Partyflock
 
­ Nederland
Ik ben benieuwd wat jullie als ontbijt wel of niet eten...

Voor de weekenden wat eet je 's morgens (als je kan eten) als je van een feest weer komt?

Iets raars? iets lekkers? helemaal niks?
blow je je de tering of snuif je nog een lintje weg?

Tel me!

:) (K)
Door de weeks ?? Bammetje met ham en kaas ff in het tosti app :-) en ff lekker smullen glaasje melk der bij :D:D:D
Greetzz

:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
Door de weeks en in het weekend na het feesten, toch iedere keer scoor ik toch ff een lekker bordje PAP!!!

Pindakaas........ daar plakt je hele bek toch van aan elkaar???
Neem dan Cucident........ hihi
Na feesten kan ik echt nix door m'n strot krijgen en eet ik dus altijd pas op maandag. Doordeweeks neem ik altijd een koppie thee en een geroosterd broodje met lekkere oude kaas....hmmm
ik eet denk ik al 3 jaar lang elke morgen 2 witte boterhammen met melk-hagelslag van Venz :D

en het blijft lekkel :9
Of twee tosti's en twee bruine boterhammen met pure vlokken van de ruyter maar daar kan ik zoiezo een pak van leegeten zonder boterham psyko
ik moet smorges eerst chocola ete anders gaak nie goed, dus eet elke morge hele lading echte chocolade vlokken van de ruijter met een boterham

mah dan moeje ut wel strategisch doen en eerst je brood in stukkies snije en dan pas de vlokken dr op gooie
dan val prongeluk alles dr tusse en moeje as je je brood o heb nog die hele lading vlokke opete
heel vervelend...
en ask thuis kom in ut weekend eet ik helemaal nix
soms alleen nog bouillonetje ofsow
mah heb pas savonds of de volgende dag weer beetje eetlust
mah hoe kenne jullie in hemelsnaam iets zouts ete van vleesware ofsow smorgesvroeg?
ieieh bah
 
ik heb een pak mueslirepen naast mijn bed staan, daar eet ik er 1 of 2 van door de weeks. gewoon weinig tijd want wil nie eerder opstaan!
in het weekend bak ik meestal broodjes, of ik eet wat ongezonds. Na een feest eet ik meestal krentebol, yoghurt, chips.. en standaard appelsap :-d Qua eten krijg ik een hoop weg (tegen uurtje of 5 chinees halen, daarna hertog ijs eten enzo) maar qua drinken tot zondagavond echt alleen maar appelsap!
eerst ff een pakkie melk uit de koelkast pakken. als die op is me nest in en dan pas s'avonds 'ontbijten' met veel moeite heel weinig.
Haha, tosti...
 
Flesje Herofruitontbijt offuh Flesje Vitamel.

Errug drink/eetbaar en beren gezond :)
 
sweekends dus never nooit he...maybe 3 happen ofzo..:P
 
Een mckroket!!
Krijg je echt goed weg, dat is ook het enige wat ik kan eten.
tja meestal eten wij erg "snel" dus dan is er voor de rest geen ruimte !
 
Maandag t/m zaterdag is het meestal muesli met yoghurt. En zondagochtend meestal iets druxxerigs ;).