Partyflock

Forumonderwerp · 15778
2477x bekeken
Waarschuw beheerder
Wat vinden jullie van pogo'n op hardcore feesten. Ik zelf vind het echt zwaar vet. Vooral als je flink wat bier op hebt
Waarschuw beheerder
donateur
ik vindt het meer irritant vooral als het mega druk is...
Waarschuw beheerder
ja, ik word er altijd n beetje agressief van
Waarschuw beheerder
Ik vind het iets voor boer'n.

Waarschuw beheerder
Ja VET als het niet tedruk is :D
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 141318, 1859, 17165}
Waarschuw beheerder
donateur
kdenk dat nix fij is als het TE druk is
Waarschuw beheerder
Vind het helemaal niks, iedereen zijn ding maar blijf liever een veetje heel :)

Waarschuw beheerder
eej bek houden over boeren, ik kom uit twente ja. Enne pogo'en is zwaar oke, echt vet!! zeker als je allemaal bekenden ziet en dan lekker pogo'en eerst rammuh & rossuh en dan duwe :-) of met een vriendin van je er tegenover gaan staan en daan tegenover gesteld gaan dansen een soort battle :-)) ook zwaar kicke!!!! Neej pogo'en hoort wel bij onze muziek, het is ook iets uit de hardrock en skinhead cultuur, en past wel op onze feesten mits het juist gebeurt, het komt agressief over, wij deden het ook op hellraiser in duitsland samen met duitse maten van ons en de rest van de duitsers konden dit echt niet waarderen en zeiden dat die scheiss hollander zwaar agressief waren, zij dansen nog steeds zoals wij in 96 dansten met dat huppeltje er in ene poot uitsteken en de andere met die huppel er dan naast zetten bwheehhehe :-))) altijd leuk om te zien en lachwekkend ook want dat doet ons denken aan die goeie ouwe tijd, alles verandert dus ook de scene, denk aan aussie's toen, lonsdale/fred perry/ben sherman nu. greetz en respect, Speedy
Artiest {SHOWLIST artist 48346, 59806}
Waarschuw beheerder
donateur
Geef mij maar de Salsa :) (Y)

Waarschuw beheerder
renzo wij doen de merengue een keer daar bwehhe of limbow dansen :-P op een hardcore feest
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
Waarschuw beheerder
donateur
Popén is vet, vooral op terrorfeesten, want dan zijn ze nog wat extremer :-D.
Waarschuw beheerder
Vin het ook wel lache...
Moet wel kunne, begrijp ook wel dat andere zich er aan kunne storen als het echt erg is...
Maar het is gewoon een vette manier om helemaal los te gaan...:)
Waarschuw beheerder
donateur
Limbo dansen op een hardcore feest zou idd wel lachen zijn :D

Zal vast gaan oefenen!

Waarschuw beheerder
ja een glanerbrugger (bij enschede) en een twellonees trendzetters van de limbobeuk, al beukend limbo dansen. whahahah :-))
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik haat pogo`n dat zuigt echt zwaar!!!! irriteer me altijd dood aan dat soort lui!!! het loopt ook vet vaak uit de hand nee dat is tof hoor denk ff na stelletje feestverneukers!!!!

Waarschuw beheerder
pff kobuzz666 de volgende keer gebruiken we jou als flipper bal hehehe wordt je lekker gepogo'ed whahhahaha. enne feestverneukers?? jij moet nie op een feest komen da's pas feestverneuken. enne je zal ook wel nie kunnen dansen he, wanker!!
Waarschuw beheerder
donateur
Waar zijn de gabbers die hun assie teminste echt hakken..:-S
Waarschuw beheerder
donateur
Kobuz66> Hoezo loopt het uit de hand?
ik pogo altijd en ik heb het nog nooit uit de hand zien lopen.

ik irriteeer me aan lui die zodra ze ergens niet van houden meteen gaan zeggen dat het dit en dat het dat vaak uit de hand loopt.

heb je wel eens een PIT gezien op een metal-concert? ds nog ff wat extremer,
me zussie is in zo'n pit van honderen man beland en daar loopt het ook niet uit de hand.

IloveTechno> whehe, ik loop ook nig in me aussie hoor, maar staat tegewoordig zo lullig om in je aussie te gaan staan hakkuh.:-D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja hoor maar als je wilt pogo`n dan ga je maar naar un hard-rock death metaal feest het hoort niet op hardcore feesten en ik heb het regelmatig uit de hand zien lopen vooral op kleine feestjes zoals club hell in lochem
Waarschuw beheerder
donateur
mwah, als je er niet van houd kan je een stap opzij doen. tijden veranderen ouwe, dus ook de hardcore scene. Pogo word nu ook op hardcore feesjus gedaan en dat is vet.

ik kan me heel goed begrijpen dat mensen het irritant vinden,maar dna moeten ze maar een staop opzij doen.

pogo is een manier om lekker los te komen en is gewoon cewl.
Waarschuw beheerder
*sluit zich bij krankheimer aan*

Kom je af en toe op een hardcore feessie, en dan beetje gaan lopen zeure over feestverneukers...Zolang er nie gerelt word is dat gewoon bullsjit...
Het is een hardcore feest ja tog, als je met je kontje bij iemand anders over ze kontje wil gaan lopen dansen ga je lekker naar TE, ofso ;)
Waarschuw beheerder
het weerhoud mij er niet van om naar feesten te gaan, maar ik ben er nou eenmaal 1 van de oude tijd en weiger om te veranderen, ik draag geen lonsjes geen perrytjes en geen kisten, maar gewoon aussies en maxies!
Waarschuw beheerder
donateur
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?

daar loop ik ook nog in, en op feesten loop ik ook op kisten met londsdale. SO? tijden veranderen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik vin het gewoon niet zo, en pogo`n en kleding heeft schijnbaar wel met elkaar te maken ik zie nooit lui in aussies pogo`n en met het elleboogje naar voren door de zaal beuken!!
Waarschuw beheerder
donateur
mesnen in aussie zie je ook nog weinig op een feest. mij zie je iig neit meer in aussie op een feest whehehe.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
weet ik wel maar waar ik op doel is dat het altijd de zelfde soort mensen zijn die dat doen en ik zeg niet dat dat allemaal nationalisten zijn

Waarschuw beheerder
ja kobuzz666 ik ben er ook een van de oude garde. lees voor 1993!!!! enne tijde verandere zoals krankheimer al zegt, volgens mij he weet jij echt nie wat er met de scene gebeurt is, of je bent er uitgeweest heb je gericht op de hyp's en gaat nu weer naar hardcore feesten en je wist niet wat je zag, lonsdale, fred perry, ben sherman, kisten, stampen, beuken, rammuh & rossuh en natuurlijk de pogo, ja veels te agresseif allemaal he! maar wat is onze muziek dan?? onze muziek stijl is ut hardste en snelste in de housescene, dus je weet waar je voor kiest, ga dan nu nie zeike enzow van ik ben van de oude tijd, en ik draag aussies en maxies, ja ik draag ook nog wel maxies jah, maar tijde verandere, naar school ut hbo draag ik me maxies en ik strik ze anders op de "hadrcore liefhebber"manier, dus ze wete dat ik er een ben!!
Waarschuw beheerder
Ja het zijn altijd dezelfde ja, net zoals iedereen die nog met een aussie loopt, staat te gabbere...altijd dezelfde :S
Slaat gewoon nergens op wat je zegt, tuurlijk ken je je eigen mening erover hebben, maar waarom altijd gelijk zo supernegatief...
Waarschuw beheerder
2 speedjuh: je gaat je gang maar tis niet mijn stijl en ik zal het nooit goedkeuren, en ik ben er nooit echt uit geweest heb het langzaam zien veranderen (met lede ogen) zoals veel meer oude gardisten die nu allemaal niet meer naar feesten gaan omdat het zo enorm is veranderd ik vind het zelf nog wel aardig hetzelfde als "vroeger" en daarom ga ik nog wel steeds vermaak me altijd prima
Waarschuw beheerder
ik vind het persoonlijk een stom gedoe dat gepogo, slaat werkelijk waar nergers op en de mensen die het doen ook niet. Dat is mijn mening!!
Waarschuw beheerder
ja, want hij is van de oude generatie!! Hahaha , laat me nietb lachen man, je weet niet eens waar je over praat...
Waarschuw beheerder
pogo'n vind ik zwaar irritant!!!

En speedjuh jij was wel heel vroeg begonnen?!
geloof er echt niks van!!

Artiest {SHOWLIST artist 6357, 24972}
Waarschuw beheerder
ja hoor nu gaat die hier weer grote verhalen ophangen over dat die op zijn 12e al op feestjes rond liep!!!......hahahahahahahaha wat een kneus die speedy:)
Waarschuw beheerder
Hahahaa weet je was pas triest is, hier een beetje gaan lopen zeuren over mensen die nergens op slaan e.d....Dat zijn ondertussen wel DE "hardcore liefhebbers" van deze tijd....En tijden veranderen nu eenmaal, als je het niks vind of er echt zo'n grote hekel aan heb kom je toch niet?? Zullen wij echt nie mee zitten hoor...
Pfff ze kome ook es op een hardcorefeest...
Waarschuw beheerder
En ik liep ook al toen ik 12 was in de energiehal...
Waarschuw beheerder
sjonge sjonge, k hou der owk van

dus ik zou nergens op slaan...???

pffff
Waarschuw beheerder
White junkie, hahaha, ik was er al toen jij nog op de basisschool liep rond te huppelen. Nee, inderdaad ik ben niet van deze tijd, maar van de tijd daarvoor. Die tijd was, naar mijn mening (!!!), veel beter, dus waar maak ik me eigenlijk ook druk om; de leukste tijd is al voorbij. En als ik ga of nie ga maak ik altijd zelf nog uit..
Waarschuw beheerder
eehhhhh, jahoor, ok :S
Waarschuw beheerder
Wat denk je nou echt dat ze iemand van 12 jaar binnen laten bij een hardcore feest. Dacht het niet he!!

Enne ik blijf gewoon komen hoor ik laat mij echt niet zeggen door een jochie dat ik niet moet komen. Duh!
Waarschuw beheerder
pff, t ging hier er toch over of je wel of nie van pogo'n houdt... :S
Waarschuw beheerder
Ik vind pogo ook super irritant, het lijkt ook totaal nergens op. jammer van de feessies die tegenwoordig gehouden worden........

2 speedy --> ga ff ergens anders stoer doen....
Waarschuw beheerder
ik vind het ook echt super irritant, ga lekker in de speeltuin tegen elkaar aanrennen ofzo. Dan kan ik tenminste normaal stampen
Waarschuw beheerder
heheee ja is tog goed...
Lekker makkelijk altijd om te zeggen; "ja ik draai al zolang mee" net alsof IK er dan niets van kan weten...
Waarschuw beheerder
En begrijp me nie verkeerd..nazi sjitjes en weet ik veel wat benk ook echt nie van gedient, maar als de sfeer goed is, en iedereen kijkt een beetje uit waar die mee bezig is, was het probleem dan?? maar goed...
Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
hehe kvind deze discussie veel zieluger dan de mense hier!
doe tog es normaal kindere!!!

Waarschuw beheerder
ik wordt er altijd zwaar agressief van

en ik krijg altijd de neiging mensen op hun bek te slaan als ze tegen me aan beuken (meerdere malen) als ik lekker aan het ragguh ben

rot toch op zeg
Waarschuw beheerder
White junkie, JIJ suggereerde dat IK er niets van wist, maar goed..... Laten we maar over ophouden, we hebben allebei een andere mening. Kan gebeuren..
Waarschuw beheerder
Ben het helemaal met skitzoid eens laat iedereen toch lekker dansen zonder dat je aangeduwd word. Echt zwaar irritant als je lekker aan het dansen bent en je word van de ene kant naar de andere kant geduwd. Vroeger was dit echt niet zo. Kon je lekker dansen zonder dat je op moest letten of er niet iemand tegen je aanbeukt.

Waarschuw beheerder
*verbaasd kijk*

iemand is het met me eens :-)
Waarschuw beheerder
Ik kan me niet voorstellen wat de lol eraan is.

Waarschuw beheerder
Vind het echt maf, dit is gewoon overgewaaid van de punk/hardcore/metal scene, wat gaan ze straks nog meer overnemen? Slammen?? StageDiven? Crowdsurfen?

