Naja of t nou een fake is of niet,meiden komen hier wel vaker voor te staan dus is deze info best nuttig.
Ik denk ook niet dat ie echt is want wie pleurt t nou op een forum,magoed..
Als je er van te voren niet over hebt nagedacht en nog geen kinderwens hebt,NIET houden.
Een baby is een idioot grote verantwoordelijkheid,de bevalling is 1 grote wereldoorlog maar dan in jezelf,en die roze wolk waar ze t over hebben flikker je na een week ofzo al vanaf.
Ikzelf heb 2 kids,heb heel bewust de keuze gemaakt,t zijn schitterende kereltjes van 7 en 4 jaar oud,maar damn wat had ik me verkeken zeg!
Nu word alles wat makkelijker,ze worden wat ouder en zelfstandiger,dus krijf je weer wat tijd voor jezelf.
Met een baby heb je 0,0% tijd voor jezelf en als je bek en bekaf bent na een paar nachten niet pitten omdat je baby 24/7 krijst kun je m niet ff in de kast stoppen.
Denk goed na enzo voor je aan kids begint te denken alleen al,en als t een foutje is waar je over twijfelt,sja,zou voor mij de keuze snel gemaakt zijn.
En tulijk hebben de mannen er ook wat over te vermelden,maar zij zijn niet degenen die t 9 maanden moeten dragen,moeten stoppen met feesten,roken etc etc,en na de bevalling zijn ze oppeens heel "dom" weten ze niks meer en denken ze nergens aan,vooral niet als t nacht is.
Klinkt maybe allemaal heel bot,maar hey,life sux and then you die