Armanda jij wil hier toch graag mee praten dan ook gewoon zoals we altijd doen en als jij de domme doos het dan niet snapt ga ik het niet uitleggen hoor.
(permanent verbannen)
We hebben een H, we hebben een O, we hebben een E, we hebben een R, we hebben een E en we hebben een N.............. HOEREN!!!
jij zei dat je tot allah gaat bidden...... niet ik!..... en nav jouw woorden ging ik ervan uit dat je moslim bent..... maar dat maakt niet uit, je hoeft je er echt niet voor te schamen hoor! IK zal je niet scheef aankijken omdat je een andere geloofsovertuiging hebt!
(permanent verbannen)
dat doe je dus wel. want anders neem je je woorden ook niet terug! dus ga nou maar eens bij je zelf te raden wie er nou een
ondanks het feit dat ik me hier prima vermaak, zit mijn dag er weer op, ik ben er morgen weer, dus dat geeft je zo'n 15 uur om een weerwoord te bedenken (is dat lang genoeg?), maar ik lees morgen met alle liefde je reactie!
.. en als jij niet weet dat sassenheim tevens een woonplaats is, zou ik toch zeggen dat je beter maar even terug kan gaan naar je basisschool voor wat topografie! (hint: ligt in de buurt van leiden, lisse, voorhout etc)
(permanent verbannen)
morgen krijg je geen aandacht meer van mij.... vandaag en anders niet!
Dames zit die jongens eens niet zo op de bezemkast te jagen
(permanent verbannen)
Dames waar zijn dames dan? Heb vandaag alleen wat aliens voorbij zien komen. Maar die zijn weer gevlogen. Maar heb besloten om er geen woord meer aan vuil te maken. Want ze hebben dingen gezegd waarvan ik zelfs vind dat je dat niet kan maken.