(maar ieder zijn meug natuurlijk, als je andere mensen er maar niet mee lastig valt. Vroeger bij Slayer liet ik het ook wel uit m'n hoofd om in de pitt te gaan staan : )

Waarschuw beheerder
white junkie, ma wij zitte tenminste op 1 lijn, jij ook al zo jong in de e-hal joh!! beturrrrrrr enne dit blijft een eindeloze discussie. en persone als beukmanz tjah, zeg er nix tege ik laat ze lekkur

Waarschuw beheerder
***AAARRGGGHHH!!!!!!!!!!***********

De SLAYER PIT!!!! Wie dat kan doorstaan kan alles doorstaan!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nou ik vindt het wel lachuh!!!:P
ik vindt het ook niet erg
groetjes

Waarschuw beheerder
In de Metalscene is het leuk en hoort het er echt bij. Ik heb in mosh-pits gestaan waar ik achteraf echt dacht, wat een wonder dat ik dit overleefd heb!! Ben trouwens ook wel meereder malen K.O gegaan omdat daar ook nog eens gewoon om zich heen geslagen wordt. Op Hakkenfeesten (MoH in de Fun) zag ik al jaren geleden voornamelijk van die nazi-wanna-be's op elkaar inspringen en aangezien de halve Hardcore scene die belachelijke kledij van hen over heeft genomen moeten we nu ook "hun" gebeuk over nemen??? Deze gasten hebben nooit de echte opkomst van de Hardcore meegemaakt, snappen niet waarom het een "Party" heet en kunnen ook niet eens gewoon dansen en dus gaan ze maar agressief beuken. Laten we daar nou met z'n allen juist niet aan mee doen, maar juist doen waarvoor het feest bedoeld is: Dansen tot je er bij neervalt, mensen ontmoeten en nieuwe vrienden maken en s' ochtends gezellig met onze pillenkoppen de eerste trein naar huis nemen!!! Zo denk ik er tenminste over....................
Waarschuw beheerder
ben het geheel met danielito eens waar staat de naam "GABBER" anders voor, voor iemand die je op een feest omver beukt als je niet oplet?????

Waarschuw beheerder
Goed gezegd!! GABBERS UNITE!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
2 Danielito-> Precies, niets aan toe te voegen!!!;)

Grtz!
Waarschuw beheerder
2 Danielito --> jij heb helemaal gelijk, 100% met jou eens!!!!

GRTZ
Waarschuw beheerder
die lui die dat wel tof vinden zijn ook wel in de minderheid maar het valt gelijk zo op als er een paar op een feest dat aan het doen zijn

Waarschuw beheerder
Pogooen is vet ! Samen Ragguh, Rammuh, Beukeh en Heiuuuuuh, geweldig toch! Mensen moeten niet altijd zo zeuren om niks. Tering hej!
Waarschuw beheerder
donateur
2 hydRox-> Zou ik ook zeggen, als je niet dansen KUNT...pfffffff!!:S
Waarschuw beheerder
als je niet kunt dansen, dan maar beuken, maar niet op een feestje. Ga dat maar ergens voor de tijd of na een feest doen. Dan heeft ook niemand er last van!!!

pffffffffffffffffff, beuken is stylloos!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Vind het opzich niet zo erg, maar wel als ze constant tegen me aan staan te springen als ik aan het stampen ben. Verder moeten ze maar zien hoe ze mekaar te lijf gaan, boeit me niet zoveel. Vind het alleen niet echt ergens op slaan. Tis niet iets wat je nou 'dansen' kunt noemen, maar goed.

Waarschuw beheerder
the ender, ik zie jouw antwoord als een mislukte poging jouw eigen mankementen te projecteren op mij. Helaas voor jouw zie ik dat meteen :)

Magoed, verder "dans" ik niet. Ik Rag, Ram, Beuk en doe aan Heiuuuuh!!! En Poogoen is ff de slagroom op het toetje als je zwaar uiit je plaat gaat :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hahahaha, ik weet als geen ander dat the ender wel ontzettend goed kan dansen. Dus je antwoord is geloof ik een beetje misplaatst hydRox. Hij heeft tenminste zijn eigen stijl en dat kan je van jou niet bepaald zeggen!!!

Geniet lekker van je slagroom jongen, pfffffff
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zolang iedereen met een glimlach op z'n face loopt te poogoen is er niets mis meej maar ik vind het nie echt fijn op een feest om door zo'n agressieve kutkop door de zaal heengebeukt te worden... verder vind ik het wel lekker bij de muziek passen, je leeft jezelf tenminste helemaal uit maar das mijn mening...
Waarschuw beheerder
pogoen... ik vinnut helemaal nixs.. de keren dat ik het gezien heb, werden er toch wel hier en daar elebogen uitgedeeld en dat soort diongen... tis niet dat ik ga sta dansen en mensen omver wil beuken... misschien is het iets uit hun jeugd, vroeger te vaak in de botsautootjes gezeten :P

Waarschuw beheerder
donateur
volgens mij is het een excuus voor meer mannelijk lichamelijk contact?
not my style iig..
Waarschuw beheerder
2 bamb: gehehe das inderdaad de enige logische verklaring :Devil:

Waarschuw beheerder
Wat een onzin reacties hier weer van mensen. Tis weer allemaal zelfverheerlijking. Als je poogen niet leuk vind, doe dan een stap achteruit en ga geen domme vooroordelen verzinnen. Dat verlaagd het niveau zeer snel.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ach ja....als je echt wil pogo-en moet je dat gewoon doen als je het maar wel met de goede bedoeling doet; dus gewoon met vrienden een beetje tegen elkaar aan stuiteren is OK. Als het maar geen Nazi-achtige vormen aanneemt of die achterliggende bedoeling heeft...Misschien stuiter ik dan wel effe mee, ik was ooit de Koning van de PIT!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Holy shit, op Dynamo Open Air, toen het hardcore podium in de Kunstijshal stond in '99... Daar stond iedereen elkaar ook dood te meppen. Na 2 minuten Pitt was ik bont en blauw.

Het meest bizarre was toch tijdens de blackmetal concerten in de baroeg, daar stonden ze te slammen met van die leren pinnenbanden aan :S

Waarschuw beheerder
Heb ik ook allemaal meegemaakt!!! Cannibal Corpse in de Baroeg. Of wat dacht je van Sick of it All in de Melkweg een paar jaar geleden. Daar springen gasten gewoon van het podium met hun voeten naar beneden gericht!!! Ziekelijk...
De oude amerikaanse cirkel-pits daarentegen zijn wel weer leuk om te doen en te zien maar ik blijf er toch bij dat het niet op een HouseParty thuishoort....De muziek leent zich er niet echt voor.
Waarschuw beheerder
donateur
2 Skitzoid` ----> Kijk dan nog maar een keer verbaasd :D Helemaal mee eens. Ik wordt ook fucking agressief als er van die $%^$^& mongolen tegen me aan willen pogo-en >(
Gewoon lekker STAMPEN & STUITEREN

En degene die toch willen pogo-en , pogo lekker tegen elkaar en houdt de rest er buiten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja dat vink owk wel, j moet wel zorgen dat andere er geen last van hebbe, tenminste, nie eg ofzoow.
Maar gwoon met j eige vrienden moet t kunnen :D
Ik vind t owk vervelend als opeens een of andere malloot keihard tege me aanbeukt, :S
(ben maar klein meisje) :P
Maar dan beuk ik m wel ff terug :D

Waarschuw beheerder
we gaan er komende zaterdag op Hardcore-Ressurrection in ieder geval een leuk feessie van maken met z'n allen...toch??!!
Waarschuw beheerder
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/BLOW%20YOUR%20MIND%20!3A%20)/incoming/anihemp(1).gif[/img]
Waarschuw beheerder
oeps, nu heb ik t opeens over wiet :bloos:
Waarschuw beheerder
heej speedhard, wat hebbie nou gedaan??
hebbie j berichie nou gewist?? :S

