Partyflock

Forumonderwerp · 12201

Waarschuw beheerder
Ik ben vorig weekend uit huis gekicked. Vandaag met me ouders gepraat. Ze willen dat ik me drugsleventje en alles daarom heen opgeef. Ik heb ze uitgelegd hoe het "wereldje" in elkaar steekt maar ze wllen er niet aan geloven. Ik ga het niet opgeven. Ik vind het veel te mooi. Al me vrienden heb ik dat "wereldje". En me vrienden staan op #1!!!

Ik heb al ongeveer anderhalf a twee jaar op mezelf gewoond en woonde net weer thuis om bepaalde redenen.

Heb nu tijdelijk onderdak. Kan een poosje gaan wonen bij een maat van me. Zijn ouders vangen me ook perfect op, waar i ze erg dankbaar voor ben. Zit er aan te denken om in het buitenland een jaartje te gaan werken. Heeft iemand suggesties hoe en wat?

Maar nu mijn vraagstelling: Waar zou jij heen gaan als jij uit huis gekicked zou worden?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben zelf ook het huis uit gekickt, inmiddels al weer een paar jaartjes terug. (ook ik was net weer ff terug na op mezelf gewoond te hebben...)
En ik ben toen bij mijn zus gaan wonen, zag echt geen andere oplossing.

En tja, na een paar maandjes zat ik in het vliegtuig naar Australie, heerlijk in mijn eentje dat land doorgereisd en toen ik terug in NL kwam zag alles er weer een stuk rooskleuriger uit!
Waarschuw beheerder
Dubbel topic

Zal zo wel gesloten worden

Koenie inzake bemoeial:P
Waarschuw beheerder
ey Maarten....Das inderdaad minder man.

Als je echt tot rust wilt komen, moet je een jaartje ofzo naar Australie gaan man! ik ben er ook net geweest en je leert jezelf daar pas echt kennen. En het land is gewoon superstrak! Bovendien kun je er veel werken * en natuurlijk FEESTEN!! ) whehehehehe...

Sterkte kerel!
Waarschuw beheerder
donateur
was 13 toen ik er voor het eerst door mijn lompe moeder uit huis werd gezet. Overal gewoond. Oma, pa, zus, tante en uiteindelijk op mijn 18e noodgedwongen om mezelf. (huis met 4 slaapkamers) Zonder centjes, zonder spullen. Ben nu zeven jaar verder en heb in die paar jaren alles nieuw gekocht. Maar dan ook echt alles. Woon nu 230 km bij ouders vandaan en mag zeker niet klagen. Hard werken loont.
Waarschuw beheerder
donateur
Hee Maarten das kut, maar zolang je bij je maat goed word opgevangen zit je goed...

Maar vergeet 1 ding niet.. maak het uitgaanswereldje niet te mooi.. met drugs en alcohol lijkt alles leuker en vriendelijker dan het vaak is... mensen zijn relax in het weekend maar dat wil niet gelijk zeggen dat ze relax zijn doordeweeks!!!

Mijn vrienden zitten ook idd in dit wereldje maar ik heb ze wel "uitgetest" (klink raar ik weet het) Ik weet wat ik aan ze heb iig...
En over jou vraag.. ik zou dus bij deze vrieden kunnen blijven zolang ik wil:D

GreetZ Raymond
Waarschuw beheerder
misschien dat je kunt stoppen/minderen met drugs gebruik en met je ouders er nogmaals over praten, of zou dat ook niet helpen?

en weer op jezelf wonen, zou dat niet een optie wezen? Dat huisie wat je had was anders errug cool!!!
Waarschuw beheerder
Alweer??!! Kan je nou niet heel even lief zijn! Of gewoon liegen!
Wat ik zou doen? Zo snel mogelijk een rijke vent trouwen! :)

Nee, ff serieus! Hoe groot is je bankrekening?
Waarschuw beheerder
donateur
ja ik zou toch echt minderen met de drugs, je zegt wel al mijn vrienden zitten in dat wereldje maar als jij minderd zijn t toch je vrienden nog wel.. En als je het niet aan kan om er dan steeds weer mee geconfroteerd te worden dan gewoon idd ff een tijdje weggaan. Het is best goed om af en toe even gewoon op jezelf te zijn en tijd voor jezelf te nemen, het buitenland is dan een optie of weer op jezelf gaan wonen.

Maar iig veel succes (K)
Waarschuw beheerder
Tja Maart,been there done that!Je weet inmiddels wel hoe mijn kijk op de dingen is,en wat dat betreft ben ik blij dat wij elkaar kennen.Alles komt goed,altijd!En je weet dat er in Eindhoven ook altijd een half bedje voor je vrij is mocht je effe genoeg hebben van alle H'wijkse perikelen.Tot die tijd gewoon effe heeeeel goed nadenken of je de verantwoordelijkheid voor een studie wel aankan.Ik weet dat dit wereldje je veel plezier brengt,maar het is haast niet te rijmen met de levensstijl die je moet aannemen als je weer thuis gaat wonen en elke dag naar school moet.Mogelijkheden te over,maar die bespreek ik liever irl met je als via PF.Ik hoor je morgen wel,en hoop je za. te zien.Drinken we een borrel op Extrema op alles wat nog komen gaat!!!

Dikke (k) voor jou!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Sommige dingen zijn te combineren, voor de rest moet je iets anders verzinnen. niet alles rijmt met elkaar, maar dat zul je zelf gaan ondervinden. Succes & sterkte !

Waarschuw beheerder
gewoon positief blijven en dingen relativeren, je zult bijv. echt niet dood gaan of gelijk zwerver worden die nooit meer iets zal behalen in deze wereld.....Daarvoor ben jij in een te goed land geboren namelijk met ongekende sociale vangnetten (die, als het aan de lpf ligt worden afgeschaft :-( stelletje onnozelen daaro)
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb je ff een PB gestuurd...
Ik heb t ook gehad...!!!!!
Succes, sterkte en een dikke :kusje: en :hug:
Waarschuw beheerder
donateur
nou ja eehm in ieder geval een kussie en ben het wel een beetje met gold eens als je weg gaat van hier ga je weg van je vrienden enzo,......dat was wat je ouders wilde.....(K)
Waarschuw beheerder
donateur
klote situatie
gelukkig heb je wel wat opvang nu

in het buitenland werken is wel een puik plan
je laat je vrienden dan wel achter, maar je komt gewoon af en toe terug om die te zien
je ontmoet toch ook weer genoeg nieuwe mensen waar je wat mee opbouwd lijkt me
zo'n nieuwe start is goed voor je ontwikkeling
misschien zien je ouders dan ook in wat je ze waard bent als je een tijdje weg blijft

mijn zus is 2 jaar terug ook het huis uitgekicked omdat ze ghb had gebruikt en zij woont nu op zichzelf
als ik eruit wordt gekicked weet ik echt niet waar ik heen moet
in mijn auto slapen schat ik zo :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ja dat is wat minder Maarten ! Ik neem aan dat ze niet zomaar tot dit besluit zijn gekomen jou ouders kennende. Je ouders hebben ook alleen het beste met je voor ookal gaat dit tegen jou wil in.
Het buitenland is zo gek nog niet. Vrienden blijven toch wel vrienden ookal ben je een tijdje weg uit Nederland. De grote vraag is alleen of je daar echt achter staat om naar het buitenland te gaan of omdat je dat alleen uit noodzaak doet. Maar net wat anderen zeggen in het buitenland ben je op jezelf aangewezen en dus leer je jezelf eens kennen.

