Partyflock

Forumonderwerp · 595732
3400x bekeken
Waarschuw beheerder
Ik ben zwanger, ik weet niet wat ik moet doen. Ik weet het sinds een uurtje zeker. Het was absoluut niet de bedoeling, maar ja! Ik moet nu een keuze maken tussen twee dingen, of houden of abortus. Opzich ben ik tegen abortus, alleen voor me gevoel ben ik er nog lang niet klaar voor. Me vriend is opzich ook tegen abortus en wil het graag houden. Alleen het is allemaal zo dubbelzinnig! Ik weet het gewoon niet. Kent iemand van jullie dit???

(K)
Waarschuw beheerder
babs ..

Eerst even een vraag.. Stel je deze vraag zodat je dan aan de hand van deze antwoorden een keuze maakt of je het wel of niet houd ? Of heb je de beslissing eigenlijk toch al genomen ? Vind het namelijk een grote verantwoordelijkheid om een antwoord te geven op een vraag waar een leven van af kan hangen.

In ieder geval veel succes meiss !

(K)
Waarschuw beheerder
donateur
Als jij zeker weet dat je het kindje een goed leven kunt geven en zeker weet dat je het zelf allemaal aan kunt. Dan zou ik het gewoon houden. Maar denk eerst aan jezelf, want jou leven wordt in 1 klap totaal anders. En ookal denk je het misschien allemaal aan te kunnen, het kan altijd anders lopen.
Veel slaap te kort door een huilen kindje. Maar voor het zelfde geld krijg je een kindje dat nooit huild, en weinig problemen aan hebt.

ook van mij heel veel succes, en laat je het ons even weten.. als je een echte mama wordt :)

Waarschuw beheerder
Naja of t nou een fake is of niet,meiden komen hier wel vaker voor te staan dus is deze info best nuttig.
Ik denk ook niet dat ie echt is want wie pleurt t nou op een forum,magoed..

Als je er van te voren niet over hebt nagedacht en nog geen kinderwens hebt,NIET houden.
Een baby is een idioot grote verantwoordelijkheid­,de bevalling is 1 grote wereldoorlog maar dan in jezelf,en die roze wolk waar ze t over hebben flikker je na een week ofzo al vanaf.
Ikzelf heb 2 kids,heb heel bewust de keuze gemaakt,t zijn schitterende kereltjes van 7 en 4 jaar oud,maar damn wat had ik me verkeken zeg!
Nu word alles wat makkelijker,ze worden wat ouder en zelfstandiger,dus krijf je weer wat tijd voor jezelf.
Met een baby heb je 0,0% tijd voor jezelf en als je bek en bekaf bent na een paar nachten niet pitten omdat je baby 24/7 krijst kun je m niet ff in de kast stoppen.

Denk goed na enzo voor je aan kids begint te denken alleen al,en als t een foutje is waar je over twijfelt,sja,zou voor mij de keuze snel gemaakt zijn.

En tulijk hebben de mannen er ook wat over te vermelden,maar zij zijn niet degenen die t 9 maanden moeten dragen,moeten stoppen met feesten,roken etc etc,en na de bevalling zijn ze oppeens heel "dom" weten ze niks meer en denken ze nergens aan,vooral niet als t nacht is.

Klinkt maybe allemaal heel bot,maar hey,life sux and then you die:)

Waarschuw beheerder
donateur
dat deze account misschien niet echt is, betekent niet meteen dat degene die 'm begonnen is niet echt op zoek is naar wat meningen

Waarschuw beheerder
Is deze account echt of niet?