Waarschuw beheerder
Kijk van mij mogen ze ut doen, maar als ze maar nie perongeluk tegen mij op gaan beuken!!
Waarschuw beheerder
je zegt zelf perongeluk, dan kenne ze er tog nix aan doen... :S

als ze dan maar zorry zegge
Waarschuw beheerder
omdat iemand je dan perongeluk aanbeukt?
Heb ik owk wel es, dan zeg ik gewoon zorry,
Pff, maar blijkbaar hoef ik da nie eens te zegge bij jou, want j hakt mij gelijk neer :S :(

Waarschuw beheerder
welke mongool zegt dat beuken stijlloos is? beuken is wat vroeger hakken was hoor!!!!!! pff beuken\rammuh&rossuh\heipale\stampen allemaal utzelfde ding.
Waarschuw beheerder
o gelukkig, ik werd al bang :P
Waarschuw beheerder
en speedjuh hou alsjeblieft je bek er worden niet voor nix haattopics over jou geopend!!

Waarschuw beheerder
Omdat ut perongeluk is, is ut nog wel zwaar irri!!!

Waarschuw beheerder
hmmz jij stuitert? en wat doen wij dan kobuzz?? ook stuiteren hoor dus wat is je point? je lult over utzelfde man!!!!!
Waarschuw beheerder
HAAT?
is hier al zelf haat in t spel, oeioeioie
nu moet ik tog eg gaan oppassen,

en speedjuh helemaal, pas mar op, strax hakt ie je neer :P

Waarschuw beheerder
tjah, kappuh met die grappuh... hij gaat hakkuh :P
Waarschuw beheerder
waarom irri?
in n ander topicje had j tog owk al neergezet dat als iemand je aanstoot dat ie zorry zegt, of jij als jij iemand aanstoot?
Das owk logisch, dat iemand dan wel zorry moet zegge.

Waarschuw beheerder
ja precies, we zegge altijd sorry, enne je kan ut aan zien kome wanneer er gepogo'ed gaat worden, ga er dan ook bij weg als je ut niks vind!! allemaal bullshit, tijde verandere, alles verandert! enne laat ons dan ook gewoon lossssss gaan!!!
Waarschuw beheerder
kijk, en deze "dansstijl" JA zo noem IK t wel, is er nou eenmaal tegewoordig, en nee ik vind t owk nie leuk als ze de hele zaal in beslag nemen, en dan owk nog es geen rekening met andere houden,

maar daarom moet j t wel respecteren als iemand dan zorry zegt

en zelfs dan vind t nog irri

poe, wat zal jij t moeilijk hebbe als j in de stad loopt
en al die mensen lopen en beuken tege j aan

Waarschuw beheerder
hardcore/terror hoort te ragge, zo ook wij hehe!!!

Waarschuw beheerder
ja, dan hakt ie ze allemaal om ver!! bwhehe hakke en beuke/stampen is precies utzelfde.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ikzelf persoonlijk hou niet zo van pogoén, ik sta liever ouderwets te hakken of dat 'wandel'dansje te doen, wat je gisteren op Q-base Classics bijvoorbeeld veel zag. Stampen (op de plaats huppelen eigenlijk min of meer) doe ik ook wel af en toe, maar daar word je wel snel moe van :P

Maar ik heb er geen problemen mee als mensen pogoén, iedereen z'n eigen lol, zolang dit maar gebeurt alleen als er echt genoeg ruimte is, zodat alleen de mensen die WILLEN pogoén erbij worden betrokken.
Waarschuw beheerder
helemaal mee eens GOLD

Waarschuw beheerder
donateur
ha speedjuh... alles goed gozer?
en lukt het hier nog een beetje om wat indruk te maken op de mensen die je nog niet kennen?
Waarschuw beheerder
Ja, hij doet erg zijn best om een indruk achter te laten, maar ik geloof niet dat het erg lukt, hahahaaha. Maar hij doet in ieder geval erg zijn best!!
Waarschuw beheerder
donateur
lol

heb die ook een verzetjuh
Waarschuw beheerder
donateur
2 hydRox-> Helaas voor jouw zie ik meteen met wat voor een jochie ik te maken heb...je weet niet eens hoe je pogoën schrijft! En dat nog wel in 3 pogingen, over mankementen gesproken!!:D

En wat die slagroom betreft...als ik uit m'n plaat ga, dan mag je DIE slagroom houden.:kots:

2 *Lien*-> Hahaha, thnxxx(y)!!;)
Waarschuw beheerder
donateur
Gold
.....
Maar ik heb er geen problemen mee als mensen pogoén, iedereen z'n eigen lol, zolang dit maar gebeurt alleen als er echt genoeg ruimte is, zodat alleen de mensen die WILLEN pogoén erbij worden betrokken.
-------------------------
dat ben ik WEL met je eens idd. er meot wel ruimte gnoeg voor zijn. op een klein feesjuh wat druk is kan het idd niet.
Waarschuw beheerder
zoals ik al eerder zei in dit forum, pogoen vind ik PerSOONlijK niks, mij zul je er niet tussen zien staan... beetje schande om het in een adem met andere dansstijlen te noemen..

iedereen moet het natuurlijk voorzichzelf weten, zolang je er inderdaad maar geen mensen bij betrekt die er niet aan mee willen doen,

ach wie weet spring ik er ooit wel eens tussen in een gekke bui, just to know what it feels like, misschien bevalt het wel :D :O

Waarschuw beheerder
nah k vind twel grappig,...alleen als dr dan een tege mij aankomt met zn elleboog tege me gesicht waardoor me piercing dr uit ging bij me oog...vink het alweer stukkkkeehhh minder :S

Artiest Elcol
Waarschuw beheerder
hehe op megarave hebk het ook weer gedaan :D was eruggg kickuhh alleen gevolgen---> gsm scherm kappoet--> peuk naast men oog gehad(brandgat)---> en men rug is naar de bagger :P maarja das wel zwaar kickuh :P:D
Waarschuw beheerder
Heb het genoegen gehad vriend Speedjuh te ontmoeten afgelopen vrijdag.

Ben daarom bereid om eenmalig mijn excuses aan te bieden jegens hem wegens mijn wanopmerking.
Waarschuw beheerder
Maar da's dan ook de laatste keer :p
Waarschuw beheerder
bla> Dus Speedjuh is niet zo erg als iedereen hier beweert?

