Partyflock
 
Forumonderwerp · 17092
­ Nederland
Wat vinden wij, nog van hakkuh op een feest? kan dat nog, of kijk men je raar aan, als je nu nog staat te hakkuh........
 
ik heb genoeg mee gekregen ook van jorieke
en jij bedoelt weer iets totaal anders
maar okay discussie gesloten
ik ga me tijd nie aan je verspillen
Ben het hele met Danielito eens hakkuh blijft hakkuh..........
 
neej, ik bedoel utzelfde als jou hoor.. ma is goed, je blijft maar zo denken, en vooral mij nie de kans geven om ut uit te leggen en ut van mezelf te horen...
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
hakkuh en stampen zijn 2 verschillende dans-bewegingen. al het een beetje op elkaar lijk. met hakh schop je je voetenmeer een bepaalde richting op, of zet je kruiselings stapjes.
stampen is je voeten optillen en dan tegen de grond drukken, als ik het goed uitleg,s tampen dus.

verder vind ik dit eenhele kortzichtige opmerking van je Danielito
--------------
Iedereen met die kisten, ROT OP!!! Stelletje plaggestampers, boerenkinkels, uiterste sufkutten!!!
--------------
je doet me heel erg aan nazi's of extremist denken.
alles met een kleur het land uit ofzo. dat presies het zelfde als wat jij doet.

ik begrijp dat je graag op balletschoentjes dans, maar laat de mensen met kisten gewoon in zijn waarde ja

op HR heb ik gehakt op me nikey's
en vanacht op hardcore rebirth heb ik lopen STAMPEN en SPRINGEN op me kisten. tog ben ik met kisten de zelfde persoon van binnen dan als ik nike's had gedragen, en dat is (terror)gabber
laatste aanpassing
xenon, jij hebt dus nie meegekregen waarom?? dna moet je het maar vragen aan jorieke.. haar heb ik ut wel uitgelegt!
Het is uitgelegD en niet uitgelegT!!!
Vage discussie hier weer hoor :S

Jammer..
 
precies alsheimer, ik draag ook nog maxies, en ben en blijf utzelfde persoon.. ma ut gaat me om principes. En tjah hurricane irritant ventje, wil je ut laatste woord hebben? wil je me onderuit halen?? wil je gelijk hebben? mannetje... dan moet je van betere huize komen. pff
Krankheimer>> ben blij dat iemand t zo goed kan uitleggen :D (Y)
 
zeker jammer dancelady, wordt veels te persoonlijk, ik dacht dat meningsverschillen altijd uitgepraat konden worden. maar het wordt nu veeeeeeeel te persoonlijk.
 
whahahahaha tssssssssss ik zeg niets
dance-lady> ja, dit zijn ook nutteloze discussie, die bina altijd ontstaan uit kortzichtige-respectloze opmeringen die beledigend zijn voor een ander.
speedjuh jij hoeft me niks uit te leggen, jou mening is me al duidelijk..........ik heb zo mijn mening erover en jij de jouwuh, nou ok dan.
maar die opmerking van blijvuh hanguh, vind ik zwaar fout!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ja sorry, maar die vink owk fout.

maar goed, we hadden t dus over of hakken nog kan.


conclusie:

ja dat kan .
hakkuh kan zeker.
een feest in immers niet dansgebonden. en trouwens, het is tog veel mooier als iedereen op zijn eigen manier beweegt. ik hak zelf alleen als er ouwe hardcore word gedraait. de hardcore van tegenwoordig ragt veel meer (al is het wel wat langsamer).
laatste aanpassing
En tjah hurricane irritant ventje, wil je ut laatste woord hebben? wil je me onderuit halen?? wil je gelijk hebben? mannetje... dan moet je van betere huize komen. pff
Jongen, je spreekt jezelf op vele fronten tegen. Is het niet over 3 Steps Ahead of Weirdo, dan is het wel over Hakkuh. Ik zet je met alle plezier van de wereld even op je plaats neer. Hopelijk haal je die plaat voor je kop nog eens weg.
 
Ik vind hakkuh wel kewl


Vooral onder een rok.
Moeten natuurlijk wel hoge zijn.

Of ben ik ergens anders met mijn hoofd :P :D
volgens mij zit je hoofd nog wel op de goede plaats, maar ben je met je gedachten ergens anders.
of je moet nu op je kop staan :)
wat een achterlijk gepruttel hier zeg :S

als mensen het (en niet ut) hakken willen noemen dan moeten ze het lekker hakken noemen en hoe ze er ook op dansen (hakken is geen dansen overigens maar dat geheel terzijde) laat ze lekker HAKKUH ja

EN leer ut eens af, hakkuh is nie meer, da's voor hakkuhbar en co. zelfde als ausies, dat is ook verleden tijd, alles verandert, de muziek en de kleding ook, we zijn nu "volwassener".


yeah right, daarom loopt iedereen in lonsdale, op kisten, vallen er nog wekelijks gewonden door dope en worden de gabbers steeds meer vergelijken met neo`s.
noem mij 5 feiten op dat er veranderd is sinds 1995

speedjuh, lul niet zo slap man
laatste aanpassing
over die kleding

vroeger aus
nu lonsdale
volgens mij worder allebei deze merken geassocieerd (hoop dat ik het goed schrijf) met gabber, dus op zich niets veranderd (behalve een merknaampje)

de muziek klinkt wel volwassener, maar het blijft hardcore.
dus ook niets veranderd

volgens mij is alles nog steeds het zelfde (als je in grote lijnen denkt)
mwah, nee, eht is zekr neit het zelfde. de hele sfeer is veranders. ikzelf vind hem nog steeds OK. maar het is wel verandert.
extreem rechtse had je vroeger ookal dus das nix nieuws. en in me aussie loop ik nog steeds wel eens.whehehe
naja, meestal cavello. :-D
Ik hak en stamp op kisten, dus ut is bullshit dat je nie kan hakken op kisten!!
*legt op zijn hoofd*
Hakkuh!!!!
gewoon losgaan !
ik vind dat iedereen lekker losgaat zoalsie dat wilt
en al kijken ze je raar aan nou en !
ik vind wel cool hoe sommige uit hun dak gaan beetje apparte styl vinik wel hip

hakkuh
stampuh
springen
stuiteren
laatste aanpassing
whehe, je verteet elkaar om ver duwen en dan naar elkaar glimlachen. :-P
verteet???

