1115x bekeken
2-->Djaxx. Daar zat ik ook eerst aan te denken. Ach waarom kan het ook eigenijk niet. Die kinderen hebben de tijd van hun leven en Michael ook. Hij bedoeld het allemaal goed en lief.
Maar toen kwam die interviewer met een stelling of het normaal zou zijn als zijn kinderen met vriendjes en vriendinnetjes thuis zouden komen en dan bij hem in bed bleven slapen... Toen vond ik dat toch wel 'achterijk' klinken. Dan kijk ik er toch weer negatief tegen aan.
Maar toen kwam die interviewer met een stelling of het normaal zou zijn als zijn kinderen met vriendjes en vriendinnetjes thuis zouden komen en dan bij hem in bed bleven slapen... Toen vond ik dat toch wel 'achterijk' klinken. Dan kijk ik er toch weer negatief tegen aan.
donateur
hij heeft een onwijs kutjeugd gehad, vind je het gek dat er iets los zit in zijn hoofd, kan ie allemaal zelf nix aan doen. komt ook een groot gedeelte door zijn vader.
Anyway, t is belangrijk dat iedereen hem respecteert, het is een genie en een echte genie draait door (einstein, davinci, van Gogh).....
Ik vind dat hij een van de weinige, misschien wel de enigste "echte" musical artiest is. want de meeste artiesten (britney, robbie williams ed) schrijven nix, composeren nix, producen nix, maken hun eigen clips niet en doen hun goreografie ook niet zelf. Micheal is de enigste die dit op zo'n hoog niveau allemaal zelf doet (heeft gedaan).....
4 Him
Ik vind dat hij een van de weinige, misschien wel de enigste "echte" musical artiest is. want de meeste artiesten (britney, robbie williams ed) schrijven nix, composeren nix, producen nix, maken hun eigen clips niet en doen hun goreografie ook niet zelf. Micheal is de enigste die dit op zo'n hoog niveau allemaal zelf doet (heeft gedaan).....
laatste aanpassing
Ik vind de docu trouwens SupeR!!! Goed geinterviewd enzo. Maar ben ut er wel mee eens; die kerel is echt geschuffeld; niet zo vreemd gezien zijn jeugd (of eigenlijk het ontbreken daarvan). Maar ik ben wel van mening dat die kerel (geniaal of krankzinnig, steenrijk of nie) eigenlijk geen kinderen mag opvoeden... Dat hij die hysterie gewend is okay, maar 3 kinderen van 4, 6 en een paar maanden oud... nee.
die man is gewoon diep-ongelukkig en als hij dan lekker in zijn achtertuin wilt spelen en watergevechten wilt houden dan moet hij dat lekker doen 
Wat een freak zeg 
Ik snap niet dan ouders hun kinderen bij hem in de buurt durven te laten zijn.
Ik snap niet dan ouders hun kinderen bij hem in de buurt durven te laten zijn.
ik heb vanmiddag die documentaire zitten te bekijken.....
voor mij staat iig vast dat echt een droom- & waanwereld leeft...
dat er in zijn jeugd veel is misgegaan is nu ook duidelijk, maar hoe zijn kinderen behandeld met al die maskers en sluiers is ook verre van normaal!!
ik kreeg toch een beetje medelij met hem...
voor mij staat iig vast dat echt een droom- & waanwereld leeft...
dat er in zijn jeugd veel is misgegaan is nu ook duidelijk, maar hoe zijn kinderen behandeld met al die maskers en sluiers is ook verre van normaal!!
ik kreeg toch een beetje medelij met hem...

![[img]http://www.lache.nl/html/picturs/75/l18.jpg[/img]](http://www.lache.nl/html/picturs/75/l18.jpg)