Ik hoop niet dat je die topic van die lul hannes hebt gelezen maar wou even zeggend dat je je er niet teveel van aan moet trekken hoor. Die gozer spoort gewoon niet..
Groetjes Tessa
Iemand enig idee waar dit over gaat?? Ik niet namelijk
Whaha ok welke van de 2? (neem aan dat je jezelf niet bedoelt)
Als 't goed is wordt 't morgen of uiterlijk overmorgen gemaakt. Dus das hooguit nog 1x ergens anders douchen voor 't ultieme camping gevoel! Iemand zo'n massage douche trouwens? Dan zou ik die graag reserveren voor morgenavond mocht de onze dan nog kapot zijn
gaan ze de schande spreken over bumfights... ik heb me anders kostelijk vermaakt bij het kijken van de bumfights...
ja hoor tam, je mag gebruik maken van onze douch, maar besef wel dat we de kleinste douch van iedereen hebben i.v.t de badkamers van de heren coolermaster en morisnet _
wil je wel masseren onder de douche hoor
en ik had het over fr@nkie
Trouwens, dat bericht van die Tessa ging over mijn eerste naam topic. Iemand (die ik had laten verbannen ) had een topic over me geopend met de info dat ik geen borsten had (pfff hij moest es weten wat die krengen kostten) en dat ik op een man leek ! Ze hebben dat topic verwijderd en dat gozertje is voor altijd verbannen. Shit man, wil dat topic zien, ga em schoppen