Partyflock

Scooter Forum

 
Forumonderwerp · 19367
he rhythm laat ff een bericht bij me achter...want ik wil die scooter nader bespieden...ik zie namelijk een scooter die erg op mijn oude lijkt...(2 dagen gehad).
mzzls
nader bespieden?! hoe wilde je dat gaan doen dan?! moet je ff langskomen, maar dan moet je m wel van me kopen :D... want hij s te koop...
en niet gejat hoor :S

dr s een stang tussengelast direct toen ie uit de winkel kwam... k neem aan dat jij dat nie met je scooter zou doen :P
laatste aanpassing
waarom niet?
als ie zo hard blaast als jij zegt, dan is dat wel nodig anders klapt het frame van je zip dubbel :p
doe mij maar dat ding van me broer.

mv agusta

137 pk
250 kg
750cc

jaja, dat betekend dus meer dan 2 pk per kg. hmmm weet je wat je daarmee doet..? binnen 5,6 seconden op de 200!!!!

:):):):):):):):):)
het heet scooterforum ja...
eigenlijk tot 50cc anders wordt het een moter, maar voor de snelheids duivels onder ons ook tot 70cc...
ennuh GEEN MOTOR FORUM DUS :s
mzzls
wUw, een hele Giannelli SPL, jij bent gevaarlijk :P En dan nog wel op het slome motorblok: minarelli vertikaal :P

Ik had een Aprilia SR Max Biaggi minarelli horizontaal LC met derop:

-Yasuni Carrera 20
-Hebo 70 Alu vlinderpoort IS Tuned (nog vetter dan Hebo Manston :D)
-21mm carbu
-25mm recht spruitstuk Malossi
-Yamashi pen12 krukas
-Hebo 107mm koppeling
-Malossi 107mm koppelingshuis
-Malossi primaire vertanding 13/44
-Malossi variateur
-Malossi Ventilvar
-Malossi v-snaar
-HPI binnenrotor ontsteking
-Malossi Powerfilter
-Bridgestone ML50 bandjes

Helaas is me scooter gestolen :( maar ik had graag willen sporten tegen jullie ;D
laatste aanpassing
netjes hoor :)
maaruh...die maten van 107, heb ik ook :p
en 25mm spruitstuk op 21mm carb? :S:S:S
mzzls
CrusheR> Bij een minarelli vertikaal zat er dacht ik standaard al een 107mm koppeling in.
En je weet niet zoveel van tuning he? :P

op dat 25mm rechte spruitstuk kunnen carbu's van 17.5mm t/m 25mm in. Als je het spruitstuk bevriest en dan met de dremel vergroot, dan kan je em naar maat aanpassen van een grotere carbu :)
Ik had trouwens ook nog een Malossi powerfilter erop zitten, maar die wou ik vervangen door mijn luchtfilter in me buddyseat te plaatsen, maar voordat ik daaraan kon beginnen, werd me scooter gestolen :(
ik weet er best WAT vanaf...
en die maten zei ik express...maarja
we gaan niet dissen heb ik geen zin in, en ik wist dat niet van spuitstuk nee, ik rij 92 digitaal en vink nu wel aardig, hebo 50alu komt er misschien nog onder (ja sorry geen 70)
2 daan :: klinkt ook nie echt spectaculair ;)
anders zijn mensen hier ff het snelste van het snelste gewent :s
Rhythm> wat is jouw setup dan als je mijnes nog niet spectaculair vind :)

AAP :P
hmz
gianelli SPL
hebo vario
hebo racekoppeling
hebo alu 50cc
Mag ik ook medoen met me citta

http://members.lycos.nl/rvdhscope/3resize.jpg{dangerous link}
http://members.lycos.nl/rvdhscope/7resize.jpg{dangerous link}
http://members.lycos.nl/rvdhscope/4resize.jpg{dangerous link}

Specs

city proma uitlaat
andere poelie
andere carb + filter
blauwe koplamp

top 55km/u

meer info of foto;s stuur ff een berichtje ...
laatste aanpassing
*vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM* *vroem* *VROEM*


*TOET* *TOET* :P
laatste aanpassing
haha...broem :p
Rythm:

waarschijnlijk maak je een grappie maarre....

Als jij Crusher's scooter lelijk vindt moet je niet gaan klagen! ;)

Kijk, als je nou een dragster hebt.... ;D
dank je wel smoker!
maar dragster vink ook nie zo super...
laatst reed ik heel stoer een dragster voorbij,
kwam hij me later ingehaalt...blijkt het een 180cc te zijn :s...
vet voor schut :p
Dragster???

