Partyflock
 
Forumonderwerp · 17791
­ Nederland
 
Dan moet je gewoon lekker thuisblijven en ons met rust laten. Wie ben je dan met je kleine kontje? Als je de tijd van classics niet meegemaakt hebt, moet je ook niet ouwehoeren als 't je op HQ niet bevalt. Zo ging dat nou eenmaal altijd.

Als je de hele avond harde muziek wil, waarom kom je dan naar HQ? Ik snap niet dat na elke HQ de discussie van "te soft", "geen echte classics", "kut mc" weer plaatsvindt. Wat ik wel snap is dat het altijd de mensen zijn die net 3 jaar feesten.
 
Ik snap niet waar iedereen zich druk om maakt zeg.
Ik heb geen last gehad van mensen die zaten te zeiken dat het te soft was.. (alhoewel ik zelf betere HQ's heb meegemaakt..:))
En zelfs als mensen zich wel ergeren, pfffff.. wat heb ik met die mensen te maken..
Boeiuhhhh..
er zijn wel ergere dingen dan dat...:)

(k)
 
Ik heb zelf die oude (feest) tijd niet meegemaakt.. maar wilde absoluut naar deze Houseqlassics toe.. en dit had ik nooit durven dromen.. al die oude vette platen (die ik dan overigens wel allemaal weer ken) kwamen voorbij.. echt een van de betere feesten waar ik ben geweest.. ik had graag die oude party's meegemaakt !
 
Die conclusie kun je trekken uit jouw woorden ray
 
Dan baseer jij je conclusie op een verkeerde interpretatie.
 
Ga nou niet doen alsof je intelligent bent hè :D
 
Het is zo skatjuh :P
MARIE! :S
Had je te veel pillen in je kuil? Dat waren platen.
Dansplaat van Brainpower en iets met 'Lick it'
Doe jezelf een gunst en kijk zo nu en dan OOK even naar het podium voordat je aan je volgende pil begint.
 
ik ben t helemaal met je eens RAY. t heet niet voor nix HOUSEQLASSICS, je weet dat er klassiekers gedraait worden.
 
als ik de hele avond gebeuk wil horen ga ik naar feesten als hardcore resurrection, thunderdome, moh etc. Als ik CLASSICS wil horen ga ik wel naar HOUSEQLASSICS, BACK2SCHOOL etc. Ik was ook op houseqlassics en ik vond het NIET te soft.

Over mc's kan ik alleen dit zeggen: een mc is ok als hij van toegevoegde waarde is. Dan kom je toch snel uit bij iemand als (respect 2) MC JOE. meneer rauwkost is trouwens ook (nog steeds)super.
 
het kan me trouwens weinig boeien of er mensen zijn die houseqlassics te zacht vinden. Ik heb me zekers vermaakt!
Classics moeten in hun waarde worden gelaten en tja mensen die niet anders kunnen dansen dan "stampuh" kunnen dan ook niet lekker los gaan. Ik kan wel lekker dansen hoor op die pude langzame "breakbeat" plaatjes en ben allang blij als die weer eens worden gedraaid. Net als op Decibel waar Stanton en Rob echt vette oude style hebben gedraaid
 
2 Smiley: helaas was ik niet op decibel, maar rob is wel onwés goed dus. Heb hem voor het laatst op h4l in Rotterdam zien draaien, dat was echt geweldig.
BEAT IS FLOWN!
Harry, HQ was inderdaad niet te zacht. Te veel mensen hier (vooral die jonge hardstylers) denken dat house begon met gabber. Op een echte classics party zouden ze zelfs Robin S en Deee-lite moeten draaien, maar aangezien het om een Qlassics feest ging, snap ik wel dat ze alleen oude 'harde' platen draaiden.
Ik vond HQ zeker niet slecht, ik heb me prima vermaakt.
Maaarrr ik ben het helemaal met de echte fans eens, alleen vond ik het jammer dat het niet zoals vorige keer was, want dat had ik verwacht. En dan kan je wel gaan praten over jonge hardstylers (zeg maar) Dat die alleen maar willen beuQen... Want vorige keer was dat ook zo, net zoals 91-92 vorig jaar, was ook zo'n feest. Voor iedere houseliefhebbers zijn classics, toch?
 
maar ut geluid in HMH kan harder dan op HQ
maar heb me er dus weer uitmuntend vermaakt
:bounce: :bounce: