Partyflock

Forumonderwerp · 20138
952x bekeken
Waarschuw beheerder
PSV KAMPIOEN...wordt een strijd tussen PSV en AJAX....
Vroeger was het altyd Ajax en Feyenoord...
Maar nu is het PSV en AJAX die altyd nr 1 en 2 staan... FEYENOORD verleden tyd!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Op welke plaats stond PSV vorig jaar na 6 wedstrijden dan????
Waarschuw beheerder
donateur
je hebt helemaal gelijk, feyenoord die is verleden tijd. maar ik denk toch dat ajax kampioen word :D
Waarschuw beheerder
Psv stond vorig jaar 14e dat kwam omdat Oom eric Gerets elke wedstrijd zijn opstelling veranderde..
Hierdoor krijg je geen echte team en gaan spelers je ook vies aankijken.
Maar tog heb ik respect voor gerets omdat hij ons tog naar de 2e plek heeft weten te slepen.
want als we kijken vanaf seizoen 98 dan waren wij altyd 1e of 2e geworden. En dan komt nog by dat wanneer advocaat kwam PSV kampioen werd, Robsen kwam en Kampioen, Gerets kwam en Kampioen en nu gaat we er weer voor

Waarschuw beheerder
guus hiddink heeft het al niet meer naar z`n zin in Eindhoven.
Media speculeert al over wanneer hij zal opstappen.

Niet zo gek met zo`n duffe club uit eindhoven.

Van bommel breek je nek.

Waarschuw beheerder
Dit gaat weer een lekkere duffe discussie worden. Ga aan je hek trekken man!
Waarschuw beheerder
Hiddink die blijft wel. Media speculeert van alles na onze dramatische vertoning in de CL.
Maar ik ben by een training geweest en heb hem gevraagd wat hij ervan vond..en hij zei toen:
ik ben blij weer in eindhoven te zijn, en we hebben nog 3 wedstrijden te gaan in de CL en daar kan zeker wel Uefa cup uit worden gehaald
Waarschuw beheerder
even terugkomend op 3SUH...
dit jaar in 7 wedstrijden nr.1 en 3doelpunten tegen..dus onze verdediging die staat er met ooijer,hofland,faber­,bouma

Waarschuw beheerder
Jay 9 oktober 2002 22:14
Dit gaat weer een lekkere duffe discussie worden. Ga aan je hek trekken man!

:D:D:D

Waarschuw beheerder
we zullen zien aangezien ze in de competitie maar 1 keer getest zijn en dat verliep echt prima hoor
Waarschuw beheerder
ja.. jullie verdediging staat er gewoon!!
1-3 en 1-4!
Waarschuw beheerder
He He..

eindelijk iemand die verstand van voetballen heeft hier (Y) :D
Waarschuw beheerder
Hahahaha:gaap:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Lammie, volgens mij ben jij de enige hier die daar zo over denkt :D
Waarschuw beheerder
De tering zeg, wat een geweld om niets... man, als p$v kampioen wordt, dan heeft toch niemand het door... die telt gewoon nooit en te nimmer mee. Wij staan toch ook gewoon 1e nu?

Waarschuw beheerder
donateur
TeCHNoHoLiC_79 9 oktober 2002 22:24
even terugkomend op 3SUH...
dit jaar in 7 wedstrijden nr.1 en 3doelpunten tegen..dus onze verdediging die staat er met ooijer,hofland,faber­,bouma

nou nou wat een verdediging... ooijer totaal niet in vorm, faber niet goed genoeg voor het niveau, hofland zeer goede speler maar geblesseerd, bouwa geen verdediger

nee doe mij maar trabelsi, pasanen, chivu en o'brien/van damme

en die paar doelpunten meer tegen in de competitie boeien me niet, zolang ze zelf altijd maar meer scoren.

0-4 en 1-3 in de CL staat ook erg mooi btw ;)
Waarschuw beheerder
Echt een geweldige verdediging dat PiSVlek!!!
Ik zeg, 0-4, 1-3
Knap gedaan van ze!

Als PiSVee nou eerst eens probeert dat boeren stadion te vullen...
Allemaal nepsupporters daar.
Wedstrijden tegen Borussia en Arsenal zag ik louter lege plekken.
Stumpers hoor die Calimero's..

PUKE
Waarschuw beheerder
Pisvee word dus echt geen kampioen het is een schande voor het NL voetbal dat Pisvee.

Waarschuw beheerder
IK kan niet eens commentaar geven omdat ik zo hard moet lachen om die reacties hier.

God damn!!!

MARCOS: Het is een schande dat PSV (ajaks en feyenoord hier niet dan?? die kunnen niet eens feest vieren als ze kampioen worden)
PHRYME: Wij staan toch ook gewoon 1e nu?(ik denk dat jij nogmaals een keer goed op teletxt moet gaan kijken)
R-MAN:Als PiSVee nou eerst eens probeert dat boeren stadion te vullen...(bij ajaks zit het ook altijd zo vol)
BASE ROTTERDAM:Van bommel breek je nek.(Als ze eens bij bosvelt beginnen.Wat weer uitermate godsklere smerige overtreding maakte hij tegen wamberto.)