LOL :D

Klimrek op wielen :D
hahahahaha die moek onthouden :P
Ik heb nog een Aprilia Amico voor de liefhebber en de hoogste bieder. Kleur zilver bouwjaar 97
netjes hoor wijffie ;)
maar ik zie de piemel nog aan je uitlaat zitten!
en waar zijn je gele/orandje stickers? :p...
ohoooh!
Mijn auto gaat in z'n 3 160, en dan kan ik nog 2x schakelen...
CrusheR die scooter van jou ziet er niet uit ik heb nog nooit zo`n lelijk barrel gezien als die van jou en dit is een party forum en geen kut scooter forum !!!!!!! :)
Ja ik wil hem orgineel houden CrusheR!!!
Hij is vet zo als ie nu is en als ik er aan ga sleutelen wordt ie er echt nie mooier op!!!
laatste aanpassing
nou danb doe ik ook maar mee :-P

­[img]http://home.kabelfoon.nl/~olav/aprilia-sr50-ditech.jpg[/img]
O die is wel heel vet hoor!
Mooi dingetje(Y)!
Nog verder hier mensen die veel van tuning weten? :)
Mjah, ik zie hier allemaal scooters die er standaard uit zien, das toch niet leuk :P
En ook valt me op dat ik hier geen enkele scooter ertussen zie met een Minarelli Horizontaal LC of een Piaggio LC blok :|
Das het best op te fokken, de rest zijn allemaal trage motorblokken waar je 14.500rpm niet mee kan halen, wat je voor veel pk'tjes toch wel nodig hebt :)
Ik werk Bij een Bromfiets-Motorfiets (rok motors in Mijdrecht).
Ik heb zelf een Yamaha BW met daarin Aerox velgen Aerox voorvork, schijfrem voor + Achter, aerox dashboard + Stuur.

De Setup van mijn scootertje:

- Malossi MHR Krukas
- Polini 70cc Aluminium W-Poort Getuned
- Polini For Race Met Kevlar Carbon Demper
- Polini Spruitstuk + Membraam
- Polini 2g Koppeling
- Polini Vario
- 21mm Dellorto Carburateur

ik rij er alleen bijna nooit op alleen met mooi weer, en dan alleen een beetje wheelies maken, dat is wel cool...

Daan: 14.500 is wel HEEEEEL erg veel hoor, de Race Scooters van ons draaien zo'n 12000-13000 Toeren...
laatste aanpassing
Ballie> jouw Roke Motors race team misschien :P

Creco racing team draait +15.000rpm, maar heeft een kleinere of grotere pingel ofzo...
En ik draaide met mijn SR Max Biaggi Replica 14.800rpm
Op minarelli Horizontaal LC is dat echt wel mogelijk, met Piaggio iets moeilijker...
ik haal 85000 rpm














































met de auto
2 daan :: ok.. k had (eergister verkocht, EINDELIJK) een Gilera zipSP

- 70cc MHR Team SPEED (getuned bij zaakje in Alphen)
- Team SPEED krukas + SKF c4 lagers
- 70cc Polini EVO uitlaat (met vierkante tailpipe, xtra tegendruk + scheller geluid :D)
- crosser ontsteking (binnenrotor)
- MHR overrange set
- 24mm vlakschuif Mikuni
- aangepast spruitstuk
- spoelpoorten in blok gefreesd en gepolijst
- standaard vertanding
- origineel + MBX radiateur
- 2x ML50 banden
- stabelisatie stang RVS

als laatste haalde ik de 13500 rpm
17,4 PK :P:P:P
ooit een top gehaald van 145 km/h
Ik had SKF c3 lagers, meer dan genoeg...

Ennuh, welk zaakje in Alphen heb je cilinder getuned en wat is er getuned?
Mijn Hebo 70 Alu vlinderpoort:

squish aangepast, verbrandingskamer aangepast, spoelpoorten verhoogt, uitlaatpoort stukken groter gemaakt, nog groter als die van de Manston, hemd aangepast, zuiger aangepast aan cilinder...

