Partyflock
 
Forumonderwerp · 12623
­ Nederland
Ik vind het nogal raar eigenlijk

Of ligt dat aan mij, mede PF gangers !?

Tell me ;d
nahh geintje :) hehe.. mwoah.. slapen op een feest hoort eigenlijk niet..

ligt natuurlijk ook wel aan de duur van het feest.. al duurt het een week ofzo.. of 3 dagen.. blijf je natuurlijk niet 3 dagen wakker .... althans ik niet :)
Ik doe regelmatig een tukkie bij de EHBO.
Lekkere bedden en ze letten goed op je spullen.

Echt hoor, zelfs krijg ik af en toe een drankje van ze.
Puike lui.
Ja moet kunnen he. Als je moe bent of moe wordt door een vaag spulletje, dan moet je wel ff slapen ja (6)
Hm... het ligt dus niet aan mij.
Dan ga ik ook maar eens slapen onder toeziend oog ofzo...

Schijnt hip te zijn dus
 
Laatst bij Lovestern Galaktika in Berlijn lagen ze bij bosjes te slapen tegen de muur aan. En dan bedoel ik echt dat ze lagen te maffen, niet dat ze out lagen! Erg weird
mm, noem je dat slapen randomaestro, ik zag je anders laats ergens op de EHBO aardig liggen schuimbekken
En dat slapen gebeurt dan vanzelf ofzo?
Kan me niet voorstellen namelijk dat je naar een feest toe gaat als je 3 nachten niet hebt geslapen, normaliter gaan mensen er toch redelijk uitgeslapen heen?

Of vergis ik me nu weer?
Artiest {SHOWLIST artist 917, 2156}
Nou, ik vind het maar vreemd.
Je gaat toch naar een feest om te feesten? Toch niet om te slapen?
Enige voordeel ten opzichte van rellen op een feest (wat dus ook niet hoort) is dat je er anderen niet mee lastig valt (als je niet in de weg ligt tenminste ;) )
Zeer bedenkelijk inderdaad...

Maar er zijn mensen die het vaak doen schijnt. Even tukkie doen onder toeziend oog, en ze kunnen er weer tegen aan

Gaarne reply's van slaapwandelende gevallen hier.


En als je dan slaapt he, hoe weet je dan zeker dat ze je geen oor aannaaien, die mensen waarbij je onder toeziend oog ligt te slapen doel ik dan op.
als ik wl slapen ga ik wel naar huis:)
Mjah, maak dat mensen eens wijs huh...

Er zit een moraal in dit topic eigenlijk ;d
Slapen op een feest vind ik vrij kansloos :-)
Je hebt er altijd wel een paar tussenzitten die als ze het feest niet leuk vinden maar een X aantal buisjes naar binnewerken en lekker gaan slapen. Blijf dan lekkur thuis ofzo !

:)
Ow, ik heb ook wel is gehad dat ik ff in slaap viel tijdens een feest :)

had ik in italie nog

maarja, dan kom je al aan met slaaptekort

En ik wou niet slikken, en toen ging ik ff op een prullenbak zitten (die stonden daar omgedraaid om op te zitten) en toen flikkerde ik ff in slaap, en 10 seconde later werd ik wakker gemaakt door een italiaans vrouwtje en toen rende ik maar weer snel midden de dansvloer op om weer verder te beuken
Geld betalen voor toch al te dure feesten en dan gaan slapen op een plek die niet opweegt tegen je eigen bedje?
Nope...Daar kom ik m'n bed niet voor uit.

Feest=Feest
Bed=Slapen
Hehe...

Ja zo dacht ik er ook over eigenlijk.

Of nog beter !!!!! Neem een maatbeker mee ofzo, dan lig je ook niet zo vaak onder TOEZIEND OOG te slapen.