Maar goed genoeg gespeculeerd... back to work!
Waarschuw beheerder
Van Bommel, wat een goorlap is dat zeg, :pjoek:

en dan hebben ze een spits die ze alleen tegen bonusteams erin knalt whehe.

het hek stond op een kier op een kier op een kier,
het hek stond op een kier en eric gerets was portier :D

Waarschuw beheerder
Vervolg Haakie....
heel PSV, heel PSV dat relt
met tien man, met tien man, met tien man op het veeeeeld!!!
Waarschuw beheerder
MARCOS: Het is een schande dat PSV (ajaks en feyenoord hier niet dan?? die kunnen niet eens feest vieren als ze kampioen worden)
:vaag:

Klap klap BRAVO

Maare wat bedoel je er precies mee

Het is een schande dat PISVEE niet kan winnen in de CL wou je dat soms horen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
R-MAN:Als PiSVee nou eerst eens probeert dat boeren stadion te vullen...(bij ajaks zit het ook altijd zo vol)

Niet dat ik er trots op ben, maar als je met cijfers en nummers stoer wilt komen doen:
Ajax heeft de meeste seizoenskaarten verkocht van nederland oud ;)
Als ik naar P$V-uit elk jaar ga, hoor nooit geen kip zingen, dus wie maakt er hier nou de meeste sfeer?

Waarschuw beheerder
PiSVEESTJE 10 oktober 2002 08:39
IK kan niet eens commentaar geven omdat ik zo hard moet lachen om die reacties hier.

God damn!!!

PHRYME: Wij staan toch ook gewoon 1e nu?(ik denk dat jij nogmaals een keer goed op teletxt moet gaan kijken)
BASE ROTTERDAM:Van bommel breek je nek.(Als ze eens bij bosvelt beginnen.Wat weer uitermate godsklere smerige overtreding maakte hij tegen wamberto.)

- Hoezo geen feest vieren? En die zoveel duizenden mensen op P2 en 't Leidse dan???
- Als het bij ons voor de helft gevuld is, dan zitten er nog altijd meer mensen dan bij jullie.
- Ja, je laatste opmerking klopt wel. Hoewel v. persie ook "aangepakt" mag worden...
Waarschuw beheerder
ja :vaag:

Waarschuw beheerder
ten eerste ben ik niet met cijfers gekomen en wil al helemaal niet stoer doen hier... hahaha kom op zeg.. hoe oud zijn we hier nou eigenlijk??

Het is hier altijd hetzelfde liedje.. elke keer krijgen we weer dezelfde discussie..

Uitwedstrijden kan je niet vergelijken met thuiswedstrijden... hoe vaak is hier al niet eens wat gezegd dat er bijna niet gezongen wordt bij ons..

NOU EN??? waar maak je je druk om jongen?? Dat is een probleem van ons toch.. als jullie lekker door blijven zingen is er niks aan het handje.. Winnen we van feyenoord of ajaks het is altijd.. maar wat een bioscooppubliek en beginnen ze te zeiken op de sfeer... NOU EN????

Die duizend 'supporters' die niet kunnen feesten bederven het voor de 'echte' supporters, daar ben ik het mee eens. Maar vind het triest dat er bij een kampioensfeest ME bij moet zijn?? (ondanks dat ze vaak provoceren).

En betreft de overtredingen: Van bommel kan er ook zeker wat van... en vind het ook uiterst irritant hoe hij af en toe speelt. Ondanks dat vind ik zeker een goeie speler en heeft hij die overtredingen helemaal niet nodig.
Waarschuw beheerder
Die discusie over dat feesten van jou die begin je zelf hoor PISVEESTJE

Waarschuw beheerder
PSVEESTJE> Dat er bij ons kampioensfeest ME aanwezig was, had de gemeente grotendeels aan zichzelf te danken. Je viert het kampioenschap gewoon traditiegetrouw op het Leidseplein en niet op een kale parkeerplaats.
Dat er toch rellen zijn onstaan, was (gedeeltelijk) niet eens de schuld van AJAX-supporters, maar van de "allochtone-op-rellen-uitzijnde-jeugd" die daar rond hing.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dan lees mijn tekst nog eens goed Ric...met betrekking tot die rellen... supporters staat toch ook tussen aanhalingstekens.. ;-)

Marcos...wie zei nou dat PSV een schande is voor het NL voetbal? Door die klote rellen en rare fratsen wordt het voetbal hier kapot gemaakt en dat is niet alleen dankzij PSV.. dus is PSV wel zo'n grote schande voor het voetbal van NL?
Waarschuw beheerder
Even terugkomend op het spel van v.Bommel of onze hele selectie en supporters.
Op de wedstrijd dag van PSV-de Graafschap heeft onze voorzitter dhr H.v Raaij de FAIR PLAI prijs in ontvangst mogen nemen. Deze prijs zegt genoeg over onze team en onze supporters.
Toen PSV kampioen werd zijn er nauwelijks rellen geweest. Kijkend naar Ajax die tijdens zijn huldiging het nodig vond om te gaan rellen en Feyenoord na het behalen van de UEFA cup ook hoog nodig moest gaan rellen.
En dan is het bij Ajax zo erg geweest dat hun voorzitter maatregelen moest nemen dankzij hun harde kern...waardoor ECHTE supporters de dupe waren.
Ik wil niet goed praten wat onze supporters hebben gedaan in de CL duel 2jaar geleden toen ze het veld opkwamen maar waren het niet de spelers die hun weer terug brachten?
En in de CL verliezen met 0-4 komt omdat wij wat onervaren spelers op het veld hadden staan. Als je kijkt naar Arsenal dan zie je meteen al namen zoals: Bergkamp,Seaman,Ljun­berg en ga zo maar door..
in drie wedstrijden is er nog UEFA cup uit te halen... Waar wij vorig jaar tog verkwamen..