Ik wou ook nog een Runner radiateur inbouwen achter me voorwiel en me originele radiateur ook behouden, dus 2 radiateurs = extra koeling = minder kans op warmloper ;)
Ook voor nog een 220mm Braking Oversized...
Ik wou ook nog een 25mm Dell'orto, maar liever een Mikuni 28mm, maar dan kan je echt maar een paar km met je tank doen :P

Ennuh, een Evo70 uitlaat op die setup???
Je had het veel beter gedaan met een Hebo Racing 2/3 uitlaat, dan had je veel meer toeren kunnen draaien en wat voor merk binnenrotor?
Standaard vertanding??? Hoe de fok kan je dan 145km/h halen??? Dan kan je geeneens je voorwiel aan de grond houden, vooral niet met een Zip SP en 17,4pk is wel errug veel voor met std vertanding en een evo uitlaat. Op wat voor testbank heb je gestaan?
En hoe heb je dat gedaan met een vierkante tailpipe? Heb je het wel op de mm nauwkeurig gedaan? Want anders verneuk je uitlaat ermee, want dan kloppen de verhoudingen niet meer...
allemaal professionele magisch handjes werk... (door vrienden, die ook in de racerij meedoen, maar voor mijn scooter een freak wilde maken)zelf heb k alleen maar geld neergelegd :P...

enne t zijn krukass pk's he...
k hield m ook nie aan de grond... k reed er ook nie vaak mee... 3x per maand ofzo... gewoon te link.
ga een auto kopen sloebers ..

tsskk

­[img]http://members.home.nl/gangster1/64.jpg[/img]

:P
Rhythm> Dan kan ik begrijpen dat je zo hoog scoort :P
Ga maar es op een Tovami staan, dan zul je schrikken :P
Misschien nog maar net een kleine 12pk op je achterwiel...

Ennuh, wat zijn de namen van je vrienden? En welke klasse racen ze?
whuahhahah! een kleine 12pk :S... neej k denk t nie ;) hehe... k heb m al verkocht had k al gezegd... heb nog wel ergens een uitdraai liggen, k zal ff voor je kijken :D
Mjah, je had maar es op een goeie Tovami moeten staan, 12 a 13 dan :P
Maar die evo pijp is te laagtoerig voor de cilinder die je gebruikte, MHR Team Speed wilt gewoon lekker toeren draaien, Evo 70 uitlaat geeft topvermogen af bij 12.000-12.500rpm, terwijl je als je alles goed doet met een MHR Team Speed tuned wel 14.300 kan draaien als je bijvoorbeeld een Hebo Racing 2/3 uitlaat had gebruikt ;)
Die levert op Piaggio veel vermogen + veel toeren, dus ideaal op een MHR Team Speed Tuned ;)
2 ollie>> knap hoor met een auto 85.000 toeren halen!!! petje af want formule 1 wagens halen krap 17.000
gaat weer nergens over
beetje overdrijven moet ook gebeuren h
mijn pizza brommertje heeft ook 110 gelopen echt te hard gewoon plaatje volgt hoe die er toen uit zag best ver vindt ik zelf veder zal ik er wel evene een plaatje bij zeten van scooters die ik mooi vindt:)
hahaha wat een lollig topic :D

ehmsz ik heb een zwarte peugot buxy , je weet wel zo een skoeter met oranje plaatje hehehe

is dat nou in of uit ? ohja en ie rijdt 62 kmperuur lol hard zat of nie dan
-wordt eigenlijk alleeen gebruikt als ik naar beachbop ga en op zomersedagen dat er file staat richting zandvoort :D en kheb ook een mooie toeter dr op zitte :9
he me slider rulez...ff 70cc erin zetten binnenkort...en dan 10000 draaien :)
2 daan :: zoals k al zei, is die evo aangepast... k bedoel dus volledig onteeld :D... door vierkante tail maakte ie zowiezo al xtra toeren ;) hehe
Stephen
Artiest Steve
Kom ik aan met m'n Vespa Ciao mix... gaat wel 40/45 km p/u... Maar jah... die is alleen voor de weekenden om te stappen...

Daarnaast heb 'k een golfie 1.6 uit 1991... rijd perfect...

Wat maakt 't nou uit hoe je brommer/auto eruit ziet... Als 't maar rijd...

:D
Rhythm>

Koel :)
Wat is er dan allemaal aan getuned? :)
Als je mijn Hebo 70 Alu vlinderpoort zag, dan kreeg je gewoon een stijve, gewoonweg sneller dan een Hebo Manston :D
Kut alleen van d Manston is dat je de kop moet afdraaien wil je op euro 98 kunnen rijden, anders moet je octaanboosters gaan gebruiken, omdat je een hoger octaangehalte nodig hebt...
Maar van een Hebo 70 Alu vlinder tuned kan je meer maken als een Manston tuned :D