Partyflock

Forumonderwerp · 595713
9049x bekeken

Waarschuw beheerder
Heeft iemand van jullie een schietcursus gevolgt,zo ja,waaaaar doe je dat en wat kost t?

Wil t al jaren doen,komt r steeds niet van,verder dan schieten met mn paps geweer op oudjaarsavond ben ik nog niet gekomen.(wat ook erg vet was btw;))

Ik wil gewoon zo'n diploma halen en een wapenvergunning,en nee niet om te killen(of t moet noodzaak zijn :devil:)
t past gewoon bij me en ik wil t,heerlijk gevoel zo'n piece of power:)
Artiest Pato
Waarschuw beheerder
donateur
stoer hoor een pistool :bah:

je kan nu makkelijk zeggen dat je m niet gaat gebruiken maar dat weet je toch niet van te voren.
Je moet gewoon nooit zo'n ding in huis nemen...

ik walg van die ventjes die denken dat ze stoer zijn als ze in de tram of in de stad met hun pistool lopen te spelen...
kijk ze eens stoer zijn!!!
maar eigenlijk zijn het gewoon laffe gasten die alleen maar met wapens ( en de praktijken die horen bij het dragen van wapens op straat) kunnen bereiken wat ze willen...

nogmaals :bah:

neem gewoon niet zo'n ding in huis ook voor je eigen veiligheid...
Waarschuw beheerder
donateur
zit t nu ff na te lezen :| maar dat moest er ff uit...

t is geen aanval naar jou toe, want je bent vast niet zo'n type als ik beschrijf en als dat wel zo is kots ik alsnog op je :D
Waarschuw beheerder
Pato: ik moet je gelijk geven, zo word er in het algemeen wel over gedacht, bij mensen met een 'wapen vergunning'.

en tuurlijk zijn er van die sukkols bij die met hun wapen over straat gaan lopen, en er rottigheid mee gaan uithalen...

maar daar doe je nix tegen (jammer genoeg)
Waarschuw beheerder
donateur
en tuurlijk zijn er van die sukkels bij die met hun wapen over straat gaan lopen, en er rottigheid mee gaan uithalen...

2Pato Ijscobar en Beertjuh:

Diegenen die op straat met een wapen rottigheid uithalen, zouden die eigenlijk wel een wapenvergunning hebben ?
Is het niet net zo met veel verdedigings- of martial artssporten, dat diegenen die er goed in zijn of erop zitten veelal verstandiger zijn, als de schreeuwers die doen alsof ergens op zitten en dat overal ten toon moeten spreiden.

Vergeet niet dat wanneer je een wapenvergunning hebt, er toch wel op je gelet wordt en dat je slechts in een rechtsreekse lijn van huis naar de schietvereniging mag met je wapen en weer terug.

Eigenlijk zoals overal zijn het de wannabees die de meeste rotzooi veroorzaken !
Of zit ik er ver naast ?

:respect: to the both of you !
Waarschuw beheerder
donateur
je zit er helemaal niet naast...
maar daarom heb ik gewoon iets tegen wapens gekregen! elke gek kan er aan komen!

en wat je ook zegt... ik zit zelf ook op vechtsport en heb meer nog gedaan...
maar heb op straat ofzo nog nooit gevochten.
ben 1 keer in een discotheek op me bek geslagen en heb me toen omgedraaid en ben weggelopen.

het ligt maar net aan de persoon hoe hij/zij ermee omgaat.

Waarschuw beheerder
het wapen is in feite niet het gevaarlijkste het is juist degene die erachter staat...