Partyflock

Forumonderwerp · 590689
Werkzaam bij Studio T
Artiest Toyax
Waarschuw beheerder
Ben wel benieuwd, maar het schijnt soms gevaarlijk te zijn , als jij ( de dame) een jongen pijpt zonder condoom, mischien ook omdat de dame veel bacterieen in der mondje heeft!!!

Dus moet het percee met condoom , of zonder, !!!!
Artiest Pato
Waarschuw beheerder
donateur
zonder is lekkerder, met is veiliger....

Waarschuw beheerder
donateur
ahum....het voorvocht van de heer kan al zeer besmettelijk zijn.
Daarnaast als de dame last heeft van een wondje in haar mond of bloedend tandvlees is de heer in kwestie de sigaar,als zij een dodelijke:devil:ziek­te onder de leden heeft.

safe sex is altijd nog met condoom.
Waarschuw beheerder
Zonder! "Met Flappie is NO GO"
Waarschuw beheerder
Je doet toch ook geen plastic zak over je nieuwe TV! of je gaat toch ook niet naar een concert met oordopjes in?

Waarschuw beheerder
hans teeuwen Cono :D

Waarschuw beheerder
zonder duh!... :|

Waarschuw beheerder
Coño 25 november 2002 17:07
Je doet toch ook geen plastic zak over je nieuwe TV! of je gaat toch ook niet naar een concert met oordopjes in?
--------------------------------------------------

en je gooi toch ook geen foto van je moeder in je bier :P
Waarschuw beheerder
Als het een one-night stand is (waar ik overigens niet aan doe) zeker met, je kan immers niet aan iemand zien of hij of zij HIV heeft...

Maar als het iemand is waar ik al heel lang een vaste relatie mee heb, dan gewoon zonder (uiteraard wel allebei eerst getest).

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Je eet toch ook geen koekies met verpakking ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Bla BLa haha!! :D ieder voor zich Jak!! ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Zonder, anders heb ik het idee dat ik iets anders dan een pik in me mond heb!

Waarschuw beheerder
Zoals GROBBO al zei: Zonder! "Met Flappie is NO GO"
Waarschuw beheerder
donateur
2 linny: wat dan? :P
Waarschuw beheerder
like the way u say it linny! ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha weet ik veel, dildo ofzo hahaha:D nee geintje:P
Jah dan heb je daarna die rubber smaak in je bek:S neeh lekker zonder.. En lijkt me voor die jongen ook niet echt fijn, heeft ie 2 dingen om z'n pik:(

Waarschuw beheerder
Heb nog nooit een jongen gepijpt met condoom. Lijkt me ook niet echt lekker zo'n rubber in je mond. Maarja wel uitkijken voor soa's. Maar daar kijk ik ook wel voor uit hoor. En hiv kan je alleen krijgen als je sperma doorslikt. Als je het uitspuugt niet eens tenzij je niet een kies heb getrokken ofzo(zei de soa verpleegkundige)

Waarschuw beheerder
donateur
2 lientje dat is een spreekwoord

Platjes vulllen geen gatjes
Waarschuw beheerder
Gewoon zonder!!!
Heb t ook nooit met gedaan...ma da lijkt me totaal nix! Zo'n rubber in je bek....is ook nie erotisch!!8) En helemaal nie voor t menneke lijkt me zo.
Waarschuw beheerder
donateur
Als je gewoon een vaste relatie hebt pijp/neuk je neem ik aan zonder rubber...

Als het een one night stand is wordt het een ander verhaal natuurlijk...

Waarschuw beheerder
Vaste relatie; dus duidelijk zonder ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Geen rubber in mijn mond hoor! :kots:
Waarschuw beheerder
donateur
ja, ik heb dus ook alleen ervaring zonder... en dat bevalt mijn lollie het beste denk ik...
Ik wil me nog niet eens voorstellen hoe dat rubberen ding zou smaken.. BLEEGGH
Waarschuw beheerder
Met is gewoon razig.
En je voelt er geen donder van dus waarom zou je.
En je kan net zoveel ziektes oplopen als met zoenen dus een beetje raare vraag vind ik.
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is niet helemaal waar Izkeal.
Ja, wel als je beide (open) wondjes in je mond hebt maar anders niet hoor.
Pijpen zonder condoom brengt echt wel meer risico's met zich mee dan zoenen!

