Partyflock

Forumonderwerp · 12783
2 volgers · 85939x bekeken
Betreft: lid: Jewwy
Waarschuw beheerder
donateur
Kep ff mijn naam veranderd. :-D
Waarschuw beheerder
krijg je niet

Waarschuw beheerder
donateur
carnaval is afgelopen... mn "relatie" ook maar gelijk :9

tjaaaaaaaaaa dat heb je weleens...

Hoest met u Djewwie?

Waarschuw beheerder
donateur
lekker carnavalssletje opgedoken cin?
Waarschuw beheerder
donateur
Hoest met mij?

Hmmmm, kort samengevat:

Klote

Voel me gewoon waardeloos. Last van mijn maag, niet normaal meer. En een ernstig gebrek aan slaap.

Gaat niet bepaald goed hier. :S :|

Waarschuw beheerder
donateur
beetje :dood: hiero he....

ennuh miech: nee hoor, dr is helemaal niets gebeurd tijdens de carnaval..

Spa Blauw he :frusty:

Waarschuw beheerder
donateur
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOO­OOOOOOOOOOOOO

vieren jullie allemaal verlate carnaval ofzo :s

Waarschuw beheerder
eeh... JA! (y)

Beter laat dan nooit he?
Vanavond weer op z'n randstad's carnavallen: De Apres Skihut :p Lekker lauw weer

En verder is iedereen ceker :dood: ofsow?

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben nu springlevend.... Apres Skihut

komt ie:

en de trappers van de ketting van de assen van de velgen van de spaken van de banden van de wielen van de fiets van Piet van pa zijn zojuist gepasseerd
Waarschuw beheerder
donateur
Dacht ik dat ik me niet erger kon voelen, lukt het iemand toch om me dit gevoel te geven.

:(

Waarschuw beheerder
donateur
en hoezo dat dan? Vanwege de Apres Ski

ach gossie ventje toch.. helpt een :knuffel: of een :kusje2:??
Waarschuw beheerder
donateur
Je hebt zeker niet het verhaal van mijn ex en mij gelezen?

Waarschuw beheerder
donateur
uhm nee.... sorry, maar ik denk dat ik je het beste toch wel sterkte kan wensen
Waarschuw beheerder
donateur
Goed, lang verhaal, maar ze heeft het uitgemaakt, omdat ze teveel aan haar hoofd had. Was zeg maar een pauze in onze relatie, omdat ze wat tijd voor zichzelf nodig had.

Heb dus de hele tijd hoop gehad dat het weer goed zou komen, komt ze eergisteren met de mededeling dat ze verliefd is geworden op een andere collega. En dan net die collega aan wie ik dus echt een gruwelijke schijthekel heb. :@

En dat terwijl ze tegen mij zei (toen ze het uitmaakte) dat ze momenteel geen relatie wilde, omdat ze met niemand rekening wilde houden...

:@

Waarschuw beheerder
donateur
:@ wat een..... :@

tis weer lekker dubbelzinnig...

vind het wel k#t, want nu gaat het met mij trouwens supergoed :D maar met jou helemaal niet :'(

anyway: Djewwie, schat: heel veel sterkte ennuh het is lekker cliche, maar er zijn meer vrouwen dan kerktorens...
en ook nog een goede tip namens mn broertje (van 14): Vrouwen... je kan beter kippen houden
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Het is heel simpel:

Ze zoeken het maar lekker uit. Ik zal ze nog heel vaak op mijn werk moeten zien, maar mijn houding op het werk wordt van nu af aan puur en strikt zakelijk.

Ging ik er vroeger altijd met veel lol heen, dat is nu voorbij. Het is nu dat ik ga werken, omdat ik ingeroosterd ben, niet meer omdat ik er zoveel lol kan hebben.

Ik ga me er echt niet al te druk om maken meer. Heb ik vaak genoeg gedaan. ZIJ laat een geweldig persoon lopen (zeg ik, zonder hopelijk te arrogant over te komen) en ZIJ zal er nog wel achter komen wat voor hufter het is.

