Ik draag graag een string. Ik vind dat heerlijk zitten en daarnaast erg sexy. Zijn er mannen die het met mij eens zijn?
En wat vinden de vrouwen ervan?
String
Bah bah bah bah bah
Idd geef mij maar boxer kan die lekker heen en weer slingeren en ff ventileren
Maar bij n vrouw is t n must zonder string komt ze dr niet in (en wil ik er ook niet in )
Bij sommige mannen in het wel mooi. Maar als je er een bult haar ondervandaan ziet vind ik dat echt lelijk maar ja ik denk wel dat het bij sommige mooi kan zijn.
Maar mijn vriendje zie ik toch liever in een lekker losse boxer ...
Ik heb het weleens geprobeerd een string te dragen, maar ik was blijkbaar de hele dag bezig die ellendig veter van tussen me reet te houden.
Tering wat is dat een klote gevoel.
Nee, wat dat betreft ben ik ouderwets, maar een string vind ik echt niet mannelijk.
Ja, als hij het voor de grap aan zou doen als hij voor me zou strippen ofzo zou ik het welleuk vinden. Maar als ik iemand zou ontmoeten en hij blijkt ineens strings te dragen vind ik het niks.
Conclusie....
Witte (of blauwe) zeeman-onderbroeken met gleuven van voren, boxers met wippende varkens (enz) EN strings voor mannen vallen bij de meeste dames (including me) NIET in de smaak..
Ik hoef mijn vriend ook niet met een tring te zien hoor zou ik hem ook uitlachen whehe. Maar er zullen er heus wel wat zijn die het mmoi vinden en het wel mooi zal staan.
Persoonlijk vind ik het niet mooi.
Laten we het dan toch maar bij die boxer laten hewhehe.
kheb een keer zo'n jackass string gekregen en 1x aangehad onder mijn wetsuit tijdens het wakeboarden! Dit was zeker grappig toen ik mijn wetsuit uitschoot! dus voor die ene keer wast leuk anders echt geeen string voor gasten
haha in Spanje was er een man rond de 40 die liep altijd op het strand in een tanga ze bil te showen... zag dr echt ranzig uit haha
en wat ik van mannen met strings vind? het kan gewoon niet...