Maar toch moet ik er niet aan denken, zo'n rubberen ding in mijn mond!
Het voelt vies en het smaakt vies!

Waarschuw beheerder
idd

Waarschuw beheerder
Alstie maar schoon is hey!:P

Waarschuw beheerder
Blughh rubber, doe maar gewoon doe je gek genoeg....heerlijk spreekwoord..

Dus gewoon zonder.......
Waarschuw beheerder
ben het voor 100 % met misty eens bah :kots:

ik bedoel je hebt wel smaakjes maar die lijken me ook niks
Waarschuw beheerder
Chemisch vies smaakje....:kots: nee!!
Waarschuw beheerder
misschien nieuwe topic???? --> alleen beffen met een beflapje? hahahahha neej dank je!

Waarschuw beheerder
Ik pijp altijd met condoom....
Waarschuw beheerder
donateur
heel verstandig Berend...... ;)
Waarschuw beheerder
Jezus man pijpen met condoom, prffff die rubbersmaak in je bek nou nee dank je.
Geblowd worden om een rubbertje om je lul ken je net zo goed je hand gebruiken.

Tuurlijk is er een risico maar genot mag er ook wel zijn, als je geen risico wilt nemen dan doe je het toch gewoon niet.

Waarschuw beheerder
zonder natuurlijk....

Waarschuw beheerder
donateur
ben het helemaal met LaTeR eens!!!
Waarschuw beheerder
liever risico, dan moeiluk doen, er geen lol an beleven en dat alles ook nog met een rubbersmaak in je mond
Waarschuw beheerder
ja die moeten het uiteindelijk ook doen he.
Waarschuw beheerder
Condoom Zuigt Bigtime :S:S:S:S
Waarschuw beheerder
donateur
Bij vaste realtie : Zonder
Bij 1-night : Met

Simpel :) (al lijkt rubber me niet lekker inde mond.. maar hee.. daar heb je smaakjes voor (6))
Waarschuw beheerder
absoluut zonder, anders is het niks aan :D.

Waarschuw beheerder
pijpen zonder roeleerd gewoon zwaar
Waarschuw beheerder
altijd zonder en zeker als ze gesnoven heeft verdooft je pik ook nog hahahahahaha

:kusje2: aan alle pijp graage chicks
Waarschuw beheerder
donateur
Ik begrijp dat Predator nog nooit een One Night Stand heeft gehad?
Of die dan in elk geval niet heeft gepijpt? :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Jaja...

"slikken kreng, het is geen accuzuur!"

:S
Waarschuw beheerder
MET???? gádverdamme!!!!! zonder natuurlijk!!
Waarschuw beheerder
Veiligheid is sooooooooo belangrijk!!!
Maar tegelijkertijd sooooooooo ongevoelig :S

Ben wel uns gepiept met een regenjas om ...... ut had weining zin voor haar om door te gaan :s voelde nie veel........duzz ff wezun wassen en hop weer proberen maar dan MET ZONDER regenjasje eromheen :D bionk had muteen effect ;)

Maar sexen met een vreemde.....Use featherlight van Durex met die voel je ut meest ;)

Waarschuw beheerder
Pijpen kreng!!! En slikken ook!! Goed voor je tanden... Hoezo?? Als je het niet doet, sla ik ze eruit!!!
Waarschuw beheerder
donateur
hahahahaha, is toch beter zonder dan?? anders moet je dat rubbertje ook weer ervanaf doen :S...
Waarschuw beheerder
donateur
En je kan net zoveel ziektes oplopen als met zoenen dus een beetje raare vraag vind ik.