Waarschuw beheerder
donateur
nou hoera, jij je zin, jullie hebben de liefste spelers en supporters! (Y)

daar win je geen prijzen mee, dat doen wij dan wel voor jullie..
Waarschuw beheerder
psv kampioen? whahahhahhahha

Waarschuw beheerder
ik lach ff met fungirl mee hahhahahahahahhahhah­ahahahahahahahaha
Waarschuw beheerder
ja lach maar... hahaha We zullen wel zien wie het laatst lacht!!

Forza PSV!! ;p
Waarschuw beheerder
whahhhahhahhhahhhaha­ahah lach nog steeds whahhhhhahhaahhhahha­h

wij lachuh het laatst en jullie gaan jankuh als kleine kindjes :devil: ;)

Waarschuw beheerder
ik lach ook UIT :D hahahahahaha wat een dolle pret nog hier.. fungirl en missoldstyle zullen wel 2 meiden zijn die verplicht elke zondag naar het lokale FC knudde meoten gaan kijken omdat hun vriendje daar in speelt en natuurlijk voor de CLUB zijn die hun vriendjes aanmoedigen!!
Waarschuw beheerder
Hahah (K) voor PSVeestje :D (Y)
Waarschuw beheerder
ach jah PSV zal dit jaar de strijd aangaan met Ajax en aan het eind van het seizoen zullen we in de thuiswedstrijd tegen FC Utrecht ons kampioenschap vieren.
15 dec reizen we naar Amsterdam om daar te laten zien dat we wel degelijk voetballen kunnen en in maart dan laten we in EHV zien dat wij de echte kampioen zijn dit jaar!!
Maar ik blijf erbij dat Feyenoord er niet meer bijhoort. Want zie vorig jaar klommen wij van de 14e plek naar de 2e plek achter ajax en VOOR feyenoord!!!!!!
Waarschuw beheerder
2 Tech>> Ik heb ander wel liever dat die kakkerlakken van ons winnen dan dat wij van de Joden verlieen!! HAhahaha

:D
Waarschuw beheerder
AMSTERDAM is van ONS!!!wuahahahahahah­a
Waarschuw beheerder
jah he !! tuluk.... sorry maarre kan een meisje niet van voetbal houwe dan???

doe niet zow lomp aub ... staat erg zielug...
en wie heeft er nou geen verstand van voetbal hierow?? jij fantaseert dat PSV wint.. whahahaa

Waarschuw beheerder
Ik zeg niet dat een meisje niet van voetbal kan houden want ik hou zelf ook van voetbal..

Ik denk dat jij met je bovenstaande 'nogal blije' opmerking jezelf wel laat kennen. In geen antwoord van mij kan je de woorden PSV WINT vinden of PSV KAMPIOEN.

Lezen is dus schijnbaar erg moeilijk voor mensen met het IQ van een vis.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Laten het er gewoon op houden dat IK denk dat PSV kampioen wordt.
Het team dat we nou hebben:Waterreus,Bøg­elund,ooijer,Faber,B­ouma,V.Bommel,Leandr­o,Vogel,Rommedahl,vd­.Schaaf,Kezman is een opstelling die er staat.En met dit team komen we er wel.
Waarschuw beheerder
:gaap:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Psv straalt echt niks uit, de club niet de spelers niet en de supporters helemaal niet.
gezichtsloze club. :gaap:

je zou maar psv fan zijn.

support je een hoop niks.

Philips hoofdkantoor in amsterdam
trainer die in amsterdam woont.

gers :vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ajax is een verwende club..dat is gewoon zo.
PSV is heel anders en misschien straalt het in jou ogen niks uit.

In de ogen van onze supporters met name de Kinderen t/m 16 en ouder en onze ouwe lui van de 1e generatie is PSV het mooiste wat er is. Als kind vindt je het mooi als je Jou PSV ziet voetballen. En droom je ervan dat we kampioen worden. En zo gaat dat je hele leven.
Dus zeg niet dat PSV niks uitstraalt want elk weekend zijn daar tog weer die 33.000 supporters die hun PSV komen kijken.
Die hun helden aanmoedigen om weer een wedstrijd te gaan winnen en om hun te steunen als het niet goed gaat!

In jou ogen straalt PSV niks uit maar in de ogen van de PSV supporters in Nederland is PSV het mooiste wat er is.
Waarschuw beheerder
pisvee bla bla bla pisvee bla bla bla :Z bla bla bla pisvee :Z bla bla bla pisvee bla bla bla pisvee bla bla bla :Z bla bla bla pisvee :Z bla bla bla pisvee bla bla bla pisvee bla bla bla :Z bla bla bla pisvee :Z bla bla bla pisvee bla bla bla pisvee bla bla bla :Z bla bla bla pisvee :Z bla bla bla pisvee bla bla bla pisvee bla bla bla :Z bla bla bla pisvee :Z bla bla bla pisvee bla bla bla pisvee bla bla bla :Z bla bla bla pisvee :Z bla bla bla pisvee bla bla bla pisvee bla bla bla :Z bla bla bla pisvee :Z bla bla bla pisvee bla bla bla pisvee bla bla bla :Z bla bla bla pisvee :Z bla bla bla pisvee bla bla bla pisvee bla bla bla :Z bla bla bla pisvee :Z bla bla bla pisvee bla bla bla pisvee bla bla bla :Z bla bla bla pisvee :Z bla bla bla pisvee bla bla bla pisvee bla bla bla :Z bla bla bla pisvee :Z bla bla bla

