Owwwwwww w8 es ik weet 't alweer, was nog niet zo goed wakker
(permanent verbannen)
het is natuurlijk niet meer dan terecht dat ik op deze uitspraken wordt aangesproken door mensen en niet de desbetreffende persoon, want die treft geen blaam in dit verhaal.
Ik wil nog maals duidelijk maken, dat ik mijn uitspraken op eigen initiatief doe en ik een eigen mening bezit!!! Omdat er geen andere manier is om JOU te kunnen spreken doe ik het op deze manier.
Met vriendelijke groeten,
Gerben.
stil maar, wacht maar alles komt goed want jezus is geboren!
ik heb in iedergeval weinig nacht rust gehad!!! en zo hoort dat ook!! en nee het heeft niks met snatze te maken ik heb gewoon nog steeds nachtmerries van het NL elftal
en wat ziet mijn oog! wederom een ongenodigde gast die mee leest maar nix post! voor de gene die zich aan gesproken voelt: 5 vingers hadden er toch wel in moeten passen!
Nee heel vreemd, maar goed ik bedoel wat zegt het nou dat 10 mensen die apart van elkaar liepen ze niet gezien hebben in een discotheek van 10 vierkante meter..dat zegt nix toch? Misschien zaten ze elke keer nét toevallig onder een barkruk ofzo !
(permanent verbannen)
1 keer is wel genoeg hoor
laatste aanpassing
(permanent verbannen)
laatste aanpassing
(permanent verbannen)
Wel slim van ze! Stel dat ze op een barkruk hadden gezeten, hadden ze er daarna ook er onder gelegen
Ik ben vanmiddag wezen winkelen in A'dam!! Vet gezellig..en nieuwe kleren/laarzen gekocht (zie profielpic)! En veel vage Schotten..mooi volk!! Vooral nu ze huilend op de tribune zitten ! PORTUGAL HERE WE COME!!! Jammer Parc..dat wordt verplicht voetbal kijken !