Ik wist niet dat je van zoenen AIDS kon krijgen ?? %-)
Waarschuw beheerder
pijpen met of zonder condoom?? logisch

zonder natuurlijk, anders voel je dr geen flikker van!!

je gaat toch ook niet een hele dure tv kopen en daar dan een plasticzak om heen trekken???
Waarschuw beheerder
Ik heb net een dure plasmatron gekocht en hij zit nog steeds in de doos na 4 maanden :S kijkt wel moeilijk hoor :S hehehe
Waarschuw beheerder
jah, dat doe je toch niet?? je stopt een lekker wijf toch ook niet in een doos?? ;) stop liever jezelf in HAAR doos!! ZONDER CONDOOM!!!! :P
Waarschuw beheerder
Ik doe altijd mn stofzuiger eroverheen :D
Waarschuw beheerder
Kheb nu de plasmatron+doos om me piemol gedaan misschien dat het nu safe is om gepijpt te worden???

Zijn er vrijwillegers die ut willu proberen ?
Waarschuw beheerder
donateur
2Roxy: Heel goed begrepen :D Heb al een half jaar n vriend :D;P

Werkzaam bij Underground Alert
Waarschuw beheerder
MET is lekker, ZONDER is lekkerder!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
euuh, ligt eraan bij wie:D:D

maar als diegene het is waarvan ik denk dat het eraan ligt, doe ik het helemaal nie, want met condoom...:S:S snap jullie het nog?

zuippuuuuuuuuuh rulezz :P

zip it
Waarschuw beheerder
donateur
Als een meisje niet lekker pijpt...dan maakt t ook niet echt meer uit voor het gevoel he :S

;p
Waarschuw beheerder
donateur
maak je daar maar niet druk om :)

:P:P:P
Waarschuw beheerder
donateur
ja dat bedoel ik whahahaahahahhhahaha

lekker likken ..

onee zuigen!!

:P:P
Waarschuw beheerder
Yojo rulez :9

Waarschuw beheerder
Als je een jongen niet kent en niet weet wat die heeft gedaan in zijn verleden gewoon niet zuigen. Voor je eigen veiligheid. En anders maar met condoom als je het echt niet kan laten. Ik heb het alleen gedaan bij jongens met wie ik echt eenvaste relatie had en zeker wist dat ze niets hadden. O ja en 1 keer bij een vreemde maar me daarna wel laten testen:S
Je moet gewoon heel voorzichtig zijn tegenwoordig en wie dat niet is moet het lekker zelf weten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Sorry dat ik even moet in haken hoor maar ik vind het wel zo'n vette onzin dat je enge ziektes kan krijgen van pijpen.
Als die gast gonneroe of wat dan ook heeft merk je dat gouw genoeg pijp dan gewoon niet in het donker. En aids syphiles en al die andere dingen zijn niet via mond kontakt overdraagbaar.
Dus wat voor reden jullie ook hebben om niet te pijpen maakt me niet uit maar gooi het niet op enge ziektes. En nog ff iets ik hoor hier niets over beffe... Moet dat tegen woordig al met een boterham zakje er tussen of zo...

Ziektes krijgen van pijpen is het zelfde als ziektes krijgen van zoenen. En als je er een andere meening op na houd hoor ik graag die ziektes die je er wel van kan krijgen.

Peace OUT.

Waarschuw beheerder
2 Izikeal: En wat dacht je van chlamydia???? De meest voorkomende ziekte en wel overdraagbaar door iemand te pijpen. Hij hoeft zelfs niet in je mond klaar te komen om het te krijgen. En wat dacht je van syfiles??? Als je het niet gelooft kijk dan maar even op www.soa.nl
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Zonderrrrrrrr, toch net iets lekkerder;p

maar Izikeal... ga jij eens naar seks voorlichting want de vrouw kan toch echt van pijpen een soa overnemen van de jongen:/
Waarschuw beheerder
Gezien en vind het nog steeds onzin maar goed ik heb gezien je kan er ziektes van oplopen.

pijpen...