:Z
Waarschuw beheerder
Wat nou je zou maar PSV fan zijn!! F*ck op man!! :bah:

Ik zit tenminste niet voor de buis ieder weekend naar teletekst te kijken om te zien wat mijn favo club heeft gedaan!!! :[

Enneuh dat het hoofdkantoor naar die A'dam is gegaan heeft geen Fuck met voetbal te maken man.. :/

Greetz :D ;)
Waarschuw beheerder
nogmaals :

pisvee bla bla bla pisvee bla bla bla :Z bla bla bla pisvee :Z bla bla bla pisvee bla bla bla pisvee bla bla bla :Z bla bla bla pisvee :Z bla bla bla pisvee bla bla bla pisvee bla bla bla :Z bla bla bla pisvee :Z bla bla bla pisvee bla bla bla pisvee bla bla bla :Z bla bla bla pisvee :Z bla bla bla pisvee bla bla bla pisvee bla bla bla :Z bla bla bla pisvee :Z bla bla bla pisvee bla bla bla pisvee bla bla bla :Z bla bla bla pisvee :Z bla bla bla pisvee bla bla bla pisvee bla bla bla :Z bla bla bla pisvee :Z bla bla bla pisvee bla bla bla pisvee bla bla bla :Z bla bla bla pisvee :Z bla bla bla

effe een gouwe ouwe :

de vrouw van advocaat, advocaat, advocaat,
de vrouw van advocaat verdient d`r centjes op straat.
zo neukt ze, zo neukt ze, zo neukt ze voor de poen, zodat ze, zodat ze de boodschappen kan doen
(op de wijs van dat sinterklaas liedje)

en nog een :

advocaat, advocaat schaamhaar implantaat, je heb geen haren op je hoofd maar wel op je prostaat
(op de wijs van jingle bells)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ZOOO (Y) grote jongen hoor!!! :bah:

;)

Waarschuw beheerder
en toch ben ik er van overtuigt dat AZ eerste word :P. was't maar waar, denk iets van 6de of 7de plek eigenlijk :(
Waarschuw beheerder
donateur
Duuusss..... :vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
DIE HARD> ga je naar Ajax - AZ? :)

Dan kom ik nog effe zwaaien bij het uitvak :)

Waarschuw beheerder
daan vieze snol
elke week sta je met een ander wijf op je profiel pic.

vieze koortslip ook genitaal :D

we blijven rellen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hehehe, elke week? :P

Tis al 2½ maand dezelfde ;)

En rellen altijd :)

Kom je ook naar de ArenA als Feyenoord daar wordt ingemaakt? ;):D

Waarschuw beheerder
Daan 10 oktober 2002 22:09
DIE HARD> ga je naar Ajax - AZ?

Dan kom ik nog effe zwaaien bij het uitvak
--------------------------------------------------
tuurlijk ga ik daar volgende week heen:D. ik zal wel ff terugzwaaien.
Waarschuw beheerder
2 Daan en die hard>> jullie zitten op verkeerde topic :S

on topic plaezzz..;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Oke, ontopic :)

Ajax wordt gewoon kampioen ;)

DIE HARD> biertjuh drinken, ik zit toch vlakbij uitvak :)
Waarschuw beheerder
jammer maar waar Las Palmas - PSV 1-0
het 2e team van PSV...maar jah da geef nie
Waarschuw beheerder
p$veestje, je snapt me niet helemaal. Wat ik bedoel te zeggen: wat er ook gebeurt, we kijken niet eens naar p$v... het telt gewoon niet mee en het zal ook nooit meetellen, hoe hard ze ook proberen. p$v is een gemaakt club, klaar... over ophouden.. doe je niets aan.

Wordt p$v eerste in een jaar en Ajax 2e, dan zullen wij zeggen dat we kampioen zijn.. zo simpel is het. Wij staan nu toch ook eerste?

Wie trouwens gaat lopen ouwehoeren m.b.t. de huldigingen bij ons en bij de kakkerlakken, als zijnde de schuld van supporters/hools van die clubs.. die moet zich maar eens gaan verdiepen in de feiten. geen zin om het uit te leggen ook.

Rando, jullie zitten nu met hetzelfde probleem hoor... ook allemaal provincialen, gloryhunters.. hoor genoeg geluiden van jullie kant, zijn er allemaal niet echt blij mee.
Al met al: wij hebben veel boeren, kakkerlakken hebben veel boeren... en p$v heeft alleen maar boeren...:)
Waarschuw beheerder
donateur
Prhyme, wat jij heb is wel het zwakste excuus van iemand die ik ooit heb gehoord om ze club te verdedigen

Maar ja, je geeft dus toe dat als ajax 2 word dat ze dan toch 1 zijn. Dus je geeft toe dat psv gewoon te ver boven jullie staat en dat jullie met de rest van de competitie mogen vechten om de 2e plaats.

PSV is gewoon een brabanste club met ballen. En dat gelul over dat het door het geld komt. Ajax heeft nog atlidj nog steeds veel meer ontzettend rijke sponsors die van dat zooitje onbenullen nog wat moois probeert te maken
Waarschuw beheerder
Damian, je snapt niet echt wat ik bedoel.. hoeft ook niet, alleen geen zin om het verder uit te leggen.