En je weet waar ik naartoe zou gaan mijn Vader. Maar goed die optie heb je alleen als je ouders gescheiden zijn en je hebt nog normaal kontakt met beide !
laatste aanpassing

Werkzaam bij Underground Alert
Waarschuw beheerder
Yooooo Maarten, das mooi klote! Mocht je om de één of andere reden een slaapplaats nodig hebben, je weet mijn deurbel te vinden!

Wat het onderwerp vrienden betreft,
Heb je al je vrienden in 'dat wereldje' of zit je SAMEN met je vrienden in 'dat wereldje'?

Alles opgeven zoals jij dat zegt is weer het andere uiterste, je kan toch ook (behoorlijk) minderen. Of in ieder geval doen voorkomen (voor je ouders) dat je geminderd/gestopt bent.

SUC6 ermee en ik hoop dat je er met je ouders uitkomt!!! Zie je van het weekend wel, lijkt me!!!

Waarschuw beheerder
Ja okee ik zit er wel samen in met me vrienden. Maar Azo en Jackie jullie weten wel wat ik bedoel. Jullie weten ook wie je vrienden zijn en aan wie je wat hebt. Dat is ook naast dat wereldje. Ik heb "vrienden" en vrieden en dat realiseer ik me al te goed. en het is ook niet dat ik mezlef moet leren kennen in het buitenalnd, want ik heb mezelf al aardig gevonden door de jaren heen.

2CC: Wat doe je nou scheinheilig. Als ik iemands woorden niet nodig heb zijn het die van jou wel.

@marijke: haha me bankrekening tja... zou je trouwen met eeniets minder rijke vent? :P

2 Azo & Jackie: Thnx (Y)
Artiest {SHOWLIST artist 159051, 141693}
Waarschuw beheerder
bekend verhaaltje maarten
mij is het zelf ook overkomen toen ik 14 was
ben gewoon vanaf m'n 16e tot 183 geminderd
en ben weer thuis gekomen
en nu merken ze nix meer

Waarschuw beheerder
(y) THAT'S WHAT FRIENDS ARE FOR!!! (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Of je nou mijn woorden nodig hebt of niet....iedereen kan zijn/haar mening geven in een forum. Ik weet hoe iemand zich voelt die uit huis is gegooid. Of je er nou zelf voor kiest of dat je er uit gegooid wordt....het blijft klote ! Niets is schijnheilig aan mijn woorden.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
hey!

zoek samen met mij een huis!
haha
ik kreeg ook te horen dat ik weg moest gaan :S

Waarschuw beheerder
Ik weet niet wat ik zou doen in zo'n geval maar weet in iedergeval dat een jaartje naar het buitenland nooit verkeerd is.Ik zou het iedereen aanraden. Je leert zo veel en komt er ook achter wie er nou je echt evrienden zijn die wel contact houden en die er ook weer voor je zijn als je terug komt in nederland.
Succes ermee
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Sta je nog niet ingeschreven voor een eigen huis dan? Ik zou gewoon een kamerke gaan zoeken ofzo. Wel vervelend voor je hoor.. Heb het zelf ook net iets te vaak meegemaakt. Zit je nog op school? ALs het echt heeeel erg is zoek dan eens hulp bij een maatschappelijk werker ofzo, misschien dat zij/hij je kan helpen met bijvoorbeeld kamertraining ofzo.

Succes
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
He maarten,je had het al verteld van de week ik vind het godse lelijk voor je maar ik kan je toch echt nergens mee helpen, dat weet je zelf ook wel.
Ik wil je alleen ff sterkte met alles wensen,en ik zie je binnenkort wel weer een keertje neem ik aan. mzzl Nood!!!!

Waarschuw beheerder
maarten ik wens je veel sterkte,maar weet dat het helemaal goed met je komt.het is nog nooit zo donker geweest of het word weer licht.op mij kan je altijd rekenen.

Waarschuw beheerder
2 zifoe:Het is niet dat ik down ben ofzo hoor haha. Maar toch bedankt. Ik heb een onderdak gevonden. Toppie je reactie (Y)

2 CC:Je woorden zijn niet schijnheilig. Alles aan jou is schijnheilig. Beetje reageren op me topic. Fuck jou man. Maar goed dat je niet naar Impulz bent gekomen. Naja eigenlijk best wel jammer...

2 H'wijk peepz:Thnx (Y)

2 Jlady: Haha wat is jou story erachter dan? Ja we kunne samen wat zoeken, of gaan smaen zwerven door de grote steden en become real junkies :P
Waarschuw beheerder
He moppie,ben je er al wel zeker van dat je in sept. met die opleiding wilt beginnen? Dan zou je misschien ook wel een kamer kunnen huren, iets minder duur dan de "boot" ;-), beetje erbij werken op zaterdag ofzo, zodat je de vrijdagnacht alvast overslaat als vaste dopedag. Denk echt dat je toch iets moet zoeken waar je meer vrijheid hebt als bij je ouwelui. Die mensen leven in een totaal andere wereld als jij, en willen je gewoon op hun manier bezig zien. Een compromis sluiten heeft weinig nut, want als je gaat minderen met de dope moet dat zijn omdat JIJ het wilt, niet omdat iemand anders je daar continu toe zit te pushen. Ik weet dat je behoorlijk vaak gebruikt, maar toch maak ik me totaal niet druk om je. Je bent een goeie gozer met gezond verstand, en ook al trillen je benen wel eens, je gaat nooit verkeerd of fout, je persoonlijkheid is er niet door veranderd. Zolang je zelf een beetje in de gaten houdt dat je na je weekenden gewoon gezond leeft, en niet weer baantjes gaat afbellen, gewoon wat verantwoordleijkheid neemt, weet ik zeker dat je er wel uitkomt.

Als je die studie echt wilt gaan doen, zou ik daarvoor gaan. Ben je niet helemaal zeker, en heb je nog steeds die drang op een jaartje (of een half jaartje, om mee te beginnen, maakt de stap iets minder groot) weg te zijn van heel dit land, dan ga je gewoon de poten vanonder je lijf werken een half jaar lang, zodat je genoeg centen hebt om daar onbezorgd te kunnen genieten, niet verplicht bent elke dag te moeten werken, gewoon alle tijd voor jezelf. Echte vrienden zijn er altijd, een jaartje weg is tegenwoordig toch niks meer. Er is telefoon, internet, post. Je weet dat de mensen die for real zijn je alleen maar zullen steunen in al je keuzes en net zo veel plezier met je gaan maken als je weer terug bent. Porbeer effe wat rust te nemen om echt alles effe goed op een rijtje te zetten. Je hebt al vaker dingen aangepakt die niet waren wat je ervan verwachtte. Het wordt steeds moeilijker om, als deze studie je toch niet bevalt, of je het niet trekt, weer aan iets nieuws te beginnen. Heel dom misschien, maar een lijstje maken met alle voors en tegens werkt echt. Ik zit sowieso binnekort een weekje in Belgie, mn ouwelui zijn daar naartoe verhuisd, wat mij betreft kun je gewoon hier terecht hoor. ff andere omgeving!

Maar goed, ik zie je zaterdag sowieso, gaan we lekker feesten. Tnx voor je telefoontje net, voel em alweer ok, gewoon effe een jackie-dipje gehad hehehe! Dikke (k)
Waarschuw beheerder
MDMAarten 17 juli 2002 21:35
En me vrienden staan op #1!!!

