Whahaha ja dat ben ik met je eens..maar ga niet met mijn auto, wordt hier geen goed idee gevonden nml ivm gladheid enzo ! Dus ik w8 nog af wat voor andere mogelijkheden er zijn..ik wil erheen!!!
tamara er mist 6 man waarvan 3 of 4 altijd basisspeleres en we spelen tegen europees kampioen vorig jaar dus wees maar heel tevreden met een gelijkspelletje
Hoop doet leven Wilfred..en er lopen zo'n 25 spelers bij Ajax die inzetbaar zijn voor het 1e elftal, daar moet zelfs met zoveel uitvallers echt nog wel een goed team van te maken zijn!! Ik geef niet toe tot we echt verliezen/gelijk spelen! Ik geloof er nog wel in!
dat miss wel tamara,maar de verdediging mis je trabelsi en standaard invaller daarvoor is maxwell en anders van damme en die zijn er alle 3 niet dus dus verdediging is nie al te best vanaaf en ze hebben al van die kutspitsen
en jah parc altijd handig natuurlijk en voor et geval k vergeet waar k vandaan kom heb k ook nog eens oldebroek op me kuit laten zetten
Ik vind die man met moeilijke naam (hoe heet ie toch, die nieuwe haha) ook wel goed spelen..tenminste vond em zondag wel !
En kutspitsen? Waar?! Vind 't wel meevallen!! Ik vind dat we op het moment mits ze zich in willen zetten een goed team hebben lopen, het probleem waar ik ff mee zit is dat de tegenstander ook een prima team heeft !
En ehh..laat ik mijn mening over je tattoo's maar ff voor me houden
en hun zijn veel beter jammer genoeg nu met de uitvallers bij ajax...
en jah heb al wel meer meningen gehoord da ze de tatoo's nie mooi vinden zow als marco uit wezep waar k nu mee werk maar goed moeten ze ook lekker zelf weten als k em maar mooi vind
IS GOED NEDERMAN MORGEN GA IK MET JOU TRAINEN EN ALS JE HEEL VEEL GELUK HEBT MISSCHIEN OOK WEL SPARREN ?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!? HEY MORISNET HOE KOM JIJ EIGENLIJK AAN DIE WIJSHEID DAT EEN RONIN EEN WERKLOZE SAMOERAI IS ?????????? dat klopt pepfred hij is gevallen en geloof mij maar het is een praatjesmaker!
had me toch wel vergist jah tamara,ze speelden idd goed ze waren zelfs beter maar net als k zei die kutspitsen paar kleine kansjes en ze scoren
2 ronin: jah werk met marco en chiel,weet nie of da een praatjesmaker is maar die was iig bij huis vandaag want die was komen te vallen ofzow en had last van zijn knie
en nederman k ben apetrots
hoe ik aan de wijsheid kom? ik praat dagelijks met een groot samoerai!
Om even aan te geven dat de Feyenooiters daar niet op bleven, 1-1.. Anders krijgen we dat weer!! Pfff ben dood, duidelijk vrijdag!! Tot vanavond peeps ennuh WE BELLEN!