Overigens wil ik je nog even op teletekstpagina 651 wijzen, voordat je zegt: "Dus je geeft toe dat psv gewoon te ver boven jullie staat" ;) Kijk maar ff zou ik zeggen.. of weet je niet helemaal welk rijtje wat betekent?:)
Waarschuw beheerder
ten eerste PSV staat op nr 1...STAAT DUIDELIJK EEN 1 voor en AJAX staat achter nr 2!!!!!!
Ons doelsaldo is beter dan die van jullie ..3 doelpunten tegen dus Nr1 is Nr1 en Nr2 is Nr2..
ajax dus.

Ten tweede PSV is een club dat sinds zijn oprichting in 1913 de naam van zijn sponsor draagt. PHILIPS. Psv is trots dat het nog 1 van zijn oprichters in het midden heeft...Meneer Philips. Das tog heel mooi eigenlijk...
Wij proberen er gewoon een mooi jaar van te maken zonder enige rellen of moeilijkheden. Want PSV is opgericht om te voetballen en niet om te gaan rellen en te gaan vechten voor je club.

Het vechten gebeurt in het veld. Als de wedstrijd is afgelopen tijd om te gaan..
Daarvoor is de Club opgericht!!
Met rellen verander je de stand niet,,,
Waarschuw beheerder
"Wij proberen er gewoon een mooi jaar van te maken zonder enige rellen of moeilijkheden. Want PSV is opgericht om te voetballen en niet om te gaan rellen en te gaan vechten voor je club."

ja hoor, weet nog dondersgoed dat ik met 4 man tegenover die groep van 75 stond vorig seizoen.... Jij gaat de groep bij jullie tegenhouden ofzo? :S

Wie heeft het trouwens over rellen en het veranderen van stand?

Wat ik zeg: jullie willen het zijn, maar zullen het nooit en te nimmer worden... niemand neemt p$v serieus.... zeg maar hetzelfde als bij NEC en Vitesse... Vitesse=gemaakte club en NEC = club...
Waarschuw beheerder
Dus...:/ :S

Waarschuw beheerder
Pryhme wat ik al eerder zei:

Die duizend 'supporters' die niet kunnen feesten bederven het voor de 'echte' supporters, daar ben ik het mee eens. Maar vind het triest dat er bij een kampioensfeest ME bij moet zijn?? (ondanks dat ze vaak provoceren).

Ik weet ook wel dat dat geen supporters zijn geweest. Ik zet het toch ook tussen aanhalingstekens maar omdat iedereen hier altijd meteen zijn oordeel klaar heeft en zo graag overal meteen op wil reageren.

Jij vindt dat PSV niet meetelt en ook al staan jullie tweede dat jij vindt dat je bovenaan staat, nou prima jouw mening...wat zal jij erom geven dat ik vind dat je poep praat.

Overigens dat je niet naar PSV kijkt omdat dat niet telt. Het belangrijkste is toch wat jouw club doet. Maar dat zal voor iedere supporter wel hetzelfde zijn. Wat kan mij het nou boeien wat ajaks gedaan heeft? Als ze verliezen drink ik daar een pilsje op.

Ik denk dat ajaks een beetje moeite heeft om te begrijpen dat ajaks niet meer de enige club in nederland is die aan de top mee kan draaien.

(en nu wachten op de reacties van de joden AJAKS IS TOCH DE ENIGSTE CLUB IN NEDERLAND???)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Prhyme 11 oktober 2002 01:33
Damian, je snapt niet echt wat ik bedoel.. hoeft ook niet, alleen geen zin om het verder uit te leggen.

------

Ik weet precies wat jij bedoelt, maar omdat jij echt de grootste bullshit verteld die je maar kan verzinnen, dacht ik, nou als jij zo'n bullshit verzint, moet ik ff iets typen zodat jij misschien weer met bijde beentje op aarde komt

En jij heb trouwens duidelijk niet door waar ik het over heb

---
Overigens wil ik je nog even op teletekstpagina 651 wijzen, voordat je zegt: "Dus je geeft toe dat psv gewoon te ver boven jullie staat" Kijk maar ff zou ik zeggen.. of weet je niet helemaal welk rijtje wat betekent
--------

Ik praat meestal niet alleen over 1 seizoen, maar laten wij bijvoorbeeld over de afgelopen 20 jaar praten (de totale tijd die ik heb meegemaakt als PSV'r) afgelopen 20 jaar is psv gewoon het beste (Ja, Ja, ajax heeft ook een keer een championsleague gewonnen, maar laten we het op nerderland houden en niet op europa)
Waarschuw beheerder
PiSVee is gewoon een leuke gemoedelijk provincieklub. Niet meer en niet minder.

Hun supporters worden ook wel Calimeroos genoemd.
Piep piep alo
Waarschuw beheerder
Hehe, en nog hebben ze geen idee wat ik aan het doen ben..:D

Jullie reageren serieus.. prima, doe maar... Wij lopen gewoon te fucken.. en dat zal altijd blijven..:)

En ja hoor Damian, p$v heeft de afgelopen 20 veel meer laten zijn dan Ajax..:S
Waarschuw beheerder
HAha die Damien duidelijk geen verstand de materie waar ie over praat.

Dan moet je ook niet over praten.

**Ik praat meestal niet alleen over 1 seizoen, maar laten wij bijvoorbeeld over de afgelopen 20 jaar praten (de totale tijd die ik heb meegemaakt als PSV'r) afgelopen 20 jaar is psv gewoon het beste (Ja, Ja, ajax heeft ook een keer een championsleague gewonnen, maar laten we het op nerderland houden en niet op europa)**

Ik weet niet of de afgelopen 20 jaar op zondag om 7 uur ned. 2 heb gekeken.
Maare dan zal je vast hebben gezien dat de mannen van Ajax een hoger niveau hebben gehad dan dat PISVEE ooit zal halen.
En ja als echte PISVEE'er zou ik ook maar zeggen dat de CL nie meeteld want ja daar hebben jullie nog nooit wat gepresteerd.

