Partyflock

Forumonderwerp · 12470
204x bekeken
Waarschuw beheerder
zoo leuk feestje moet ik zeggen al was ik er pas om half 7 of zo.. maar verders een gezellig feestje .. alleen moet het maar eens afgelopen met dat racitische gedoe..

greetz
Waarschuw beheerder
ho ho, ik heb nooit gezegd dat alleen lonsdalers nazi`s zijn
aangezien iedereen tegenwoordig dat merk draagt

maar waar ik me dus wel aan erger is de mensen die met hun WP ketting stoer lopen doen, hun wp badge op hun bomber en wel hun rechterhand omhoog steken

van die gasten krijg ik nou kotsneigingen

Waarschuw beheerder
donateur
2 jeffrey--> bijdehand mannetje.
ja wat loop je dan op mij te zeiken?
en dan vin je het nog stoerder om hen dan maar in elkaar te slaan..

ja das echt stoer joh..

en ik draag wat ik wil. Kan me nie schelen wat jij daar van vind. Ik draag wat ik leuk vind en ik ga iemand nooit aanvallen op zijn kleren..

krankheimer--> ben het helemaal met je eens..
laatste aanpassing
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb het ook niet over jouw Jeffrey:-)
maar in het algemeen. Wp-kettinkjes zijn ook fout. maar ik heb met hun nog nooit last gehad. eerlijk waar.
1 keer op CS loopt er iemand op me af, hej vuile kanker-nazi, ik ben een echte jood, wou je me wat doen? kom maar op?
dit is slecht een van de vele voorbeelden die ik kan noemen. dit is net zo fout als met die gasten met die kettinkjes.

en ik heb vaak genoeg op feesten mee gemaakt dat er een groep kwam naar dat feest om alles met londsdale te pakker. ji jbent mischien niet zo, maar er zijn er genoeg die dat wel doen. ZIJ veroorzaken de rellen en verzieken dus elke keer weer het feest.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ja idd das zo krankheimer... niet iedereen let erop maar ik zie da soort dingen altijd gebeuren.. vin da gewoon nogal errug matig...

vin de relschoppers net zo goed fout als diegene die met hun rechterhand omhoog staan bijvoorbeeld. Maar ja ik kan het blijven zeggen met geweld los je niks op.

En met iedereen over een kam scheren al helemaal niet.

Ik heb op d-boy gezien dat er ajacieden met een vlag stonden. Als je er per ongeluk over heen liep werd je in elkaar geslagen. Over provocerend gedrag gesproken. Das ook fout. En dom.

Sorry hoor mensen maar ga gewoon om te feesten en kom anders niet.
Waarschuw beheerder
donateur
dat gebeurt ook, en das triest.eeh zwakzinnig.
Waarschuw beheerder
gut o gut sabientje, als je het geheel goed leest zie je dat ik JOU geen nazi noem, sterker nog ik noem mensen met lonsdale geen nazi

maar goed, lezen is kennelijk nooit je sterkste punt geweest op jou afgeronde moeder-mavo

en nee, ik vind het niet stoer om een nazi in mekaar te trimmen
dat vind ik een verplichting voor mezelf

aangezien mijn halve familie door dat soort "mensen" om zijn gebracht, juist je leest het goed ik ben echt joods en heb wel familie verloren door nazi`s en als ik er 1 zie sloop ik hem gewoon

en bijdehand mannetje zeg je maar lekker tegen die vriendjes van je, niet tegen mij

Waarschuw beheerder
donateur
jeffrey-> ten eerste heb ik wel meer als een mavo
ten tweede vind ik zelf nazi's ook niet tof
ten derde ken ik zelf ook heus wel mensen die joods zijn.

maar je vind het blijkbaar leuk om iemand persoonlijk aan te vallen en over een feest mee te lullen waar je zelf helemaal niet geweest bent. Beetje jammer.

en niet alles wat ik zeg de afgelopen reacties hier is tegen jou...mischien als ik je naam erbij zet maar ja jij voelt je aangesproken schijnbaar
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik wou hier bijna geen reactie op geven omdat het toch niks uitmaakt maarja...
ik zeg er maar 1 ding op...
Iedereen in zijn eigen waarde laten en niet alles proberen op te lossen met geweld.
Geweld = zinloos + onvolwassen.
PUNT.

Waarschuw beheerder
donateur
precies dat bedoel ik nou ook te zeggen basspower..
Waarschuw beheerder
donateur
idd basspower, geweld is niet de oplossing, er ontstaat alleen maar meer kans dat onschuldige het slachtoffer ervan worden en zoiezo lost het niets op.

