Partyflock
 
Forumonderwerp · 20138
­ Nederland
PSV KAMPIOEN...wordt een strijd tussen PSV en AJAX....
Vroeger was het altyd Ajax en Feyenoord...
Maar nu is het PSV en AJAX die altyd nr 1 en 2 staan... FEYENOORD verleden tyd!!!!!!!!!!!
Op welke plaats stond PSV vorig jaar na 6 wedstrijden dan????
je hebt helemaal gelijk, feyenoord die is verleden tijd. maar ik denk toch dat ajax kampioen word :D
Psv stond vorig jaar 14e dat kwam omdat Oom eric Gerets elke wedstrijd zijn opstelling veranderde..
Hierdoor krijg je geen echte team en gaan spelers je ook vies aankijken.
Maar tog heb ik respect voor gerets omdat hij ons tog naar de 2e plek heeft weten te slepen.
want als we kijken vanaf seizoen 98 dan waren wij altyd 1e of 2e geworden. En dan komt nog by dat wanneer advocaat kwam PSV kampioen werd, Robsen kwam en Kampioen, Gerets kwam en Kampioen en nu gaat we er weer voor
 
guus hiddink heeft het al niet meer naar z`n zin in Eindhoven.
Media speculeert al over wanneer hij zal opstappen.


Niet zo gek met zo`n duffe club uit eindhoven.

Van bommel breek je nek.
 
Dit gaat weer een lekkere duffe discussie worden. Ga aan je hek trekken man!
Hiddink die blijft wel. Media speculeert van alles na onze dramatische vertoning in de CL.
Maar ik ben by een training geweest en heb hem gevraagd wat hij ervan vond..en hij zei toen:
ik ben blij weer in eindhoven te zijn, en we hebben nog 3 wedstrijden te gaan in de CL en daar kan zeker wel Uefa cup uit worden gehaald
even terugkomend op 3SUH...
dit jaar in 7 wedstrijden nr.1 en 3doelpunten tegen..dus onze verdediging die staat er met ooijer,hofland,faber­,bouma
 
Jay 9 oktober 2002 22:14
Dit gaat weer een lekkere duffe discussie worden. Ga aan je hek trekken man!

:D:D:D
 
we zullen zien aangezien ze in de competitie maar 1 keer getest zijn en dat verliep echt prima hoor
ja.. jullie verdediging staat er gewoon!!
1-3 en 1-4!
He He..

eindelijk iemand die verstand van voetballen heeft hier (Y) :D
Hahahaha:gaap:
laatste aanpassing
 
Lammie, volgens mij ben jij de enige hier die daar zo over denkt :D
De tering zeg, wat een geweld om niets... man, als p$v kampioen wordt, dan heeft toch niemand het door... die telt gewoon nooit en te nimmer mee. Wij staan toch ook gewoon 1e nu?
 
TeCHNoHoLiC_79 9 oktober 2002 22:24
even terugkomend op 3SUH...
dit jaar in 7 wedstrijden nr.1 en 3doelpunten tegen..dus onze verdediging die staat er met ooijer,hofland,faber­,bouma

nou nou wat een verdediging... ooijer totaal niet in vorm, faber niet goed genoeg voor het niveau, hofland zeer goede speler maar geblesseerd, bouwa geen verdediger

nee doe mij maar trabelsi, pasanen, chivu en o'brien/van damme

en die paar doelpunten meer tegen in de competitie boeien me niet, zolang ze zelf altijd maar meer scoren.

0-4 en 1-3 in de CL staat ook erg mooi btw ;)
Echt een geweldige verdediging dat PiSVlek!!!
Ik zeg, 0-4, 1-3
Knap gedaan van ze!

Als PiSVee nou eerst eens probeert dat boeren stadion te vullen...
Allemaal nepsupporters daar.
Wedstrijden tegen Borussia en Arsenal zag ik louter lege plekken.
Stumpers hoor die Calimero's..


PUKE
Pisvee word dus echt geen kampioen het is een schande voor het NL voetbal dat Pisvee.
 
IK kan niet eens commentaar geven omdat ik zo hard moet lachen om die reacties hier.

God damn!!!

