Partyflock

Forumonderwerp · 14031
697x bekeken
Waarschuw beheerder
Ik wil graag weer de mening van de leden.

Het is duidelijk geworden dat mensen het leuk vinden naast hun eigen bestaande account ook een zogenaamd "speelaccount"aan te maken op Partyflock.
Vaak is deze bedoeld om anoniem mensen te kunnen gaan pesten, problemen aan de kaak te stellen, onzin te posten of tientallen andere redenen.

We zien dan ook vaker de melding langskomen van leden dat er iets niet klopt aan die persoon, maar de vraag blijft:
moet zo'n account verwijderd worden, of vinden jullie het toegestaan dat dit gebeurd....

Graag jullie mening zodat we weten wat we moeten doen als we het tegenkomen....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ben 13
Waarschuw beheerder
donateur
2 Krank: Anja is maar een hersenpinsel
tis allang bekend dat zij een verzinsel van 2 dames op pf

Waarschuw beheerder
die hebben dan echt nix te doen :D
Waarschuw beheerder
donateur
Krankheimer -=| Kont-loving-animal |=- 9 augustus 2002 17:19
PSssst, ik ben goedgelovig
-----------------------------------

Dan hebben Anja en jij een overeenkomst :P
Waarschuw beheerder
Hij schijnt oneervolle voorstellen gedaan te hebben richting Anja.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wou meer, whehe, maar ze heeft me afgewezen :-(
Waarschuw beheerder
Wil je mijn Happy Helmet lenen?
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb draaitafels.
Waarschuw beheerder
donateur
als zo`n nep account aangemaakt wordt om te zieken, DELETE naar mijn idee
Waarschuw beheerder
Ja ik vind het ook maar triest als je iets op iemand aan te merken heb doe dat dan via een pb op je eigen account! Beetje stom dat je er niet zelf voor uit durft te komen als je wil gaan stoken, dat je dat via een fake account moet gaan doen. delete dus!

Waarschuw beheerder
Wat heb dat nou voor zin om op IP's te gaan controleren....
Als ik me verbinding verbreek en log opnieuw in heb ik weer een ander, dat lukt dus nooit!

Het enige dat zou kunnen met IP's is bij de provider nagaan van wie die is, maar of dat nou wel de moeite waard is????

Waarschuw beheerder
Anja wordt verdacht van fake?? Zat ik ook al aan te denken!!! De meest onnozele replies maakt zij!

Heb even wat gechecked op www.telefoongids.nl en er woont geen fam jukbeen in bunschoten! Zou natuurlijk geheim nummer kunnen hebben maar ik schat de kans groter dat het niet het geval is!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb geen speelacount nodig ik heb er maar gewoon een.en zit voor de rest op 8 forums waar ik lekker kan spelen.

Waarschuw beheerder
haha die cu2 van anja ruled hahaha die foto van die ouders :D:D en die scouting kan niet echt zijn maar degene die het heeft bedacht is wel cooool

die profielfoto is van een grietje van een jaar of 15,16

Waarschuw beheerder
Of dat mens is gewoon ultratriest maar naar mijn mening ligt het er allemaal wat te dik op!