Praat geen poep
Waarschuw beheerder
En mevrouwtje PISVEE

Ik bedoel het niveau wat PISVEE in de Championetjes liga speelt en heb het hiet niet over rellen.

Waarom zou ik het gelijk over rellen moeten hebben?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Oja en PISVEE heeft gister weer duidelijk laten zien dat ze zo'n good uigebalanceerd team hebben als hierboven word gezegd.

HAHAHAHAHA

Pisvee
is een lachertje

Waarschuw beheerder
en ik lach om jullie marcos dus who cares??? doe er geen oog minder dicht om hoor vanavond

Denken jullie maar wat jullie vinden over MIJN club dan denk ik het mijne!!!

Fijn weekend allemaal!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
precies
Waarschuw beheerder
Je begint zelf.

Nou Daghoor
Waarschuw beheerder
Marcos:
PSV speelde gister met een tweede team
Rouwelaar
lamey,faber,addo,edn­o
Lucius,leandro,Stoja­novic,Ghakokidze
Vennegoor,Bruggink(r­obben)
Deze opstelling gebruikte Hiddink om het probleem op het middenvel op te lossen.
Edno is bijvoorbeeld een goeie linksachter en ik Bouma vervangen. Stojanovic is een goeie middenvelder met goeie acties allen doeltreffend is hij nog niet 100%
Ghakokidze kan bijvoorbeeld Remco van der Schaaf vervangen nu hij geblesserd is.
Dus het maakt niet uit wat PSV deze wedstrijd heeft gedaan. Het gaat erom dat Hiddink kan puzzelen hoe hij zijn middenveld en nu ook zijn voorhoede moet indelen omdat Bruggink gister uitviel met een enkelblessure.
Van een 2e team kan je niet verwachten dat het met 0-4 tegen las palmas gaat winnen.
Spelers zijn niet goed op elkaar ingespeeld en spelen niet zoals andere spelers:Hofland,wate­rreus,bouma,ooijer,r­ommedahl,bøgelund,vd­Schaaf,kezman en van bommel elke week een wedstrijd.
Maar als wij allen naar Oranje kijken dat hoor ik jullie ook niet klagen..
Want waar komen : Stam,numan,Cocu,zend­en,vNistelrooy,v Bommel vandaan?
Waarschuw beheerder
Uhm Las Palmas zijn toch amateurs?????
Waarschuw beheerder
BTW als we over de CL praten heh...

Was het niet Ajax die vorig jaar verloor van Celtic???
En later werd uitgeschakeld door Kopenhagen in de UEFA Cup???
Wij hebben daar en tegen de tweede ronde net niet gehaald...
Maar in de UEFA wonnen we wel van PAOK en LEEDS en dus de kwartfinale gehaald. Als onze Jan heintze die bal had weggetrapt dan hadden we wel doorgekomen.. maar jah jammer
Waarschuw beheerder
Las palmas speelt in de tweede divisie van spanje. vorig jaar gedegradeerd uit de Primera division.
Laten we zeggen het Sparta van Nederland.
Waarschuw beheerder
Ja eh knuppel was het geen ervaring he, wat PISVEE overgens wel heeft / had.
Waarschuw beheerder
HAP HAP
Waarschuw beheerder
donateur
Marcos, als jij de afgelopen 20 jaar elke zondag om 7 uur heb gekeken, dan is het inderdaad de reden met je brakke mening over voetbal en je achterstand van kennis over psv, en je duidelijke mening tegen PSV

Want zoals iedereen weet is de NOS al altijd flink anti-PSV geweest. Dus ga jij jezelf maar lekker op het "Onpartijdige" verslag van de nos kijken. Als ik altijd naar de Nos zou kijken was ik waarschijnlijk ook wel gebrainwashed en had ik net zo'n achterhaalde mening als jou gehad

C Ya
Waarschuw beheerder
Dan hebben ze bij Eurosport zeker het zelfde beleid dan.

Maar ik heb liever dat PISVEE achter Ajax eindigd dan de Kakkerlakken hoor, die zege hebben jullie van mij.

Aardig he

Im out now

*log off*

Waarschuw beheerder
donateur
TeCHNoHoLiC_79 11 oktober 2002 12:08
Want waar komen : Stam,numan,Cocu,zend­en,vNistelrooy,v Bommel vandaan?

zwolle, haarlem, vitesse, psv, den bosch en fortuna sittard dacht ik zo :P
Waarschuw beheerder
okay mensen..gelyk heb ik dus..
de strijd gaat tussen PSV en AJAX..
feyenoord bstaat voor ons beiden niet meer

LAAT DE SPELERS VAN PSV EN AJAX MAAR VERDER VECHTEN IN HET VELD.....

WIJ PARTYFLOCKMEMBERS ZIJN GEWOON ALLEN 1!!
FEESTEN IS WAT WIJ DOEN!!!

UNITED AS ONE<<<<<<<<<<<<
Waarschuw beheerder
Nou nou nou, wat een subjectiviteit allemaal weer.....

Een aantal spelers opnoemen, waarvan er maar 1 van p$v is zelfs.... kunnen we met Ajax namelijk niet precies hetzelfde doen? M.i. hebben wij dan nog meer internationals staan in het elftal, maar goed...