Inge

Waarschuw beheerder
tja wanner is een account nou eigenlijk echt.
Waarschuw beheerder
mijn account is echt :D
Waarschuw beheerder
tsjah heb er mee te maken gehad gewoon heel goed nadenken zet eventueel positieve en negatieve dingen op papier ;)

succes ermee
Waarschuw beheerder
Volgens mij is het iig belangrijk dat je met zijn 2-en hetzelfde denkt en dan dus niet van gedachten veranderen later.
Als je een kind houd vind ik dat je dan bij elkaar moet blijven en dat voor altijd. Het lijkt me voor een kind niet leuk om ouders te hebben die gescheiden zijn. Naja misschien ga ik wel weer een stapje te ver, maar mijn broer is getrouwd met een meid die ook al een kind had en zij wilde het dus houden. Haar toenmalige vriend wilde dat niet omdat ze van "te lage klasse" was ofzo. Maar goed haar kind staat dus nu op de naam van me broer maar ze weet dus niet dat hij haar echte vader niet is en lijkt me niet fijn om het te moeten vertellen.

Hmm of zoiets :)
Waarschuw beheerder
hahaha nu denken jullie ook nog dat ik niet echt ben :(, waar slaat dat in godsnaam op...
Nou voor degene die twijfelen... ik ben echt!!! en geen bekende nedelander... wel heb ik is in de Yes gestaan en in de Wehkamp... maar daar zouden jullie me heus niet van kennen! en een nep account???? hoezo een nep account! Zo ben ik en dat heb ik allemaal gedaan dus dan schrijf ik dat op. Ik plaatste deze forum alleen om meningen van jullie te vragen, hoe jullie daarover dachten, niet op afgezeken te worden of om te horen dat ik *nep* ben! Dacht dat een paar zeiden dat pf leuk was.... maar sommige van jullie zijn idd aardig maar vraag er niet om om afgezeken te worden! :@

Barbara
Waarschuw beheerder
en mijn account is ook echt :) maar 100% zeker weten die van Babs ook :)
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn vriendin heeft ook een kindje van 1
niet gepland

maar ze weet zeker dat als ze een abortus had laten plegen dat ze daar de rest van der leven spijt van zou hebben en eraan zou denken.

gelukkig is het een lief meisje dat weinig zorgen met zich meeneemt. het verandert je leven wel natuurlijk. meer verantwoordlijkheid en minder uitgaan, maar als ik hun samen zie weet ik dat het kindje houden de beste keuze is geweest.......

ow ja en even voor jullie info: ik ben FAKE, dat jullie dat nog steeds niet door hebben zeg :S:S

:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Babs,beter maak je je druk om je buik en niet om reacties die je kunt verwachten als je zoiets op een forum zet...

Iemand die zich 6 januari aanmeld en dan meteen met dit komt aanzetten mag toch wel rekening houden met enige vorm van kritiek dont ya think?

DUH
Waarschuw beheerder
donateur
true, maar opzich wel leuk dat er open en oprechte mensen rond lopen, die nog vertrouwen in partyflock hebben ook

ik twijfel niet aan haar echtheid
Waarschuw beheerder
en dan met dit komt aanzetten????

tering hey, ik wist 6 januari toch ook niet dat het zeker was of wel, als ik er mee zit en wil meningen daarover hebben mag ik het dan niet op dit forum zetten als ik me net één dag aangemeld heb ofzo?

Hoezo moet ik dan rekening houden en enige vorm van kritiek.... kende deze hele site niet, tot een vriendin van mij het zei... als je de forums leest zie je dat meer mensen hun problemen erop zetten, moet ik dan denken, ow ik zit ermee maar ik kan het niet op dit forum zetten omdat ik nog maar één dag aangemeld ben???

zal het onthouden :@
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dank je wel!
(K)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Lieve babs, ik begrijp heel goed dat je dit op het forum zet en er over wil praten!
Ik zelf persoonlijk zou het houden je bent tenslotte 23 las ik, en ik zou dat een mooie leeftijd vinden. Verder is het zo dat als je voor het kind kiest je altijd nog kan stappen wel minder maar er zijn oppassen genoeg! Ik vind het wel moeilijk om te zeggen wat je moet doen want we kennen elkaar niet, maar in iedere vrouw schuilt een moeder met moeder liefde!!!!!!
heel veel succes met je beslissing en laat het even weten wat je doet!!!!
(K)
Waarschuw beheerder
ik zou het laten weten, als sommige dit tenminste op prijs stellen :@

ja aan de ene kant is 23 best een mooie leeftijd ervoor, maar ja ik weet het gewoon niet :(, maar komt wel goed :)

thanks (K)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
En trek je niks aan van de mensen die het niet op prijs stellen want als zij vader/moeder worden willen ze het ook laten horen!!!!!!
(K)

