Partyflock
 
Forumonderwerp · 18389
­ Nederland
M'n laatste feestje was houseclassics in de heineken music hall.Ik vind dit echt de beste locatie die er is!!
Super geluid en..een gladde vloer,ja das echt relaxed.ik kon gewoon de moonwalk doen daar haha echt VET!!
Locatie is goed ben er al vaak geweest.
Momenteel vind ik de HMH wel één van de betere locaties in Nederland!! Het geluid is toch wel ergggggg goed daar! Alleen kwa sfeer is het niet de beste locatie...

Maar als ik wat jaartjes terug in de tijd ga dan kan de HMH toch echt niet tippen aan Sporthallen Zuid! Super sfeer en top geluid!!

En als ik kijk naar heel Europa dan is Berlin Airport (oude hangarhallen) toch wel echt de ALLERVETSTE locatie die er te vinden is. Geweldig geluid, lekker underground, echt een TOP locatie!!

LoveAirport techno-party's :lief:
laatste aanpassing
De HMH zijn zeker goed maar platte zoalen in maastricht is op dit moment toch wel het beste geluid!! das pas beuqe daaro alleen nie zo groot
 
je gaat dr alleen zo snel op je bek
Ik vind van alle locaties waar ik geweest ben nog altijd Amsterdam RAI de beste lokatie... grote ruimte, goede vloer, redelijk goede akoestiek, gezellige uitstraling, makkelijk bereikbaar en de ruimte is nooit te warm of te koud
 
HMH is niks meer dan een kille sfeerloze vierkante doos.......

(binnenhuis)Architec­ten waren behoorlijk creatiefloos bij het ontwerpen van deze 'box'. Uitgangspunt was zeker een halletje creeren dat niet teveel geld moest kosten en waar de sfeer opgeroepen moest worden alsof je in Siberie door de straten loopt........


Geef mij maar de Melkweg,Paradiso,The­ater Romein,Oosterpoort of Gashouder als locatie.......
 
HMH is duidelijk de chillste lokatie die er is. Was er met chesterfielt labelland en dat geluid daar is echt geniaal!
 
duh :P
ja op ckers de beste lokatie.

*vlakbij parkeren
*snel binnen
*gratis garderobe + wc
*lekkere ruime gangen
*super geluid
*snel je drinken
 
sporthallen zuid maarja helaas :( en op het moment idd de HMH is echt wel toppie daar :)
Ik ben het helemaal met je eens :bounce:
Kvind dat er geen beste lokatie is, alles heb zo zn eigen voor en nadelen...
Mwoah. Is een goeie locatie, geluid klinkt er top, maar het mist iets van sfeer.

Doe mij maar de Westergasfabriek, dat blijft mn Numero Uno locatie!

En daarnaast op zekers de Sporthallen Zuid, en de Energiehallen (allebei weg...:-()
 
voor mij ook de westergasfabriek ik denk dat er ook nooit meer zo een vette lokatie komt