%).Leip man.....
Dat je je vrienden belangrijker vindt dan je ouders..

GREETZ!!
Waarschuw beheerder
Heee wees blij dat je nog een plekkie hebt waar je terug kan komen. Zijn drugs dan belanrijker als je ouders? Gewoon ff kappen tot je alles weer op orde hebt, als je bij hun in huis wilt wonen zal je hun regels moeten accepteren. Zorg anders dat je een eigen plekkie krijgt.. Kan je doen wat je wil. En ook al gebruiken al je vrienden dan hoef jij dat tog niet te doen, ook al is het lekker. Of hou het een beetje binnen de grenzen. Dr zijn ergere dingen op de wereld dan ff niet kunnen gebruiken hoor! ;)
Naja veel sterkte dr mee.
Waarschuw beheerder
Ik zie het echt anders hoor. Veel van jullie zeggen dat je maar je druggebruik moet opgeven omdat je ouders het willen. Ik snap dat je je aan bepaalde regels moet houden, maar vind het jammer dat Maarten zn ouders niet iest meer open-minded zijn. Zal wel een generatiekloof zijn ofzo.Ze weten dat als ze Maarten op straat schoppen, de kans dat ie idd ana die opleiding gaat beginnen alleen maar kleiner wordt. Ze weten uit eerdere ervaring dat het totaal geen nut heeft Maarten ervan te blijven overtuigen om te stoppen, want dat moet ie zelf willen. Zolang hij gewoon bij hun thuis woont, hebben ze toch veel meer grip? Kunnen ze tenminste zorgen dat die gozer een beetje fatsoenlijk eet door de week. Ze mogen er inmiddles wel eens op gaan vetrouwen dat Maarten niet in 7 sloten tegelijk loopt. Ze blijven een beetje in het verleden hangen. Maar kom op zegm hij is toch geen mongool? Zodra hij merkt dat t niet meer werkt met school, of hij zichzelf verrot gaat voelen, mindert ie vanzelf wel. Ik denk dat Maarten aardig wete waar ie mee bezig is, en dat is wel eens anders geweest. Op deze manier lossen zn ouders niets op, dit heet gewoon "je kop in het zand steken". Maarten is geen junk, gewoon een doodnormale jongen, wellicht nog iets bewuster waar ie mee bezxig is dan de meeste andere gastjes van zn leeftijd. Ok, hij gaat op stap in het weekend, en zn vrienden ook, en dan gebruiken ze wat. Doordeweek doet iedereen gewoon zn ding, en ze zijn er voor elkaar, als het met een van die gozers verkeerd dreigt te gaan wijst de rest hem daar echt wel op. Ik vind het jammer dat ze zich eerts zo openstelden en vervolgens toch weer precies zo reageren als eerst. Zo verandert er nooit iets en dat is jammer!!!
Waarschuw beheerder
Ja ok. Maar dat zijn nou eenmaal ouders.
Als je echt een plekkie nodig hebt... En je hebt geen keus...
Snap dat het lekker is, believe me.
En zomaar ff minderen is moeilijk hoor dat doe je niet zomaar ff !!!!
Maar als je geen keus heb, kom op zeg!!! Dan porbeer je tog te kappen totdat je je eigen plekkie hebt!!!
Waarschuw beheerder
Hier is het ook al zo gezellig:) Twee exen die elkaar niet meer zo mogen?
Waarschuw beheerder
Nou Koenie, ik heb het wel altijd vet gezellig met Maarten hoor! ;-) Denk dat teveel mensen ook over die drugs gaan doorzeuren, terwijl Maarten toch duidelijk vraagt wat jullie zouden doen als je uit huis bent gekicked. Iets meer praktische tips ofzo. Mijn tip van de dag:

Hierrrrrrrrrheen komen and do your thing, dan zal ik voor vanavond geen huur berekenen! ;-)

To Para-Noide: Ik snap wel wat je bedoelt, maar dat gaat op de lange duur toch fout. Er moet van beide kanten meer tolerantie en verandering komen, je moet wel effe weten dat Maarten zn ouwelui eerts beweerden er tgeen probs mee te hebebn en nu alsnog moeilijk gaan doen. Ik snap wel dat je bang bent dat je zoon afzakt ofzo, al zouden ze beter moeten weten. Maar als je echt het beste met iemand voorhebt, dan zorg je er eerste voor dat iemand onderdak vind en praat je erover als volwassen mensen. je kind gewoon op straat schoppen, en ergebns weten dat hij zo nog minder mogelijkheden heeft, dat schiet toch niet op?

Waarschuw beheerder
waarom kappen met drugs?de meeste ouders denken altijd drugs ooooo wat erg,maar ouders zien alleen het ergste van drugs,en dat is het niet.ik snap best dat ouders zich zorgen maken om hoe hij of zij leeft.maar is dat gelijk een reden om je dochter of zoon het huis uit te zetten.en dat hij of zij moet kiezen tussen zijn of haar vrienden?
maar weet dat het met maarten wel goed komt,hij red het wel,en zo niet dan staan wij zijn vrienden klaar voor hem.
Waarschuw beheerder
donateur
Jammer dat ik niet op Impulz was ? En daarmee wil je zeggen ?
Waarschuw beheerder
Tsjaaa ik weet natuurlijk ook niet de hele situatie enz... blablabla als ze eerst gezegd hebben er geen problemen mee hebben moeten ze nou niet moeilijk lopen doen.. Wat betreft op straat schoppen heb je idd wel beetje gelijk in, van die kant had nog niet bekeken. Maar ja... Tis hun huis, hun regels... Lastig maar zo is t. Zeg niet dat ze er goed aan doen... maar denk dat wel bergepen word wat ik bedoel.

Waarschuw beheerder
donateur
to MDMAMaarten --> mijn story erachter is dat ik altijd alles beter weet dan mijn ouders en op alles wat mijn ouders doen commentaar heb, dat ik sjago ben, boos blablabla....

waar zullen we samen wat zoeken, of zullen we junk op a'dam cs worden? misschien kan ik nog wel een grote doos en een slaapzakkie regelen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jacqueline, omdat je dezelfde naam hebt, en Maarten, omdat je beter kutn koken dan ik (wat op zich niet zo moeilijk is gnagna!), jullie mogen je doosje wel op mijn balkonnetje zetten hoor, vang je nog een beetje zon!!!!
Waarschuw beheerder
2 Jackie: Oh, ik geloof ook best dat het een prima gast is hoor:D Ik vond alleen die opmerkingen tussen hem en Crazy C een beetje raar en daar werd ik wel een beetje nieuwsgierig van;)

Ik kan me trouwens wel goed voorstellen dat mensen zich gaan bemoeien met zijn hele situatie ipv wat praktische tips te geven. Dat komt omdat hij er zo'n lange uitleg bijgeeft, waardoor de eigenlijke vraag een beetje ondersneeuwd.
Waarschuw beheerder
Ja Koenie, dat klopt ook weer wel! Maarten, er ligt sneeuw op je vraag!!! ;-)

Enne, ik raad je ten zeerste aan de situatie CC-MDMA te laten voor wat ie is, of je moet zin hebben in rimpels en grijze haren! ;-)

Waarschuw beheerder
donateur
dankje meid!

hebben we daar ook een beetje leuk uitzicht?
Waarschuw beheerder
Hehehe, misschien moet iemand hier even wat zout strooien dan:D

Maar goed, ik zal er dan maar niet naar vragen. Ik wordt al zo snel kaal en ik moet er niet aan denken dat het ook nog grijs wordt:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hahahha een rgijze kale knikker vol met rimpels, da's ook niks!