Onveilig. Risico op syfilis, herpes genitalis, genitale wratten, chlamy­dia en gonorroe. Risico te ver­kleinen door (pijp)con­doom.

Maar Beffen.....

Onveilig, ook als er geen menstruatie is. Risico op hepatitis B, syfilis, her­pes genita­lis, genitale wratten, bij baardgroei schaam­luis, schurft door intiem con­tact. Risico te verkleinen door gebruik beflapje.

Dus wat klagen jullie.
Dat betekent dus dat de eerste regel om hem er eindelijk in te mogen stopen al zo onveilg is dat je het net zo goed zonder condoom kan doen....

Trouwens zoenen opletten he vergelijking met pijpen...

Veilig. Als één van bei­den een soa in de mond­holte heeft, dan klein risico op gonor­roe, syfilis, can­dida en he­pati­tis B.

Je kan er alleen geen genitale wratten van krijgen. En die moet je toch echt kunnen zien.

Dus mijn advies.
Als je dan toch gemeenschap wil doe overal een boterham zakje tussen.....
Waarschuw beheerder
pfffffff izikeal! want een bullshit!! whehehe, als iemand in je bek spuit ken je echt wel aids krijgen! en boterham zakje dr tusse?? weleens van beflapjes gehoord? en van zoenen kun je ook ziektes krijgen! wat dacht je van pfeifer?? of als iemand een wondje in zijn mond heeft? kun je dr toch echt wel aids van krijgen!
Waarschuw beheerder
Dat zeg ik toch zoenen en pijpen is bijna het zelfde en iemand sperma in zijn bek spuiten sorry maar daar heeft mijn dokter toch een andere mening over.

En wat de meeste mensen niet weten is dat je mischien wel 20 keer sex met eimand die aids kan hebben en het pas de 20 keer van hem of haar krijgen.

Beffen is gewoon een stuk gevaarlijker en dat doen wij mannen toch ook zonder rubber er tussen of niet soms.

Waarschuw beheerder
je doet alles op je eigen risico..duzz
Waarschuw beheerder
En hier zelfs dit.

Met speeltjes.....

Veilig, als ieder zijn/haar eigen seks-speeltjes ge­bruikt of bij wisse­len van partner de speeltjes goed reinigt. Je kunt er ook een condoom omheen doen. Con­doom wisselen als het speel­goed ge­bruikt wordt bij andere partner. Anders risico op hepati­tis B, chlamydi­a, gonorroe,syfilis, geni­tale wrat­ten en herpes geni­ta­lis.

Eerst wassen TIP!!!!

Waarschuw beheerder
Ach mij hoor je niet zeuren als een jongen me niet zou willen beffen omdat die bang is om soa's te krijgen. Ik geef hem groot gelijk. Je weet toch nooit wat een onbekende heeft???
Waarschuw beheerder
pfff, tuurlijk HOEFT een ziekte niet per se overgebracht te worden! maar dat betekend toch niet dat het niet kan?

Waarschuw beheerder
Ja misschien heb je wel pech als je het 1 keer doet. Je weet het gewoon nooit. Maar ik blijf erbij met onbe night stands kan je het gewoon beter niet doen. En als je een vaste relatie hebt gewoon laten testen. Why not? Het is gratis en zo gebeurd en je hebt meteen zekerheid.
Waarschuw beheerder
Nee maar een ziekte van zoen pijpen of beffen oplopen is net zo random als door een auto te worden aangereden.
En altijd als ik zeg dat ik niet naar buiten wil omdat ik mischien overreden wordt. Wordt er gezecht dat ik me niet zo moet aan stellen

Waarschuw beheerder
(y) precies

Waarschuw beheerder
Ja maar dit heb je nog zelf in de hand. Iedereen moet zelf weten wat die doet. Het kan me niet schelen wat jij doet. Ook al neuk je iedereen zonder condoom het is jou leven toch. Ik zei alleen wat ik er van vond en hoe ik het doe. Maar genoeg erover nu.
Waarschuw beheerder
izikeal, das echt dom wat je nou zegt! de kans dat je word aangereden is ook best groot! maar, de kans op een soa ook! tuurlijk zijn er wat factoren die meespelen, zoals de kans DAT het overgebracht word, en dat diegene het heeft! het punt is dat de kans er is, en daar gaat t om!
Waarschuw beheerder
je kan beter voorzorgsmaatregelen nemen! zeg, als jij de weg oversteekt kijk jij toch ook altijd of er verkeer aan komt? loop je toch ook niet zomaar door?

