Partyflock
 
Forumonderwerp · 12623
­ Nederland
Ik vind het nogal raar eigenlijk

Of ligt dat aan mij, mede PF gangers !?

Tell me ;d
 
't is wel duidelijk dat je probeert SHEBYTE na te doen, maar ergens lukt je niet helemaal..
daarmee verlaag je je..
ga nog eens wat lesjes bij 'r volgen zou ik zeggen
Zeg Bamb,

Houd jij je bij je taken als moderator.
Het is toch duidelijk dat ik hier niets aanstootgevends post.

Wat is je probleem dan.
Ik merk wat op, ik geef mijn mening.
Wat is dus het probleem?
Bang dat je het kwa intelligentie nooit van me kunt winnen?
laatste aanpassing door een beheerder
 
zondag 4 augustus haak, dan ben ik jarig

tijd mag jij beslissen
 
Ik heb gewoon een hekel aan je voortdurende uitlokgedrag.. je dwingt mensen op je te reageren door ze te beledigen en vindt het dan (lekker veilig van achter je computertje) maar al te leuk als ze daarop reageren.

En ondertussen heb ik je nog bijna nooit een weldoordachte stelling zien poneren zoals ik dat van SHEBYTE af en toe wel zie. Als ik zie wat SHE soms verwoordt kan ik daar niets dan respect voor hebben. Bij jou zie ik alleen maar verkapte beledigingen.

En speel het nou maar niet op m'n intelligentie, want als ik ergens niet onzeker over ben dan is het dat wel...
laatste aanpassing
Ow, mister random, wou je zeggen dat je eerste reply in dit topic serieus was en dat het niet de bedoeling was om een mooi voorzetje te geven zodat hij ingekopt kon worden zodat der weer een topic verneukt zou zijn?????????

Don't call me stupid mister.


En waarom ga je altijd over intelligentie beginnen ??????

Als jij zo intelligent zou zijn, waarom kun je der dan niet voor zorgen dat je mensen zo voor lul zet dat niemand het door heeft??? Want jij ben gewoon te doorzichtig
é zullen we weer ON-TOPIC gaan?


:P
 
damien: dat laatste gebeurt maar al te vaak, dat jij dit zegt bewijst dat maar weer
bamb,

Je moet leren lezen jongen. Ik heb hier meer dan humoristische betogen uiteen gezet.
Helaas ben jij zo'n figuur dat dat niet ziet, danwel het niet begrijpt.

Zal me verder aan mijn kont roesten.
Ik verzoek je je wel gewoon te gedragen zoals een goed modje betaamt. Ik vind je maar shit met je slechte waardeoordelen. Hup, ga nu Damien weer vermaken.
hebben jullie geen hobbies ofsow???
Vreemd soortig humor heb je dan en waarschijnlijk is je humor te intelligent voor 99% van PF want der zijn te weinig mensen die het grappig vinden
 
is dat je eigen foto?
 
Raar soort humor heb je dan.
Het (proberen te) kleineren van andere mensen staat bij mij namelijk niet echt als 'grappig' aangeschreven.

Overigens hebben admins nog altijd het recht hun persoonlijke mening te ventileren. En daar maak ik hier dus even gebruik van.
Zeg cybercop,

Ik geloof dat je een beetje last hebt van tunnelvision.
Probeer je ook eens op andere dingen te focussen.
Je aandacht voor mij maakt totaal geen indruk op me...

ZUCHT.
Iemand bonbons?
Bamb,

Kom met concrete zaken, en wel per direct.
Achteraf lullen is makkelijk, zo zonder context.
nope louter dropjes.

Trouwens welke foto P-gay
Maar ik hou van je
 
Concrete zaken:

http://party.snt.utwente.nl/index.php?SECTION=user;ACTION=topics;USERID=2932
 
je profielfoto

en t is p-kay
:)
Noem je dat concretiseren?
Dat zijn topics waarin ik heb gepost.

Nogmaals ---> houd liever je mond tenzij het wat nuttigs met zich meebrengt.

Je papagaait op dit moment een hoop kinderen, nazi's en ander geteisem na.
laatste aanpassing door een beheerder
klopt. mooi of niet????

Flitse bril, ja toch.
euh claudia...........volgens mij heb ik jou op qbase techno, na awakenings ook een oogje zien dichtdoen


:-O jaaaaa ook jij doet het :-p
ON-TOPIC!!! Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! Eigenlijk zou die term niet moeten bestaan omdat t logisch zou zijn dat je over t onderwerp praat, omdat je anders wel ergens anders een nieuw topic ken openen of, nog beter, elkaar via msn de grond in te trappen!
Ik slaap zelf nooit op feesten omdat ik niet ken ophouden met springen, maar als mensen ff willen tukken en na een tijdje weer van de energie bruisen en weer als die-hard-house-verslaafden staan te knallen, dan heb ik daar helemaal geen moeite mee maar ook niet als mensen gewoon te moe zijn om nog maar 1 passie te zetten. Is tenslotte hun eigen feessie. maken ervan wat ze er zelf van willen (of kunnen) maken
 
OFFTOPIC:

Dat het de topics zijn waarin je gepost hebt dat zie je goed.. het is ook een stille hint mijnerzijds..