Of nog beterder en goeiste !!!!! Neem het helemaal niet meer ;d


Weltrusten !!!!!!!!
Op Qlubtempo HMH ben ik in slaap gevallen op de tribune... (ik was nuchter) Het was niet met voorbedachte rade en héél a-relaxed!
Damien: das wat anders :-) Daar kan ik me nog enigzins in vinden namelijk. Slapen doordat je ook daadwerkelijk op de natuurlijke manier moe bent geworden van een busreis ofzo :-)
snurken ze dan ookk???
 
nou ik heb er anders ook last van hoor!
als ik TE moe ben om naar een feest te gaan en ik ga tog val ik zo spontaan in slaap als ik ff zit...
met qbase summerspecial hadk dat :S ik zat ff huppa me ogen viele zo dicht, van t 1 op andere moment :S
Maar ik kan je vertellen

Je slaapt nergens zo lekker als op een feest

Want slapen met snoeiharde muziek is relaxed :)
hmmm ben 1x in slaap gevallen in de Bob's, we zaten boven in de Planet en daar hebben ze van die lekkere bankies kwas btje dronken en opeens whoppa lag ik te maffen werd ik om 5 uur wakker gemaakt door een uitsmijter omdat het sluitingstijd was :D %) %)
er zal maar een perverse EHBO'er tussen zitten :D
sja, ik ook een keertje, maar dat was na twee dagen ofzow, ook geen zin meer in shit dus ben ik tegen een box aan gaan zitten en :Z

Maar normaal stort ik pas thuis of waar we chille in.

GrtZ,
:Zie
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
nee hoor, kan absoluut niet,whehehehe ik heb wel soms dat ik ff heel erg moe word dast mijnogen dicht vallen. en 15 minuten later ben ik over mijn slaap heen.
Ik kan alleen maar slapen in mn eigen bed... Dus al zou ik heel moe zijn dan lukt het nog niet eens, maar heb er op een feest ook nooit behoefte aan en zorg er meestal wel voor dat ik goed uitgeslapen ben. De mensen met wie ik meestal ga zijn meestal ook de eerste die naar huis willen, ik wil eigenlijk nooit naar huis.

Tsja en andere mensen... ze moeten zelf weten wat ze doen, maar laat ze dan wel lekker in de chill gaan zitten en nie midden op de dansvloer ofzo. De dansvloer is namelijk voor andere dingen gemaakt.
whehehe, het was op een bankje naast de dansvloer tegen de box dus ik was m'n tanden in onschuld ;-)

GrtZ,
:Zie
Ik spring meestal te veel om te kunnen slapen :)
Maar ik ben soms wel eens moe ja, als de alcohol begint uit te werken. Meestal rook ik dan jointje en dan gaat het weer.
Maar ff dommelen op een feestje kan ook verfrissend werken :) Ff 5-10 minuutjes ogen dicht en dan gaat het meestal wel beter met me. Maar dit heb ik nog nooit op een feest gedaan.

2Ozzie: je tanden? ;D
jups, met zeep ook nog :-P

En was op een semi-illegaal feest voor 5 pleuro dus was echt niet zonde van 't geld, want ik kon daarna nog 3 uur me spiertjes losgooien :-P
laatste aanpassing
Mischien dat ik tussendoor op N1 een paar uurtjes slaap ga pakken :P
 
ja ik doe het ook vaak zat

meestal gooi ik een stuk of 5 pillen en 2 buisjes tegelijk in mn mik, dan gaat het meestal wel fout en dan beland je vanzelf op de EHBO

is alleen maar beter want dan kan je daar mooi gratis drinken scoren, heb je zo weer een goedkoop avondje...
Ehbo Meeting dan maar een keer. Nuttigen we een gratis glaasje water??
laatste aanpassing
 
lekker

met ijsklontjes, die hebben ze daar liggen tegen evt. zwellingen neem ik aan

met een beetje geluk kunnen we die ongemerkt weg snieren

leid jij de verpleegsters af haakmans?
Ik zag er weer eens een bij Dana op Black.. vanaf de bar zag ik hem liggen slapen op de tribune... Heel apart.... Ineens schrok hij wakker door een meisje wat tegen m aan stootte en toen die kop : HUH wat doe ik hier dan weer... Meesterlijk
Mensen, zoals jullie in het beleid hebben gelezen

