Partyflock

Forumonderwerp · 12783
2 volgers · 92051x bekeken
Betreft: lid: Jewwy
Waarschuw beheerder
donateur
Kep ff mijn naam veranderd. :-D
Waarschuw beheerder
hey hey
ik dacht laat ik ook maar eens wat van me horen. Ben erg druk met afstuderen, een keuzevak en ook nog een mondeling tentamen voorbereiden en daarbij ook nog veel tennissen en uitgaan en tussendoor werken.
Ennuh Jewwy: ik heb van Rob het verzoek gekregen om aan jou te vragen of je de laatste versie van die website van Spizza op wil sturen.

Heeft iedereen al leuke feesten in het vooruitzicht? Ik wel: Defqon, hydro energy (culemborg), Lloret de mar (17 dagen feest), ffwd danceparade, mysteryland en misschien decibel outdoor

suc6 iedereen met afstuderen/laatste lootjes voor de vakantie/examens e.d.!
Waarschuw beheerder
donateur
goeiemiddag :kusje: hoe is het met jullie?

ik ben laatste tijd ok druk :S dus zit ook niet zoveel meer o pf :-( ..... (K)
Waarschuw beheerder
donateur
Nou, ben dus niet naar Inferno gegaan. Geen geld, geen tijd en ik moest werken, dus...

Sorry Cin, geen partyreport. ;P
Waarschuw beheerder
ik ben ook niet geweest...

Waarschuw beheerder
donateur
en ik ben niet naar Hard Ware geweest.. En ik ga vanavond ook niet uit :'( en mn vriendje wel... en daar baal ik ontzettend van, want het is schuurfeest en dat is altijd supergezellig... Maar ja, kan nu eenmaal niet weg, i.v.m. infectiegevaar en met een rolstoel door een loods heen, lijkt me al helemaal klote.. En mn ouders eisen dat ik thuisblijf (terwijl ze zelf weggaan)
Dus ga ik maar een website voor een discotheek maken (project op school)
Waarschuw beheerder
...kweet niet hoe je het gefl*kt heb, Richard, maar keb hem hoor... de site (en wat 4 een ;-))!!! :p Het heeft een aantal dagen, naja, weken, naja zeg maar maanden geduurd, maar dan heb ik 'm ook... :BOUNCE:
Maar goed JQ zal het wel druk hebben, maar weet dus nog steeds niet waarmee...
Dus Jewwy, hoestie nou dan en waar ben je dan zo druk mee bezig (en nee... de bowling is geen reden ;-)) ???
Btw... hey Richard... ga jij de 28e nog naar ImpulZZzz??? Nog andere geïnteresseerden?

Waarschuw beheerder
donateur
whoooooooooooooooooo­o stuiptrekking again.. En wel van een nog onbekende jongen.. maar niet voor lang :devil:

En nee, ik ga niet naar Impulz...
En wat was de site waar het over ging?
Waarschuw beheerder
... als je dat 's wist... :p

Hoezo niet naar ImpulZzz? Te dichtbij?

Waarschuw beheerder
donateur
nee... 28 juni is mijn beste vriend jarig.. En dat kan ik zomaar niet voorbij laten gaan.. En dan gaan we in België stappen :p
Waarschuw beheerder
...happy dan ook niet slecht voor elkaar dan ;-)

Waarschuw beheerder
donateur
nee nee... Tis om de hoek he... 10 minuten met de auto en je bent al in een één of ander Belgisch dorpje.. Maar voor de discotheken zijn wij meestal maar een half uur onderweg ofzo
Waarschuw beheerder
... waar gaan jullie 'doorgaans' dan heen (als je je in België bevindt)?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Goed, daar is ik ook weer. :D

2 Robmanzzz Waar ik het zo druk mee heb is none of your fucking business. :devil:

2 de rest How's life? ;)
Waarschuw beheerder
hey Robmanzzz... door mijn overvolle party-agenda ga ik niet naar impulz. Ik ga volgende week wel naar defqon en in augustus naar de ffwd dance parade, mysteryland en decibel outdoor (wil ook weleens een festival 's nachts meemaken)
En ik heb gastenlijst plaatsen voor trip 2 dreamland morgen net zoals 200 andere personen van partyflock :-s