NOS altijd flink anti-p$v geweest? Weinig van gemerkt... bij welke club staan ze altijd direct op de stoep om weer een trainer weg te krijgen d.m.v. manipulatie? Welke spelers moeten altijd direct onderuit gehaald worden? Precies... en dat is niet bij p$v het geval.

Waarschuw beheerder
pleur op prhyme

NOS is pro Ajax en pro Amsterdam
De Redactie van Studio Sport bestaat uit een groot aantal ajaxieden.

Als ze negatief over ajax :Lees: moeten zijn, dan is dat nieuws wat ze liever niet brengen, maar moeten brengen.
Waarschuw beheerder
Ben het eens met base..
Maar NOS heeft ook iets met Feyenoord..
Ik zat op de tribune bij PSV-GRAAFSCHAP en hoorde dat RBC had gewonnen tegen Feyenoord.
Toen zei een Opa tegen mij..
Daar zullen ze niet blij mee zijn bij de NOS!!
maar jah zeker weet ik het niet dus ik zeg er verder niks meer over voordat ik helemaal wordt afgekraakt...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Bij de NOS hebben ze gewoon verstand van voetbal :D

Waarschuw beheerder
FC Eindhoven...Dat is dé club in Eindhoven. Veel leukere club dan dat poenerige PSV. En bij FC Eindhoven kan je zo de tribune van de thuisclub oplopen :D:D:D:D:D:D:D:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hehe, net als samen met Sparta zingen: Sparta is de club van Rotterdam :)

Totdat Ajax ze inmaakte met 8-0 :D
Toen was het: TOTODIVISIE :D:D:D

Nu is Excelsior de club van Rotterdam :P

Waarschuw beheerder
Inderdaad, er is daar altijd wel die Pro-Ajax sfeer, vooral een jack van Gelder en dan maar te zwijgen van schijnheilige Mart Smeets die net doet alsof 'ie niets van voetbal weet maar wel altijd een bijdehande bek (en slijmen bij Cruijf).

[img]http://www.psvfansunited.nl/foto/fanshop/zonscherm001.jpg[/img]
Jammer voor de rest, maar PSV wordt toch weer kampioen!!

Waarschuw beheerder
base> NOS is absoluut niet pro-AJAX, en al helemaal niet toen die hans kraay sr. er nog bij zat.
Het is idd publiek geheim dat jack v. gelder een groot Ajax (of eigenlijk AFC) aanhanger is. Maar bij Ajax schijten we op 'm!
Waarschuw beheerder
Daan, excelsior de club van rottendam???? dat is kakkerlakken 2 man!

Ennuh technologiq, omdat een opa dat tegen jou zegt is het zo???? :S

overigens wil ik wel eens weten wie dan die Ajacieden zijn bij SS... Ben die Hans Kraaij van jullie bijvoorbeeld ook nog lang niet vergeten, tezamen met Tom 'cockroach' Egbers... Van Smeets ben ik er nog steeds niet uit wat het is, een Ajacied is het niet meer en Jack was ooit een jood, maar die is wel overduidelijk overgelopen.
Waarschuw beheerder
OKAY EN NOU OPHOUWE MET ZEIKEN!!

MORGEN GEWOON WEER FEESTEN!!!!!

DUIDELIJK!!!!!!!!!

Prettig weekend allemaal!!
Woensdag 1heid want dat hebben die jongens nodig!!

Waarschuw beheerder
Jij moet ophouden met zeiken!
Wie is er nou met deze topic begonnen?
Gekkie :vaag:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik ga effe zeiken, moet nodig...

:)

Waarschuw beheerder
niks ophouden.

Egberts, van Gelder, smeets en Ten nApel zijn werkelijk de ergste commentatoren die er zijn.
Die 4 zijn zo pro 020 :kots:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
de pisvlek van het zuiden :bah:
Waarschuw beheerder
..de comentator van Eurosport zei trouwens dat Las Palmas met z'n 2de elftal speelde. Dus niet verschuilen achter het smoesje dat PSV met een verzwakt elftal speelde, want Las Palmas deed dat dus ook. PSV 2 speelde gewoon kut tegen Las Palmas 2, maar het boeit eigenlijk totaal niet. Stomme wedstrijd was het. Met Faber die nog wat wilde rellen (sloeg helemaal nergens op).

En ik weet niet wat de NOS is, maar ze zijn zekers niet Pro-Feyenoord. Let maar op de samenvattingen. Ook als Feyenoord, Ajax en PSV een willekeurige competitie wedstrijd hebben gespeeld: De samenvatting van Ajax of PSV komt altijd eerst, daarna meestal een of andere wedstrijd van een middenmoter, en daarna pas Feyenoord. Let er maar eens op! Wat ze daar doen is echt bs.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Mjah, der zijn gewoon meer mensen die naar Ajax kijken :)
Maar waarom ze dan PiSVee als 2e uitzenden snap ik niet, dat moeten ze op Boeren TV Brabant uitzenden :P

Waarschuw beheerder
Jullie hebben nog veel te leren!
Waarschuw beheerder
tjah animall jij hebt dus goed opgelet en ook ff PSV gekeken. Goedzo menneke...
Tjah en als Las Palmas ook 8x gaat wisselen weet je ook niet meer hoe je moet spelen.
PSV heeft 3x gewisseld.. zoals dat hoort!!!
Maar jah ik zit er niet mee..

laat ik het zo maar afsluiten...