Tja.. hoe komt het toch dat zoveel mensen eenzelfde mening over je zijn toegedaan? raar hooor!! Wij zullen wel allemaal dom zijn..

en dat je me met nazi's vergelijkt neem ik je niet in dank af.. dat is echt een zwaktebod meneer rando.
:bah:
laatste aanpassing
Waarom??

Omdat jullie hier elkaar graag napraten, geen eigen mening hebben danwel slecht kunnen formuleren en kritische personen met een afwijkende mening maar moeilijk kunnen dulden.

Snapt u?



KIJK HOE SLECHT JE IN LEZEN BENT IK VERGELIJK JE HELEMAAL NIET MET NAZI'S!!!!! GA JEZELF SCHAMEN VOOR JE INSINUATIES MAN, DAT JIJ JE MODJE MAG NOEMEN...


Ps, uiteraard off-topic
laatste aanpassing door een beheerder
Hehe... :-D
Ik ben terug van de bingo en zie gewoon dit topic bovenaan staan !!! :-P

Maar ehm... ten eerste zet ik hier niemand voor lul en ik geloof ook niet dat een ander dat doet, aangezien ik geen namen noem en zal noemen en ook geen foto's plaats of zal plaatsen. Zie ik het nut niet van in eigenlijk.

Ten tweede irriteer ik mij een beetje aan een admin (alleen op het forum vlak ff, voor de rest ben je een goeie gast) En nee ik noem geen namen :-)

Als een s2d'er (in jouw ogen) zijn muil hier open trekt en eventueel op s2d het woordje PF een keer noemt, dan is het meteen een klootzak, eikel, bos hooi, kinderachtig persoon of wat dan ook. Maar als het andersom gebeurt dan hoor ik jou er niet over.
Je valt alleen maar af op de personen die hier zo nu en dan wat leven in de brouwerij brengen.
Als Flappeke tegen de stroom in, reageert op een topic van Electra is het meteen een kinderachtig geval en wat dan ook meer, want dat is blijkbaar niet toegestaan hiero.

Op forums kun je tegenspraak krijgen van mensen die het er niet mee eens zijn of die er een andere mening op na houden. Kun je daar niet tegen en voel het alsof een dierbare wordt aangevallen, dan lijkt het me niet verstandig dat jij als admin verder gaat. In mijn ogen ben je er iets te serieus mee bezig.

Kan me voorstellen dat je je er aan ergert, maar als dat nou het geval is, lees dan gewoon hun reply's niet en reageer er niet op. (mocht het niet door de beugel kunnen dan kun je altijd nog ingrijpen uiteraard)

Don't take it to personal :-)

En ehm...

ONTOPIC BLIKSEM !!!!!

Wanneer een GHBO meeting? Verheug me er nu al op !
laatste aanpassing
:bounce: :bounce: ik ben een stuiterbal :bounce: :bounce:
en gaan we t NU weer over het onderwerp hebben?
Gaan we dan samen in een bed chillen op de GHBO Claudjuh?
 
clau..aardig van je dat je het over 'een admin' hebt en dan aan het eind men naam noemt.. subtiel (y)
laatste aanpassing
Nakkie, je bent een lieve jongen hoor :-) Maar ehm.... ook jou wil ik dit keer verzoeken om even beter alles te lezen :-)

Dan zie je dat ik zeg dat slapen door echt slaapgebrek weinig interresants is, dat overkomt de besten. Komt het daarentegen door andere middelen dan zakt me broek af...

En verder zeg ik niks, want dan moet je het topic maar helemaal lezen :-P
Meeting bij K3???
Shit he, jouw hersenen werken echt niet zoals het bij een normaal mens hoort te werken

Je zet jezelf ontzettend voor lul

En toch blijf je volhouden dat jij gelijk heb en dat wij nazi's napapegaaien

En geen eigen mening??? Hoezo geen eigen mening, enige mening die jij heb is het opstoken van andere mensen en tegen andere ingaan, noem jij dat een eigen mening hebben

Als je een eigen mening had zou ik met jou een discussie kunnen voeren. Met shebyte kan ik dat, met jou niet, want
1. je snapt niet dat je moet reageren op wat word gezegd en niet overal om heen draaien
en 2. je moet zelf intelligentie hebben om wat zinnigs te zeggen en niet de hele tijd met de intelligentie van een koe te praten

Weet je wat het is, als ik jou wat probeer duidelijk probeer te maken, kan het ik het vergelijken met dat ik probeer een Aap een puddingbroodje leer te eten zonder te knoeien. Want je zal nooit iets leren omdat je gewoon te dom in je eigen wereld leeft (en wat die aap der mee heb je maken weet ik ook niet, maar doe der wat nuttig's mee)
 
nu ben ik dus de hele avond bezig hierop een gepeperde reply te schrijven he clau.. damn.. :/
laatste aanpassing
 
RANDOMAESTRO 22 juli 2002 22:10
Zeg Bamb,

Houd jij je bij je taken als moderator.
Het is toch duidelijk dat ik hier niets aanstootgevends post.

