en idd, het wordt me eigen beslissing, wou alleen maar jullie mening weten... Heb veel steun van sommige pf-ers, dank jullie wel

Voor de duidelijkheid, ik ben echt, en dat is de laatste keer dat ik dat ga zeggen! Wordt er niet goed van! Idd heb in de yes gestaan en sta nu in de wehkamp, hoor er eigenlijk trots op te zijn, maare... Ik ga toch niet gelijk op pf zeggen "hoi ik ben Babs en sta o.a. in de wehkamp" nou lekkere indruk geeft dat dan...
En idd misschien beetje stom op gelijk zo'n onderwerp op het forum te zetten terwijl ik net nieuw ben maar ik kreeg de uitslag en moest het gewoon even kwijt en was benieuwd naar andere meningen maar ja... had ook niet verwacht dat sommige van jullie zulke reacties gaven. Deed toch niks verkeerd.
Heb ook in de viva gestaan en in de veronica tv gids, en nog een paar... voor als mensen denken van goh daar ken ik haar van!!! Ik vind dat leuk en ben er trots op!
Maar voor iedereen die denken dat ik nep ben enz. laat ik jullie dat lekker denken. Maar heel erg bedankt en een dikke

voor de mensen aan wie ik wel veel steun heb.... en ik laat het jullie weten wat mijn keuze is