precies clint...
als ik kijk wat ik in de afgelopen 4 jaar

daar had ik heel wat mooie kleertjes voor kunnen kopen...
ik vind kleding ook erg belangrijk, al zal ik op feesten nbiet mijn duurste spullen uit de kast trekken om te showen.. zit altijd onder de brandbraren door sigaretjes van anderen, dan kan het me niet zo heel erg veel schelen als ik 'in verhouding' goedkopere kleding aan heb, maar als ik de duurdere kleding aan zou hebben, zou ik denk ik wel stiekempjes gaan huilen in het toilet! hahahaha
en dat ik kleding belangrijk vind, betekent niet dat ik geen merkloze kleding heb...
ook kleding zonder merk kan ik leuk vinden...
maar af en toe moet je jezelf inderdaad verwennen...
nu ben ik een arme student, moet 6 dagen in de week werken/naar school, en krijg alleen de zaterdag betaald...
de rest moet je zien als 'investering in de toekomst' hahaha
maar vroeger kwam het geld onwijs snel, en op een niet al te nette manier binnen...
dan ben je een snottebel van 16, met eigenlijk te veel geld, en dan ga je alles kopen wat je wilt...
nu werk ik keihard voor 'weinig' moet naar feestjes, rook, en moet mijn kleding betalen...
studiefinanciering is niet gul, dus ja....
stapjes terug doen..
ben nu erg blij met dat wat ik koop, ken de waarde van het geld...
maar laatst een heel leuk rokje gezien van D&G, heeeeeeel mooi..
was altijd 250 euro, en dat is me toch net iets te veel voor iets dat ik 3x zal dragen, maar nu is ie voor 125, en nou is het te doen...
zal hier dan ook weer heel blij mee zijn...
strekking van dit hele lulverhaal...
LAAT DIE JONGEN GENIETEN EN TROTS ZIJN OP SCHOENEN DIE HIJ VAN ZIJN ZUURVERDIENDE CENTJES HEEFT GEKOCHT...
je hoeft ze niet mooi te vinden..
accepteer het maar...
iedereen stelt zijn prioriteiten anders..
gelukkig maar!