Partyflock
 
Forumonderwerp · 15135
­ Nederland
Ja geloof het of niet maar in de 2 jaar dat ik naar feesten ga moest ik mij zaterdag op Mysteryland identificeren met mijn ID-Kaart.. Die man hard rekenen en toen mocht ik naar binnen.. Hij bood nog wel zijn excuses aan.. ID&T gaat volgens mij wel degelijk het lang aangekondigde strenge beleid handhaven.. heb het zelf ondervonden.. Moet zeggen dat het aantal 16 jarige wat ik gezien heb ook heel erg meeviel.. Of was ik zo :vaag: dat ik er overheen gekeken heb.. :)
Van digle geloofde ze ook al niet dat ze 18 was :(
 
Nou.. heb het ooit strenger meegemaakt allemaal

ik ben niet eens gefouilleerd, mijn tasje hebben ze opengemaakt en meteen weer dicht en ik heb mensen rond zien lopen die zeker weten niet ouder dan 16 waren
 
in ZINO moet je je ook voortaan kunnen legitimeren. Op zich een goede zaak, maar wel vervelend wanneer je er niet in komt omdat je je kaart vergeten bent (alleen de twijfelgevallen moeten dan buiten blijven, dus het valt allemaal nog wel mee)
 
de leeftijd was denk ik wat hoger omdat 't juist alleen een dagfestival was..
mij is nog nooit naar m'n leeftijd gevraagd, ondanks dat ik net zo klein ben als eva geloof ik.. gewoon ff pech gehad meid, maar ja, kan gebeuren toch?!
m'n broertje is zonder problems binnen gekomen en ik kan nou ook niet zeggen dat hij er als 18 jarige uitziet hoor.. hij heeft gewoon geluk gehad :) (hij is 16)
Dat snap ik niet weed enzo werd gewoon verkocht daar.

Bij een feest zoals dit ben ik nog nooit om me ID gevraagd, maar bij tenten in de stad enzo vragen ze het wel. Heb me lengte niet echt mee.
laatste aanpassing
 
Wij zijn met 3 man voor 2 kaarten naar binnen gekomen en hebben zelfs een liter fles bacardi-lemon mee naar binnen gesmokkeld,Muhahaha
 
ahhh Evatjuh..hehe...lullig voor jou, maar jij komt toch wel binnen, je bent al op legale leeftijd ;P

wel beter voor de feesten zelf de strengere leeftijdscontrole...thank god
laatste aanpassing
Wij na ML nog naar de Zino, en zowaar daar werden 2 vrienden (broertje van een vriend van me) op leeftijd gecontroleerd. Ze hadden ID bij, en mochten daarna wel naar binnen. Maar op ML geen controle op leeftijd!
Wel lullig dat jij je moest identificeren, maar ja net wat je zegt, ze zijn nu dus wel duidelijk bezig om de 16 jarige buiten de deur te houden.
Jij bent misschien net zo groot als ik maar je ziet er wel ouder uit Charlotte.. Ik werd ook meerdere malen op het festival terrein zelf aangesproken door feestgangers of ik niet een beetje te jong was.. Achjah het went wel he.. ;)
En inderdaad ik ben al op legale leeftijd dus ik hoef me verder nergens druk om te maken.. :) Vraag me af of ze met Trance Energy ook zo zullen controleren.. Het gros wat daar rond loopt is niet ouder dan 16 of 17..
Da_Renzo en ik moesten ons ook legitimeren op SHockers.. vroeg die kerel nog van hoe oud denk je dat ik ben? Zegt die jaar of 22/23... dus ik vraag: Waarom vraag je het dan? Kreeg geen antwoord..
 
Dat zal wel komen omdat je zo'n lief schattig gezichie heb Eva, hoe oud ben je eigenlijk?
Ze kondigen dan wel aan dat ze strenger gaan controleren, maar weinig van gemerkt.
Met dames van 16 gesproken en later ook nog ff met een meid van 14!!! rond gestampt in Q-Dance tent :D
Als ze daar nog lang en intensiever mee doorgaan dan denk ik dat de illegale feesten ook wel weer terug komen
Ik ben 18 Grrr.. Anders was ik ook niet binnen gekomen he.. En wat betreft de dames die je gesproken hebt van 16 Dr. Quipers.. Die zagen er waarschijnlijk geen 16 uit.. Tegenwoordig is het moeilijk om leeftijd in te schatten vooral bij meisjes..
 
Eva 19 augustus 2002 16:23
Jij bent misschien net zo groot als ik maar je ziet er wel ouder uit Charlotte.. Ik werd ook meerdere malen op het festival terrein zelf aangesproken door feestgangers of ik niet een beetje te jong was.. Achjah het went wel he..
==============================================
Ik ben ook vaak genoeg aangesproken hoor (niet nu op dit feest, maar gewoon met uitgaan) soms zie ik er gewoon jong uit (gedraag me ook redelijk vaak zo ;):P) en soms niet (duh..;)) Weet ook niet waar 't aan ligt..
 
Ze CONTROLEREN misschien wel strenger, maar weigeren ze ook echt toegang als je geen 18 bent? Ik geloof er geen snars van. Op Sensation heb ik het eens 5 minuutjes aangezien omdat ik op iemand moest wachten, er werden zat mensen gecontroleerd, een aantal had er geen id bij (die waren ook never nooit niet 18 ). Even ouwehoeren met de security en ze mochten gewoon naar binnen. Wat denk je dan, dat die mannen het over hun hart verkrijgen om die kids naar huis te gaan sturen?
laatste aanpassing
 
hehe nee snap ik eva maar je had ook ouder dan 18 kunnen zijn vroeg het me gewoon af :)

ik word vreemd genoeg bijna altijd een jaar of 20, 21 geschat :S ik vind mezelf echt geen 20, 21 lijken hoor
Ik denk dat de meeste het inderdaad door de vingers zien maar je hebt er ook genoeg bij lopen die gewoon hard zijn..
tis wel irritant als dat gebeurt maar jah er zitten idd van die eikels tussen..

kheb nog nooit probleme gehad bij n feest of met uitgaan ( afkloppe ) word net zoals Grrrr ouder geschat dannik ben... zelluf vinnik dat ook niet ech kloppe mah jah tis wel handig..
 
Op de meeste kaartjes wordt ook vermeld dat er naar je ID gevraagd KAN worden. Ik weet niet hoe jij (Eva) eruitziet, maar soms is het wel lullig. Aan de andere kant vind ik die legitimatieplicht wel okay, want ik heb op Mysteryland mensen zien lopen die 13 of 14 waren; althans, zo zagen ze eruit, en die kunnen wat mij betreft beter thuisblijven. Ik bedoel dan moeten er maar weer KIDS-feesten georganiseerd worden hoor, wtf heeft iemand van 14 op Mysteryland nu te zoeken???
Harry je kan naar mijn fotos kijken en zelf oordelen.. Ik heb mijn lengte nou eenmaal niet mee.. Ben maar 1.61.. :S.. Maar verder valt het geloof ik wel mee hoe jong ik eruit zie.. Alleen ze pikken altijd mij eruit..
Ach Eva, ik heb me dit jaar al zo vaak moeten legitimeren, krijg vaak geen wiet mee, steeds denken ze dat ik nog geen 18 ben...

en ik ben 24 %)

Zatredag op Mysteryland vroeg dat vrouwtje dat me fouilleerde ook of ik wel 18 was, omdat ik 2 staartjes op mn kop had. Zei dat ik 24 was en OV bijhad, maar toen zei ze gelijk: "o sorry, is moeilijk te zien, loop maar door". Tja, of ik dat nou als een compliment moet zien...%)
Als ik 40 ben en ze schatten me 18 is het een compliment.. Maar nu ik 18 ben en steeds maar mensen moet overtuigen dat ik echt geen 14 15 16 ben word ik er erg moe van.. Achjah ik heb tegenwoordig maar altijd mijn ID mee.. Ondanks dat het zon grote onhandige kaart is.. Moet maar snel zon nieuwe aanvragen.. Die zijn een stuk kleiner en makkelijker mee te nemen..
 
Jackie,wacht maar tot je bij de 30 bent,dan vind je het zeker weten een compliment:)
Ontzettend jammer dat we jullie gemist hebben dit feest,heb nog paar smsjes gestuurt naar den,en veel om me heengezocht ook,had jullie ZO graag willen zien:(
 
kut als je zo jong wordt geschat. ik ben 16, ben bij party's nog nooit om legetimatie gevraagd. (heb ik trouwens nog nooit gezien bij iemand hoor) en the matrixx kwam ik tijdje geleden ook zonder problemen in whehe scheve portiers daar. maar wel vette tent
mzzzl
thijs
 
ik moest mijn billen laten zien
waarmee moet je je eigenlijk allemaal identificeren?
ben net eindelijk 18, dus ga nu voor altijd zoiets meenemen, zodat ze me nix kunnen maken.
is een OV ook goed? of zo'n kortingskaart?

of moet ik me paspoort mee, of copy?

gelukkig is het mij nooit gevraagd. (ojawel, 1 keer in HMH, toen was ik best wel gefokt, maar kwam er wel in gelukkig)
laatste aanpassing
 
kvind t trouwens ook gezeik dat ze controleren op ID. ja of er moet echt zo'n kleuter aankomen. maar als er 30 keer op een kaartje staat dat je 18 moet zijn blijven de kleine guppen wel weg denk ik...behalve ik natuurlijk whehe
Als je geboorte datum er maar op staat..
En het moet inderdaad iets zijn als een OV ofzo.. Een schoolkaart ofzo kan iedereen wel maken met een geboorte datum erop.. Daar nemen ze geen genoegen mee denk ik.. OV zal wel goed zijn..
Tsja, ik ben geen 18 (ook niet ouder ;)) maar tot nu toe nergens op feesten/discotheken problemen gehad met het binnenkomen.
Het gaat er imho ook om hoe je je gedraagd. Als jij gewoon relaxed overkomt gaan ze ook echt niet moeilijk doen lijkt mij.
just my 2 cents
ThijsjUUUh 19 augustus 2002 17:08
kvind t trouwens ook gezeik dat ze controleren op ID. ja of er moet echt zo'n kleuter aankomen. maar als er 30 keer op een kaartje staat dat je 18 moet zijn blijven de kleine guppen wel weg denk ik...behalve ik natuurlijk whehe
============================================