Waarschuw beheerder
donateur
zonder

Waarschuw beheerder
zonder.... ten eerste moet ik geen plastic ding en zeker geen rubbersmaak hebben en ten tweede voelt de jongen er ook nog minder van... wat is de lol ervan dan? doe mij maar lekker zonder... is nog geiler ook vind ik!

moet ik erwel bij zeggen dat ik niet iemand van de one night stands ben... dus mocht dat keer voorkomen dan wel met condoom...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tuurlijk moet je uit kijken dat zeg ik ook niet.
Maar waar ik overstruikel is het feit dat er een rubber over mijn pik heen moet terwijl ze wel gewoon met me zoenen.

Waarschuw beheerder
2 the girls : Je mond van te voren spoelen met enorm heet mondwater en direct erna te werk gaan,succes verzekerd enne,sja,zonder ofcuz:)
Waarschuw beheerder
2ligaya,

Zullen we het ze ff voordoen bij de volgende meeting misschien dat ze het dan wel snappen :P

Waarschuw beheerder
zonder!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Grinz,is goed maar k wil wel een fotoreportage ervan want je gaat vast en zeker koppen trekken die voor t nageslacht onmisbaar zijn:P

Waarschuw beheerder
Ennuh, even sideways: beffen dan??

Met/zonder lapje??
De hele maand of enkele dagen niet??

Waarschuw beheerder
ieuw,ook zonder ofcuz,vreselijk als iemand je een slabbetje voorbind zonder enige reden...
En die enkele dagen,sja das persoonsgebonden,wan­neer een dame maandverband gebruikt lijkt t me WALGELIJK maar ik weet dat t gebeurd,en sja met ob's en na een douche ben je in principe zo schoon als wanneer je die dagen niet hebt,maar tis toch een vaag id denk ik..

Waarschuw beheerder
een lapje is de grootste kolder die bestaat; doe dan niks. Enne...die paar dagen in de maand kan ik best ff zonder ;)

Waarschuw beheerder
Sja,wat ik t meest van belang vind is dat de boel schoon is,bij beide partijen.
Maar dat ruik je snel genoeg :x :P
Waarschuw beheerder
Indeed Ligaya ....ongestelt lekekr douchen bommetjuhh erin en smullen maar :P:9

keej fotoreportage is toegestaan hoor :D en die gekke bekken :S hmmzzzz dan zou je toch eens flink je best moeten doen anders zal er geen geke bek te zien zijn aangezien de meeste dames er nix van bakken :S

Waarschuw beheerder
Sja van zoiets moet je je specialiteit maken als vrouwzijnde,Keep them coming back 4 more!:P
Waarschuw beheerder
Ik ben THEM niet ben NIET snel tevree :s
Helaas hoe sommige dames ook hun best doen :S

Denk teveel van ut goede gehad afgelopen jaren :S

Alhoewel...........i­k vind vrouwen van 30 perfect en heb daar de beste memory's aan :$

Waarschuw beheerder
lol,tis gewoon dat veel vrouwen van 30+ weinig onzekerheden meer bezitten,vinden andere zaken meer van belang.
Onzekerheid is zo zonde want t remt mensen in zoveel dingen die ze in principe gewoon zouden moeten doen.
Ik zou echt voor de rest van mn leven deze leeftijd willen houden,18 zou ik voor geen goud meer willen zijn,van 27 tot zo'n beetje 38 is the best time in life denk ik.
Waarschuw beheerder
Zullen we ff afspreken ligaya :9

whawhahwha

Mrgen op HardBase meeting :D

Waarschuw beheerder
Kijk daar heb je t al,jij bent een hardguy,en je mist de touch van de zweefbabes,die komen op andere feestjes :devil: :P
Waarschuw beheerder
Hey liefie luisters uns (K)

