Partyflock

Forumonderwerp · 590689
Werkzaam bij Studio T
Artiest Toyax
Waarschuw beheerder
Ben wel benieuwd, maar het schijnt soms gevaarlijk te zijn , als jij ( de dame) een jongen pijpt zonder condoom, mischien ook omdat de dame veel bacterieen in der mondje heeft!!!

Dus moet het percee met condoom , of zonder, !!!!

Waarschuw beheerder
Kijk daar heb je t al,jij bent een hardguy,en je mist de touch van de zweefbabes,die komen op andere feestjes :devil: :P
Waarschuw beheerder
Hey liefie luisters uns (K)

Ik laat je op elk feezie zweven ;)
Waarschuw beheerder
PS zo hard als beton ;)

Als je je best doet :9

Waarschuw beheerder
Heerlijk warm en zacht:)
Als jij t voor elkaar weet te krijgen dat ik ook maar een BEETJE mn best wil gaan doen:P

Artiest Hungry
Waarschuw beheerder
Sjonge jonge, dis egt weer zo'n oversext Toayx forum :S

Waarschuw beheerder
owgod een beetje vervelend dollen kan niet op dit forum?:P
Waarschuw beheerder
he he hoeveel procent zonder ik denk zoon 78 % hierooo hoiiii
Waarschuw beheerder
2Ligaya,

Ik denk niet dat je zoveel lekkers aan kan in je eentjuhh :9

Waarschuw beheerder
als ik trek heb in rubber dan ren ik wel ff naar de buurtsupper voor een pakkie kauwgum, en zolang de "heren" t kunnen opbrengen om een seintje te geven...
anders is t slikken of stikken!
en daar speelt t feit weer mee of t een one night stand, of een vaste relatie is!

2Ligaya> je hebt helemaal gelijk <30> is the best time in life!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hehehe vermakelijk topic is dit :d

Ligaya > Je hebt me weer wat nieuws geleerd. Dat van dat warme water kende ik nog niet.
Waarschuw beheerder
Zonder Condoom!!!!!!!!!!!
Iemand met 'n kleffe gore bek, een lelijkerd hoeft mij niet te zuigen. Voel je ook meer van
Waarschuw beheerder
Zonder
Waarschuw beheerder
Er is nog nooit duidelijk aangetoond dat pijpen zonder condoom gevaarlijk is. Pas een jaar of twee geleden kwam er vanuit San Francisco een onderzoek dat aantoonde dat je met het aids-virus besmet kon raken door te pijpen, maar met dat onderzoek was van alles mis. Zolang je ervoor zorgt dat niemand in je bek klaarkomt is het vrijwel 100% veilig. (Nee, ik zeg niet 100% veilig, maar het oversteken van een straat is ook niet 100% veilig, maar dat weerhoudt toch niemand om een straat over te steken. Neuken zonder condoom is dan weer zoiets als de straat over steken met je ogen dicht.)
Waarschuw beheerder
Ja pijpen is toch wel het lekkerste wat er is
Maar dat ga je dan toch niet met condoom doen.
Je gaat toch ook niet likken aan een lollie waar het papiertje nog om zit
Condooms zijn echt ondingen ook tijdens het (neuken) dat is precies hetzelfde als gitaar spelen met bokshandschoenen aan dat kan toch ook niet
Waarschuw beheerder
Grappig dat iemand met de naam Latexlover iets tegen condooms heeft ;-) . Maar neuken zonder condoom, vind je dat nou wel zo slim?

Waarschuw beheerder
Neeeeeh Koenie! geen warm water..
Enorm heet mondwater,das die mentholzooi die je waffel uitgilt van de menthol,dus imagine:)

En sja neuken zonder lijkt me nie slim,moet eerlijk bekennen dat ik omdat ik lange relaties achter de rug heb nog NEVER met zo'n ding bezig ben geweest.

Lijkt me klote want puur natuur does it for me!:)
Waarschuw beheerder
Ooh ok :bloos: :d
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik pijp zonder:P:D anders krijg je zo'n rubbersmaak in je bek...of hij moet er 1 hebbuh met een lekker bananensmaakjuh ofzo:P

wheheh

(K) :bounce:

Waarschuw beheerder
zonder flapperedosio!!

Dat Zowiezo!