En Jacq, ik heb twee balkons, en vooruit, omdat ik in een goeie bui ben, jullie mogen zelf kiezen. Uitzicht op een van de drukste straten van Eindhoven, wel altijd veel te zien, mensjes die van hun fiets worden gereden enzoi, maar behoorlijke CO2-uitstoot, of de achterkant, kijk je op het prachtige kantoor van de Thuiszorg, maar daarachter ligt het park. Jullie moegn kiezen!

Waarschuw beheerder
donateur
ik wil het zuiden!
Waarschuw beheerder
Die Maarten pakt zijn zaakjes eigenlijk helemaal niet zo slecht aan. Hij wordt het huis uitgekicked en vervolgens mag hij met twee mooie vrouwen gaan samen wonen. Ik denk dat ik me ook maar eens het ouderlijk huis uit laat zetten...

Oh nee, shit! Ik woon al op mezelf:s
Waarschuw beheerder
Ik woon in het zuiden!!!

;-)

Aan de voorkant komt de zon op en aan de achterkant gaat ie onder...jullie kunnen ook steeds halverwege de dag jullie doosje verplaatsen natuurlijk!!!
Waarschuw beheerder
Hihi Koenie, maar ik heb nog een balkonnetje over dusse....

Zal ik maar vast mn plant daar opzij zetten???

Waarschuw beheerder
donateur
okeej!
je bent een schat! (f)
ik ben hartstikke blij met het balkonnetje!
Hopelijk maarten ook!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ikkuh ook blij:bounce:
Waarschuw beheerder
Ik vraag me af of Maarten 2 Jacquelines wel aankan...eentje is al best zwaar geloof ik hehehe. Maar goed, anders kan ie zich altijd nog terugtrekken in zn doosje!!!
Waarschuw beheerder
He Maarten, maak je maar geen zorgen hoor. Ik zal je steunen daar op je balkonnetje:P

Waarschuw beheerder
donateur
haha het gaat nog heel gezellie worden op dat balkonnetje...

ennuh ben jij ook al zo'n erge Jacqueline Jacky?
Waarschuw beheerder
Kut voor je Maarten dat je het huis uit bent gezet, maar je moet het ook van hun kant bekijken. Ik neem aan dat je wel snapt waarom ze dat gedaan hebben... (laat ik er wel bij zeggen dat ik niet de gehele situatie ken)...

Wat je verder zegt, over 'dat wereldje' en 'je vrienden in dat wereldje die op nr.1 staan'.... ik weet niet helemaal hoe ik dat op moet vatten, maar ik kan je wel meegeven dat ik het zelfs verontrustend vind.
Weet wel, ik heb vroeger ook veel te veel in een drugswereld geleefd en deed haast niets anders. Ik ben er echter wel achter gekomen, dat de mensen van toen zeker niet je echte vrienden zijn. Als je wilt weten hoe dat verder bij mij allemaal in elkaar stak, dan hoor ik het wel in een pb neem ik aan.
Ik hoop in ieder geval dat meerderen er eens over na gaan denken, ook al weet ik dat haast niemand zich er wat van aantrekt....:)

Waarschuw beheerder
Jezus wat een lappen tekst zeg :S

2 bellie:Vrienden op #1 vind ik niet zo raar als je weet hoe we met elkaar omgaan hier. Kunnen een hoop wat van leren. Heb nou eenmaal een betere band met hun dan met me ouwelui.

Ik neem btw wel een iglo tentje mee voor op het balkon, vor de koudere dagen. De dagen dat er niet alleen sneeuw op me vraag ligt. Of zal jacky dan zo lief zijn om ons naar binnen te laten? Maar het idee om met Jlady A'dam CS junk te worden lijkt me wel. Elkaars spuit gebruiken, zo ben ik dan ook wel weer. Moeten we wel veilig doen btw, gewoon een condoom om 't naaldje.

Godverdegodver waarom blijven die oordopjes nooit in me oor zitten?!?!?!?!

Maar mensen, minderen omdat meoduers dat willen??? Dat werkt toch niet. Ik ga niet mindere, want ik wil niet minderen. Ik geef ze groot gelijk dat ze me uit hun stulpje hebben gekicked. Maar ze moeten me niet eerst weer binnenhalen met de verhaaltjes dat ze het zonde vinden maar wel accepteren, dan ben je in mijn ogen verkeerd bezig. Ik blijf lekker gebruiken. Ik weet donders goed wat ik doe (in tegenstelling met een aatal jaar geleden). Dit is het leven waar ik voor heb gekozen. Met me vrienden lekker stappen en gek doen. Maar ook tijd voor serieuze dingen. Ik heb de meeste interessante mensen ontmoet in deze scene en voel me hier op me plekje. wie heeft het recht dan te zeggen dat ik moet stoppen. Wat zullen me ouders beleven als ik wel sop en daar blijf wonen. Dan hebben ze pas echt een verkeerde aan me.

Wel tof al deze reacties!!!

Waarschuw beheerder
2 phryme:Dat is nou het probleem. Je zegt dat ik de drugsscene zit. Dat is het nou net. Ik en met vrienden zijn een hecht clubbie. we gaan heel anders met drugs om dan de meeste onder ons. We weten echt waar we mee bezig zijn. We hebben allemaal topbanen of zijn met een opleiding bezig. deze vrienden hebben me juist uit een bepaald wereldje gehaald en me zover gekregen dat ik een opleiding (zou) gaan doen. Die opleiding komt er nog steeds wel, ik zal 'm alleen ff uit oeten stellen. Trust me, later wil ik ook gewoon huisje boompje beestje... hou dat voor ogen en het komt wel goed.

Waarschuw beheerder
donateur
okeej is goed maarten!
wanneer trekken we in in ons nieuw onderkomen en wanneer geven we onze "House" party?
Waarschuw beheerder
donateur
Geen antwoord op mijn vraag.....

Waarschuw beheerder
christa kan jij niet gewoon een keer oprotten met je gezeik,ga boy vervelen ofzo....
Waarschuw beheerder
donateur
he maarten weet volgens mij wel wat je bedoelt heb die onzin 3 jaar gelede ook gehad 2 jaar het huis uitgeweest om al die onzin die ik gehad heb is moeilijk kiezen ga het niet allemaal uitleggen wat mijn problemen waren want is niet echt boeiend maar ik begrijp dat vrienden en je manier van leven belangrijker voor je zijn dan wat je ouders willen zo was het bij mij ook groeten hoop voor je dat je eruit komt
Waarschuw beheerder
He oetlul, ik dacht dat je als dakloze wel het nachtleven was ingestort, maar je ligt prinsheelrijk te slapen begrijp ik van Cjhiel..

Had qwel effe een virtueel shot met je willen zetten, maar je hebt je slaapmutjse al op...

Zucht...

Wanneer kom je die tent opbouwen???

;p

Ben verder gelukkig niet straalbezopen en geil en vaga ofzo nu, dat scheelt weerhe?

Truste lief zwervertje van me, en tot over nog een nachie slapen!

