Partyflock
 
Forumonderwerp · 15135
­ Nederland
Ja geloof het of niet maar in de 2 jaar dat ik naar feesten ga moest ik mij zaterdag op Mysteryland identificeren met mijn ID-Kaart.. Die man hard rekenen en toen mocht ik naar binnen.. Hij bood nog wel zijn excuses aan.. ID&T gaat volgens mij wel degelijk het lang aangekondigde strenge beleid handhaven.. heb het zelf ondervonden.. Moet zeggen dat het aantal 16 jarige wat ik gezien heb ook heel erg meeviel.. Of was ik zo :vaag: dat ik er overheen gekeken heb.. :)
ik ben niet naar mijn legetimatie gevraagd.. alleen mijn zakken na gecontroleerd.. voor de verandering niet eens naar mijn kaartje gekeken.. alleen aangepakt.. HUP doorlopen en de volgende :vaag:
 
2 eva, nou ik zie er ook jong uit, maar mij vragen ze het heeeeeeel af en toe maar bij de ingang, maar heb hem ook alteid bij me, is verplicht.(en hou me netjes aan de regels van het land;) )

En als er mensen op het festifal terein me age vragen zeg ik alteid dat ik net 13 ben en gewoon beetje groot ben vor me leeftijd en dan zie je ze kijken en denken.... ja toch LAAT MIJ MET RUST.:)
TonyM >>
Geboortedatum 2 maart 1981 (21 dus)

Jij liegebeest :P
 
2 Lomu, ja stout he.;)
op shockers moest een maatje van me ook zn legitimatie laten zien, hij is 24!! dat je het verschil tussen 17 en 18 niet ziet okeey, maar tussen 17 en 24 toch wel??!!
TonyM >>


Emie >> Het is maar net hoe "volwassen" die maat van jou eruit ziet hé.
 
dat probleem had ik toen ik 18 was altijd..ik moest altijd me id meenemen..was niet leuk, maar nu heb ik er wel weer profeit van :-)
 
Pff..:S

Ik ken het probleem..

Heel raar toen ik net 15 was geworden ging ik voor het eerst naar een feest mysteryland en mocht zo doorlopen en nu ben ik 18 en vragen ze me overal of ik wel 16 ben..:S erg wazig
Er waren ech wel veel koters hor, maakt mij niet uit, zolang ze maar vrolijk uit hun dak stampen
Ik heb er ook al mijn halve leven problemen mee!
To Emie: nou, mij gebeurt het ook voortdurend hoor, vind mezelf nou ook niet echt het hoofd hebben van een 16-jarige, maar goed, ik schat mensne ook vaak verkeerd. Val wel eens in met werken in de coffeeshop en heb t dus zelf ook al gehad dat ik een grietje dr ID vroeg, die bleek 23 te zijn...ze was best pissed, maar ja, nu zag ik dus zelf dat t iedereen kan overkomen!

En ik troost me maar met het feit dat ik op mn 30e nog steeds 6 jaar jonger word geschat!
Ik heb er bijna nooit problemen mee. Ik werd bij de Melkweg wel eens geweigerd toen ik nog niet 18 was, maar op grote feesten nooit last van gehad.
Afgelopen zaterdag overigens wel geweigerd in de coffeeshop, omdat ik geen (geldig) ID bij me had :S
Maar ik heb net een brief gekregen dat ik mn OV kan ophalen, dus die neem ik voortaan mee :)
 
Artiest William Tech
op een feest ofzo is het bij mij nog nooit gebeurd, maar in de coffeeshop gebeurd het nog steeds regelmatig dat ik me moet identificeren. Alleen bij Alem niet maar dat kom doordat ik daar wekelijks kom en ze mij dus kennen...

meestal laat ik dan gewoon m'n rijbewijs zien, zie je ze raar kijken soms :devil:
Werkzaam bij Partyflock
Ik moest mij ook identificeeren maar dan bij de kassa :)

daar kon ik dan namenlijk gratis kaarten ophalen :p

Ik heb verder nog nooit ergens mijn ID moeten laten zien, een maat van mij wel die vragen ze er altijd naar. hij is heel klein en ziet er ook niet echt oud uit terwijl hij al wel 25 is :S
Ben nog nooit gevraagd om me te legitimeren..
Ben nu net 16 en ga zo'n anderhalf jaar naar feesten.. Volgens mij is het voornamelijk gebluf van id-t.. Gewoon om in een beter daglicht te komen staan tegenover de media..
Werd daarintegen niet gefouileerd en er werd naar mn tas gekeken meer niet..
Bijna iedereen kon zo doorlopen..
Dat was wel vaag...
ik ben bijna n 21 en ze vragen soms me id als ik shag ga halen, weed ook maar shag , daar moet je toch 16 voor zijn,

op shockers werd ik ook bijna geweigerd,
 
harrie: had ik ook een keer, kom ik bij de AH voor een pakje peuken, zegt die muts achter de balie die net pas 15 is ofzo "ben jij wel 16?" met zo'n hele kinderachtige, pesterige toon. Terwijl ik gvd 18 was! Dus ik laat gewoon m'n rijbewijs zien, ze liep spontaan rood aan :D
Me meissie is ook nog niet zo lang 16, en die heb eigenlijk geen probs met binnenkomen. We werken nu zelfs voor Partypackage, flyeren enzo, maar daar deden ze ook niet moeilijk over dat ze 16 was, ze zag er oud genoeg uit zeiden ze.
Willumpie>> Ik heb hetzelfe gehad met peuken, ik heb dat pakkie peuken bij die winkeldoos tegen de tieten aangegooid, en ben naar de concurrent gegaan. Mij heb ze er niet mee.
mij vroegen ze bij de fun om mijn ID dus daar keek ik ook al van op :S
 
hangt natuurlijk ook van portier af he..de een is strenger dan de ander
 
BTW beetje offtopic maar de nieuwe ID-kaarten zijn ter grote van een bankpas, ideaal dus :)