MARCOS: Het is een schande dat PSV (ajaks en feyenoord hier niet dan?? die kunnen niet eens feest vieren als ze kampioen worden)
PHRYME: Wij staan toch ook gewoon 1e nu?(ik denk dat jij nogmaals een keer goed op teletxt moet gaan kijken)
R-MAN:Als PiSVee nou eerst eens probeert dat boeren stadion te vullen...(bij ajaks zit het ook altijd zo vol)
BASE ROTTERDAM:Van bommel breek je nek.(Als ze eens bij bosvelt beginnen.Wat weer uitermate godsklere smerige overtreding maakte hij tegen wamberto.)

Maar goed genoeg gespeculeerd... back to work!
Van Bommel, wat een goorlap is dat zeg, :pjoek:

en dan hebben ze een spits die ze alleen tegen bonusteams erin knalt whehe.

het hek stond op een kier op een kier op een kier,
het hek stond op een kier en eric gerets was portier :D
 
Vervolg Haakie....
heel PSV, heel PSV dat relt
met tien man, met tien man, met tien man op het veeeeeld!!!
MARCOS: Het is een schande dat PSV (ajaks en feyenoord hier niet dan?? die kunnen niet eens feest vieren als ze kampioen worden)
:vaag:


Klap klap BRAVO

Maare wat bedoel je er precies mee

Het is een schande dat PISVEE niet kan winnen in de CL wou je dat soms horen.
laatste aanpassing
R-MAN:Als PiSVee nou eerst eens probeert dat boeren stadion te vullen...(bij ajaks zit het ook altijd zo vol)

Niet dat ik er trots op ben, maar als je met cijfers en nummers stoer wilt komen doen:
Ajax heeft de meeste seizoenskaarten verkocht van nederland oud ;)
Als ik naar P$V-uit elk jaar ga, hoor nooit geen kip zingen, dus wie maakt er hier nou de meeste sfeer?
 
PiSVEESTJE 10 oktober 2002 08:39
IK kan niet eens commentaar geven omdat ik zo hard moet lachen om die reacties hier.

God damn!!!

MARCOS: Het is een schande dat PSV (ajaks en feyenoord hier niet dan?? die kunnen niet eens feest vieren als ze kampioen worden)
PHRYME: Wij staan toch ook gewoon 1e nu?(ik denk dat jij nogmaals een keer goed op teletxt moet gaan kijken)
R-MAN:Als PiSVee nou eerst eens probeert dat boeren stadion te vullen...(bij ajaks zit het ook altijd zo vol)
BASE ROTTERDAM:Van bommel breek je nek.(Als ze eens bij bosvelt beginnen.Wat weer uitermate godsklere smerige overtreding maakte hij tegen wamberto.)

- Hoezo geen feest vieren? En die zoveel duizenden mensen op P2 en 't Leidse dan???
- Als het bij ons voor de helft gevuld is, dan zitten er nog altijd meer mensen dan bij jullie.
- Ja, je laatste opmerking klopt wel. Hoewel v. persie ook "aangepakt" mag worden...
ja :vaag:
 
ten eerste ben ik niet met cijfers gekomen en wil al helemaal niet stoer doen hier... hahaha kom op zeg.. hoe oud zijn we hier nou eigenlijk??

Het is hier altijd hetzelfde liedje.. elke keer krijgen we weer dezelfde discussie..

Uitwedstrijden kan je niet vergelijken met thuiswedstrijden... hoe vaak is hier al niet eens wat gezegd dat er bijna niet gezongen wordt bij ons..

NOU EN??? waar maak je je druk om jongen?? Dat is een probleem van ons toch.. als jullie lekker door blijven zingen is er niks aan het handje.. Winnen we van feyenoord of ajaks het is altijd.. maar wat een bioscooppubliek en beginnen ze te zeiken op de sfeer... NOU EN????

Die duizend 'supporters' die niet kunnen feesten bederven het voor de 'echte' supporters, daar ben ik het mee eens. Maar vind het triest dat er bij een kampioensfeest ME bij moet zijn?? (ondanks dat ze vaak provoceren).