(k)

Waarschuw beheerder
2Partyhuman:Thnx, kewl (Y)

2Jlady:Onze HouseWarmingParty geven we zodra wel alles klaar hebben. Alles netjes gesaust en geverfd. Leuk ngerichd. Ja daar gaan we eens een mooi optrekje van maken. We moeten nog wel ff verhuiskaarten maken en bij de ptt melden dat de post gelijk mee verhuist. Ff datumpie prikken?

2CC: Dat klopt...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wat een medeleven weer..

Nou Maarten, ik vind je een grote oetlul.

1. Wie anderen boven zijn ouders verkiest staat een zware tijd te wachten

2. Wie in de veronderstelling is dat regelmatig, dus overmatig dopegebruik en respect van je omgeving samengaan is niet van deze wereld

3. Een mooi koppie , misschien ook wel een goed stel hersens.....waar de neuk hoort zoveel dope thuis?

4. Het leven draait niet om feesten, maar om hele andere minder gezellige dingen.
Gelukkig kom je daar achter als je na je ouders, ook je "zogenaamde partyvriendjes" , je werk opleiding en opvanghuis verliest

5. Het enige wat een mens een goed gevoel geeft op lange termijn, zijn de dingen die hij doet om zichzelf te verbeteren, en de dingen die hij beter doet voor zijn omgeving
Feesten is een instant happy-shot; geluk voor heel even en een groot rookgordijn

Uiteindelijk, als die lichten weer aangaan ga je met hetzelfde van het feest weg als je gekomen bent:

NIETS

Gekke is..juist de mensen met de meeste potentie, vallen het hardst naar beneden.
Ik spreek uit ervaring;-)

Het bekende spreekwoord is er niet voor niets..

Good luck

Waarschuw beheerder
dan nog ff de praktische " huis-uitgegooid-tips"

Schrijf je in bij een male-escortbureau
Gaat op stap met wat wijfies; neukt er een paar en je kan binnen 6 maanden op jezelf gaan wonen.
Easy money..en een pep-sletje was je al, dus moreel bezwaar is er niet;-)

Heb je geen baan? Vraag dan snel een uitkering aan

Zoek je een baan buiten de prostitutie?

uitzendbureau

Zoek je snel en tijdelijk onderdak:

Antikraakbeweging
Marktplaats.nl

Heb je een quickfix nodig; bied dan je pleegouders aan wat klusjes voor hen te doen..heitje voor een karweitje;-)
Mag je misschien ook nog ff blijven

Waarschuw beheerder
shebyte?heb je er ervaring mee dan?:P
Waarschuw beheerder
donateur
ja daarom als je zelf in die situatie zat zul je echt wel anders denken, is kut hoor maar ja dat begrijp je volgens mij alleen als je het zelf hebt meegemaakt.
Waarschuw beheerder
KABENG!!! Shebyte zegt weer ff waar het op staat. Ik kan me er voor de volle 100% in vinden, maar ik vraag me af of Maarten er zich wat van aan trekt.
Waarschuw beheerder
hmmm bied hierbij mijn levens filosofie aan..........

"relax alles komt toch wel goed :D"

ut werkt voor mij

Waarschuw beheerder
Ik heb een tijdje bij Stichting Timon gewerkt ; een organisatie die jongeren opvangt die uit huis zijn getrapt; dus geen jongeren die niet meer thuis wonen omdat ze weirde ouders hebben ofzo.
Vaak gewone jongeren; maar met een drugs, drank of gedragsprobleem.
Echt lullig als je ziet wat het de ouders doet...hartverscheurend vaak.

Voorbeelden zoals die van Maarten zijn er legio. Het zijn allemaal dezelfde scenario's, met dezelfde afloop

Gelukkig zijn er altijd uitzonderingen op die regel...maar die blijven schaars.

Ik denk dat Maarten meer in zijn mars heeft, vraag is alleen of hij daar zelf zin in heeft.
UIteindelijk kun je niets beginnen, met iemand die het voor zichzelf al uitgevogelt heeft en met oogkleppen rondwandelt
Waarschuw beheerder
Ik ken ook een aantal mensen die in dergelijke opvanghuizen hebben gezeten. Daar gelden vaak vrij strenge regels , en dan kom je er meestal wel achter hoe goed je het thuis eigenlijk wel niet had.

Waarschuw beheerder
klopt helemaal...en dat is ook "ons geheim" ;-)

een opvanghuis betekent:
- geen privacy
- meer controle dan bij welke ouder dan ook
- een avondklok
- regelmaat, regelmaat en nog eens regelmaat
- mensen met een duidelijk drug en drankprobleem mogen zelfs regelmatig piesen..

ben je gesnapt; sta je op straat.

Waarschuw beheerder
donateur
Hey Maarten!

Ik heb al een ptt post verhuisservice paket van me werk mee genomen!
enne heb thuis nog wel wat potten verf staan!
Maar welke kleuren wil je?

en welke datum schikt jou?`

Waarschuw beheerder
2 SHEBYTE -> Voorbeelden zoals die van Maarten zijn er legio! ...... Wat weet jij nu van de situatie van Maarten?? Ook alleen maar wat je net gelezen hebt! Lekker makkelijk om Maarten 'op de grote hoop' te gooien! Maarten is geen junk als je dat soms denkt! En wat die oogkleppen betreft, begint hij binnenkort niet aan een studie??? Een studie beginnen staat dat ook in dat scenario waarvan je legio voorbeelden hebt? Vast niet!!! Uitzonderingen zijn schaars zeg je, gasten zoals Maarten zijn OOK schaars (in positieve zin)! Geloof mij nu maar dat Maarten zo'n uitzondering is!

Voor de rest wou ik ff zeggen dat je gewoon door moet gaan met je comments, waar ik het trouwens meestal wel mee eens ben! Alleen deze ff niet!

Groetjes alex

Waarschuw beheerder
Azo; voel je niet aangevallen...ik bedoel het niet rot.
Ik trek mijn terecht conclusies uit zijn tekst. Hij geeft aan vaak te gebruiken en heel veel te willen opgeven, om door te kunnen gaan met dope...begrijp me goed als ik dan zeg dat je dan een beroerde houding hebt.

Ik zeg niet dat Maarten bij voorbaat gedoemd is; ik ken hem namelijk niet.
Ik waarschuw alleen, dat als je dingen laat glippen....je vaak sneller aan de grond zit dan je verwacht.
Dat overkomt slimmerikken, dat overkomt dombo's..het kan iedereen overkomen.

Ik ben van mening dat Maarten niet goed zijn prioriteiten op een rijtje heeft ( afgaand op zijn stuk ) en dat dat kan leiden tot een hoop ellende die hij zichzelf kan besparen.

Je kan van mij niet anders verwachten dn dat ik reageer op de info die ik krijg...zoals je zelf al zegt, ik ken hem niet..dus weet ook niet wat hij aan pluspuntjes heeft...ik ontken immers nergens dat ie ze niet heeft toch? ;-)

Ik heb teveel mensen zien glijden...veel te veel...en ernstig vaak , mensen waarvan iedereen altijd zei: " die komt er wel "

Ze kwamen er wel...maar veel te laat en met een paar flinke littekens.

Hij zal mijn gelul ook wel van zijn ouders horen; dus ik ga er ook echt niet vanuit dat ie zich wat van me aantrekt, hoeft ook niet.

Waarschuwing is goed bedoeld , adviezen ook..wat ie ermee doet?