Waarschuw beheerder
donateur
Highstreet
Castel
The Site
feesten van Donna (radiostation)

In Highstreet zijn meestal ook thema-avonden (House History Top 100) i.s.m. C-Dance (Belgisch danceradiogebeuren)
Waarschuw beheerder
Rich!!! Ik n.a.w. wel... naar ImpulZzz... is ook 's nachts :p.
Ey QadrimanZZzz... enige 'translation' zou misschien wel op z'n plaats zijn (see your 'reaction' (als je het al een reactie mag noemen))........

Hmm... klinkt mij niet al te bekend in de oren, maar ik kom er (in België) dan ook vrijwel nooit ;-)...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
hmm tja.....

sorry, verder kom ik nooit ergens anders in Bels
Waarschuw beheerder
Ja Robmanzzz ik zou ook graag naar impulz willen, maar er zijn zoveel feesten dat er een keuze gemaakt moet worden. Heb je de line-up van Mysteryland al gezien? Is niet slecht toch?
En Jewwy... Heb je het mondeling tentamen nog gehaald? Ik iig wel. En hoe zit het met je afstuderen en stage?
Waarschuw beheerder
I.d.d, we hebben het zwaar... :p
Zekers de wetens... er missen wat mij betreft wel een aantal namen, maar 300%sure... dat het nog heftiger wordt dan vorig jaar :BOUNCE:!

De rest nog Mysterylandplannen?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
de q-dance tent heeft alleen maar topnamen en voor de rest mainstage is ook goed: Ferry Corsten, Paul van Dijk. En Lexion heeft ook wel een leuke line-up voor de trance/clubliefhebbe­rs. Kan het dan nog heftiger dan vorig jaar?
Waarschuw beheerder
... xat idd ook te twijfelen of het nog beter kan, maar streven kan altijd :p.

Alles lekker verders? (Btw... bedankt voor het 'overmaken')
Waarschuw beheerder
we maken er gewoon weer een uniek feest van! :bounce:

Oh is het geld eindelijk overgemaakt? Gelukkig, ik begon me al zorgen te maken dat er iets fout was gegaan.
Verder alles lekker bij mij. Afstuderen verloopt volgens plan. En bij jou? Wanneer heb je je mondelinge toelichting/verdedig­ing?
Weet jij of Jewwy het mondeling tentamen heeft gehaald? Hij laat de laatste erg weinig van zich horen :-s
Waarschuw beheerder
dan zou k maar van het slechtste uitgaan, dan kan het altijd meevallen....
Waarschuw beheerder
... gaat gesmeerd... ben nu bezig bij Citroën (je weet wel van die auto's :))... afstuderen is reeds afgerond... moet alleen dus a.s. dinsdag 'presenteren / verdedigen'. Moet lukken.

Jep... keb J. 'gesproken', was niet echt happy (zeg maar gerust 'hij was weer als vanouds...'), maar kwam volgens hem niet door het niet halen van z'n mondeling of het nog geen afstudeerplek hebben ........... nee, nee... :bounce:

Jep Juut(je).... altijd doen... valt het altijd meeZZzzzzZZzzz ;-)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
He hoiiiiii

Ben ook weer ff van de partij. moet af en toe een beetje sociaal doen natuurlijk ;)

Alles goed met iedereen? lekker aan het :bounce: geweest de afgelopen tijd?

Met mij is alles lekker en ik zal proberen om hier wat vaker te vertoeven owkees?

Prettig weekend alvast toegewenst :bier: laterzz

Waarschuw beheerder
donateur
aan het :bounce: geweest de afgelopen tijd? Viel wel mee, dansen op krukken is lastiger dan je denkt...

Maar mijn laatste lesdag zit erop, nu nog 1,5 week tentamens en dan: VAKANTIE!!!