PSV AJAX EN FEYENOORD ZIJN GOEIE CLUBS

MAAR FC GRONINGEN wordt Kampioen...
sow klaar is kees

LeTeRZZZZZZZZZZZZZZZ­ZZZZ

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Groningen kampioen???

lol???
Waarschuw beheerder
Nou nou.. grote jongens hier hoor... Lekker belangrijk dat PSV een potje verliest tijdens trainingsstage!! :/

WIJ STAAN BOVENAAN!! :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Niet voor lang :)
Waarschuw beheerder
Jongenss en meisjes,

FC MALUKU is gewoon de beste!!

---RMS----

MothaFokkaZzzZzzzzz

MENA-MOERIA!! jihiiiiiiiiiiiii
Waarschuw beheerder
hmm Capelle a/d IJssel heeft een FC Maluku. Een paar vrienden van me hebben daar nog gevoetbald. (weet niet of ze het nu nog doen)

Das een molukse voetbal club. zekers niet slecht.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Haha...!! Ik ben ook voor FC MALUKU!!!! (y)
Waarschuw beheerder
ikke niet!! :P ;)

Waarschuw beheerder
TeCHNoHoLiC_79: PSV AJAX EN FEYENOORD ZIJN GOEIE CLUBS
--------------------------------------------------
je vergeet er 1! de mooiste van allemaal.

Waarschuw beheerder
Heerenveen! Hoe kan je die nou over 't hoofd zien?!?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Fietstassen kan niet, is geen mooie club :P

NEC vergat ie ;)

Waarschuw beheerder
Jullie kunnen zoveel zeiken over wie er kampioen wordt maar ja iedereen weet toch wie dat wordt!!!

PSV EINDHOVEN!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
even een leuk lied over de championsleague avonturen van psv...

Er was eens een club uit eindhoven
bleef z'n fans de 2e ronde beloven
maar voor de 7e keer
mislukten ze weer.
Nu zal niemand ze ooit nog geloven
Waarschuw beheerder
Zeg jordy,

Je kent dat spreekwoord toch wel..
Dat van, 8 keer is scheepsrecht...
Waarschuw beheerder
JA ja ja eens per jaar.....
Waarschuw beheerder
donateur
Eens per jaar....

PSV word gewoon weer kampioen
Waarschuw beheerder
Er is maar 1 echte Koeman....
Er is maar 1 echte koeeeeman
er is maar 1 echte Koeman...

ERWIN KOEMAN!!
Waarschuw beheerder
erwin....

euh.....erwin..... uhmmmmm...

erwin krol ????

erwin koeman, assistent (prijzen ????)

Ronald Koeman - Hoofdtrainer, bekerwinnaar, landskampioen en JC schaal winnaar

kijk en vergelijk :)
Waarschuw beheerder
Moet je trots opzijn op die Johan Fruitschaal :P
Waarschuw beheerder
ach, tis er een voor de statistieken

maar hij telt wel,

en trots ?? ja best wel ja
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ach jah sinds dat ding bestaat heeft PSV de meeste gewonnen. Maar die schaal vindt ik eigenlijk niks.
staat mooi op de team foto maar jah dat was het.
Maar jah..boeiuh toggg..
Waarschuw beheerder
dus....

AJAX AMSTERDAM

27x LANDSKAMPIOEN
14x BEKERWINNAAR
4x ec 1 WINNAAR
1x ec 2 WINNAAR
1x ec 3 WINNAAR

enz. enz. enz.

:) dank u :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
PSV is "de baas" in Amsterdam!! HAhaha

Rennen in je eigen stad!! :D

En wij nog harder.. zo beter??!! ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
MIETJES :P
AJAX FOREVER AND EVER :+
Waarschuw beheerder
Lammie niet zo ouwehoeren, je bent er niet bijgeweest blijkbaar..

Wij zijn blijven staan en ook van jullie kan hebben ze klappen ontvangen.. en dat terwijl wij met 5 man tegenover 75 van jullie stonden..

Niet zo achterlijk ouwehoeren dus!
Waarschuw beheerder
o god, lammie heeft weer wat gehoord :S

als je vriendjes grote verhalen hebben moeten ze dat wel correct vertellen

ik was onderweg naar de plek waar het gebeurde (Kentucky fried chicken op het damrak, tegenover de beurs) Phryme was er zelf bij, heeft er zelfs foto`s van dat onze ploeg is blijven staan ondanks ze zwaar in de minderheid waren
ja, er vielen klappen, NOU EN

pisvee, het LACHERTJE van Nederland
Waarschuw beheerder
Zwaar in de minderheid in jullie eigen stad!
Meer zeg ik niet:P
En in die Ufo zijn wij beresterk;)
Waarschuw beheerder
2 Phryme,

ken de klappen van de zweep hoor..*auw* en weet heus wel hoe de vork in de steel steekt.. Haha loop je maar op te naaien hoor..;) ;p

Damn Tis goei visweer vandaag.. hahaha

Greetz

Waarschuw beheerder
PSV zeker kampioen!!!

Waarschuw beheerder
Goh ik vind die Jeffrey echt vet stoer. Je bent dwingt echt heel wat af. Ik sta voor mijn club, bla bla bla get a life loser.
Waarschuw beheerder
ja hoor x-ray

je mag vinden van mij wat je wil, zal mijn aan me reet roesten

loser ???
dat zeg je maar lekker tegen je vriendje als ie je niet wil pijpen

daaag knul
Waarschuw beheerder
2 Jeffrey>> HJAhahaha (Y)
Waarschuw beheerder
:D :D , zeg dan niks x-ray
Waarschuw beheerder
GNA GNA