Moet dat sletje lekker zelf weten ;-)

Waarschuw beheerder
drugs boven je ouders....:S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
maarten,

is lelijke gebeurtenis,maar komt zeker goed,vooral met zulke vrienden...ja toch??

Waarschuw beheerder
2 SHEBYTE -> Ik voel me niet aangevallen, wou alleen ff wat dingen corriceren. Tuurlijk heb je in de grote lijnen gelijk, de details heb ik ff gecorriceerd! Wat Maarten's prioriteiten betreft, die moet hij zelf stellen en dus daar zelf uitkomen! En dat 'in-de-goot-belanden' waar je het over had, mocht dat gebeuren dan trap ik hem persoonlijk weer de stoep op! Dat bedoelde Maarten ook met 'hoe we hier met elkaar omgaan', want in tegenstelling tot de meesten groepen in deze scene, werken we ALLEMAAL of we volgen een opleiding! Maar groep of niet, uiteindelijk moet iedereen zelf zijn prioriteiten stellen! En daarover kan ik alleen maar zeggen dat ik hoop dat Maarten op de 'langere' termijn denkt, want zeg eerlijk dit 'partyleventje' is zwaar oké MAAR TIJDELIJK! (helaas!!!)
Waarschuw beheerder
idd kut voor je maarten maar ja life go's on gelukkig zijn er nog mensen die achter je staan

Waarschuw beheerder
Mensen ff voor de duidelijkheid. het gaat niet alleen om drugs hier. Ik stel drugs niet boven me ouders. Dat is wat jullie denken, maar das totaal verkeerd. het is al een lang verhaal van en aantal jaar wat er speelt. en dit is gewoon ff de druppel. Ik ga het allemaal wel redden in me leven, believe. Ik heb voor ogen dat ik me opleiding ga doen, hoe dan ook. En dit is allemaal een fase. ik hoop op huisje, boompje beestje en dat gaat me lukken.

2Azo:Thnx kerel. Dit bedoel ik dus met me vrienden staan op #1

2shebyte: you rock ;)

Waarschuw beheerder
Yoooo, Met elkaar, VOOR elkaar kerel!!!
Waarschuw beheerder
Huisje boompje beestje?

Ik heb wel alvast een kat voor je in de aanbieding (die vieze dikke rood-wit gevlekte), en een verhuisdoos als begin van je huisje. Dat boompje komt ook wel goed, zal vannacht wel ff met mn schopje het park ingaan!

Wat een hoop reacties btw, wel cool. Valt me op dat op PF mensen snel in een hokje worden geplaatst, maar da's ook ergens wel logisch.Ze lezen je topic en die paar zinnetjes geeft hun een beeld dat vertekend is. Gelukkis zijn er ook een hoop luitjes die je wel irl kennen (ben happy dat ik er eentje van ben want al ben je soms een kwallekop/slettesloerie/parkinsonpipo, je kan ook best een schatje zijn ;-)) en die zien het allermaal wel zitten met je. Dat gevoel heb ik ook, jij komt er wel, afglijden zul je niet meer doen en voor alles is een oplossing!

(k)

Waarschuw beheerder
donateur
Maarten wanneer gaan we nou samen wonen!?

En ff serieus, een vriendin van me heeft iets soortgelijks meegemaakt.
En dat is nu ook helemaal goed gekomen!
Leuk huissie, opleiding en evengoed nog feesten leuke vriend etc...
Dus lieverd het komt met jou ook allemaal wel goed ook al botert het niet zo met je ouders, vaak draaien ze wel bij als je eenmaal goed en wel op je eigen bent en ze laat zien dat het het allemaal redt en dat je ondanks de drugs heel goed voor je eigen kunt zorgen!

sterkte! (F)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mannetje ik hoop dat t snle weer goed komt :bloem: (K)

Waarschuw beheerder
ik heb nog wel een kamer te huur en een schuur.:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
He man, beetje kut is het wel allemaal, als je naar het buitenland wil gaan om te werken.....waarom wordt je dan geen backpacker ofzo,, proper in Mallorca.....

Ga je zien bijn nood thuis ofzo...?

Waarschuw beheerder
Hey housepauzinnetje: Heb je toevallig niet een kruipruimte te huur? Pfff Maarten woonend in Zaandam, gaat dat goedkomen??? :S

Albertoooooo: Haha Ja ik moet ff kijken wat de plannen allemaal gaan worden. Ga je cker zien bij Nood... Sssssssssssnnuifffffffff
Waarschuw beheerder
donateur
hey Maart... als je ouwelui strax weer thuis zijn mag je door de weeks wel bij mij... heb zat ruimte... En alleen is ook maar Alleen.... Alleen in t weekend moet je dan wat andaz zoeken, maar da's nie moelijk denk ik... ;-)

En t komt wel goed... Ik was er misschien nog wel erger aan toe (verslaafd het huis uit gegooid) en moet je me nu zien...
Kus voor jou!

Waarschuw beheerder
Hmmmm I'll sure think about it... :P
Waarschuw beheerder
Hahha het komt wel goed met die Maarten, maar er staat hier ook nog een verhuisdoos op mn balkon op je te wachten, met JLady erin...die maar voor het weekend reserveren??? ;-)

Waarschuw beheerder
owww ja kruipruimte heb ik ook nog, der zitten alleen een paar spinnen, maar dat vind je vast niet errug!!!:p
Waarschuw beheerder
Moet je maar geen drugsgebruiken, zat je nu niet in de shit. Ik vind dat je ouders gelijk hebben, je woondt bij hun dus hun regels gelden nog. Zij willen geen drug dus als je je daar niet aan houdt zal je inderdaad een plekkie voor jezelf moeten gaan zoeken. That's life!
Enne over je vraagstelling.......daar hoef ik niet over na te denken aangezien mijn ouders me nooit uit huis zouden kicken.

Waarschuw beheerder
EEEJ MERTEN,

Je hoofd cool houden n ik sluit me bij de rest aan vooral bij jackie!

Ik regel die info voor je. Voor die opleiding van mij.

Maandag ben ik weer op t vliegveld

komt goed.
cu

Waarschuw beheerder
>>>2 SHINY<<< Je bent wel zeker van je plekkie in je ouderlijk huis!!! Vertel mij eens hoe je dat zo regelt dan? Zeg NOOIT nooit! Of heb je een 'troef' achter de hand?

B.v. dat je zo dominant bent, dat je je ouders eruit flikkert ..... je ouders huren hun huis van jouw ..... je ouders zijn zelf niet beter ..... of misschien zijn je ouders inmiddels oud & wijs genoeg op op HUNZELF te gaan ..... enz.

Zelf woon ik al bijna 10 jaar op mezelf, maar misschien hebben de thuis-wonenden onder ons baat bij je (gouden) tips!

