in het zuiden in de mooie lampenstad,
Daar spelen ze voetbal, op de groene mat
Een eigen clubgeest, dat zie je op het veld
Ook de supporters, die worden hier geteld
Jajaja
Eens per jaar wordt PSV kampioen
Dat gaan we ieder jaar weer over doen
Rood en wit zijn onze voetbalkleuren
Niets kan onze jongens nog gebeuren
Want wij zijn hier met een legioen
PSV wordt dit jaar kampioen
Daar is niks aan te doen
Dat zingt het legioen
PSV de kampioen!

10 punten nu toch? ok, een wedstrijd meer, dus 'maar' 7 punten..weetje wat? zelfs als ajaks ook maar een hele kleine kans zou maken om te winnen bij ons hebben ze nog niks in eigen hand...maargoed, wij winnen gewoon, dusse, toch maar weer intertoto dit jaar jongens? feyenooit komt toch ook weer akelig dichtbij he?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ga maar vast wat smoesjes verzinnen waarom jullie geen kampioen worden.

Waarschuw beheerder
Eindhoove de (gekste) goeiste...:D:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
verspreider van de gekke koeienziekte...
Waarschuw beheerder
verspreiders van eten... ;p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
superjoden winnen toch wel jullie denken nu al van iedereen te winnen haha
komt AJAX dan maar ff een stokie voor steeken :D:D:D

Waarschuw beheerder
donateur
We denken van iedereen te winnen?

Dat zeg je verkeerd...we winnen van iedereen, dat denken kun je er tussen uitlaten :p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Tegen Heerenveen zag het er tot 1 van de laatste minuten wel anders uit...
Waarschuw beheerder
maar we winnen wel gewoon, dus je moet je mond houden :p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
lampengeluk
Waarschuw beheerder
Als Ajax in laatste minuut wint is het weer 'lucky Ajax'. Wint psv in de laatste minuut hoor je niemand over geluk.
Waarschuw beheerder
En je medesupporter daan dan? :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Lampengeluk, ok..maar geluk dwing je af, dus hebben we toch weer mooi voor elkaar :p

De punten worden pas na het fluitsignaal verdeeld, dus kan het er nog zo lang anders hebben uitgezien, het zijn toch weer mooi 3 puntjes die allemaal mee naar Eindhoven gaan :)
Waarschuw beheerder
Wisten jullie dat het de 23e 6 jaar geleden is dat Beverwijk plaatsvond..

Nu willen de @j@ks supporters 1 minuut stilte!!

Ja daaaag!! :/

PSV KAMPIOENEN!! :D

Waarschuw beheerder
Die 1 minuut stilte komt er wel. Op Masters als de deuren weer open moeten en het geluid uit.
Waarschuw beheerder
whehwhehe rick.. das een goeie.. :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
AJAX zal het zwaar hebben maar het moet te doen zijn
woensdag as roma
en zondag psv

Waarschuw beheerder
donateur
Appeltje eitje lijkt me duidelijk spelen bij beide gelijk dus vul de toto maar vast in ! 1-1 in rome en 2-2 in eindhoven!! en je ben pas kampioen als je niet meer in te halen ben dus voorlopig is AJAX de enige KAMPIOEN van NEDERLAND!!
Artiest DSpawn
Waarschuw beheerder
donateur
als er iemand nooit een scheids mee heeft dan is het Ajax wel...

2QanadeeZ: in een grot geleefd de afgelopen jaren?!

Waarschuw beheerder
mooiste zou natuurlijk gelijkspel zijn.
Waarschuw beheerder
donateur
2 Lammie> waarom zo'n opmerking over Beverwijk?! Je mag lijden dat jou hetzelfde overkomt.. Maar nee, dat zal wel niet gebeuren, jij zal wel veilig achter je computertje zitten en dit soort kansloze opmerkingen maken.. Schijt lekker in je broek!

Waarschuw beheerder
donateur
Juist omdat wij wel verstand hebben en veilig achter de PC zitten zal het ons niet overkomen. Mag lijen dat het alle hooligans die zo graag rellen mag overkomen. Zijn we daar ook van af. Dan vind het het over 6 jaar wel een minuut stilte waard.

Die gozer ging er heen om slaag uit te delen en te ontvangen, en dat is psies wat er gebeurt is, mooi toch? Hij blij, en wij blij, weer een hoolie minder.
Waarschuw beheerder
donateur
Ja hoor erg veel verstand heb je.. Als je zulke opmerkingen maakt heb je niet erg veel verstand.. Zeg hetzelfde wat je nu zegt eens op straat.. En niet alleen bij je lampenvriendjes, kijken of je dan nog zo mans bent, nee jij zal niks zeggen, jij hebt nl. "verstand"..