Waarschuw beheerder
donateur
:kots:
Waarschuw beheerder
T Pog'n op zich vind ik nox mis mee, maar als je dr dan als meisje tussen loopt. vooral als je wat kleiner bent, lig je zo onderuit
Tis wel leuk om n beetje tegen mekaar aan te lopen rossen, maar kijk wel n beetje om je heen.
Alst lukt tenkinste hhaha

Waarschuw beheerder
hehe jah alleen meisjes zijn meestal het leukste...die beukuhhh der pas goed in..:D
respect 2 the pogo-girls :P :D
Waarschuw beheerder
heej bedankt he, :D :P

Waarschuw beheerder
zal jaw es een pogo tege je oog geve marc :P

Waarschuw beheerder
jah lekker myr :(...heb al een peuk in muh oog gehad afgelopen vrijdag:p

:D
Waarschuw beheerder
donateur
Pogo'en *bweh*, maar ja mensen moeten doen wat ze niet laten kunnen, hou alleen een beetje rekening met diegene die niet meepogo'en maar ook op hun manier uit hun dak willen gaan. Da's het kutte van pogo'en, je bertrekt er snel mensen bij die er niet van gediend zijn, en het is echt niet fijn om zelf lekker uit je bol te gaan en opeens omver te worden gestoten door een of andere persoon die per se moet pogo'en. Mensen die hakkuh of stampen doen dat tenminste op een vierkante meter, en hebben niet tien meter nodig om door elkaar gehusseld te worden.
Waarschuw beheerder
pogo-en sux!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dat doe je maar op een hardrock concert ofzo
Waarschuw beheerder
Tja je weet in ieder geval wel waar er gepogoed wordt bij een rockconcert: vooraan.

Wil je niet omvergebeukt worden dan ga je daar niet staan.
Waarschuw beheerder
Wat ik dan niet snap, als de MC steeds zegt dat er niet gepogod mag worden. Waarom blijven ze het dan doen? :-S

Zie hardcore 4 life de laatste keer.. zwaar irritant en best triest

Waarschuw beheerder
dat is best logisch, zeg dat het niet mag, en tada het gebeurt toch. Ruffian zij ook, geen holland te roepen, tada men gaat het harder doen, zo gaat dat nu eenmaal.
Waarschuw beheerder
dat is waar.. maar julie luisteren toch oko naar je moeder :-P ;-)

en het blijft triest, mjin mening
Waarschuw beheerder
Pogoen is lache man... zolang er maar geen gewonden vallen :P
T moet wel leuk blijvuh ;) Gewoon voor de lol dan is het lache ! Niet TE hard rammuh enzo!
Waarschuw beheerder
nee joh Thundergirl, niet te hard...??
jawel tog... :P
wij tog wel, ja tog nie dan :D

Waarschuw beheerder
donateur
als het te hard gaat is het iri!!

:(
Waarschuw beheerder
hahaha er is een verschil tussen HARD en TE HARD :D

Het moet niet te erg worden.. dat ik me botten bijna breek enzow.. moet wel heel blijven.. Een ritje met de ambulance is duur ;)

Waarschuw beheerder
donateur
ja precies helemaal als je niet ziekenfonds verzekerd bent
Waarschuw beheerder
Whahahaha ik ben particulier verzekerd :S
Dus vandaar :P

Wanneer gaan we weer samen pogoen Sab ?;D
Waarschuw beheerder
Als al die zeiklui van hier es op een feessie komen, vinden ze nie leuk ;) :P
Waarschuw beheerder
bwhehehe
dan staan ze alleen maar aan de kant!
Waarschuw beheerder
bwehehe, ja stel j voor ze kome er tussen.... :P
Waarschuw beheerder
*BOiNK*
Waarschuw beheerder
whahaha, wij *LaCHu* !!!
Waarschuw beheerder
bwhahah juist!
naw gaan de meeste wel aan de kant voor dat gepogoow!!
dus daar heb je niet so'n last van :D

Waarschuw beheerder
pogo'en ruleert!!! enne dwaze wokkul, wanneer gaan we shoppe??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dwaze wokkul voor jaw!!!
Waarschuw beheerder
whehehe, idd, en als hun dan tog aan de kant staan, waarom zouden ze dan last van ons hebbe :S :D:D:D
Waarschuw beheerder
jah daarom!
dan moete ze ook niet zo zeike vinnik.!
op hardcore en terror feeste ken je verw8en dat mense pogo'e!
doek zelluf ook wellus.. (komt vrij vaak voor :S)

Waarschuw beheerder
dwaze wokkuls!!
Waarschuw beheerder
o ja , hahah, dat komt vrij vaak voor dat je dat zelf owk welllus vrij vaak doet :S :D:D
Waarschuw beheerder
jah meestal ff te veel op :S
bwheheh en duwe maar..
maar alsut te errug wordt stop ik der ook glijk meej, want andurs lig ik op de grond tusse de flyers en peuke e.d!!
b®®® :D

Waarschuw beheerder
jij is veels te groot om omte douwen :P
Waarschuw beheerder
ieeeeuuuwwwww, :S *VieZ*
Waarschuw beheerder
ik te groot om te duwen!
het valt tog beft wel meej :D!!!
bwhehee

bob trek hakkeschoene aan! kom je der vast wel bove uit :P
Waarschuw beheerder
Wij hebbe het tog wel naar ons sin of nie :bounce:

En gelukkig kome die wankers tog maar beetje op de grote feesten...
Waarschuw beheerder
jah idd..
of miskien af en toe naar zo'n plaatselijke discotheek in de buurt van hun! :S

magoe die groote feeste overleve we wel met veel bie®®®!!!
Waarschuw beheerder
yep, kenne we alleen maar lachu om hun , whoehaahahah :D :P

Waarschuw beheerder
pogoén doe maar op een heavy metal feest!!! hakkuh roeleert!!!!!!
Waarschuw beheerder
idd al die idioten ga alsjeblieft ergens anders pogo`n stelletje simpele zielen!!!!

Waarschuw beheerder
ik denk dat een hoop mensen zich gaan lopen irriteren op td als ik dit zo lees
Waarschuw beheerder
ik denk niet eens dat ik er heen ga eigenlijk maar dat heeft nix met al die hard-rock/nasibal figuren te maken maar meer met ID & T
Waarschuw beheerder
donateur
ach ja, gelukkig zullen er weer een boel mensen van de oude garde er ook bij zijn, gaan jullie lekker tegen elkaar aan rammen, gaat de rest lekker hakkuh. Je denkt toch niet dat ik m'n feest laat verpesten door de ergernis aan een stelletje verdwaalde pogo'ers, dat is echt niet de moeite waard :)

houpauzinnetje > pcies! :)

kobuzz > het heeft weinig zin om te gaan schelden, je bereikt er niets mee, integendeel zelfs.
Waarschuw beheerder
donateur
Kobuzz, vat het niet op als zware kritiek ofzo, tis gewoon een tip.:)
nee dat laatste is geen schelden, maar in andere replies wel. Is op zich niet zwaar schelden, maar je bereikt er gewoon zo weinig mee behalve dat je jezelf opwindt, en dat ze gaan proberen je nog meer op de kast te jagen. Lama gewoon gaan, is stukke effectiever en beter voor je eigen gemoedstoestand.