Ben alleen bang dat ik dan weer voor schouder moet spelen, maar dat zien we dan wel.

Heb inmiddels alweer een date met een erg goeie vriendin van me, een halve date met een ander leuk meissie en een kwart date, omdat ik het gewoon voor de grap vroeg en zij "ja" zei.

Dus de groeten... Ik ga me er niet meer druk om maken en zie wel wat mijn kant op komt.

It's her loss, not (really) mine.
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn hemel. Bovenstaande reply bevat gewoon helemaal geen smileys.

Pffff, ben ik niet gewend. ;-P

Waarschuw beheerder
donateur
Date!! :D mooiiiiiiiiiii zo!!
Waarschuw beheerder
Jewwy laat er spreekwoordelijk gezegd geen gras over groeien ;-P

Waarschuw beheerder
donateur
ennuh miech: nee hoor, dr is helemaal niets gebeurd tijdens de carnaval..

Spa Blauw he

ehm carnaval=bier>> svolgens mij deed je iets fout

djewwie>> kut om te horen, lekker wijf is het dan, zou haast zeggen dat ze het erom doet (zal vast wel weten dat je de schurft aan hem hebt) of zo%).

Maar goed dat je meteen iets nieuws vind, gewoon lekker ronddaten, probeer ik ook als mn hart weer gebroken is, kijken of een ander het kan lijmen, kan immers toch al niet slechter.

En wanneer ze die schouder zoekt dan loop je gewoon lekker weg, laat dr het even bekijken met dr egocentrische en onbetrouwbare houding....
Waarschuw beheerder
donateur
Even over die date die al vast staat, dat is met een heel goeie vriendin van me. Heb ik een tijd geleden op internet ontmoet, maar ze is in de loop van de tijd gewoon mijn beste vriendin geworden. Kan echt alles bij haar kwijt en andersom ook. We praten ook echt over alles. En de hele tijd durfde ze niet te ontmoeten, maar nu gaat het er toch van komen. :D

En tja, mijn ex de rug toekeren, als ze een schouder zoekt...ik weet niet of me dat lukt hoor... Ben nou eenmaal een watje en als ik haar zie huilen evt, dan sluit ik haar toch waarschijnlijk in mijn armen. :$
Waarschuw beheerder
donateur
Hmm.. Hier issut ook al zo rustig.... *zucht*
Waarschuw beheerder
donateur
Maar dat kan heel snel opgelost zijn hoor. :P

Hoest met Kimhmm?
Waarschuw beheerder
donateur
Hey!!!! (k) Na zaterdag? Prima!!! :P

En met jou ook wel aardig als ik het zo lees... :P

Toch?
Waarschuw beheerder
donateur
Nu weer wel. Zaterdag ff niet, maar goed, daar ben ik snel weer overheen gekomen. Voel me nog steeds niet optimaal, maar goed, na zo'n gebeurtenis voelt niemand zich na 3 dagen alweer helemaal geweldig, dus...
Waarschuw beheerder
donateur
tadaaaaa kben d'r weer :D tis nogal druk :-(

wat lullig voor je djewwie, en zoiets heeft tijd nodig, maar als ze weer bij je aan komt kloppen.......niet open doen :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
Zoals ik al zei, Armanda, ik weet niet of ik dat kan.

Ben gewoon een watje op dat gebied... :$

Waarschuw beheerder
donateur
kim geslet zaterdag?:P

He Djewwie, ken het probleem hoor, maak vrijwel hetzelfde mee nu met iemand. Mevrouw claimde ppersoonlijke problemen (wat ik op zich geloof) en wilde bijna niemand zien die niet bij directe vrienden hoorde. Maar dezelfde mevrouw heeft wel sinds kort een vriend, waar ze blijkbaar toch plaats voor kon maken. Beetje jammer hoor, vond dr op zich best leuk, maar was gelukkig al afgekalfd omdat ik dr al een dikke maand niet heb gesproken
Waarschuw beheerder
donateur
Wat is dat toch, dat vrouwen altijd een bad boy willen hebben? Altijd vallen op de klootzakken, die ze echt waardeloos behandelen...