En betreft de overtredingen: Van bommel kan er ook zeker wat van... en vind het ook uiterst irritant hoe hij af en toe speelt. Ondanks dat vind ik zeker een goeie speler en heeft hij die overtredingen helemaal niet nodig.
Die discusie over dat feesten van jou die begin je zelf hoor PISVEESTJE
 
PSVEESTJE> Dat er bij ons kampioensfeest ME aanwezig was, had de gemeente grotendeels aan zichzelf te danken. Je viert het kampioenschap gewoon traditiegetrouw op het Leidseplein en niet op een kale parkeerplaats.
Dat er toch rellen zijn onstaan, was (gedeeltelijk) niet eens de schuld van AJAX-supporters, maar van de "allochtone-op-rellen-uitzijnde-jeugd" die daar rond hing.
laatste aanpassing
 
Dan lees mijn tekst nog eens goed Ric...met betrekking tot die rellen... supporters staat toch ook tussen aanhalingstekens.. ;-)

Marcos...wie zei nou dat PSV een schande is voor het NL voetbal? Door die klote rellen en rare fratsen wordt het voetbal hier kapot gemaakt en dat is niet alleen dankzij PSV.. dus is PSV wel zo'n grote schande voor het voetbal van NL?
Even terugkomend op het spel van v.Bommel of onze hele selectie en supporters.
Op de wedstrijd dag van PSV-de Graafschap heeft onze voorzitter dhr H.v Raaij de FAIR PLAI prijs in ontvangst mogen nemen. Deze prijs zegt genoeg over onze team en onze supporters.
Toen PSV kampioen werd zijn er nauwelijks rellen geweest. Kijkend naar Ajax die tijdens zijn huldiging het nodig vond om te gaan rellen en Feyenoord na het behalen van de UEFA cup ook hoog nodig moest gaan rellen.
En dan is het bij Ajax zo erg geweest dat hun voorzitter maatregelen moest nemen dankzij hun harde kern...waardoor ECHTE supporters de dupe waren.
Ik wil niet goed praten wat onze supporters hebben gedaan in de CL duel 2jaar geleden toen ze het veld opkwamen maar waren het niet de spelers die hun weer terug brachten?
En in de CL verliezen met 0-4 komt omdat wij wat onervaren spelers op het veld hadden staan. Als je kijkt naar Arsenal dan zie je meteen al namen zoals: Bergkamp,Seaman,Ljun­berg en ga zo maar door..
in drie wedstrijden is er nog UEFA cup uit te halen... Waar wij vorig jaar tog verkwamen..
 
nou hoera, jij je zin, jullie hebben de liefste spelers en supporters! (Y)

daar win je geen prijzen mee, dat doen wij dan wel voor jullie..
psv kampioen? whahahhahhahha
 
ik lach ff met fungirl mee hahhahahahahahhahhah­ahahahahahahahaha
ja lach maar... hahaha We zullen wel zien wie het laatst lacht!!

Forza PSV!! ;p
whahhhahhahhhahhhaha­ahah lach nog steeds whahhhhhahhaahhhahha­h

wij lachuh het laatst en jullie gaan jankuh als kleine kindjes :devil: ;)
 
ik lach ook UIT :D hahahahahaha wat een dolle pret nog hier.. fungirl en missoldstyle zullen wel 2 meiden zijn die verplicht elke zondag naar het lokale FC knudde meoten gaan kijken omdat hun vriendje daar in speelt en natuurlijk voor de CLUB zijn die hun vriendjes aanmoedigen!!
Hahah (K) voor PSVeestje :D (Y)
ach jah PSV zal dit jaar de strijd aangaan met Ajax en aan het eind van het seizoen zullen we in de thuiswedstrijd tegen FC Utrecht ons kampioenschap vieren.
15 dec reizen we naar Amsterdam om daar te laten zien dat we wel degelijk voetballen kunnen en in maart dan laten we in EHV zien dat wij de echte kampioen zijn dit jaar!!
Maar ik blijf erbij dat Feyenoord er niet meer bijhoort. Want zie vorig jaar klommen wij van de 14e plek naar de 2e plek achter ajax en VOOR feyenoord!!!!!!
2 Tech>> Ik heb ander wel liever dat die kakkerlakken van ons winnen dan dat wij van de Joden verlieen!! HAhahaha

:D
AMSTERDAM is van ONS!!!wuahahahahahah­a
jah he !! tuluk.... sorry maarre kan een meisje niet van voetbal houwe dan???

doe niet zow lomp aub ... staat erg zielug...
en wie heeft er nou geen verstand van voetbal hierow?? jij fantaseert dat PSV wint.. whahahaa
 
Ik zeg niet dat een meisje niet van voetbal kan houden want ik hou zelf ook van voetbal..

Ik denk dat jij met je bovenstaande 'nogal blije' opmerking jezelf wel laat kennen. In geen antwoord van mij kan je de woorden PSV WINT vinden of PSV KAMPIOEN.