Waarschuw beheerder
rupsje, ik pogo ook niet, maar om je eraan te irriteren vind ik ook sneu
Waarschuw beheerder
2 superrupsje: jij wil er nix mee te maken hebben maar mss krijg je er ongewild toch mee te maken doordat je omver gebeukt word of doordat je in un vechtpartij terecht komt ten gevolge van die pogo-lijers, ik erger me er echt dood aan!!!!
Waarschuw beheerder
soms kun je er niet omheen je kan nu wel zeggen van oh maar dan ga ik toch ff aan de kant maar soms op kleine feesjes kun je gewoon geen kant op en dan baal je echt dan is je feest verneukt!
Waarschuw beheerder
Ik denk dat er op Thunderdome niet zoveel gepogod gaat worden hoor hardcoremf! Dat is meer iets dat je veel op kleine feestjes ziet, op Masters of Hardcore heb ik bijvoorbeeld ook maar 1 keer mensen zien pogo'en.
Waarschuw beheerder
en ik denk ook echt dat als dat pogo`n nog veel groter gaat worden dat de hardcore feesten snel over zullen zijn!!!

Waarschuw beheerder
vind ik niet, dan krijgen ze een beuk terug en loop ik toch weer door, tsja ik snap al die problemen niet zo
Waarschuw beheerder
ja idd op grote feesten normaal gesproken geen last maar het gaat vooral om de kleine feesjes

Waarschuw beheerder
2 gold, idd, maar hoe sommige mensen hier reageren (als het 1 x gebeurt is me avond verpest) vind ik ook behoorlijk triest

Waarschuw beheerder
2 kobuz, tsja heb ik geen last van gehad. krijg ik een gooi geef ik hem terug, loop ik weer door

Waarschuw beheerder
dat vindt jij, ik heb er totaal geen last van, ik let niet zoveel op andere mensen, ik ga om zelf uit me dak te gaan met mijn vrienden.

De sfeer op hardcore feesten is altijd al een tikkeltje aggresiever geweest als op andere feestjes.

Waarschuw beheerder
donateur
sanne--> ehm snel feesie planne samen
Waarschuw beheerder
donateur
kobuzz > ok daar heb je wel gelijk in wat betreft kleine feesten. keb het een keer meegemaakt op een klein feest in delft, maar dat was niet het gepogo alleen waar ik me aan ergerde, als meer de witte veters en de agressieve koppen, ja ben toen maar weer naar huis gegaan.
Op N1 werd er ook door een groepje gepogood (hoe schrijf je dat), nah ben gewoon een paar meter verderop doorgegaan.
Het zou gewoon fijn zijn als mensen die willen pogo'en nog een beetje rekening houden met hun omgeving, maar das voor velen teveel gevraagd.
Waarschuw beheerder
idd en daarom boycot ik het!! heb het nu un paar x meegemaakt en het had zeker zware gevolgen vor mijn ervaringen op dat feest,

2 hardcoremf: dat tikkeltje aggressiever dat was eerder nooit zo dat is echt iets van de laatste tijd!!!

Waarschuw beheerder
superrupsje, dat laatste ben ik met je eens. Da van die veters enzo, zie ik ook op kleine feesten steeds minder gelukkig

Waarschuw beheerder
2 kobuz, vroeger op hellbounds hellraisers ehal, etc. was er altijd mot, altijd. waarom dat is/was maakt niet uit, maar het is altijd zo geweest, omdat hardcore aggressievere muziek is

Waarschuw beheerder
donateur
nou hardcoremf denk meer omdat er altijd mongolen zijn die het willen verpesten...

van die gedragsgestoorden!
Waarschuw beheerder
ja idd stampa snapt het ik heb nog NOOIT!!!!! problemen op un feest gehad!!! maar de laatste tijd heb ik zelf zin om problemen te maken als ik voor de 10de x aangebeukt word!!!

Waarschuw beheerder
misschien wel stampaholic, dat weet ik ook niet, waarom blijft altijd gissen, maar het lijkt wel of er niest goeds is aan de hc scene op dit moment, en dat wordt dan vooral gezegd door mensen (uitzonderingen daargelaten natuurlijk) die alleen naar td gaan en voor het laatst op feesten waren in de "bloei" (of sterf) periode van de hc in 96-97

Waarschuw beheerder
pogoén is STOM

Waarschuw beheerder
tsja en dat er honger op de wereld is ook, en george bush ook, dus.... uw punt?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
de honger op de wereld, Bush en pogo'en moeten verbannen worden :p

Waarschuw beheerder
uh dan eerst maar beginnen met bush
Waarschuw beheerder
donateur
mmmmmmmz, nee eerst de honger op de wereld toch maar, en dan Bush! Dan Sharon, dan R&B, en dan pogo'en... (dat laatste hoeft niet mits, nogmaals, men wat meer rekening houdt met de omstanders).

Waarschuw beheerder
je vergeet arafat in dat rijtje van mensen
Waarschuw beheerder
donateur
ja maar arafat heeft zich een paar jaar geleden volgens mij toch goed ingezet voor de vrede daar, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik te weinig van die kwestie afweet om te kunnen zeggen dat hij nog steeds goed bezig is. Volgens mij is ie met name de controle over z'n volk kwijt.

Waarschuw beheerder
idd, om te laten zien dat pogo-en lang zo erg niet is als sommige het hier doen voorkomen
Waarschuw beheerder
Pogo'n is gewoon iets nieuws op hardcorefeesten en ik zie dat steeds meer mensen het doen.

Waarschuw beheerder
donateur
naja nieuw is toch al weer hele tijd hoor
Waarschuw beheerder
Tuurlijk is het irritant als er geen rekening met anderen word gehouden, maar naar mij inziens gebeurt dat vaak juist wel, en ja op een klein feessie..met een klein dansvloertje, dan ken je der bijna niet omheen...zeker niet als het merendeel van de mensen het WEL leuk vind, dan is het dus vervolgens ook nie zo raar als het gebeurt...toch? En het is gewoon triest als mensen zo stom gaan reageren, over hoe achterlijk het wel niet is, terwijl ze meschien maar 1 keer in de maand (of minder) naar een Hardcore feessie gaan....En ook al gelijk gaan lopen gooien met woorden als nasiballen e.d. terwijl ze nie eens weten over wie ze het eigelijk hebben. Ik en mijn vrienden zijn dus nasiballen toen we met ze alle stonden te beuken in de Peppermill??? Tuurlijk...daarom hebben we op de parkeerplaats bij de pep die buitenlandse gozer geholpe met ze ALLE, toen een paar van die neppers hem klappen wouden geven...Droom lekker verder mensen, maar hou lekker je bek als je geen verstand heb van hardcore....