>>>2 SJOSSA!<<< Wat jij (& Tommie) nu doen is (helaas) een BBT-functie (Beroeps Bepaalde Tijd). Of je kan bijtekenen (als BOT-er) is niet zeker. Voor hetzelfde geld sta je over 4 jaar(??) weer voor het arbeidsbureau. Dan ben je alleen wel weer 4 jaar ouder, dus minder interessant voor werkgevers. Dus zou ik in die 4 jaar optimaal gebruik maken van de goedkope/gratis studiemogelijkheid die het leger heeft! Dan kunnen ze over 4 jaar niet meer om je heen.

mAZzOl Alex
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Je bent niet echt slim bezig dat druswereldje stelt helemaal nix voor je ouders en je familie zijn de enige die er altijd voor je zullen zijn...
Terecht dat je eruit wordt getieft, wat wil je stel je voor dat jij een zoon hebt die zwaar a/d teringzooi zit, weet je wel wat je je ouders aandoet ...
Je had het nooit zover moeten laten komen ik weet 100% cker dat je er spijt van krijgt...
Je kan wel lekker op centraal wonen, lekker warm bij de schuifdeuren altijd wel een half peukie en een beetje koffie joh...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
>>>2 Kamikaze<<< Dat wereldje is niet zozeer 'dat druGswereldje' waar jij het over hebt, maar hoe zijn 'wereldje' nu is. Drugs is daar een (klein) onderdeel van! Verder heb je het over 'een zoon die zwaar a/d teringzooi zit', dat is ook overdreven. Maarten gebruikt, hij zit er NIET ZWAAR AAN! Of zijn ouders hem er wel/niet uitzetten of hij het wel/niet zover had moeten laten komen, is iets tussen hun. Ik vind niet dat wij daar als buitenstaanders een over kunnen/mogen 'oordelen'!

Wat Harderwijk(-Centraal) Station betreft: dat is niet zo groot (spoor 1 & spoor 2) dat de NS er schuifdeuren heeft geplaatst. Er staat wel een snoepautomaat, maar ruimte voor meer faciliteiten is er niet echt!

mAZzOl
Waarschuw beheerder
hahahaha die kamikaze :D

vinnut ook wel een beetje je eigen schuld, volgens mij kom je er wel achter dat je (misschien, als dat zo is dus, wat ik denk naar aanleiding vh lezen van je topics) een beetje de verkeerde kant opgaat met drugguz....

nu heb je iig nog een bord voor je kop naar mijn idee...

%)

verder succes met het zoeken naar je huisje want een zwerversbestaan gun ik je ook niet hoor ;)

(K)

Waarschuw beheerder
Dat het (min of meer) zijn eigen schuld is lijkt me duidelijk!!! Het gaat de hele tijd maar over zijn drugsgebruik, maar vergeet niet dat onze ouders (de meesten dan) een heel andere kijk op drugs hebben dan wij! In mijn geval is het zo dat in het denkbeeld van mijn ouders je gebruikt (ER ZWAAR AAN BENT) of niet! Daar tussen zit niks. Proberen om ze wat drugs betreft een beetje te 'updaten' is bij mijn ouders vrij kansloos (denk ik)!

Waarschuw beheerder
Ik heb ook weleens een keer geprobeerd wat er allemaal bestaat en ik begrijp dat er mensen zijn die het zwaar chill vinden dat vind ik zelf namelijk ook maar je kan het zo doen dat je ouders er niet 8ter komen, maar dat lukt dus niet als hje het vaker doet...
Ik weet waar me grenxzen liggen en heb het gehouden bij 1 of 2 keer maar dat kwam ook door mensen om me heen, dat zijn dus me echte vrienden, die zeiden tegen mij van beter kap je ermee want je gaat e raan onderdoor en ik wil niet met een junk omgaan enzo, dat zijn echte vrienden, vrienden waarme je samen drugs gebruikt stellen nix voor al denk je soms van wel...
Ik ken zoveel voorbeelden opnoemen maar daar heb ik geen zin in...
Ik bedoel alleen te zeggen dat het gewoon zonde is voor jezelf en tegenover je ouders...
weet je wel wat je je ouder aandoet en hoe ze zich voelen ook al is die band niet zo sterk...
En dat over cs was maar een geintje, zo bedoel ik het helemaal niet, maar MDMaarten opent een topic dus dan kun je verw8e dat mensen die er nix vanaf weten zich ermee gaan bemoeien, ook al hebben ze het fout...
M

Ik kan het trouwens echt niet begrijpen dat het lijkt dat zoveel mensen (vooral op PF) trots op hun drugsgebruik zijn ik vind het namelijk 1 v/d meest trieste wat er is...
Het lijkt wel of sommige mensen niet inzien wat er op langere termijn met je gebeurt, echt para maarja dat is mijn mening..

Respect for ya all(K)KAMI
Waarschuw beheerder
die tijd heb ik allang achter de rug dat ik 5jaar lang uit huis ben geweest
ben wel blij met het resultaat nu
Waarschuw beheerder
Ikzelf zou tijdelijk effe bij m´n vrienden logeren(daar zijn vrienden toch voor!), en daar alles even op een rijtje zetten. Bij de gemeente is het soms mogelijk in bepaalde situaties voorrang te krijgen m.b.t het huren van een huis.

Ik heb zelf een tijdje in de horeca op Mallorca gewerkt, was echt een ervaring om nooit te vergeten! En ik ben daardoor een stuk sterker en zelfstandiger geworden. Ik kan het iedereen aanraden!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 kamikaze ik ben het echt volledig maar dan ook echt volledig met je eens. Moet je die troep maar niet gebruiken.

2 Harderwijk AZo, ik weet niet zo goed hoe ik je commentaar moet opvatten als vriendlijk of juist als neerbuigend. Zal dat eerste maar doen.

Tuurlijk heb ik weleens ruzie met me ouders dat heeft ieder kind maar nooit gehad over drugs. Ik gebruik helemaal niks en nooit gedaan ook, ik drink maar niet stom dronken, voor de rest studeer ik, heb leuke vrienden om me heen. Dus waarom zou ik in godsnaam ruzie moeten hebben in zo erge mate dat ik eruit gekicked wordt? Meestal is dat toch als je in een fout wereldje gaat of je hele opleiding verkloot of onhandelbaar wordt.

Vroeger was ik beetje onhandelbaar maar dat heeft elke puber, maar ik luisterde wel naar me ouders. Gelukkig heb ik hele leuke en lieve ouders die vrij vrij zijn in opvoeden al mag ik sommige althans mocht ik sommige dingen vroeger niet maar dat is meer uit bescherming geweest acheraf gezien.

Dus ligt denk ik volkomen aan jezelf of je moet echt en dat gebeurd maar heel weinig hele rare ouders hebben.

Maar je ouders heb je er maar 1 paar van dus wees er zuinig op er komt nooit een vervanger voor ze............

Heb ik je vraag zo een beetje beantwoord?
(k)
Waarschuw beheerder
ik ben 3 maanden uit huis geweest, en logeerde bij mijn beste vriendin..
daar was het elke dag een feest...
de eerste 2 weken is het erg leuk, maar uiteindelijk ben ik er echt alleen maar slechter van geworden.
kreeg een heel naar vriendje en raakte verder in de drugswereld. ging niet meer naar school, zocht mijn familie niet op...
hiermee heb ik mijn ouders heel erg gekwetst..
ik kon niet thuis blijven, maar weggaan was ook niet niet de oplossing.
ben nu terug thuis..
drugs op een normaal level...
alleen op feestjes...
en af en toe ga ik nuchter.
ik merk gewoon dat mijn ouders daar geust onder zijn..
ze denken dat ik helemaal niet meer gebruik...

vrienden moeten hoog in je lijstje staan, maar denk dat familie een beetje hoger moet staan..
en ik geef toe.. het is af en toe erg lastig..
nog regelmatig struggels met mijn ouders, maar ik weet nu ook dat als ik nu nog een keer het huis uit ga, dat ik zoveel meer kapot maak...

drugs is leuk, maar laat het niet je leven beheersen...