Om te zorgen dat de site voor iedereen toegankelijk is zal er voortaan op toegezien worden dat er geen aanstootgevende vermeldingen en gedragingen op de site geplaatst worden. Dit kan betrekking hebben op uitspraken en gedragingen met betrekking tot:

Sekse
Politieke voorkeur
Huidskeur
Seksuele geaardheid
Drugsgebruik


Ik weet best wie jullie voor lul proberen te zetten. Dus doe niet zo zielug en gedraag je als een volwassen. You Know The Rule's..........
ik mag het vieze werk weer doen. Bedankt :(
 
damien: ik heb geen idee wie je bedoelt dus ik hoef me niet aangesproken te voelen neem ik aan? mijn naam is haas :P

en haakie: jij bent hier gewoon verreweg het lekkerst, dus als we jou op dat front inzetten halen we het meeste resultaat
Hmm, lijkt het der niet een klein beetje op dat sommige mensen mensen voor lul willen zetten die out gaan van de GHB?????
Nope, we hebben het over gratis drinken bij de EHBO. Ze zouder er ook muntjes moeten gaan invoeren. :P Laat Tjeerdo het niet lezen ;)


Trouwens meneer Haas. Lijkt me fris!!
 
als die mensen zich aangesproken voelen, be my guest

Haak: wanneer is de volgende K3 fuif?
Haak zoeft naar K3 site en komt met antwoord!!
 
dam heeft gelijk hoor.. er wordt hier geprobeerd 1 iemand voor lul te zetten...
maar goed....
Wanneer schikt???


Fortis Circustheater in Scheveningen
Data: dinsdag 30 juli 2002
woensdag 31 juli 2002
donderdag 1 augustus 2002
vrijdag 2 augustus 2002
zondag 4 augustus 2002
dinsdag 6 augustus 2002
woesdag 7 augustus 2002
donderdag 8 augustus 2002
vrijdag 9 augustus 2002
zaterdag 10 augustus 2002
zondag 11 augustus 2002

Extra derde week:

dinsdag 13 augustus 2002
woensdag 14 augustus 2002
donderdag 15 augustus 2002
vrijdag 16 augustus 2002
zaterdag 17 augustus 2002
zondag 18 augustus 2002

De aanvangstijden zijn om 11.00 uur, 14.00 uur en 17.00 uur

Prijzen:
1ste rang: € 19,50
2de rang: € 17,50
3de rang: € 15,00
4de rang: € 10,00
Exclusief reserveringskosten € 2,50 per kaartje

Tickets:
Vanaf a.s. donderdag 21 maart start de
verkoop bij de Nationale Theaterkassa
en de Reserveerlijn.

 
gooi 't in de agenda en maak een meeting aan :)
Voor lul zetten heeft ie zelf geloof ik al gedaan.

2 damien:
Ik wil je graag voordragen voor een nieuwe funktie. Cybercop lijkt me wel iets voor je..
Elektra...??
Blijf jij jezelf nou elke dag verlagen

Als jij je nou is wist te gedragen als een jochie van 16 in plaats van een peuter van 4 die toevallig weet hoe een computer werkt, dan kon ik al 75% meer van me vrijheid genieten
Zeg,

Waarmee verlaag ik me.
Je blijft vaak spreken in algemeenheden.

Waarom?
Ow god, meneer gaat ook nog onschuldig doen :)

Maar ja, best hoor, doe jij lekker onschuldig en doe net alsof je niet weet waar ik het over heb.

Ik laat me niet door jou uitdagen en ga zeker niet een mooie lange reply typen over jou gedrag, want dan heb je weer wat om op te rukken en dat gun ik je niet