(k)
Waarschuw beheerder
donateur
Ben ik weer even.

Druk, druk, druk, druk.

Even tussendoor: Ik heb zin in RIVERDANCEEE !!!!

Hopelijk gaat een leuke collega van mij ook mee, zodat ik niet weer alleen naar een feestje ga, maar anders zal ik me ook wel prima vermaken. 8)
Waarschuw beheerder
ik ga helaas niet naar Riverdance :-( Maar ben afgelopen zaterdag wel op DefQon geweest en dat was het beste feest ooit! we hebben non stop staan :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Riverdance was echt (Y), ondanks dat ik eerder weg moest om te werken. :S

:bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
nog 1 dagje en ik heb vakantie!! en ik ga naar Hard Ware met Neophyte!! Lekker stoempûûûh :p hahaha denk het niet... loop nog half op krukken
Waarschuw beheerder
donateur
Hallo???

Weer weinig leven hier.

Tja, mensen, moeten jullie me toch gaan helpen hoor. Zit de laatste tijd nu eenmaal weinig op internet, dus heb weinig tijd om op PF te zijn. Moeten jullie toch mijn topic een beetje in leven houden hoor. :D

Maar met mij alles nog steeds goed. En aan jullie kanten van het beeldscherm?

Richard, binnenkort maar eens contact hebben over de Love Parade? Of ga je niet meer mee? Of mag ik niet meer mee? :P
Waarschuw beheerder
Hey Jewwy! Je leeft nog ;-) Alles goed? Omdat ik de 14e naar Lloret ga en vooral omdat ik niemand mee kan krijgen naar Berlijn heb ik de loveparade een jaartje opgeschort (of hoe noem je dat...). Dit wil niet zeggen dat ik niet wil gaan... heel graag zelfs :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
LP ben ik present:) zie ook PFmeeting
Waarschuw beheerder
boegie...
Waarschuw beheerder
donateur
Kun jij dan nog steeds de auto van je moeder lenen, Richard? Die is namelijk stukken makkelijker (en sneller) dan die gigantische bus van mijn vader. :P
Waarschuw beheerder
Heb al een eigen auto :-p
Waarschuw beheerder
donateur
Relax joh. Wat voor autootje?

En gaan we dan met dat karretje naar de Love Parade?
Waarschuw beheerder
een seat ibiza (y) autootje verder. Maar ik denk dat ik toch niet naar Berlijn ga want ik ga maandag op vakantie en ik heb anders geen tijd om mn koffers in te pakken! :-(
Waarschuw beheerder
donateur
Nou, toch op het laatste moment niet naar Berlijn voor de Love Parade. :(

Was iets te laat met kijken hoe lang ik moest reizen. :$ Dus ging het op het laatste moment toch maar niet door, met de trein naar Berlijn.

Daarentegen ben ik maar met 3 collega's (2 vrouwelijke en 1 mannetje) naar het meer hier in Alphen gegaan en heb ik de hele dag met mijn luie reet op het gras gelegen. En ben ik verbrand. Dus op zich toch best een geslaagde dag. 8)

Waarschuw beheerder
donateur
zonde, je miste wat, overigens was ik niet eens op mn eigen meeting, zat heel ergens anders%):D
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb ook m'n naam veranderd :D :D:D
Artiest Maus
Waarschuw beheerder
donateur
Meeloper :/
Waarschuw beheerder
donateur
ach....
Waarschuw beheerder
donateur
Echooooooo !!!

:gaap:
Waarschuw beheerder
donateur
echooooooooooooooooo­ooo oooooooooo
Waarschuw beheerder
donateur
Ohw my god. :O

Someone is still alive in here...

Waarschuw beheerder
donateur
huh wat *wordt wakker*
Waarschuw beheerder
donateur
*haalt spinnenrag weg*

het heeft wel wat werk nodig, maar ik denk dat ik dit topic wel weer een beetje op kan lappen :/

Waarschuw beheerder
donateur
6100(L)