Het feit dat jij al niet onder de indruk bent van die boodschap op het kaartje waarom zouden andere guppen het dan wel zijn.. ;)
 
Vond dat er ook nie echt jong gruut rond liep!!
het is ook inderdaad hoe je eruit ziet en hoe je je gedraagt.

maar soms is het ook gewoon een steekproef denk ik hoor. dat zijn ze denk ik verplicht.
dus af en toe vragen ze het es aan iemand, just for the authorities
laatste aanpassing
Are u kiddin' me ???????????????

Mij is ook nix gevraagd hoor, ben pas paar dagen 18 en IK ben pas superklein :D
Enne ik zag ontzettend veel jonge mensen, ook al liepen er duizenden mensen rond.

Dus vage zooi :S
Love2Party >> Moet je ff aan gabbermamma vragen of die er welles is uitgepikt ;)
 
Hmmzz gelukkig was ik dus niet de enige :S
ik had 2 vlechtjes in (tja ik d8, doe eens gek..en doe me haar eens een keer anders)
haha naja zonder succes..vroegen idd hoe oud ik was..en of ik legitimatie meehad..ik zeg nee..ja ze vragen het nooit :s en al helemaal niet op een feest :S:S whahaa 2 jaar terug was ik ook gewoon op ML
vage boel zeg :S
maar goed ik mocht gelukkig gewoon naar binnen :D

(K)
Lomu>> je begrijpt vast wel wat ik bedoel, toch?! :P
(offtopic, jij woont in het dorp naast me, grappig!)
laatste aanpassing
Love2Party >> Ik snap het wel, maar ik begrijp het niet :P
(offtopic, inderdaad :P ga een keer mee naar de birdlands (uitgeest) dan :))
Lomu >> ik begrijp het wel, maar snap het alleen niet :-D
(offtopic, tell me when! misschien dat ik op kom dagen. kom er alleen als er verder nix te doen is en er stampdj's komen :-D)
 
Ik moest me altijd vaak zat legitimeren, gelukkig heb ik daar nu geen last meer van. Maar ik heb desondanks altijd me ID bij. Ik ben dan ook maar een hummeltje voor me 24 jaartjes. :/
Artiest R2B
.....15...16 jarigen hebben naar mijn mening niks te zoekuh op feesten!
 
2 r2B: Hangt ook van geslacht af. Meisjes van 15 a 16 zijn soms zo volwassen. Die kennen door voor een 18 a 19 jarige.

Bij mij is op een feest echt nog nooit naar me ID gevraagd!!
Tja wat kan je aan je lengte doen, het is gewoon discriminatie ;p

(offtopic, wal-e maakt er meestal wel een beukavond van in de birdland)
 
wat is het nou voor gezeik dat 15-16 jarigen nix op een feest te zoeken hebben? als die toch gewoon normaal doen??? ik val niemand lastig, en sta alleen maar te beuken daar.
ik vind het gewoon vet om loos te gaan op hardstyle. en aangezien dat in nijmegen ( behalve matrixx dan, maar een party is toch vetter) een beetje moeilijk is. en op een party hangt er een vele relaxere sfeer. nooit ruzie ofzo. daarom ga ik er heen. en ik zie er ook niet uit als een jonge gup. ik heb er dus genoeg te zoeken: EEN VETTE AVOND!!
ik las hier ergens dat er zwaar werd gecontroleerd op wiet, en ik heb dit al vaker gelezen
raar dat ik mijn wiet gewoon mee naar binnen mocht nemen :S

en wat leeftijden betreft.......15/16 jarigen hebben idd nix te zoeken op feesten, ga eerst maar es in die tienerdisco`s kijken als Time-Out enzo.........en kom op je 18e maar lekker op feesten stampen......

un rel????????? :devil: :devil: :devil: :devil:
laatste aanpassing
 
bij mij werd er op QT legitimatie gevraagd, was net paar weekjes 18 en gelukkig had ik me ID bij me want heb gezien dat er een jongen echt weg moest....
Artiest {SHOWLIST artist 48346, 59806}
Zoals Krive al zei ben ik op Shockers gecontroleerd. Maarja dat krijg je weleens als de security op dat moment niet veel te doen heeft en het (nog) rustig is.

Vind het opzich niet zo erg. Ik word liever aangezien als iemand van 17 dan iemand van 22 :)
Gecontroleerd op wiet, het werd er verkocht kan je moeilijk tegenhouden dan. Toch??