Waarschuw beheerder
basspower je hebt gelijk.

maar...

nazi's in hun waarde laten? nooit! Niet op een feest! Politieke ideeen mag van mij, geen probleem mee. Maar een feest is om te feesten, ga lekker de nvu overtuigen van je nazi zijn, en loop het niet op een feest te bleren. In mijn ogen is de enige goede (neo)nazi een morsdode (neo)nazi

Waarschuw beheerder
donateur
Nou sorry hoor... Maar laat iedereen lekker zijn eigen mening hebben...
ze moeten het gewoon niet uiten op een feest...
Maar op hardcore vibes stond ik achter een buitenlander die de hele tijd "white power" en dat soort dingen riep...
Nou,sorry hoor, maar in mijn ogen ben je dan net zo geschift :D
Waarschuw beheerder
ik zeg altijd maar zo,
probeer jij je maar in te houden als je een neo ziet en je halve familie is uitgeroeid door zulke "mensen" met precies de zelfde gedachtegang
Waarschuw beheerder
donateur
ag als je die gasten (neo`s) 10 vragen over woII vraagt weten ze er 8 niet hahaha
Waarschuw beheerder
donateur
jeffrey> ik kan heel goed met je in komen, dat wekt ook agressie op, maar spreek dan ergens af, maar ga niet op een feest vechten, en als je weet dat er op een feest een bepaald publiek komt waar je niet tegen kan, is het dan wel verstandig om er naar toe te gaan? als je tog van te voren weet dat je ze wilt slaan? met vechten word alleen het feets verziekt. doe het dan ergens anders.
Waarschuw beheerder
dat er nazi's zijn oke ieder zijn eigen KEUS, en dat ze wel eens op een HC feest komen intereseert me ook niks, zolang ze maar geen kledij aan hebben met WP,KKK,WPWW, logo's erop en ook geen hitlergroet brengen,en loze piet praat zoals; sieg heil en dat soort shit!!!!

maar als ze dat wel doen gelijk eruit kicken
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
jeffrey dat snap ik best hoor...maar met geweld los je niks op.Daarmee blijf je geweld tegen geweld gebruiken..
alsof dat kleine groepje nazis nog iets gaat bereiken in de wereld. En voor eigen rechtertje spelen is wel fout..spreek dan lekker ergens anders af en niet op een feest...

kims--> idd iedereen mag denken wat hij of zij wil in nl..als iedereen het nou ook eens voor zich hield op een feest..
hehe? een buitenlander? ja die is echt geschift!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
en die gasten weten denk ik nie beter
Waarschuw beheerder
mischien vinden ze het stoer, in hun 1tje zijn ze niks
Waarschuw beheerder
jeffrey> ik snap dat als je halve familie uitgeroeid is door nazi's, dat het een bepaalde aggressie in iemand opwekt... maar je bereikt er niks mee als je iemand sich heil hoort roepen of iets dergelijks, het dan nodig is hem dan gelijk voor z'n te bek pompen.
Daar haal je niet die mensen mee terug.. Dus je lost er niks mee op. Geweld is niet te rechtvaardigen.
Dit is het laatste wat ik erover zeg... omdat ik deze discussie al vaak genoeg heb gevoerd
Waarschuw beheerder
mooi gesproken bassie
Waarschuw beheerder
je moet geen kwaad met kwaad vergelden
Waarschuw beheerder
afspreken ???

jullie zijn niet lekker he :S ik wil die gasten niet eens zien, en als ik ze zie ga ik los

of dat nou op een HC feest, rembrandtplein, leidseplein of waar dan ook is intreseert me niet

laten we over dat soort dingen nou lekker kappen, we komen er toch niet uit
ik zeg dit, jullie zus en ik weer zo en we komen toch niet nader tot elkaar

Waarschuw beheerder
donateur
ja het ging er namelijk de hele tijd over dat dat soort gasten feesten verpesten maar goe..

idd kappen nou..

geweld = zinloos

daar blijf ik bij
Waarschuw beheerder
donateur
ja,idd, kappuh lijkt me idd een goed idee :-)

Waarschuw beheerder
donateur
zijn we het toch een beetje eens met zijn allen
Waarschuw beheerder
donateur
en ze leefden nog lang en gelukkig:p

Waarschuw beheerder
donateur
Hey Nieuwsflash!