Waarschuw beheerder
Maar Babs, wat is nou die zgn. mooie leeftijd ervoor? Ik vind 23 nog superjong! Ikzelf ben 22 en vind mezelf echt nog niet capabel genoeg om een kind op te voeden....Leeftijd is niet het belangrijkste, maar op de eerste plaats komt vooral: zou je het financieel aankunnen?
Waarschuw beheerder
Nee dat vind ik ook!!!

Wat maakt de leeftijd nou uit, of je nou 16 of 40 bent, het gaat erom of je er wel 100% klaar voor bent, of je het aankan, want als je besluit om het te houden moet je je er echt 100% voor inzetten vind ik!!!
Waarschuw beheerder
ja daarom!!!

en daarom zit ik er nu ook zo goed over na te denken!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Babs, you go girl!!!
Ik sta achter jou hoor! ;)
en je weet het he?
Desnoods voed ik het kind op! :d
Mijn mamma wil assisteren
Waarschuw beheerder
ja ik weet het...

(K)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik weet wel bijna 100% zeker dat dit account geen FAKE is :) Ik herkende haar zelf meteen (niet met zekerheid) van de yes of iets.. en dat was waar!

en dat er nou toevallig geen foto's van feesten bij haar naam staan, hoeft toch niet meteen te bekenen dat ze niet 'echt' is :/

GRRR ==> partyflockers <=== nooit aan beginnen :9
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Meis, alles is al gezegd, dus ik ga het niet herhalen.

Ik wens je heel veel succes met het maken van je keuze! Zet alles goed voor jezelf op een rijtje en praat er natuurlijk veel over met je vriend.

:knuffel:

Waarschuw beheerder
je bent 23 en je hebt een baan, een volwassen vrouw dus. ik vind dat jij niet eens het recht hebt op abortes te plegen!!!. je bent geen 14 en bent niet verkracht, maar je weet wat je doet dus moet je de qonsequenties dragen. zwangerzijn moet een van de mooiste dingen zijn in je leven. ik weet zeker als je zoiets afbreekt, dus nu nog op je 23 jaar daar ontzettend veel spijt van kunt krijgen. succes ermee!!

Waarschuw beheerder
donateur
Absoluut niet mee eens; tis geheel je eigen keuze. Ben zelf ook 23 en zekersteweten wel dat ik voor abortus zou kiezen mocht ik zwanger blijken!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou zeggen: Kijk of het financieel haalbaar is om dit kind een goede toekomst te geven. Zo ja: houden en alles doen in je macht om dit te laten gebeuren. Zo nee, bespaar je de pijn van het afstaan, en ga voor abortus.

Dat is mijn mening, je moet de keuze maken voor je kind, niet voor jezelf...

succes, en als je er voor gaat, hele fijne zwangerschap toegewenst.

Waarschuw beheerder
Hehe kiezen voor jezelf is in dit geval kiezen voor je kind;)
Magoed,indeed,stel je voor ze laat t weghalen,wil later ooit WEL een kind,en t lukt niet meer om de 1 of andere redenen,komt ZAT voor:)

Maar maak jij je maar druk om reacties die je niet lekker vallen huh Babs,verwent nest!

