Partyflock
 
Forumonderwerp · 17484
­ Nederland
Wel apart..soms krijg ik meerder verzoeken van mensen binnen om 'vriendje' te worden, terwijl ik die naam van die lui nog nooit gezien/gehoord heb. Echt vaag. Kijk ik bij ze, hebben ze 500/600 vrienden, nah, daar geloof ik dus echt geen ruk van. Lijkt wel of er mensen zijn die op iedereen klikken om vriendjes te worden, 'just to be friends and look cool'. Jullie ook zulke ervaringen?

Greetz,
SnuggLe
 
mjah zoiets jah ;p
MISSL ( met hoofdletters ) is er 1 van ze was net op pf en had al meteen RUIM 200 vrienden


ff uitgezocht

MISLL
Aangemeld op 9 april 2002

jij
Aangemeld op 17 juni 2002

Hoe kan jij in godsnaam weten hoeveel vriendjes zij meteen had terwijl je deze site nog niet eens kende en ook nog niet aangemeld was?
to SUPER SJINEES..

Je let goed op (y)
Nee ik kwam al veel op pf om party's te chekke maar ik had nog geen profiel aangemaakt,
Ik kende MISSL al een tijdje.. van daar... ( tog ) :vaag:
 
wat bob de beuker zegt klopt hoor..die MisLL wou ook vriendjes met mij zijn en nog wat vrienden van muh op PF..ken der nie eens en ze had ook nie eens een pbtje gestuurt ofzo :D beetje vaag :vaag: maahjaah ;)
Ja had net hetzelfde en stuurde der een berichie van, ken ik jou soms van een feest?? en helemaal nix teruggekregen :-(
 
Mjah MISSL staat ook tussen mijn vriendenlijstje... 1x berichtje van gehad ofsow :vaag:
Nee ik kwam al veel op pf om party's te chekke maar ik had nog geen profiel aangemaakt,
Ik kende MISSL al een tijdje.. van daar... ( tog )


let jij dan op elk persoon die op PF dwaalt?:vaag:
hoeveel vriendjes had ik toen dan?
Werkzaam bij Partyflock
0 haha dat weet ik zelfs :P

ga ik nu door voor de magnetron? (de speciale loempia editie)
 
2 supersjinees.. hij moet toch wat te doen hebben :d
 
Nu we het toch over nutteloze vriendjes hebben..

WIE WIL MIJN VRIENDJE/VRIENDINNETJE ZIJN???

:D
Wat maakt het eigenlijk uit trouwens of je wel of niet als vriendje ben aangeklikt. Door de manier hoe je met elkaar correspondeert en communiceert kan je toch al genoeg afleiden? :)
wat ik nou weer zag

chek dit meisje *dushi*

ze is hier sinds 23julli 2002
en ze heeft al 509 VRIENDEN nou wat een bede dat kan dus nooit...
laatste aanpassing door een beheerder
kheb er maar 6 :s

WHAHWAWHHWA

een hoop he :P

Niemand mag me daarom :P

gelijk hebben ze ...:devil: