2 volgers · 96874x bekeken
| Betreft: | lid: Jewwy |
Nou, het is weer een dolle boel hier. 
Ik ga een weekendje werken en meteen staat het topic stil.
Maar goed, ik ben even gaan douchen en wat eten, dan mag ik weer aan de slag.
Aanrader voor de mensen die morgen vrij hebben:
Autumn time
Adios.
Maar goed, ik ben even gaan douchen en wat eten, dan mag ik weer aan de slag.
Autumn time
Adios.
laatste aanpassing
Nou, het is weer een dolle boel hier.
ik denk dat de meeste ook een weekeinde zijn wezen doorhalen. Ben zelf pas sinds 17.00 wakker
Autumn time
Ik zie daar inderdaad een aantal erg goede dj's tussenstaan
donateur
Was vergeten me fone op stil te zetten dus wel eigen schuld dikke bult dus
Als ik echt moe ben, wat ik dus ook was
Ach dat last hebben van die kies komt vrijdag wel weer
Maar daarna nooit meer
Ik vond de locatie echt zo'n typisch schoolfeest/sportkantine feest
Muziek
Mijn weekend:
Vrijdagavond om 8 uur in de auto naar Zaandam, half 10 begonnen met werken, 8 uur zaterdagochtend klaar. Uiteindelijk lag ik er om 11 uur in of zo. Hele middag geslapen, tot een uur of 6 zaterdagavond, me opgefrist, wat gegeten en vervolgens weer richting Zaandam. Gewerkt van half 10 tot 7, achteraf nog wat gedronken, lag om 12 uur zondagmiddag in bed. Hele middag geslapen, rond half 7 eruit, gedouched en weer richting Zaandam. Was maandagochtend om 10 uur thuis, na 2 uur filerijden dankzij de ochtendspits.
En daarna dus maar niet gaan slapen, omdat ik anders mijn slaapritme verknal voor de rest van de week.
Maar wel een geweldig goed weekend gehad.
Vrijdagavond om 8 uur in de auto naar Zaandam, half 10 begonnen met werken, 8 uur zaterdagochtend klaar. Uiteindelijk lag ik er om 11 uur in of zo. Hele middag geslapen, tot een uur of 6 zaterdagavond, me opgefrist, wat gegeten en vervolgens weer richting Zaandam. Gewerkt van half 10 tot 7, achteraf nog wat gedronken, lag om 12 uur zondagmiddag in bed. Hele middag geslapen, rond half 7 eruit, gedouched en weer richting Zaandam. Was maandagochtend om 10 uur thuis, na 2 uur filerijden dankzij de ochtendspits.
Maar wel een geweldig goed weekend gehad.
laatste aanpassing
Ikke ook, vooral veel werken maar wel leuke avonden nog tegemoet
Ik zit nog steeds te wachten op reactie van mijn stageplaats.
Verder morgenavond personeelsvergadering van de Lexion en de rest van de week weinig boeiends. Vrijdag weer naar school, 's avonds werken en zaterdagavond ook weer lekker knallen.
donateur
Morgen eens achter na bellen dan
Ik morgenavond etentje met collega's en dan me hopelijk goedgekeurde autootje weer ophalen
, donderdagavond zoals altijd me kindjes en vrijdagavond effe bij zussie langs en dan thuis en zaterdag naar Thunderdome
en zondag bij vriendin de kadootjes van de sint en de drie pieten uitpakken 
Ik morgenavond etentje met collega's en dan me hopelijk goedgekeurde autootje weer ophalen