Werkzaam bij Partyflock
Artiest {SHOWLIST artist 95048, 1189, 142628, 9507}
Waarschuw beheerder
donateur
Hey Babs.... Wij zijn onlangs bevallen van een heuse dochter, Tara, en ik kan je zeggen, dat het je leven verrijkt, ik kan het nu weten, omdat ik het meemaak. :D:D:D:D Wil er niets van missen, dit is zo bijzonder..... Ik kan me je twijfels voorstellen, maar denk er bijzonder goed over na ;)
http://party.snt.utwente.nl/index.php?SECTION=forum;ACTION=showtopic;TOPICID=595066
Waarschuw beheerder
Oei! Das nie mooi en wel mooi...;) Denk er echt goed over na, meis!Een vriendin van mij is 20 en heeft nou bijna al een jaar haar kleine, echt een schatje! Was trouwens een ongelukje, maar als ik haar nou zie is ze er echt klaar voor...Sterkte! (k) :knuffel:

Moet zeggen dat ik kinderen ook steeds leuker vind, hoor...:)

Waarschuw beheerder
2 happiness: waar slaat dat nou op???

Inge

Waarschuw beheerder
als je vriend t ook wil en jullie hebben allebei een baan en kunnen een kind bekostigen.Tja dan is t een optie op t te houden maar ja je moet er goed over nadenken en je kan alleen zelf de beslissing maken niemand anders!(k)
Waarschuw beheerder
2 Babs>> Probeer samen met je vriend tot een oplossing te komen.. zelf vindt ik 23 jaar erg jong, maar ja.. wie ben ik..

succes (K)

Waarschuw beheerder
Waar dat op slaat?
Dat ze zich meer druk maakt om wat reacties die je nu eenmaal KUNT en MOET verwachten op een forum dan om t geen wat zich in der buik afspeelt waarschijnlijk.
Als ze die negatieve reacties nu s laat liggen en de positieve oppakt zou ze goed bezig zijn,maar neej,t aangevallen voelen is meer van belang.
Dan ben je wat mij betreft een jankerig verwend nest,grow up hey!

Waarschuw beheerder
donateur
Ga voor die kleine!!! Het geeft je echt geluk, het is onbeschrijvelijk, dat gevoel, wat ik nu meemaak, ... ik weet, je zult wel denken, welk gevoel, maar voordat ik daddy dj was, kon ik me ook moeilijk voorstellen hoe anderen die wel kids hebbendit gevoel ervaren... ;)

Waarschuw beheerder
Het geeft je alleen geluk als je die kleine ook daadwerkelijk wilt....
En jij bent 33,zij is 23,nu hoeft dat niet uit te maken,ik was zelf ook op een week na 25 toen mn eerste geboren werd,maar,dit stel heeft er niet voor gekozen,tis een ongelukkie;)

En hoeveel kids zijn er niet die eigenlijk niet echt gewenst zijn,zullen die gelukkig zijn?

Ik kijk niet meer zo door een roze bril,wat jij nu net gereplied heeft,zo sprak mijn ex ook,compleet met vreugdetranen en al.

Toen de jongste 4 werd heeft hij ze nog een dagje opgehaald om ze daarna bijna een jaar niet meer te zien of te spreken...
En de enige reden dat hij weer contact opnam was omdat de oudste in t ziekenhuis terechtkwam vanwege acuute diabetes.
Hij heeft ze toen weer 1 dagje opgehaald,dat was 20 november,tot op de dag van vandaag heeft hij ze zelfs niet meer gebelt.

Volwassenen moeten s kappen om kids dingen te beloven en gevoellens te geven en ze te zweren dat ze ze nooit in de steek zullen laten...

En jah,maybe ben ik verbitterd,maar ik heb daar godverdomme alle reden toe!
Ik zie mn kids zo vaak breken inside,vertrapt worden door volwassen voeten,dat ik NERGENS meer in geloof,blame me 4 that!

En dan moet zij een kid op de wereld schoppen waarvan ze nu niet eens zeker weet of ze t wel wil,fock dat ff lekker mkay?

Waarschuw beheerder
2 Happiness: dat kan ik me heel goed voorstellen.