is dat een woord waar een heleboel typefouten in staan.

of dat woord komt niet in mijn woordenboek voor
indien het laatste geval--> verklaar u nader :)
Keb ook staan hakken op Multi :bounce: Tis gewoon lekker om al je energie in de muziek te gooien :D
Ik ben het met krankheimer eens.. hakken is iets anders dan stampen, lijkt wel op elkaar, maar is toch anders. Mensen mogen van mij hakken, stampen, springen, heupwiegen etc etc, maakt me niks uit, als ze maar los gaan ..(y)
ik doe sinds kort ook de Tonnie-dancing. dan blijf je met je voeten op de gront staan maar verplaats wel jelichaam zeg maar en dan je armen bewegen.
kheb jullie reacties niet gelezen... maar hakkuh is 1 van de mooiste dingen die god uitgevonden heb :D
 
ik vind het echt nog steeds superstoer als ik mensen zie hakken!!! En 't boeit me echt geen reet of ze nou staan te hakken op nikes of op kisten, als ze maar cool hakken :)

zelf kan ik helaas alleen maar stampen (hoe harder hoe beter :K), en ook alleen maar op sportschoenen, als ik op m'n kisten ga stampen, krijg ik echt pijn aan m'n poten enzo paar keer gedaan en was echt 10 x nix
mja het maakt geen kut uit op wat voor schoenen je hakt.. als je maar hakt :p
Vroeger was de polka tog ook hip of zoiets ???

Kijk iedereen moet lekker doen waar die zin in heeft, maar persoonlijk vinnik het niet echt (meer) lijken .
Zo LanG Er GaBBeR Is ZaL Er HaKKuH ZijN :D
 
Nou nou....ik heb nog heel wat comotie veroorzaakt met mijn uitspraken :-)

Maar wat ik ermee bedoel, en dat zal waarschijnlijk niet iedereen met me eens zijn, is dat ik gewoon zie dat mensen met kisten haast niet dansen en mensen met sportschoenen wel...
dansen is je bewegen op de maat van de muziek en je lekker in de muziek laten gaan. of het nu de tango is die je danst, of je stampt je de kolere, whehehe
en op kisten kan je zeker wel dansen hoor, bepaalde dingen gan mischienietje moeilijker maar alles kan . :-)
laatste aanpassing
Ik was ook netjes met de tijd mee gegaan en gaan stampen, alleen bij de snellere nummers trek je dat gewoon niet (nee echt niet, je staat voor schut als je het probeert), en dat is klote, want eigenlijk hou ik meer van snellere Hardcore. Dus ik ben nu het ouderwetse hakken weer in ere aan het herstellen, zodat ik er met TD weer ouderwets tegenaan kan.

Tja en stampen dat blijft he op de langzamere muziek van tegenwoordig. Ik word van hakken ook minder snel moe dan van stampen.
mwah, ikkan het wel, whehe, op snele hardcore, ook op terror, allesn ja, he is dan niet echt stampen meer, maar meer rennen terwijl je op de zelfde plek blijft staan whehehe.
Ach....je staat pas voor schut als je dat zelf vindt.....;)
 
terror hou je ook alleen bij als je op de oude manier hakt. Lekker is dat, hoor..Hakken op terror alleen wat moeilijker vol te houden.
volgens mij kun je terror niet eens bijhouden als je gaat stampen. :)
 
Precies!! Op terror moet je , zeg maar, relaxt hakken. Dus geen wilde bewegingen maar gewoon op je hakken blijven HAKKUH!! Als op Hardcore feesten, meestal als de set bijna is afgelopen, ze een stukje terror draaien dan houdt ik het meestal wel vol. Heerlijk om als afsluiter helemaal los te gaan om daarna moe maar voldaan naar de bar te gaan ;-)
 
de termen hakkuh, komt van hakkuh en zaguh !!.

hakkuh = de bassdrum
zaguh = de junoline (meestal van de 303)

hakken zal altijd blijven. enne kweet al waarom speedjuh zo denk. Omdat hij niet kan hakken :bounce:, en de periode niet heeft meegemaakt. Ma dan moei ook je mondje dichthouden als je t ni heb meegemaakt. :P
 
Hij zegt dat hij het wel heeft meegemaakt. Maar ik weet voor mezelf in ieder geval dat ik altijd zal blijven hakken en niet huppelen of weet ik veel wat anders!
Euhh Baxter een Juno is iets heel anders dan een 303....en de Juno wordt nog steeds veel gebruikt in nieuwe hardcore, zei het iets minder dan vroeger alleen.
hakku s effe door jajaja lalalalalalalalala
 
2 bla: dominator (i m the one & only) :D. juno die zoom.
andere samples met 303.
op hardcore resurrection ook proberen te hakken
maar dat ging ook niet echt.
niet vanwege de muziek, maar vanwege die wel bekende gladde vloer.

dus als het glad is zie je mij niet of heel voorzichtig hakken.

maar volgens mij denkt iedereen hier wel zo over