7235x bekeken
like the way u say it linny! 
Heb nog nooit een jongen gepijpt met condoom. Lijkt me ook niet echt lekker zo'n rubber in je mond. Maarja wel uitkijken voor soa's. Maar daar kijk ik ook wel voor uit hoor. En hiv kan je alleen krijgen als je sperma doorslikt. Als je het uitspuugt niet eens tenzij je niet een kies heb getrokken ofzo(zei de soa verpleegkundige)
misschien nieuwe topic???? --> alleen beffen met een beflapje? hahahahha neej dank je!
MET???? gádverdamme!!!!! zonder natuurlijk!!
Veiligheid is sooooooooo belangrijk!!!
Maar tegelijkertijd sooooooooo ongevoelig
Ben wel uns gepiept met een regenjas om ...... ut had weining zin voor haar om door te gaan
voelde nie veel........duzz ff wezun wassen en hop weer proberen maar dan MET ZONDER regenjasje eromheen
bionk had muteen effect 
Maar sexen met een vreemde.....Use featherlight van Durex met die voel je ut meest
Maar tegelijkertijd sooooooooo ongevoelig
Ben wel uns gepiept met een regenjas om ...... ut had weining zin voor haar om door te gaan
Maar sexen met een vreemde.....Use featherlight van Durex met die voel je ut meest
Ik doe altijd mn stofzuiger eroverheen 
Als je een jongen niet kent en niet weet wat die heeft gedaan in zijn verleden gewoon niet zuigen. Voor je eigen veiligheid. En anders maar met condoom als je het echt niet kan laten. Ik heb het alleen gedaan bij jongens met wie ik echt eenvaste relatie had en zeker wist dat ze niets hadden. O ja en 1 keer bij een vreemde maar me daarna wel laten testen
Je moet gewoon heel voorzichtig zijn tegenwoordig en wie dat niet is moet het lekker zelf weten.
Je moet gewoon heel voorzichtig zijn tegenwoordig en wie dat niet is moet het lekker zelf weten.
laatste aanpassing
Sorry dat ik even moet in haken hoor maar ik vind het wel zo'n vette onzin dat je enge ziektes kan krijgen van pijpen.
Als die gast gonneroe of wat dan ook heeft merk je dat gouw genoeg pijp dan gewoon niet in het donker. En aids syphiles en al die andere dingen zijn niet via mond kontakt overdraagbaar.
Dus wat voor reden jullie ook hebben om niet te pijpen maakt me niet uit maar gooi het niet op enge ziektes. En nog ff iets ik hoor hier niets over beffe... Moet dat tegen woordig al met een boterham zakje er tussen of zo...
Ziektes krijgen van pijpen is het zelfde als ziektes krijgen van zoenen. En als je er een andere meening op na houd hoor ik graag die ziektes die je er wel van kan krijgen.
Peace OUT.
Als die gast gonneroe of wat dan ook heeft merk je dat gouw genoeg pijp dan gewoon niet in het donker. En aids syphiles en al die andere dingen zijn niet via mond kontakt overdraagbaar.
Dus wat voor reden jullie ook hebben om niet te pijpen maakt me niet uit maar gooi het niet op enge ziektes. En nog ff iets ik hoor hier niets over beffe... Moet dat tegen woordig al met een boterham zakje er tussen of zo...
Ziektes krijgen van pijpen is het zelfde als ziektes krijgen van zoenen. En als je er een andere meening op na houd hoor ik graag die ziektes die je er wel van kan krijgen.
Peace OUT.
Gezien en vind het nog steeds onzin maar goed ik heb gezien je kan er ziektes van oplopen.
pijpen...
Onveilig. Risico op syfilis, herpes genitalis, genitale wratten, chlamydia en gonorroe. Risico te verkleinen door (pijp)condoom.
Maar Beffen.....
Onveilig, ook als er geen menstruatie is. Risico op hepatitis B, syfilis, herpes genitalis, genitale wratten, bij baardgroei schaamluis, schurft door intiem contact. Risico te verkleinen door gebruik beflapje.
Dus wat klagen jullie.
Dat betekent dus dat de eerste regel om hem er eindelijk in te mogen stopen al zo onveilg is dat je het net zo goed zonder condoom kan doen....
Trouwens zoenen opletten he vergelijking met pijpen...
Veilig. Als één van beiden een soa in de mondholte heeft, dan klein risico op gonorroe, syfilis, candida en hepatitis B.
Je kan er alleen geen genitale wratten van krijgen. En die moet je toch echt kunnen zien.
Dus mijn advies.
Als je dan toch gemeenschap wil doe overal een boterham zakje tussen.....
pijpen...
Onveilig. Risico op syfilis, herpes genitalis, genitale wratten, chlamydia en gonorroe. Risico te verkleinen door (pijp)condoom.
Maar Beffen.....
Onveilig, ook als er geen menstruatie is. Risico op hepatitis B, syfilis, herpes genitalis, genitale wratten, bij baardgroei schaamluis, schurft door intiem contact. Risico te verkleinen door gebruik beflapje.
Dus wat klagen jullie.
Dat betekent dus dat de eerste regel om hem er eindelijk in te mogen stopen al zo onveilg is dat je het net zo goed zonder condoom kan doen....
Trouwens zoenen opletten he vergelijking met pijpen...
Veilig. Als één van beiden een soa in de mondholte heeft, dan klein risico op gonorroe, syfilis, candida en hepatitis B.
Je kan er alleen geen genitale wratten van krijgen. En die moet je toch echt kunnen zien.
Dus mijn advies.
Als je dan toch gemeenschap wil doe overal een boterham zakje tussen.....
pfffffff izikeal! want een bullshit!! whehehe, als iemand in je bek spuit ken je echt wel aids krijgen! en boterham zakje dr tusse?? weleens van beflapjes gehoord? en van zoenen kun je ook ziektes krijgen! wat dacht je van pfeifer?? of als iemand een wondje in zijn mond heeft? kun je dr toch echt wel aids van krijgen!
Dat zeg ik toch zoenen en pijpen is bijna het zelfde en iemand sperma in zijn bek spuiten sorry maar daar heeft mijn dokter toch een andere mening over.
En wat de meeste mensen niet weten is dat je mischien wel 20 keer sex met eimand die aids kan hebben en het pas de 20 keer van hem of haar krijgen.
Beffen is gewoon een stuk gevaarlijker en dat doen wij mannen toch ook zonder rubber er tussen of niet soms.
En wat de meeste mensen niet weten is dat je mischien wel 20 keer sex met eimand die aids kan hebben en het pas de 20 keer van hem of haar krijgen.
Beffen is gewoon een stuk gevaarlijker en dat doen wij mannen toch ook zonder rubber er tussen of niet soms.
En hier zelfs dit.
Met speeltjes.....
Veilig, als ieder zijn/haar eigen seks-speeltjes gebruikt of bij wisselen van partner de speeltjes goed reinigt. Je kunt er ook een condoom omheen doen. Condoom wisselen als het speelgoed gebruikt wordt bij andere partner. Anders risico op hepatitis B, chlamydia, gonorroe,syfilis, genitale wratten en herpes genitalis.
Eerst wassen TIP!!!!
Met speeltjes.....
Veilig, als ieder zijn/haar eigen seks-speeltjes gebruikt of bij wisselen van partner de speeltjes goed reinigt. Je kunt er ook een condoom omheen doen. Condoom wisselen als het speelgoed gebruikt wordt bij andere partner. Anders risico op hepatitis B, chlamydia, gonorroe,syfilis, genitale wratten en herpes genitalis.
Eerst wassen TIP!!!!
zonder.... ten eerste moet ik geen plastic ding en zeker geen rubbersmaak hebben en ten tweede voelt de jongen er ook nog minder van... wat is de lol ervan dan? doe mij maar lekker zonder... is nog geiler ook vind ik!
moet ik erwel bij zeggen dat ik niet iemand van de one night stands ben... dus mocht dat keer voorkomen dan wel met condoom...
moet ik erwel bij zeggen dat ik niet iemand van de one night stands ben... dus mocht dat keer voorkomen dan wel met condoom...
laatste aanpassing
ieuw,ook zonder ofcuz,vreselijk als iemand je een slabbetje voorbind zonder enige reden...
En die enkele dagen,sja das persoonsgebonden,wanneer een dame maandverband gebruikt lijkt t me WALGELIJK maar ik weet dat t gebeurd,en sja met ob's en na een douche ben je in principe zo schoon als wanneer je die dagen niet hebt,maar tis toch een vaag id denk ik..
En die enkele dagen,sja das persoonsgebonden,wanneer een dame maandverband gebruikt lijkt t me WALGELIJK maar ik weet dat t gebeurd,en sja met ob's en na een douche ben je in principe zo schoon als wanneer je die dagen niet hebt,maar tis toch een vaag id denk ik..
lol,tis gewoon dat veel vrouwen van 30+ weinig onzekerheden meer bezitten,vinden andere zaken meer van belang.
Onzekerheid is zo zonde want t remt mensen in zoveel dingen die ze in principe gewoon zouden moeten doen.
Ik zou echt voor de rest van mn leven deze leeftijd willen houden,18 zou ik voor geen goud meer willen zijn,van 27 tot zo'n beetje 38 is the best time in life denk ik.
Onzekerheid is zo zonde want t remt mensen in zoveel dingen die ze in principe gewoon zouden moeten doen.
Ik zou echt voor de rest van mn leven deze leeftijd willen houden,18 zou ik voor geen goud meer willen zijn,van 27 tot zo'n beetje 38 is the best time in life denk ik.
als ik trek heb in rubber dan ren ik wel ff naar de buurtsupper voor een pakkie kauwgum, en zolang de "heren" t kunnen opbrengen om een seintje te geven...
anders is t slikken of stikken!
en daar speelt t feit weer mee of t een one night stand, of een vaste relatie is!
2Ligaya> je hebt helemaal gelijk <30> is the best time in life!
anders is t slikken of stikken!
en daar speelt t feit weer mee of t een one night stand, of een vaste relatie is!
2Ligaya> je hebt helemaal gelijk <30> is the best time in life!
laatste aanpassing
Hehehe vermakelijk topic is dit 
Ligaya > Je hebt me weer wat nieuws geleerd. Dat van dat warme water kende ik nog niet.
Ligaya > Je hebt me weer wat nieuws geleerd. Dat van dat warme water kende ik nog niet.
Er is nog nooit duidelijk aangetoond dat pijpen zonder condoom gevaarlijk is. Pas een jaar of twee geleden kwam er vanuit San Francisco een onderzoek dat aantoonde dat je met het aids-virus besmet kon raken door te pijpen, maar met dat onderzoek was van alles mis. Zolang je ervoor zorgt dat niemand in je bek klaarkomt is het vrijwel 100% veilig. (Nee, ik zeg niet 100% veilig, maar het oversteken van een straat is ook niet 100% veilig, maar dat weerhoudt toch niemand om een straat over te steken. Neuken zonder condoom is dan weer zoiets als de straat over steken met je ogen dicht.)
Ja pijpen is toch wel het lekkerste wat er is
Maar dat ga je dan toch niet met condoom doen.
Je gaat toch ook niet likken aan een lollie waar het papiertje nog om zit
Condooms zijn echt ondingen ook tijdens het (neuken) dat is precies hetzelfde als gitaar spelen met bokshandschoenen aan dat kan toch ook niet
Maar dat ga je dan toch niet met condoom doen.
Je gaat toch ook niet likken aan een lollie waar het papiertje nog om zit
Condooms zijn echt ondingen ook tijdens het (neuken) dat is precies hetzelfde als gitaar spelen met bokshandschoenen aan dat kan toch ook niet
Neeeeeh Koenie! geen warm water..
Enorm heet mondwater,das die mentholzooi die je waffel uitgilt van de menthol,dus imagine
En sja neuken zonder lijkt me nie slim,moet eerlijk bekennen dat ik omdat ik lange relaties achter de rug heb nog NEVER met zo'n ding bezig ben geweest.
Lijkt me klote want puur natuur does it for me!
Enorm heet mondwater,das die mentholzooi die je waffel uitgilt van de menthol,dus imagine
En sja neuken zonder lijkt me nie slim,moet eerlijk bekennen dat ik omdat ik lange relaties achter de rug heb nog NEVER met zo'n ding bezig ben geweest.
Lijkt me klote want puur natuur does it for me!
Ooh ok

laatste aanpassing