Waarschuw beheerder
>>>2 SHINY<<< Zekers wel! Sterker nog in wat je hierboven beschrijft kan ik niet anders dan je gelijk geven!
Waarschuw beheerder
soms heb je meer aan je vrienden als aan je familie
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
2SHINY: Zoals jij leeft zo wil elke ouder het wel zien. Maar zoals jij leeft is dus juist het leventje wat ik NIET wil. Ieder z'n meug toch. Vind dat je mensen een beetje teveel veroordeeld over het feit dat ze gebruiken. Volgens mij zie je elk feestbeest die een piiletje slikt of wat wegsnuift gelijk als een junk.

2aZo:Jij vat de koe bij de horens...
2*MoH*:Jij snapt ook precies wat ik bedoel als ik je reply zo lees (Y)
2lisette:Drugs moet zeker niet je leven bepalen. Drugs is voor het weekend (voor mij dan). Ik ben te nuchter om het zover te laten komen dat drugs me leven gaat bepalen. Wat er nu allemaal speelt is niet alleen drugs. Zoals aZo al zei, het is maar een (klein) onderdeel.
2Kami:Ik snap je mening, maar over me vrienden zit je er ver naast. Ik weet echt wel wie me vrienden zijn en wie er voor mij door het vuur gaan. En dat zijn dus ook me vrienden waar ik drugs mee gebruik.

Vind dat er erg zwart/wit word gekeken.
Ik voel me echt helemaal (Y) ondanks dit "gezeik". Ik red me wel...

2ADMIN:Kan dit topiccie gesloten worden?

Wie nog wat te melden heb doet dit maar via een PB. Thnx voor de reply's.

Greetz :P
Waarschuw beheerder
2 MDMAarten: tuurlijk snap ik het,heb zelf ook het een en ander meegemaakt dus ja...........

Waarschuw beheerder
Ik zie dit nu eigenlijk pas.. dus kom ook maar eens ff met een reply..

Het enige wat ik er nog aan toe te voegen heb.. Volg je gevoel.. Doe wat je denkt dat het beste voor je is.. en dan kom je er wel.. Afgleiden zul je nooit, want dan zullen er altijd mensen voor je klaar staan die je proberen de juiste richting op te helpen ( je weet zelf wel wie dat zijn ), denk zelf dat het niet zal gebeuren.. maar mocht het wel zo zijn.. najah goed je snapt wel wat ik bedoel..

En je weet, je bent altijd welkom hier..

Succes morgen met het kwijtraken van dat beetje verstand wat je nog hebt ;)

En het lijkt me vet relaxed om woensdag eens ff op het strand te gaan liggen..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hey colin, komt helemaal goed. Best last van me bek, maar zal morgen wel wat minder zijn. Morgen gaan we mooi ff een daggie weg. Weer of geen weer.

2Kamikaze:Hey psssst... Colin (CreAtive)is dus 1 van me beste vrienden. Gebruikt ook drugs. Moet je z'n reply eens lezen... Vast geen echte vriend he :S

Waarschuw beheerder
altijd centerparcs weer ??
Waarschuw beheerder
als ik het huis uit zou worden gekickt, wat niet heel lang meer kan duren denk ik zo, zou ik mijn zusje lief aan gaan kijken om bij haar te gaan wonen. en anders bij mijn opa en oma :D

Waarschuw beheerder
ik ben op vakantie :D:D:D:D

doei
Waarschuw beheerder
donateur
We kunnen beter ophouden met het zeggen wiens schuld het is.

Een betere vraag is of er alweer een verandering qua de situatie is ?
Waarschuw beheerder
donateur
Ow maartentje, minder jongen

Maar der is ook een heel mooi leven zonder drugs en wel met feesten

Meeste zeggen dat drugs en feesten samen horen, ben ik het niet mee eens.

Je kan heel goed hetzelfde leven houden, met geen of verantwoordelijk drugs gebruik
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Daar moet ik Damien gelijk geven. Ik feest heel wat af, maar doe dat heel regelmatig zonder drugs. Gaat perfect hoor.

Waarschuw beheerder
LEES NOU EENS GOED! HERT GAAT NIET ALLEEN OM DE DRUGS!!!
Waarschuw beheerder
He Maartrn, hebbie het nou nog niet door? 9 van de 10 keer wordt er hier niet een sgelezen joh, ze zien iets staan, lezen "uit huis gekickt", "vrienden bleangrijker" en "drugs" en trekken hun conclusies. Replies van anderen doorlezen is voor zulke lui al helemaal teveel werk, dus dasn krijg je contnu hetzelfde gelul!

Gelukkig weet jijzelf en iedereen waar je close mee bent hoe het zit, en met hen vind je vast wel een oplossing (alleen die doos op mn balkon wordt moeilijk vannacht, is helemaal natgeregend, heb anders nog wel een tentje dat je in mn huiskamer mag opzetten! ;-))

Laat lekker lullen, blaatblaatblaat!!!

Dikke (k) voor jou moppie!

Waarschuw beheerder
donateur
Chill man, mensen geven toch gewoon hun mening. Of jij er iets mee kunt, dat kan alleen jij bepalen. Maar mensen bedoelen het goed hoor. Maar als je liever niet hebt dat mensen reacties geven, open dan aub geen topic ! :S
Waarschuw beheerder
Ik zou me doodschamen als mijn ouders wisten dat ik wel eens drugs heb gebruikt. Ik zou ze nooit meer recht in hun ogen durven aan te kijken.
Weet je wel wat je je ouders aandoet?!

Maarten, ik hoop de je de goeie keuzes maakt. En veel sterkte en succes er mee!;)
Waarschuw beheerder
He Uk, vat het niet gelijk persoonlijk op joh, het is gewoon heel irri om te vragen naar advies wat je kunt doen als je geen dakkie meer boven je hoofd hebt en een nieuw dakkie zoekt enzo, en mensne gaan het dan alleen met hun lerende vingertje maar over je dope-gebruik hebben.

De titel van dit topic is ook "uit huis gekicked en nu?" en niet" wat vinden jullie van mn dopegebruik?"...

Dus dan zou advies over dat dakkie (van stro, dakpannetjes of zelfs karton hehehe!) misschien iets meer nut hebben voor Maarten dan dat gepraat over dope, snappie? (k) voor toi!

Waarschuw beheerder
donateur
Ej schoonheid,
Ik lig er ook niet wakker van hoor, maar het kwam er een beetje rot uit bij je, naar mijn mening. Ik snap goed wat je bedoelt, maar ik dacht zelf 1 stap verder:
Met drugs stoppen of er anders mee omgaan is misschien een verandering van het wereldje van Maarten. Misschien zou een verandering van deze aard acceptabel zijn voor beide partijen, zodat er in ieder geval een basis is om verder te praten/kijken. Zodoende de opmerking.

(k) terug uiteraard :)
En Maarten: Succes !
Waarschuw beheerder
gewoon trugkik'n of een houding aannemen...
Waarschuw beheerder
2crazy-C en de rest: ik heb gisteren van M een PB ontvangen dat er ondertussen postieve verandering in de situatie is gekomen...DUS...

MDMA xie je zaterdag!

masSol...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Thanks voor the info ;)

Waarschuw beheerder
Maarten tot vrijdag/zaterdag!
Bouwen we een feestje, laat iedereen maar lullen!!!

Waarschuw beheerder
Komt goed AZo!!!

Waarschuw beheerder
Dat lijkt me niet meer dan duidelijk!!