hallee
zo.. we liggen nu al ruim 1,5 week langs de kant in Luanda.. eerst hebben we week voor anker gelegen hier..
lossen gaat vet traag en zal ook nog wel week duren.. negers zijn wel lache allemaal.. komen ze savonds aan boord met een stuk karton: Yes sleeep hehehe gaan ze liggen maffe int ruim..
wel al 4 mensen leren kennen die hier werken en in NL hebben gewoont en op school gezeten.. echt vaag wordt je opeens door een neger in NL aangesproken

van het weekend zijn we wezen zuipen in een strandtent hiero, hadden ze gewoon bavaria!! kost maar dollar en je zit gewoon op een dik terrar onder de palmbomen op het strand!! vet lekker! dus van het weekend gaan we daar weer vakantie houden

tis ook echt heerlijk in de zon, beetje wind erbij.. alleen zee is mar 23 gr ofzo.. brrr
verder is het hier wel allemaal erg arm enzo.. phoe die krottenwijken is geen pretje om te zien..
met het losgooien van de kettingen om de lading + wegslijpen van D-ringen en het lossen van zware stukken heb ik nog 500 dollar bijverdiend, lekker stapcentje!
hoe was het eik met willem II afgelopen? gedegradeerd?
feessie van ron was erg geslaagd hoorde ik! jammer dat ik er nie bij was

naja niks aan te doen, decibel ga ik wel zeker heen als dat in beekse bergen is

hoe gaaf man!
maar demo sluiten? waarom?
dessolate one moet ik iid hebben.. al die vette platen die ik nie heb en ze bijpersen moet je mar ff voor mij bestellen.. begreep van jan dat er nog een gangsta was bijgeperst?! bestel die ook mar voor me
en hoe sit t met werk? dat basisregistratie gaat nog door??
we hebben nu trouwens chinees bier (tsingtao ofiets) aan boord.. flessen van 0,6 liter.. zo.. die fietsen erinnn drink er minimaal 4 per dag gewoon.. elke dag tussen de middag al 2
zo zuipen op terras bij buitenbeentje heb ik ook al echt zin in.. begin langzaam wel steeds meer zijn te krijgen om naar huis te gaan.. na 6 maanden weer in dat vliegtuig naar huis stappen moet echt goeddd zijn!
gaan we snel weer keer met zn alle bbqen in de tuin, net als voor ik eerste keer vertrok

gezelligggg
nou, verder hier ook weinig schokkends.. hoop dat we hier snel weer weg zijn..
als het goed is gaat de volgende reis dan naar rio de janero (bunkeren) en dan hout laden in montevideo en dat lossen in baltimore.. tegen die tijd zitten we beginn juli en mag ik na een maandje naar huis
doe ze de groeten daar en tot mails!
halleej martijn