Partyflock

Forumonderwerp · 12201

Waarschuw beheerder
Ik ben vorig weekend uit huis gekicked. Vandaag met me ouders gepraat. Ze willen dat ik me drugsleventje en alles daarom heen opgeef. Ik heb ze uitgelegd hoe het "wereldje" in elkaar steekt maar ze wllen er niet aan geloven. Ik ga het niet opgeven. Ik vind het veel te mooi. Al me vrienden heb ik dat "wereldje". En me vrienden staan op #1!!!

Ik heb al ongeveer anderhalf a twee jaar op mezelf gewoond en woonde net weer thuis om bepaalde redenen.

Heb nu tijdelijk onderdak. Kan een poosje gaan wonen bij een maat van me. Zijn ouders vangen me ook perfect op, waar i ze erg dankbaar voor ben. Zit er aan te denken om in het buitenland een jaartje te gaan werken. Heeft iemand suggesties hoe en wat?

Maar nu mijn vraagstelling: Waar zou jij heen gaan als jij uit huis gekicked zou worden?

Werkzaam bij Underground Alert
Waarschuw beheerder
>>>2 SHINY<<< Zekers wel! Sterker nog in wat je hierboven beschrijft kan ik niet anders dan je gelijk geven!
Waarschuw beheerder
soms heb je meer aan je vrienden als aan je familie
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
2SHINY: Zoals jij leeft zo wil elke ouder het wel zien. Maar zoals jij leeft is dus juist het leventje wat ik NIET wil. Ieder z'n meug toch. Vind dat je mensen een beetje teveel veroordeeld over het feit dat ze gebruiken. Volgens mij zie je elk feestbeest die een piiletje slikt of wat wegsnuift gelijk als een junk.

2aZo:Jij vat de koe bij de horens...
2*MoH*:Jij snapt ook precies wat ik bedoel als ik je reply zo lees (Y)
2lisette:Drugs moet zeker niet je leven bepalen. Drugs is voor het weekend (voor mij dan). Ik ben te nuchter om het zover te laten komen dat drugs me leven gaat bepalen. Wat er nu allemaal speelt is niet alleen drugs. Zoals aZo al zei, het is maar een (klein) onderdeel.
2Kami:Ik snap je mening, maar over me vrienden zit je er ver naast. Ik weet echt wel wie me vrienden zijn en wie er voor mij door het vuur gaan. En dat zijn dus ook me vrienden waar ik drugs mee gebruik.

Vind dat er erg zwart/wit word gekeken.
Ik voel me echt helemaal (Y) ondanks dit "gezeik". Ik red me wel...

2ADMIN:Kan dit topiccie gesloten worden?

Wie nog wat te melden heb doet dit maar via een PB. Thnx voor de reply's.

Greetz :P
Waarschuw beheerder
2 MDMAarten: tuurlijk snap ik het,heb zelf ook het een en ander meegemaakt dus ja...........

Waarschuw beheerder
Ik zie dit nu eigenlijk pas.. dus kom ook maar eens ff met een reply..

Het enige wat ik er nog aan toe te voegen heb.. Volg je gevoel.. Doe wat je denkt dat het beste voor je is.. en dan kom je er wel.. Afgleiden zul je nooit, want dan zullen er altijd mensen voor je klaar staan die je proberen de juiste richting op te helpen ( je weet zelf wel wie dat zijn ), denk zelf dat het niet zal gebeuren.. maar mocht het wel zo zijn.. najah goed je snapt wel wat ik bedoel..

En je weet, je bent altijd welkom hier..

Succes morgen met het kwijtraken van dat beetje verstand wat je nog hebt ;)

En het lijkt me vet relaxed om woensdag eens ff op het strand te gaan liggen..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hey colin, komt helemaal goed. Best last van me bek, maar zal morgen wel wat minder zijn. Morgen gaan we mooi ff een daggie weg. Weer of geen weer.

2Kamikaze:Hey psssst... Colin (CreAtive)is dus 1 van me beste vrienden. Gebruikt ook drugs. Moet je z'n reply eens lezen... Vast geen echte vriend he :S

Waarschuw beheerder
altijd centerparcs weer ??
Waarschuw beheerder
als ik het huis uit zou worden gekickt, wat niet heel lang meer kan duren denk ik zo, zou ik mijn zusje lief aan gaan kijken om bij haar te gaan wonen. en anders bij mijn opa en oma :D

Waarschuw beheerder
ik ben op vakantie :D:D:D:D

doei
Waarschuw beheerder
donateur
We kunnen beter ophouden met het zeggen wiens schuld het is.