Waarschuw beheerder
donateur
Whahahaha tot nu toe heb ik gelijk !!! 1-1 let maar op ze loten nu eerst AC milan !! maar zondag in eindhoven zal t 2-2 of 1-2 worden ! :Bounce:
:respect: KOEMAN :respect:

Waarschuw beheerder
& de Stormvogels blij:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
appus pas op wat je zegt dat ligt bij sommige mensen een beetje gevoelig.

AJAX KAMPIOENEN!!!!!!!!!
:RESPECT:KOEMAN:RESP­ECT:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Draki, zoveel lampenvriendjes heb ik niet hoor. Waar ik woon is het merendeel voor Ajax of Feyenoord (woon zo'n beetje tussen Rotterdam en Amsterdam in)

Dus anders dan zoals jij, loop ik niet mee met de rest om er bij te horen en me stoer te voelen.

En geloof me, als ik waar dan ook loop en er wordt op straat aan mij gevraagd wat ik van zinloos geweld en voetbals geweld vind, dan zal ik hetzelfde zeggen, dat het ontzettend triest is.
Waarschuw beheerder
donateur
Wie zegt dat ik mee loop met anderen om me stoer te voelen, wie denk je dat je bent?! Dat je weet wie ik ben en wat ik doe!? Nee jongen, je slaat de plank volledig mis..

Onze mening is duidelijk verschillend, zeker qua voetbalgeweld.. Het is geen zinloos geweld want ze zoeken elkaar op.. Dat snap jij ook niet omdat je het nooit meegemaakt hebt.. Geeft niet, maar oordeel niet te snel.. En snij geen gevoelige onderwerpen aan waar je geen weet van hebt.

Waarschuw beheerder
donateur
Jij oordeeld net zo makkleijk over mij zonder mij te kennen, dat recht eigen jij jezelf toe, dus daarom ordeel ik ook over jouw. Is dat tenslotteniet wat iederen doet op deze forums? Elkoor beoordelen gebaseerd op de posts die je neerzet.

En waarom ik hierover begon, is dat jullie zoals jezelf aangeeft elkaar opzoeken, en elkaar de kop in slaan, en dat tof vinden, maar dat er dan wel wordt gehuild als het een keer fout gaat en er één dood gaat. Dan wil je graag even stilte omdat het zes jaar geleden is. Dat vind ik triest!

Ik vond de Beverwijk oplossing juist ideaal. Zoek elkaar op op een verlaten weiland waar niemand last van je heb, en sla elkaar daar de (spreekwoordelijke) hersens in, ipv hele binnen steden af te breken en iedereen tot last te zijn. Want ook al heb ik zelf geen direct voetbal geweld meegemaakt, ik betaal net zo hard om de bende die jullie ervan maken weer op te laten knappen.

Dus slacht elkaar ergens afgelegen af en ga niet meer lopen janken als er wat dooie vallen, daar vraag je toch om met zulk dom primitief gedrag?

Waarschuw beheerder
bestaat geen zinloos geweld..heeft altijd een reden of motief...of je die goedkeurd is een ander verhaal.

En het voetbalgeweld staat hier in de kinderschoenen vergeleken met Engeland of Italie..daar hebben de supporters pas macht...

Persoonlijk mag iedereen zelf weten wat hij doet als hij ook maar bereid is de consequentie's van zijn daden te dragen.

Oh en on Topic

AJAX zal winnen...lijkt me duidelijk!

Waarschuw beheerder
Haal die Kanker van der Meijde eens weg man!

Anders ga ik je pannekoek noemen hoor!

hup PISV hup PISV :)
Waarschuw beheerder
donateur
Als je dan graag wilt oordelen dan oordeel je nu dus fout, bij deze.. En dat geneuk om je belastingscentjes, je hoeft echt niet minder te betalen hoor als er minder gereld wordt..

Ik vind alleen dat je vooral eens zo stoer moet praten tegen 1 van de mensen die bij Beverwijk waren.. Hier hang je grote verhalen op maar op straat ben je waarschijnlijk niks.. En dat is waar ik me aan irriteer.. Het hoe en waarom de afspraak in Beverwijk, dat weet jij niet.. En het is een onderwerp waarvan ik vind dat je niet zomaar kan oordelen.. Zeker niet iemand als jij..