:S

Snapputnie. :S

Waarschuw beheerder
Hola, ik kom ook maar eens wat posten :bloos: alweer een tijdje niet gedaan :bloos:

Ik zie dat Djewwie het een beetje druk heeft met de vrouwen? Geen stress he ouwe?

Met de rest ook allemaal goed?

Ik zie hier af en toe wat nieuwe gezichten voorbij komen (wat natuurlijk een positief iets is (y))

Eigenlijk zouden wij gewoon een eigen partysite op moeten richten joh :p

En Djewwie--> waarom vrouwen altijd een badboy willen?? :s ik snap dat ook allemaal niet!! :s

Waarschuw beheerder
donateur
Miech >> Ik moest wel aan de Spa Blauw omdat ik gewoon niet goed tegen bier kon.. Het enige wat ik een beetje begaaid had was dat ik was vreemdgegaan :s maar met degene met wie ik ben vreemdgegaan heb ik nu iets... snap je?

Djewwie >> vertel eens wat over die date

Humor Error >> Ja hoor, met mij gaat alles goed, met jou ook..? Ben ik dan niet nieuw genoeg ofzo :@ Voel me zwaar beledigd nu

De rest >> Goedenavond!
Waarschuw beheerder
donateur
De beschrijving van die date staat een paar posts hierboven, Cindy. Maar goed, omdat jij het bent, hierbij de herhaling:

Even over die date die al vast staat, dat is met een heel goeie vriendin van me. Heb ik een tijd geleden op internet ontmoet, maar ze is in de loop van de tijd gewoon mijn beste vriendin geworden. Kan echt alles bij haar kwijt en andersom ook. We praten ook echt over alles. En de hele tijd durfde ze niet te ontmoeten, maar nu gaat het er toch van komen. :D

Waarschuw beheerder
donateur
Ik snap je nog wel chica, heel fout natuurlijk en je hebt er ook nog mee, beetje vreemdgaan:bah:
Waarschuw beheerder
Human Error: ik denk dat djewwy nu ff geen zin heeft om een eigen site op te zetten of wel :-s
Waarschuw beheerder
donateur
2 Miech:
kim geslet zaterdag?

Ben bang dat dit nog een understatement is... :P
Waarschuw beheerder
donateur
Richard heeft het helemaal bij het goeie eind.

Momenteel ff helemaal nergens geen zin in.

Zeker niet na gisteren. Weer een klotedag op mijn werk achter de rug. :S

En ik voel me toch een partij waardeloos. :S:|:S
Waarschuw beheerder
Lukt het een beetje op je stage?

Waarschuw beheerder
donateur
kim>> :O vertel
Waarschuw beheerder
donateur
2 Miech---> Ik ga geen namen noemen, dat zullen de 3 dames vast niet waarderen.... ;P :x
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nogmaals: foei! ;-P

Waarschuw beheerder
donateur
3?:O vuile slet!
Waarschuw beheerder
donateur
Doe niet zo schijnheilig, Miech.

Je bent gewoon jaloers. :devil:
Waarschuw beheerder
donateur
Ja zeg, mag ik ook een keer?? Kom bijna nooit een meid tegen die ik de moeite waard vind!!!
Waarschuw beheerder
heb ik ook last van
Waarschuw beheerder
donateur
Precies, dan zou jij je kans ook grijpen toch? :P
Waarschuw beheerder
donateur
Kim, way to go. (Y)

Wanneer gaan wij eens :knuffel:?

8)
Waarschuw beheerder
ik zou geen seconde twijfelen Kim :-D
Waarschuw beheerder
ennuh jewwy ik schat die kans uiterst klein in (niet negatief bedoelt)
Waarschuw beheerder
donateur
Tis alleen maar knuffelen, you pervert. ;-P

Ik vraag nog niet eens om te zoenen. Just a hug. :$
Waarschuw beheerder
ow sorry *bloos* ik kan toch niet zien wat er achter jullie armpjes gebeurt... *bloos*