Partyflock

Forumonderwerp · 19367
1385x bekeken

Waarschuw beheerder
He Mensen...
laten we hier het scooterdeel opbouwen of mag dit nie ...
plaats hiero maar je perso en shit like that
als mensen beginnen te plaatsen doe ik dat ook
kijk voorlopig maar op

http://www.scooter-freaks.nl/persoscoots/viewperso.php?id=75

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Rhythm> Dan kan ik begrijpen dat je zo hoog scoort :P
Ga maar es op een Tovami staan, dan zul je schrikken :P
Misschien nog maar net een kleine 12pk op je achterwiel...

Ennuh, wat zijn de namen van je vrienden? En welke klasse racen ze?

Waarschuw beheerder
whuahhahah! een kleine 12pk :S... neej k denk t nie ;) hehe... k heb m al verkocht had k al gezegd... heb nog wel ergens een uitdraai liggen, k zal ff voor je kijken :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Mjah, je had maar es op een goeie Tovami moeten staan, 12 a 13 dan :P
Maar die evo pijp is te laagtoerig voor de cilinder die je gebruikte, MHR Team Speed wilt gewoon lekker toeren draaien, Evo 70 uitlaat geeft topvermogen af bij 12.000-12.500rpm, terwijl je als je alles goed doet met een MHR Team Speed tuned wel 14.300 kan draaien als je bijvoorbeeld een Hebo Racing 2/3 uitlaat had gebruikt ;)
Die levert op Piaggio veel vermogen + veel toeren, dus ideaal op een MHR Team Speed Tuned ;)
Waarschuw beheerder
2 ollie>> knap hoor met een auto 85.000 toeren halen!!! petje af want formule 1 wagens halen krap 17.000

Waarschuw beheerder
85.000 rpm :D *AI*!!!!!

Waarschuw beheerder
gaat weer nergens over

Waarschuw beheerder
beetje overdrijven moet ook gebeuren hè

Waarschuw beheerder
ik heb een toet toet toeterrrrr op me waterscooter
Waarschuw beheerder
donateur
mijn pizza brommertje heeft ook 110 gelopen echt te hard gewoon plaatje volgt hoe die er toen uit zag best ver vindt ik zelf veder zal ik er wel evene een plaatje bij zeten van scooters die ik mooi vindt:)
Waarschuw beheerder
hahaha wat een lollig topic :D

ehmsz ik heb een zwarte peugot buxy , je weet wel zo een skoeter met oranje plaatje hehehe

is dat nou in of uit ? ohja en ie rijdt 62 kmperuur lol hard zat of nie dan
-wordt eigenlijk alleeen gebruikt als ik naar beachbop ga en op zomersedagen dat er file staat richting zandvoort :D en kheb ook een mooie toeter dr op zitte :9

Waarschuw beheerder
he me slider rulez...ff 70cc erin zetten binnenkort...en dan 10000 draaien :)

Waarschuw beheerder
2 daan :: zoals k al zei, is die evo aangepast... k bedoel dus volledig onteeld :D... door vierkante tail maakte ie zowiezo al xtra toeren ;) hehe
Artiest Steve
Waarschuw beheerder
Kom ik aan met m'n Vespa Ciao mix... gaat wel 40/45 km p/u... Maar jah... die is alleen voor de weekenden om te stappen...

Daarnaast heb 'k een golfie 1.6 uit 1991... rijd perfect...

Wat maakt 't nou uit hoe je brommer/auto eruit ziet... Als 't maar rijd...

:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Rhythm>

Koel :)
Wat is er dan allemaal aan getuned? :)
Als je mijn Hebo 70 Alu vlinderpoort zag, dan kreeg je gewoon een stijve, gewoonweg sneller dan een Hebo Manston :D
Kut alleen van d Manston is dat je de kop moet afdraaien wil je op euro 98 kunnen rijden, anders moet je octaanboosters gaan gebruiken, omdat je een hoger octaangehalte nodig hebt...
Maar van een Hebo 70 Alu vlinder tuned kan je meer maken als een Manston tuned :D
Waarschuw beheerder
Heeft iemand nog een ixil twinner voor minarelli horizontaal tekoop