Lezen is dus schijnbaar erg moeilijk voor mensen met het IQ van een vis.
laatste aanpassing
Laten het er gewoon op houden dat IK denk dat PSV kampioen wordt.
Het team dat we nou hebben:Waterreus,Bøg­elund,ooijer,Faber,B­ouma,V.Bommel,Leandr­o,Vogel,Rommedahl,vd­.Schaaf,Kezman is een opstelling die er staat.En met dit team komen we er wel.
:gaap:
laatste aanpassing
 
Psv straalt echt niks uit, de club niet de spelers niet en de supporters helemaal niet.
gezichtsloze club. :gaap:

je zou maar psv fan zijn.

support je een hoop niks.

Philips hoofdkantoor in amsterdam
trainer die in amsterdam woont.

gers :vaag:
laatste aanpassing
Ajax is een verwende club..dat is gewoon zo.
PSV is heel anders en misschien straalt het in jou ogen niks uit.

In de ogen van onze supporters met name de Kinderen t/m 16 en ouder en onze ouwe lui van de 1e generatie is PSV het mooiste wat er is. Als kind vindt je het mooi als je Jou PSV ziet voetballen. En droom je ervan dat we kampioen worden. En zo gaat dat je hele leven.
Dus zeg niet dat PSV niks uitstraalt want elk weekend zijn daar tog weer die 33.000 supporters die hun PSV komen kijken.
Die hun helden aanmoedigen om weer een wedstrijd te gaan winnen en om hun te steunen als het niet goed gaat!

In jou ogen straalt PSV niks uit maar in de ogen van de PSV supporters in Nederland is PSV het mooiste wat er is.
pisvee bla bla bla pisvee bla bla bla :Z bla bla bla pisvee :Z bla bla bla pisvee bla bla bla pisvee bla bla bla :Z bla bla bla pisvee :Z bla bla bla pisvee bla bla bla pisvee bla bla bla :Z bla bla bla pisvee :Z bla bla bla pisvee bla bla bla pisvee bla bla bla :Z bla bla bla pisvee :Z bla bla bla pisvee bla bla bla pisvee bla bla bla :Z bla bla bla pisvee :Z bla bla bla pisvee bla bla bla pisvee bla bla bla :Z bla bla bla pisvee :Z bla bla bla pisvee bla bla bla pisvee bla bla bla :Z bla bla bla pisvee :Z bla bla bla pisvee bla bla bla pisvee bla bla bla :Z bla bla bla pisvee :Z bla bla bla pisvee bla bla bla pisvee bla bla bla :Z bla bla bla pisvee :Z bla bla bla pisvee bla bla bla pisvee bla bla bla :Z bla bla bla pisvee :Z bla bla bla pisvee bla bla bla pisvee bla bla bla :Z bla bla bla pisvee :Z bla bla bla

:Z
Wat nou je zou maar PSV fan zijn!! F*ck op man!! :bah:

Ik zit tenminste niet voor de buis ieder weekend naar teletekst te kijken om te zien wat mijn favo club heeft gedaan!!! :[

Enneuh dat het hoofdkantoor naar die A'dam is gegaan heeft geen Fuck met voetbal te maken man.. :/

Greetz :D ;)
nogmaals :

pisvee bla bla bla pisvee bla bla bla :Z bla bla bla pisvee :Z bla bla bla pisvee bla bla bla pisvee bla bla bla :Z bla bla bla pisvee :Z bla bla bla pisvee bla bla bla pisvee bla bla bla :Z bla bla bla pisvee :Z bla bla bla pisvee bla bla bla pisvee bla bla bla :Z bla bla bla pisvee :Z bla bla bla pisvee bla bla bla pisvee bla bla bla :Z bla bla bla pisvee :Z bla bla bla pisvee bla bla bla pisvee bla bla bla :Z bla bla bla pisvee :Z bla bla bla pisvee bla bla bla pisvee bla bla bla :Z bla bla bla pisvee :Z bla bla bla pisvee bla bla bla pisvee bla bla bla :Z bla bla bla pisvee :Z bla bla bla

effe een gouwe ouwe :

de vrouw van advocaat, advocaat, advocaat,
de vrouw van advocaat verdient d`r centjes op straat.
zo neukt ze, zo neukt ze, zo neukt ze voor de poen, zodat ze, zodat ze de boodschappen kan doen
(op de wijs van dat sinterklaas liedje)

en nog een :

advocaat, advocaat schaamhaar implantaat, je heb geen haren op je hoofd maar wel op je prostaat
(op de wijs van jingle bells)
laatste aanpassing