Wat is je probleem dan.
Ik merk wat op, ik geef mijn mening.
Wat is dus het probleem?
Bang dat je het kwa intelligentie nooit van me kunt winnen?
_________________________________________

meneertje randobielomaestro

Ik denk dat je deze situatie een beetje omdraait

Zij zijn helemaal niet bezig met het bewijzen van hun intellect.
Jij daarintegen probeert verbaal punten te "scoren" MAAR helaas voor jou worden deze "losse flodders" goed de kop in gedrukt, heb ik opgemerkt.

MAARJA ik ken je niet ofzow ik oordeel gewoon dmv het lezen van jou trieste reply's in sommige forum's.
Rando, neem jij de versnaperingen mee dit keer?

En een tas met klein slotje, ik vertrouw die Nellies van de GHBO voor geen meter
Damien,

Ik mag me marketeer noemen en heb daarnaast een HBO opleiding (CMV) afgerond.
Ik denk dat dat toch wel enige mate van intelligentie vereist.
Hoe zit dat met u?
laatste aanpassing door een beheerder
Skitzooi,

Waar bemoei jij je mee?
Moet ik echt op alles en iedereen gaan reply-en hier??
 
En rando, er zijn ook wel normale manieren om mensen jouw mening duidelijk te maken. Probeer eens normaal in een topic te zeggen wat je van een zaak vindt, zonder verkondigers van andere meningen af te zeiken..
Wauw, serieus??? Ik heb universiteit gedaan en ben nu bezig met me HBO. Dus denk dat we op die manier niet echt tot een verschil in intelligentie zullen komen
en ook een paar reserve flessen, kunnen we meer gratizzzzzz water inslaan. Of hebben ze er ook BrEeZaaaHHHss
je moet doen wat je niet laten kunt, ik heb het aardig en vriendelijk gehouden en het is meer bedoeld als opbouwende kritiek.
Ga jij je nou alleen bezighouden met een gepeperde reply aan mijn adres, dan kun je verwachten dat ik het ook niet meer netjes en subtiel houd.

We weten van elkaar hoe we er over denken en bovenstaand stuk moet toch geen nieuws voor je zijn? En geven elkaar in bepaalde opzichten gelijk

Overigens verlul je jezelf nou, want ik had de naam al verwijderd en geen haan die er naar zou kraaien.

Ik heb trouwens me kop ineens een beetje verkeerd staan, dus ik verwijs u voor eventuele klaagberichtjes naar mijn priveberichten gedoe.

WAT MIJN HELE TOPIC WORDT VERNEUKT !!!!

Ontopic plz !

Hmz... <--- toevoeging... <---- boeiend !!!!!
laatste aanpassing
sorry claudjuh, ik ben een btje lui vandaag :-p
Jeeses zeg! Ik zeg wel nix meer..
 
tjongejonge rando.. ik ga toch ook niet zeggen dat ik het vwo met 8 vakken, waaronder latijn heb afgerond... das een beetje zielige manier om je intelligentie te bewijzen. Probeer het me eens te demonstreren in een goed gefundeerde opmerking...


2 claudjuh: ik kan best een gepeperde, maar ook zeer vriendelijke reply bouwen hoor.. als je er nu al vanuit gaat dat je het niet meer netjes zult kunnen houden loop je op de zaken vooruit. Je weet dat ik je als persoon erg waardeer, maar het op bepaalde punten gewoon niet met je eens ben.
FEESTPAGINA!
wtf heb je aan Latijn???
ZEG BAMB,

KJe bent blind he. Ik word veticht van dommigheid door damien. Hoe kan ik dat beter weerleggen door een gedeelte van mijn cv op tafel te gooien?

Deze opmerking hierboven lijkt me goed gefundeerd, zoals alle replies van mij in dit topic. De vraag is nu nog of jij het wel snapt.

Zo moeilijk is Latijn niet, ik heb me er ook in bekwaamd.
laatste aanpassing door een beheerder
 
nee debieltje

eigenlijk niet dus waarom converseer ik met je?

sjeez ik heb weliswaar een oplossing gevonden

als we nou met ze allen die mongool (jij dus randobiel) doodzwijgen gaat ie mischien weg
Weet ik bamb :-) Das wederzijds ;d

maar ehm...

Iemand nog buisjes en een luchtbed voor me?
BAMB,

Praat niet in algemeenheden maar concretiseer de boel. Ik zit niet op jouw verschrikkelijk slechte opvoedkundige replies te wachten. Je bereikt er slechts het tegenovergestelde mee.

Wat een fucked-up-mod ben jij.
 
Latijn? Heb je weinig aan.. maar het is wel handig als je een romaanse taal zoals frans of italiaans wilt gaan leren.

Rando: je zou het kunnen weerleggen door je intelligentie te tonen!