18 volgers · 497285x bekeken
Lijkt wel ´n soort fetisj ofzo
Ik ben een poets en als ik eer van mijn werk heb vind ik dat leuk
Daarbij, als ik het niet leuk vond deed ik het niet hoor
.jij bent het niet schuld dat het anderen slechter gaa
Ik trek me dat ook niet aan, alhoewel ik het iedereen wel gun (bijna iedereen).
Als ik het geld heb om het te kopen doe ik het ook gewoon hoor. Maar niet om anderen de ogen uit te steken, zoals ik al zei ik ben oprecht blij met wat ik koop. De ander geeft het uit aan vakantie ofzo, ik liever aan een leuk bakkie.
Maar het is niet alleen het brandstofverbruik, op van alles wat tientjes minder maakt ´n behoorlijk bedrag op jaarbasi
Ja en dat is dan weer geld wat ik aan leuke dingen kan besteden
Word nog eens rijk zeg
Als de dader in een straal van 30 km van de plek gezien word, dan word ie opgeknoopt
mag van mij
Hij is een alcoholist, heeft al 3 keer eerder een ongeluk veroorzaakt..
Heeft te hard gereden op die weg
Misschien ligt het aan mij maar ze doen vaak lelijk over de jeugd maar als ik de kranten zo volg zie ik zo vaak oudere mensen die (zelfs midden op de dag) dronken rond rijden
In de media staat ook dat ie zichzelf aangegeven heeft bij 't bureau, klopt geen meter van.. er vlogen 2 politieheli's rond en ze hebben hem uit een greppel geplukt. Gevlucht en de auto verderop achtergelaten.
Tssssss...................hufter
laatste ongeluk is alweer tijdje geleden
dan nog. na 1 of 2 keer ongeluk zou iemand nooit meer een rijbewijs mogen halen. echt nooit meer
mja, vind dat ze sowieso extreem soft zijn in het verkeer
bellen en rijden mogen ze ook voor lange tijd het rijbewijs afpakken van mij. als je veiligheid niet serieus neemt...
maar wie ben ik hè
dan nog. na 1 of 2 keer ongeluk zou iemand nooit meer een rijbewijs mogen halen. echt nooit meer
Ligt er aan, paaltje of mens, vind ik nog een verschil.
ellen en rijden mogen ze ook voor lange tijd het rijbewijs afpakken van mij. als je veiligheid niet serieus neemt...
zelfs al zou ik handsfree bellen dan nog niet, ik kan dat niet, lullen en opletten
en zeg nou zelf, is er iets wat NIET kan wachten tot je weer stil staat en de tijd hebt om te bellen?
200 liter per uur
zuip ik liever zelf op. het geld dan. want 200 liter ga ik niet redden
Is toch niet normaal meer?
Wel kicke geluid hoor als je die voorbij hoort varen
Ligt er aan, paaltje of mens, vind ik nog een verschil.
is zo. maar door laten rijden is het een kwestie van tijd tot het wel een mens is...
ik kan dat niet, lullen en opletten
ik heb het niet geprobeerd eigenlijk
word vaak gebeld tijdens het rijden (handsfree) maar ik ben niet echt aanwezig bij het gesprek, m`n aandacht blijft meer op de weg
als het zakelijk is (moet meestal ook wat opschrijven dan) of een gezellig gesprek wat wel ff kan duren, dan gooi ik hem vaak ook langs de kant
en zeg nou zelf, is er iets wat NIET kan wachten tot je weer stil staat en de tijd hebt om te bellen?
sja...
ergste vind ik nog vrouwen die ik ontzettend vaak zie kutten met de telefoon tijdens het rijden.
weet niet wat ze doen, ik denk app/sms, want zijn dan hele tijd met hun vingers bezig op het scherm
en slingeren dan alle kanten op
of van die figuren die bellen en dan erg langzaam rijden
ik heb het niet geprobeerd eigenlijk
Ik ook niet, en mama belt dan doodleuk 7 keer en zegt later waarom nam je niet op?
Ja wat denk je zelf?
als het zakelijk is (moet meestal ook wat opschrijven dan) of een gezellig gesprek wat wel ff kan duren, dan gooi ik hem vaak ook langs de kant
Ik neem gewoon nooit op, niks kan zo belangrijk zijn. Vroeger hadden we geen gsm en ging het ook, zo denk ik dan.
ergste vind ik nog vrouwen die ik ontzettend vaak zie kutten met de telefoon tijdens het rijden.
op de snelweg zie je vaak zat mensen slingeren, allemaal bezig met iets anders dan rijden.
maar wie ben ik hè
Djefvo
No problemo!
Ben al blij dat ik weet wie de dader is.
Had echt geen idee welk verband je legde, maar nu ik het weet, je voelde wel enig begrip of compassie met die gast toen ?
Mensen nog leuke plannen?
Veel op bed liggen waarschijnlijk
jij ook man
Thanks, kan wmb. niet meer stuk: gisteren te horen gekregen dat ik geslaagd ben voor m'n bondstrainersopleiding.
griep?
of gewoon te veel gezopen gisteren?
gister al last van de keel, vanmorgen werd ik wakker, neus dichtzitten, koppijn etc. etc.
dan kan ik 312,00 euro winnen
Ik heb laatst 40 euro gewonnen