Een betere vraag is of er alweer een verandering qua de situatie is ?
Waarschuw beheerder
donateur
Ow maartentje, minder jongen

Maar der is ook een heel mooi leven zonder drugs en wel met feesten

Meeste zeggen dat drugs en feesten samen horen, ben ik het niet mee eens.

Je kan heel goed hetzelfde leven houden, met geen of verantwoordelijk drugs gebruik
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Daar moet ik Damien gelijk geven. Ik feest heel wat af, maar doe dat heel regelmatig zonder drugs. Gaat perfect hoor.

Waarschuw beheerder
LEES NOU EENS GOED! HERT GAAT NIET ALLEEN OM DE DRUGS!!!
Waarschuw beheerder
He Maartrn, hebbie het nou nog niet door? 9 van de 10 keer wordt er hier niet een sgelezen joh, ze zien iets staan, lezen "uit huis gekickt", "vrienden bleangrijker" en "drugs" en trekken hun conclusies. Replies van anderen doorlezen is voor zulke lui al helemaal teveel werk, dus dasn krijg je contnu hetzelfde gelul!

Gelukkig weet jijzelf en iedereen waar je close mee bent hoe het zit, en met hen vind je vast wel een oplossing (alleen die doos op mn balkon wordt moeilijk vannacht, is helemaal natgeregend, heb anders nog wel een tentje dat je in mn huiskamer mag opzetten! ;-))

Laat lekker lullen, blaatblaatblaat!!!

Dikke (k) voor jou moppie!

Waarschuw beheerder
donateur
Chill man, mensen geven toch gewoon hun mening. Of jij er iets mee kunt, dat kan alleen jij bepalen. Maar mensen bedoelen het goed hoor. Maar als je liever niet hebt dat mensen reacties geven, open dan aub geen topic ! :S
Waarschuw beheerder
Ik zou me doodschamen als mijn ouders wisten dat ik wel eens drugs heb gebruikt. Ik zou ze nooit meer recht in hun ogen durven aan te kijken.
Weet je wel wat je je ouders aandoet?!

Maarten, ik hoop de je de goeie keuzes maakt. En veel sterkte en succes er mee!;)
Waarschuw beheerder
He Uk, vat het niet gelijk persoonlijk op joh, het is gewoon heel irri om te vragen naar advies wat je kunt doen als je geen dakkie meer boven je hoofd hebt en een nieuw dakkie zoekt enzo, en mensne gaan het dan alleen met hun lerende vingertje maar over je dope-gebruik hebben.

De titel van dit topic is ook "uit huis gekicked en nu?" en niet" wat vinden jullie van mn dopegebruik?"...

Dus dan zou advies over dat dakkie (van stro, dakpannetjes of zelfs karton hehehe!) misschien iets meer nut hebben voor Maarten dan dat gepraat over dope, snappie? (k) voor toi!

Waarschuw beheerder
donateur
Ej schoonheid,
Ik lig er ook niet wakker van hoor, maar het kwam er een beetje rot uit bij je, naar mijn mening. Ik snap goed wat je bedoelt, maar ik dacht zelf 1 stap verder:
Met drugs stoppen of er anders mee omgaan is misschien een verandering van het wereldje van Maarten. Misschien zou een verandering van deze aard acceptabel zijn voor beide partijen, zodat er in ieder geval een basis is om verder te praten/kijken. Zodoende de opmerking.

(k) terug uiteraard :)
En Maarten: Succes !
Waarschuw beheerder
gewoon trugkik'n of een houding aannemen...
Waarschuw beheerder
2crazy-C en de rest: ik heb gisteren van M een PB ontvangen dat er ondertussen postieve verandering in de situatie is gekomen...DUS...

MDMA xie je zaterdag!

masSol...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Thanks voor the info ;)

Waarschuw beheerder
Maarten tot vrijdag/zaterdag!
Bouwen we een feestje, laat iedereen maar lullen!!!

Waarschuw beheerder
Komt goed AZo!!!

Waarschuw beheerder
Dat lijkt me niet meer dan duidelijk!!