Soow :)
Waarschuw beheerder
donateur
Tuurlijk, iedereen die pogo't is nasi

Das algemeen bekend

Daarom doe ik der ook niet aan mee :D

Waarschuw beheerder
geen gezeik, pogo'en is vet. enne maak je nie druk, wil je nie mee doen blijf er dan bij weg zo makkelijk issut. enne als je pogo'ed ben je geen nazi hoor. da's vette bullshit.
Waarschuw beheerder
2 white junkie: ik zeg niet dat jij nazi bent of wel, maar het hoort bij de nazistijl dat pogo`n want dat doen ze op OI!muziek ook, en eigenlijk houden nazi`s van pogo`n jij vond het wel tof nam een souvenir/overblijfsel van de nazi`s bezoeken ophardcore feesten over net zoals nog wat lui,geef me nu eens ongelijk want daar lijkt het wel verdomde veel op
Waarschuw beheerder
kobuzz666-> ik geef jou zeker ongelijk, over de hele wereld zijn er ZOVEEL mensen die pogo'en, op ZOVEEL verschillende muziek soorten...Meschien dat 5% van AL die mensen er nasi gedachtes op nahoud, is het dan correct om te zeggen dat ik een nasi souvernier meeneem naar een hardcore feest?? Lijkt me niet he...

Waarschuw beheerder
whitejunkie, laat die kobuzz maar.. wij weten beter ouwe!! op een feestje beuken wij hem er uit dusse laat um
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
2 kobuzz, als je oude reports leest van feesten in amerika, gaan je oogkleppen misschien af, daar wordt namelijk alleen maar gepogo ed, dus zo nieuw is het niet (ok het zijn yanken, maar ja)
Waarschuw beheerder
wtf hebben wij met de rest van de wereld te maken op parties komen bijna alleen maar NL-ers

Waarschuw beheerder
zo bedoel ik het dus niet :S

t ging dr om dat gepogo om hc feesten niet nieuw is en niet perse nazi is

Waarschuw beheerder
hardcoremf laat um maar, die gozer wil gelijk hebben. pff
Waarschuw beheerder
Jammer dat ie niet verder komt als een beetje loze opmerkingen, volgens mij heb ik mijn standpunt wel aardig duidelijk gemaakt...
Dan ga ik nu maar ff ontspanne in de smokey :)

Adiossss....Respect!!

Waarschuw beheerder
donateur
speedjuh--> weer vriendjus gemaakt?? whehehehe

pogoen het boeit me niet of het voor nazis is zolang ze mij niej omver beuken vind ik het best hoor..ieder zijn eigen sjitje of niej jeroentje ;)
als ik maar een plekkie heb om relaxed te staan
Waarschuw beheerder
donateur
kobuzz666 28 augustus 2002 19:09
een aantal jaren eerder werd er NOOIT gepogo`d!!!
----

Dat kwam misschien omdat de muziek toen heel anders was

Een aantal jaren geleden was het: HAKKUHHHHHHH

En dat zie je nou toch ook niet meer. FF verder denken dan je neus lang is

Waarschuw beheerder
pogo'n? ik kenser je gelijk me zaal uit :D

Waarschuw beheerder
donateur
wat loop jij nou weer overal bijdehante opmerkingen neer te zetten?

Waarschuw beheerder
ik heb een hekel aan zulke peeps, daarom :\
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Je mag een hekel aan ons hebben, daar ben je tenslotte een aap v00r :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Pogoen deed ik 17 jaar geleden ... ( damnn ik wordt oud) toen had je NEW WAVE.. dat was een soort punk maar dan anders.. iedereen in het zwart gekleed enzo.. regelmatig blauwe plekken.. maar vind dat nou niet echt een "dansje"voor een party..

Maar goed.. als mensen daar lol in hebben.. ik doe alleen echt nie meer mee :P

Waarschuw beheerder
Dat dansje ken je tenminste al.

Waarschuw beheerder
ja en eigenlijk verschilt dat niet zo heel veel van stampen.. als je het goed bekijkt.. gaat er alleen wat ruiger aan toe.. misschien dat ik daar gewoon weer eens mee moet beginnen.. :D

Waarschuw beheerder
POGO-EN IS LEEEEEUKKKKKKK!!!!!!!!!1 :D
ECHT LACHEN IS DA MAJAH IK BEN EEN MEISSIE VAN IETSIE PIETSIE LANGER DAN 1,60 EN NIET DIK DUS DOE NIET IN AL T WILDE POGOS MEE, WANT IK WIL ECHT NIET OP DE GROND LIGGEN OFSOW:S

MAJAH IS ZWAAR LACHEN ALEEN ZO JAMMER DA J VAAK ZON ZEIKENDE ORGINISATIE DING HEB:(
:d:d

Waarschuw beheerder
Sorry va nde caps lock;)
Jammer da j altijd van die tegen draatse mensen heb op zon forum ding.......;)

Ken m best voorstellen dat t irri voor mensen die der niet van houden (bv: AAP) nah dan ga j lekker een half uurtje aan de kant verder stampen of wat j doet, laat mensen gwoon half uurtje pogoen das leeeeuk:)
Waarschuw beheerder
donateur
moet je eens gaan pogo`en op een metal feest...
das 666 keer harder...
laatste aanpassing
Werkzaam bij HouseNation
Artiest Yoda
Waarschuw beheerder
Ik vind het zwaar irritant!

Waar is toch die tijd van het "HâKKûH" gebleven??

Jammer maar helaas.
Ik ga me er niet aan irriteren in ieder geval (hoop ik).

Maar dat komt over het algemeen wel goed! :)
Waarschuw beheerder
ja man hakkuh pff werd er maar weer gehakt :-) blijf tof dansstijltjuh apart :-))
Waarschuw beheerder
donateur
er zijn nog zat gasten die ouderwets hakkuh!

hakkuh never die!
Waarschuw beheerder
moet je toch zelf doen he , als ik naar HR ga , sta ik dus lekker te hakke ken je van op aan:]
Waarschuw beheerder
dat bedoel ik maar noizefucker:)

Waarschuw beheerder
kijk allemaal fijn dat die mensen t dan naar hun zin hebben, maar meestal houden ze geen rekening met anderen... als hun dat niet doen, doe ik dat ook niet :S...
kijk en dat hakkuh, dat vind ik nog wel kick, doe ik zelf ook :D:D:D...
Waarschuw beheerder
Ik vind het ook helemaal niet erg als er gepocoot wordt. Maar als ze als lompe boeren iedereen omver springen vindt ik dat nogal irritant.

