de oppermoslim heeft gesproken... tis dat het regende, anders had ik het stemhokkie wel ff opgezocht
(permanent verbannen)
HAHAHA wat een sneu volk hier. heb ik in mijn profiel bij woonplaats:][-][ (( )) ][_ ][_ //-\\ ][\][ ][)) staan. maar dat mag schein baar niet ze veranderen het steeds. BEETJUH JAMMER!
En Sion, laat ik jou de komende 4 jaar niet horen zeiken over het Nederlandse regeringsbeleid, want jouw recht van spreken is nu weg. WAT BEN JE DAN VOOR KEREL ALS JE NIET GAAT STEMMEN?!
(permanent verbannen)
NaZ-T
Ik ga nooit van mijn lang zal ze leven meer naar de aesculaap dan blijf ik nog liever thuis!!!
2 YMGV -> Jah idd..das een regel!! Maar op regels zijn er om gebroken te worden! Misschien is het nix maar de kans is groot (gezien de line-up) dat ik me voor de eerste x echt ga vermaken in de nieuwe Aap!!!
2 Michiel -> Jazeker, ze zullen het weten dat wij W-zepers op Flock zitten
Jezus dat piepie vol dat was 1x maar nooit meer. Deze combi was cool maar dat alleen zuipen ! Zat ik daar als ik dooie me te ergeren aan de lampen ! Pffff vaagheid! Maar was weer een super feestje
een klap aan iemands bek doet mensen goed... neeem dat van mij aan.... ik ga me bed op zoeken.. dat lijkr mij een goed plan... is compleet partyflock het daar mee eens.,... nou mensen daan is het goed en het is altijd goed dat ik nog 2 bier heb gehad van bepaalde mesen achter de bar die ddoolgraag naar huis wilden, maarja, t leven is geen NAZ-T
STELLETJE SLAAPHOOFDEN!!!!!!!!! Wordt es wakker joh
(permanent verbannen)
Ben al wakker, maar ben druk bezig voor school. Ik heb nu 2 opdrachten klaar, goed he. Nu hoef ik alleen nog maar 131 pagina's te bestuderen en dan ben ik klaar.
Kijk dat schiet op! 131 pagina's, EITJE! Dus eh over een half uurtje ben je klaar ?
(permanent verbannen)
euhm nee moet ook nog eten en douchen en al die andere shit, maar misschien gaan mijn pa en ma zo ook nog wel weg dus dan ben je welkom hoor. niet dat je dat anders niet bent maar toch
Jha maar lijkt je dat verstandig? Wij beneden en jij boven leren ofzo? (sprak zij wijs..)
Als het je wel verstandig lijkt kom ik strax ff ja want om nou hier uren bij die visite te zitten dat lijkt me ook niet wat in mijn staat van doen! Maar ik moet ook nog douchen, ff een engelse mail sturen voor pa enz. dus voorlopig ben ik er toch nog niet!
(permanent verbannen)
Nou het eten en zo dat klopt wel, maar ze gaan helaas niet weg, dan gaan we maar met zijn allen weg ja toch niet dan.
He das jammer..maar dan verzinnen we wel een ander plan. Als ik maar niet in een shop hoef te zitten want dan komt mijn hele ontbijt (een cakeje) er weer uit denk ik.. Maarrrr dan mogen jullie wel shoppen hoor !