Krankheimer bedrijft de liefde met jonge jongens!
Waarschuw beheerder
donateur
en jij bent ze nieuwe liefde?
Waarschuw beheerder
Huh tering............... t ging toch over Hardcore Vibes??? %-)

Nou ja goed.. gelukkig is discussie over :)

Waarschuw beheerder
donateur
Nee ik ben NIET zijn nieuwe liefde, ik ben ZIJN liefde.
Waarschuw beheerder
donateur
uh ok gefeliciteert!

wanneer gaan jullie trouwen?
Waarschuw beheerder
donateur
Wauw, pindarotsje, wat zeg je toch weer lieve dingen. jij weet hoe je een man gelukkig kan maken. daarom ben ik zo gek op je. (K)(K)(K)

Waarschuw beheerder
donateur
Ja Ik weet meniggeen penissen op te laten zwellen
:bloem:

Waarschuw beheerder
donateur
Sabientje>>> Idd... Op feesten hoort dat geouwehoer zeker nie thuis, maar ik probeer er altijd zo min mogelijk op te letten.. het irriteert me eventjes, maar dan ga ik gauw weer verder feesten...
:D
Waarschuw beheerder
donateur
Jeffrey 23 juli 2002 13:04
ja, tuurlijk

als ik godverdomme in een andere stad met me davidsster om me nek loop krijg ik de halve scf/oost-front/rijnfront/vak-g/z-side/bosjesmannen/midden-noord achter me aan, dan willen ze me maar al te graag linchen of levend villen
----------------

Ja logisch toch, en weet je hoe dat komt????

Omdat die reljoden iedereen aftuigen die met iets wat niet van ajax is in a'dam lopen.

Zo houden jullie het zelf in stand. Jullie tuigen iedereen af die in a'dam komt.

Rotterdammers tuigen jullie weer af als je in a'dam komt

En ga zo maar door.

Dus ben verstandig, stop der zelf mee. Dan houd de ander ook vanzelf op
""Omdat die reljoden iedereen aftuigen die met iets wat niet van ajax is in a'dam lopen.""
<---ën andersom niet?

""Dus ben verstandig, stop der zelf mee. Dan houd de ander ook vanzelf op"" <--whahaha dag je dat lul niet zo slap
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tuurlijk, dat helpt geen kloot ajax en feyenoord zijn altijd al rivalen geweest en dat zal altijd wel zo blijven (jammer genoeg) ikzelf ben voor Feyenoord omdat ik een rotterdammer ben maar me vrienden hiero zijn allemaal voor ajax maar ik heb nog nooit hier problemen gehad
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
2 damien: op de laatste h4l werd ik aangesproken op me "Joden accent" en wat een "jood" nou wel niet in r'dam moest.

dat had niet eens wat met voetbal te maken, dus....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
nee voetbal heeft dacht ik totaal nix met feesten te maken!!

maar toch zijn er altijd mensen in de omgeving van amsterdam die vragen waar je vandaan komt! En als me vriend dan zegt dat hij uit rotterdam komt wordt er al meteen geroepen: ohh dan ben je duss voor feyenoord..

ja en wat dan nog??

Maar het is daardoor al wel een paar keer bijna uitgelopen op een gevecht!

Gewoon triest zulke gasten!

Waarschuw beheerder
donateur
nee idd ook in zaandam :P
Waarschuw beheerder
donateur
Tuurlijk houd dat rellen nooit op en zal der altijd rivaliteit blijven bestaan.

Maar als je der actief aan deelneemt, heb je der een stuk meer last van

Als jij in r'dam loopt, en iemand zegt tegen je, wat doe jij hier met je joden accent. En als jij dan zegt, ik ben geen jood, maar amsterdammer, dan is het best en geven ze je een hand. Maar ja, das de trots in een man waar je als Die-Hard ajacied niet omheen kan (zou ik ook niet kunnen). Maar ja, het werkt wel

Waarschuw beheerder
het is gewoon een feit dat je als amsterdammer/ cq iemand met amsterdams accent bijna niet buiten die regio weg kan, omdat heel nl (en dan voornamelijk de steden waar gevoetbald word), maar wat graag die mensen in elkaar loopt te rossen.

In r'dam, in utrecht, in e'hoven, in Den haag etc. etc.
Waarschuw beheerder
ach stil maar want er zijn van die koppige mensen die willen niks begrijpen
Waarschuw beheerder
net als die gabbertjes met hun RTC bomber aan op centraal AMSTERDAM worden ze in elkaar gerost door zogenaamde ajax aanhangers, triest
Artiest {SHOWLIST artist 61069, 10100, 62386}
Waarschuw beheerder
fuck voetbal fuck speciale kleding dresscodes (krijg je toch alleen maar gezeik over) fuck relschoppers .... (L) hardcore :D

2 Sabientje.. hzm ik heb ff gekeken naar je teksten .. hzm vanaf 12 jaar hard to da core hehe ik ook :) of eerder... maar 1 ding vat ik niet.. niet dat het uitmaakt... maar hoezo opgerolde spijker broeken :S ik bedoel als je kijkt naar echte nazi s in andere landen enzo zie je ze ook met kisteh aan broek opgerold ??:s of heeft dit hier niks mee te maken ??:S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
aan dj kali; als je niet weet waar je over lult houd dan je klep man

aan amsterduivel; idd