Als ik dan een douw terug geef krijg je meteen scheve gezichten zoniet een knal voor je harses.

Dat is irritant!

Waarschuw beheerder
wtf zeur je nou Yoda, jij gebruikt "The Force" gewoon, en je hebt nergens last van... gewoon een paar jedi mind-trics en je bent van t pogo'n af :D
Waarschuw beheerder
Ik heb mijn eigen 'ding' als ik daarbij mensen raak dan zeg ik (als ik het merk) altijd wel sorry of kijk even verontschuldigend.
Waarschuw beheerder
Ja maar......
Ja maar......

euhh...... Ik mag geen toverkracht gebruiken in de Dreuzelwereld.

Waarschuw beheerder
pogo'en is irritant en wekt bij veel mensen agressie en irritatie op..
Waarschuw beheerder
Ik ben ook geen voorstander van pogo'en.
Redenen; het roept aggressie en kan mensen die mot willen een reden geven om door te beuken.

Ook ik ben iemand van de oudere stempel. In 95 bezocht ik mijn 1e feest. Ik heb de sfeer langzaamaan achteruit zien gaan. En whitejunkie en speedjuh, jullie kunnen zeggen dat maar 5% vd mensen rechts is, dat is gewoon gelul. Ik ga niet zoveel meer naar HC feesten, maar als ik er kom, wordt er bijna elk tel van elke maat "holland, holland" ingezet. (ow ja, dat is niet rascistisch, dat is trots op het vaderland %-))

Opstootjes zijn er altijd en niet zo kinderachtig ook.

Dit zijn voor mij redenen om niet zo vaak meer te gaan naar HC feestjes. De muziek blijft voor mij nummer 1, maar het publiek is zooooo veranderd. De agressie straalt er vanaf. Dat pogo'en is daar een onderdeel van. Als ik lekker aan het dansen ben, heb ik geen zin om ineens een beuk te krijgen.
En dan zeggen jullie dat ik opzij moet? Ga lekker met zijn allen in een hoekje staan beuken, nadat je iedereen geinformeerd hebt.
Is iedereen blij.

Waarschuw beheerder
beste bronco, ik kan merken dat jij niet veel meer op hc feesten komt, het afgelopen half jaar heb ik gemiddeld 3 keer in de maand naar een feest geweest, in dat half jaar heb ik hooguit 3 echte vechtpartijen gezien, die in het niets vallen bij wat er voor vechtpartijen zijn geweest bij bv. sens white.

en als je al vanaf 1995 meeloopt weet jij net zoals ik dat de sfeer in het begin (97 98) vooral achteruitliep door het grote aantal meelopers wat kwam, dat zijn degene die nu ook weer komen.

de enige die klagen over de hc scene zijn mensen die tijden niet zijn geweest, en alleen maar terugkijken in het verleden, maar we leven in het nu , dat is dus incl. andere kleding, andere dansstijl etc. Als degene die zo lopen te klagen nmou gewoon lekker wegblijven, kunne degene die niet overal wat op te zeiken hebben gewoon lekker feest vieren.
Waarschuw beheerder
Amen Bob......

Maar toch ben ik het niet helemaal met je eens.

Want ook jij loopt eigenlijk iedere keer tegen ons (Annemarijn, ik, tess en de rest) te klagen dat het zo'n bagger sfeer is de laatste tijd op alle soorten feesten.

En jij trekt er nu Sensation White bij waar jij niet geweest bent en ik wel. En dat viel ook wel mee. Ja er zijn rellen geweest met Ajax supporters maar daar heeft eigenlijk alleen de security last van gehad want de meeste hoorden het pas achteraf dat het gebeurd was. Waaronder ik.
Waarschuw beheerder
Dank je voor je goede en normale reply.
Hier kan ik tenminste wat mee.
Je hebt gelijk dat ik niet vaak meer kom en dat komt dus door ervaringen op eerdere feesten.
Als jij zegt dat er weinig vechtpartijen geloof ik je op je woord.
Misschien is de 'scene' ook wel teveel veranderd voor mij qua kleding en dansstijl. Das ook niet zo gek omdat ik natuurlijk in 95,96,97 elke maand naar een aantal feesten ging. Dat drukt toch een stempel op je.
Echter, zolang ik de muziek goed vind zal ik blijven gaan, ik kan me namelijk nog steeds opperbest vermaken.

Maar vechtpartijen was niet enige punt he, ik heb het ook over een hoog extreem rechts gehalte (of het nou meelopers zijn of niet).
Dat dat hoge gehalte er is, is gewoon een feit. En ook iets waar ik me (geheel terecht) hevig aan stoor.
En mijn mening over pogo'en is ook bekend.
En als mensen het ergens niet mee eens zijn mogen ze toch kritiek geven, niet alle veranderingen zijn goed. Sommige mensen hebben gewoon niet eens in de gaten dat ze het voor zoveel andere bezoekers verzieken.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
mij heb je de laatste tijd niet horen klagen hoor maik, dat was alleen op qt. de periode 99/00/was wel een bagger sfeer voor mij.

maik en sens white was ik niet, maar rellen zijn rellen, door wie dan ook, dat maakt geen verschil

Waarschuw beheerder
2 bronco, dan zijn we het eens over bijna alles. Het hoog extreem rechts gehalte valt op zich wel mee, het zijn vooral de wannabe's die het zo laten lijken volgens mij
Waarschuw beheerder
das wel zo, maar triest genoeg zijn er daar aardig wat van.
Maarre, misschien zie ik je thunderdome, daar moet ik als oude garde heen ;-)
Drinken we een biertje :-P

Waarschuw beheerder
idd doen we zeker dan :P
Waarschuw beheerder
Ennuh ikkuh gaat ook in mijn AUSSIE naar Thunderdome. K ben al trotse bezitter van een Thunderdome kaartje.

Ennuh ik heb je inderdaad de laatste tijd niet horen klagen nee. Maarja ik heb je dan ook niet zoveel gezien ivm de vakantie enzo.

Maar ik heb het je horen doen dus ik viel er gewoon even op terug. snappie??

Dat van de rellen heb je gelijk in. Ze zijn zo wie zo irri.

Maar ik snap wat je wilt zeggen. De rellen komen zowel op trance feesten voor als op hardcore feesten. Ben ik het helemaal mee eens. De sfeer is namelijk in het algemeen achteruit gegaan en niet alleen op Hardcore.

Waarschuw beheerder
yes! we zijn er met zn allen uit :D

allemaal weer vriendjes :D
Waarschuw beheerder
vriendjes met jou?

whahahaha

ow euhh.... dat is ook niet aardig! :P

*handje schud*

:P