Ik laat je op elk feezie zweven ;)
Waarschuw beheerder
PS zo hard als beton ;)

Als je je best doet :9

Waarschuw beheerder
Heerlijk warm en zacht:)
Als jij t voor elkaar weet te krijgen dat ik ook maar een BEETJE mn best wil gaan doen:P

Artiest Hungry
Waarschuw beheerder
Sjonge jonge, dis egt weer zo'n oversext Toayx forum :S

Waarschuw beheerder
owgod een beetje vervelend dollen kan niet op dit forum?:P
Waarschuw beheerder
he he hoeveel procent zonder ik denk zoon 78 % hierooo hoiiii
Waarschuw beheerder
2Ligaya,

Ik denk niet dat je zoveel lekkers aan kan in je eentjuhh :9

Waarschuw beheerder
als ik trek heb in rubber dan ren ik wel ff naar de buurtsupper voor een pakkie kauwgum, en zolang de "heren" t kunnen opbrengen om een seintje te geven...
anders is t slikken of stikken!
en daar speelt t feit weer mee of t een one night stand, of een vaste relatie is!

2Ligaya> je hebt helemaal gelijk <30> is the best time in life!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hehehe vermakelijk topic is dit :d

Ligaya > Je hebt me weer wat nieuws geleerd. Dat van dat warme water kende ik nog niet.
Waarschuw beheerder
Zonder Condoom!!!!!!!!!!!
Iemand met 'n kleffe gore bek, een lelijkerd hoeft mij niet te zuigen. Voel je ook meer van
Waarschuw beheerder
Zonder
Waarschuw beheerder
Er is nog nooit duidelijk aangetoond dat pijpen zonder condoom gevaarlijk is. Pas een jaar of twee geleden kwam er vanuit San Francisco een onderzoek dat aantoonde dat je met het aids-virus besmet kon raken door te pijpen, maar met dat onderzoek was van alles mis. Zolang je ervoor zorgt dat niemand in je bek klaarkomt is het vrijwel 100% veilig. (Nee, ik zeg niet 100% veilig, maar het oversteken van een straat is ook niet 100% veilig, maar dat weerhoudt toch niemand om een straat over te steken. Neuken zonder condoom is dan weer zoiets als de straat over steken met je ogen dicht.)
Waarschuw beheerder
Ja pijpen is toch wel het lekkerste wat er is
Maar dat ga je dan toch niet met condoom doen.
Je gaat toch ook niet likken aan een lollie waar het papiertje nog om zit
Condooms zijn echt ondingen ook tijdens het (neuken) dat is precies hetzelfde als gitaar spelen met bokshandschoenen aan dat kan toch ook niet
Waarschuw beheerder
Grappig dat iemand met de naam Latexlover iets tegen condooms heeft ;-) . Maar neuken zonder condoom, vind je dat nou wel zo slim?

Waarschuw beheerder
Neeeeeh Koenie! geen warm water..
Enorm heet mondwater,das die mentholzooi die je waffel uitgilt van de menthol,dus imagine:)

En sja neuken zonder lijkt me nie slim,moet eerlijk bekennen dat ik omdat ik lange relaties achter de rug heb nog NEVER met zo'n ding bezig ben geweest.

Lijkt me klote want puur natuur does it for me!:)
Waarschuw beheerder
Ooh ok :bloos: :d
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik pijp zonder:P:D anders krijg je zo'n rubbersmaak in je bek...of hij moet er 1 hebbuh met een lekker bananensmaakjuh ofzo:P

wheheh

(K) :bounce:

Waarschuw beheerder
zonder flapperedosio!!

Dat Zowiezo!