Waarschuw beheerder
donateur
2 appus & drakie --> gaan jullie ook rellen als je elkaar tegen komt tijdens een meeting :S :| kijk ik weet weinig van t beverwijk verhaal af en heb zo iets van daar oordeel ik ook niet zomaar over, maar ik moet wel zeggen dat picorni t zelf opgezocht heeft, kijk t valt niet goed te praten over de laffe wijze waarop t gebeurd is, maar kijk idd. wel uit wat je zegt want bij sommige mensen kan dit hard aankomen!!!
Je gaat hier tog ook niet klakkeloos neerzetten over buitenlanders hoe geweldig je ze vindt of niet ? Je moet niet zomaar dingen klakkeloos neer gaan zetten en dan zeggen dat is mijn mening, kijk oke die mag je hebben maar hou die dan lekker voor jezelf en denk de volgende keer ff iets meer na voordat je zulke dingen hier op PF gaat zeggen ! Beverwijk is een verhaal appart en als je er niet bij was moet je er eigenlijk ook niet over oordelen !
:respect: voor elkaar !

Waarschuw beheerder
kijk t valt niet goed te praten over de laffe wijze waarop t gebeurd is

Niet over dingen oordelen waar je niets van af weet!

Waarschuw beheerder
donateur
:S helemaal mee eens ! wel erg oplettend hoor ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Zie je, begin je weer te oordelen over dingen waar jezelf ook niets van weet. Ken jij mij? Heb je me ooit gezien? Alleen het feit dat ik niet van zinloos geweld en voetbal rellen hou wil voor jouw dus al zeggen dat ik op straat geen reet voor stel omdat ik mijn mening hier uit. (jij doet hetzelfde, stel jij dan ook geen reet voor?)

Ik zal je zeggen, als iemand die er in beverwijk bij was op straat aan mij vraagt wat ik er van vond dan zeg ik precies hetzelfde, dat ik het triets vond. Klaar.

En je hebt gelijk, ik zal heus niets minder hoeven te betalen als er minder gesloopt wordt. Maar dan gaan die centen wel naar zaken die belangrijker zijn dan het opruimen van de bende die relschoppers veroorzaakt hebben.

PS. Was jij er wel bij in Beverwijk?

Party-Odijk -> Nee hoor, ik tenminste niet :) Ga niet rellen om een meningsverschil, zou wel een Btje kinderachtig zijn.

Waarschuw beheerder
2apPUS

of eigenlijk to all:
Nee, je hoeft apPUS niet te zien, met dat brilletje kan die zo in Jeruzalem wonen!

haha

[img cacheid=0003df02000986bd9442d2311a001018ef]http://www.smiliegenerator.de/smiley-flag/smiley-3074.png[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
2 Appus> Nee dat is niet wat ik bedoel, dat je het triest vond van Beverwijk.. Ik zou willen dat je zou zeggen dat je geen respect zal tonen tijdens die minuut stilte.. Dat is wat ik zou willen..

Jij zal wel de laatste zijn die meer info zou mogen krijgen over Beverwijk.. Het gaat je ook geen reet aan of ik erbij was.. En als je op een PF meeting zou zijn en je zou recht in m'n gezicht zeggen dat je geen respect zou tonen kan ik niet zeggen dat je geen slag voor je ketel krijgt, dan maar kinderachtig of primitief, don't care, lucht wel op.. Dit is geen meningsverschil, dit is een gebrek aan respect en dat is waar ik over val..

Dit is ook het laatste wat ik zeg erover

Waarschuw beheerder
donateur
Fireblade -> Wordt volwassen vent...

Drakie -> Dan oordeel je toch net verkeerd. ALS ik bij een wedstrijd zou en daar wordt er voor Picorni een minuut stilte gehouden, dan houd ik me bek ook een minuut.

Dat wil niet zeggen dat ik het hele beverwijk geval niet triest vond, en het nog steeds een "eigen schuld" situatie vind. Maar ik zou me mond dan houden uit respect voor de mening van anderen, die er blijkbaar anders over denken.

Maar ik ga hier op een forum niet beweren dat ik respect heb voor Picorni en wat er daar gebeurt is, want dat heb ik niet.

En dat is mijn mening, als jij dat niet kunt respecteren dan ben jij net zo fout als ik in jouw ogen zou zijn.
Waarschuw beheerder
donateur
Ajax zo ie zo :D:D:D:D

Dat is een feit ;);)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dat bedoel ik :D:D:D