Ik ken zelf ook genoeg vriendjes/ vriendinnetjes van vroeger die hun vader nooit zagen, omdat ie geen contact met hen opnam, totaal geen interesse toonde. Dat ik natuurlijk heel erg, en ik zou zelf niet willen dat mijn kinderen zoiets ooit zou overkomen!

Inge

Waarschuw beheerder
Zoiets is gewoon niet voor te stellen,en de gevoellens die DNS omschrijft,zo omschreef hij ze ook,en trok hele weekenden met ze op omdat ik de weekenden vaak werkte en zo doordeweeks bij ze thuis kon zijn,dus hij had een enorme band met ze opgebouwd.
Ik blijft het ONBEGRIJPELIJK vinden dat iemand dat kan,en kan bij mij van binnen ook niet vergeven worden,deze tijd,psies een jaar geleden,was t hier 1 grote schrijnende ellende.
Oudjaarsavond liet hij ze zitten omdat ie met zn nieuwe vriendin wat leukers te doen had waar geen plaats voor ze was,terwijl ie al weken voorpret met ze had over vuurwerk.
Damn,wat kunnen mensen je kwetsen,en mn kids,sja,zij zullen zich nooit voelen zoals ik me als kind voelde,onbezorgt klein kunnen zijn..
14 jaar heb ik met de ass doorgebracht,dacht dat ie de zachste dude van t heelal was,TE zacht,daarom ook dat ik bij hem wegging..
Maar dat een stel kids daarvoor moet boeten,neh geen woorden voor.
Kids zijn geen speelballen,de beslissing die zij nu moet gaan nemen heeft wel een HEEL mensenleven in handen...zoiets mag je never onderschatten
Waarschuw beheerder
Babs wat je ook kiest in iedergeval sterkte met je beslissing.

Waarschuw beheerder
HAHAHA!! die profielpic van babs :D
dat is de foto van het model dat op de voorkant van de nieuwe wehkamp voorjaar/zomer staat :D

check out www.wehkamp.nl :D

Waarschuw beheerder
donateur
ik zag 'm ook net op tv voorbijschieten inderdaad

Waarschuw beheerder
Mja en babs maar klagend hinniken over mensen die der nie geloven "zucht"
Waarschuw beheerder
hehehehe

Jullie zijn weer mooi gefopt!!

R-MAn = Baps

hehehe

Waarschuw beheerder
donateur
Onzin.. Rando heeft op dit moment geen speelaccountjes...

Waarschuw beheerder
whatever

of het echt of niet echt is

boeiend???
we zijn er toch om te helpen :(

echt dom mannentaal weer

Babs je vriend heeft het al een keer eerder meegemaakt jij nog niet
wat ik er van weet en dat is weinig (heb het zelf nooit aan het handje gehad)
is dat de VROUW er altijd meer voor moet laten dan de man. Ook al is je schat best een superschat baby's veranderen dat :)
mijn zus had besloten op haar 28ste klaar te zijn voor een kind en hoe wel het schatten vankinderen zijn liep dat toch niet geheel soepel (als je meer wilt weten moet je pb-en)

de ex van mijn broer had zo'n beetje rond jouw leeftijd een kind gekregen ofhmm zelf snog eerder
en die begon nu zo'n 18 jaar later op eens vreemd gedrag te vertonen >>> jeugd vergooit enzo je kent het wel

abortus is er niet om foutjes wegte werken maar om er voor te zorgen dat er niet meer kansloze kinderen op de wereld gezet worden

als kind van een nogal oude moeder weet ik dat ik weggehaald zou zijn als ik een of andere handicap zou hebben.. een keuze van mijn ma en pa maar waar ik het wel mee eens ben

je moet je kind kunnen opvoeden
een thuis kunnen bieden
Waarschuw beheerder
donateur
wat kinderachtig om constant te zeggen wel of geen fake account get a life sommige mensen gaan er serieus op in
Waarschuw beheerder
zozo net op pf en dan al z'n onderwerp

aandacht te kort ofsow?