gewoon lekker los gaan... iedereen heeft ze eigen style'tje
Klopt helemaal ! Maar hakken vind ik echt lijp !
Dat los gaan lukt me wel hahah
PreciesIk vind dat hakken, jumpen whatever allemaal zo'n bullshit... Als je echt een vette plaat hoort ga je gewoon uit je dak, dan ga je je niet druk liggen maken over of je alle pasjes wel goed doet
Alles is geoorloofd zolang je maar niet gaat pogo'en
Ik vind dat ook niet het belangrijkste. Vind het mooi om te zien hoe iemand geniet van de muziek
Wat me altijd wel opviel (toen ik nog naar feesten ging) dat ik mannen altijd 10 keer beter vond hakke als vrouwenvolgens mij heb ik nog nooit een vrouw zien hakke dat ik dacht van "hey dat ziet er mooi uit"
rosssssssseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
filmpjes thuis na te doen
flot
Zolang je maar voor jezelf doet, niks mis mee dat je iets meer eruit wilt halen. Maar vergeet alleen de essentie niet, en dat ben jijzelf en dat je tevreden huiswaarts keert na een nachtje zelf uitputting
Ga je niet meer naar feesten???
Dit is een doodszonde!!!!
Nee ik ga eigenlijk nooit meer en ik heb er ook geen behoefte meer aan. Alleen als ik weer wat goeie platen terug hoor. Misschien nog eens leuk festivalletje met mooie weer ofzo
Hahhha alleen als je pillen op hebt hak je master ?
Alles is geoorloofd zolang je maar niet gaat pogo'en
Hahahhha ik weet wat je bedoeld, drugs he
gewoon lekker los gaan... iedereen heeft ze eigen style'tje
Precies, dit vind ik ook. Je hebt natuurlijk altijd een basis principe van hakken, maar iedereen hakt toch op zijn eigen manier. Dus leer de basis zou ik zeggen en creëer zo je eigen stijlDan krijg je het meest bewondering! Iedereen doet tenslotte wat ie zelf goed vind voelen, toch?
Hahaha troep maar wel leuke troep..
Hahaha troep maar wel leuke troep..
Jaren niet naar feesten geweest en ga sinds 2 jaar weer naar festivals ben nu 42 en hak me een ongeluk op mijn manier hahah helemaal de smaak te pakken.
Hahahha wat moooi! Ik blijf ook door feesten tot dat t niet wil! Er is niks mooiers !!!!
Idd gewoon zolang je het leuk vind doorgaan, ik heb ook alweer diverse festivals op het programma staan haha.
En nog even terug komen op je vraag over hakken, het maakt echt niet uit hoe je het doet gewoon lekker uit je dak gaan .
Ik keek altijd om me heen en probeerde ik diegene zijn passen na te doen.
Op een gegeven moment dan heb je het gewoon door! en kan je daarna wat moeilijkere dingen na proberen te doen![]()
En thuis oefenen vindt ik eigenlijk maar niks haha. Thuis gaat het gewoon minder lekker door de nuchterheid!
zo snel en begrijp ik soms niks van de passen hahaha
Zie ik niet zo snel gebeuren, maar de mensen die dat wel doen zijn zwabbersssss.
Natuurlijk weten wij niet hoe jij hakt, omschrijf het eens als je wilt, misschien ziet het er wel fantastisch uit?
Gewoon je eigen ding doen, als er nou mensen naar je toekomen van: haha jij kan niet hakken!, dan kan ik je wel begrijpen.
Hhahaha ook nog nooit zien gebeuren, Zwabbers??
Hakken op hardstyle?
Haha okee
Hakken op hardstyle?
![[img width=787 height=474]http://puu.sh/7HAIq.jpg[/img]](http://puu.sh/7HAIq.jpg)
Ooooohh hahahha
Gewoon schijt hebben aan dat je voor lul staat en hakke zoals je zelf zou willen hakken en hoe meer je het doet hoe meer het gaat lijke op hoe jij wilt dat het lijkt. ondertussen iedereen je maat en alles mooi (daar benne ook hulpmiddelen voor) en dan kan je soms een beetje vertragen 1 pas per 2/3/4 beats of versnellen de beat even in stukken trappen (doek meestal als ik per ongeluk ergens op een hardstyle stage kom om even duidelijk te maken dat ik dat te traag vind (kan je naar mijn mening ook niet op hakken)
) als je even lekker hard wil gaan even lekker stuiteren bij de terror (dat hou ik ook geen uren vol vol gas - kut conditie (ook weer hulpmiddelen voor trouwens) ik probeer altijd wel op de beat te blijven bewegen, ookal is het dan niet altijd hakken, vuistje in de lucht ofzo, anders wordt het zo'n dooie boel. en dan gewoon een beetje variëren, verschillende tempoos met je handen en voeten bijvoorbeeld. en dan gabber je met mekaar ieder feestje mooi bij mekaar. zo zie ik het iig
Ja probeer ik ook altijd, maar op een feest gaat het allemaal zo snel en begrijp ik soms niks van de passen hahaha
Iemand duidelijke filmpjes van hakken, waar ik van kan leren
Tripmeister kan het je wel leren
Linker knie omhoog, rechterknie omhoog , vica versa, en dat de hele avond.
'Hoor' ik al vele jaren. Sterk.
Dit doe ik nog steeds lol, geen behoefte aan meer leren of oefenen of wat dan ook, zal wel aan mn motoriek liggen ofzo. Zijn tevens ook genoeg lui met mij die hetzelfde doen.
Daarbij ziet hakken er bij mij toch niet uit is me wel is opgevallen toen ik bij een feest vlakbij een spiegel stond.
Lekker boeie joh![]()
Mensen kijken maar lekker. Terwijl hun daar als een stel zombies staan te 'kijken', staan wij lekkere uit onzere naadjes te gaan
Hahhahha is goed jammi, leer je me die?
Hahahha jaa hooor, gaat al goed hahahah
Hmm.. 1 voet voor (recht) andere haaks er achter en dan zeg maar denken dat je met achterste voet de voorste voet wilt weg schoppen.
Zo kun je vrij snel hakken.
Hoop dat lukt
Deze had ik ondertussen geleerd! Bedankt hahahah
Over 2 weken Unity het daar maar eens mooi weer gebruiken
gewoon doen waarbij jij het goed gevoel krijgt& oefening baart kunst
http://youtu.be/76rlWnmjJfI
Ik kwam deze ooit eens tegen
Hahaha nogsteeds is het lelijk dat ze hakken op hardcore inderdaad.. Op hardstyle moeje tog stampen of shufflen. Het maakt hakken zoals het niet hoort te zijn. Net zoals balletten op rock muziek
Klaar en duidelijk. Zoals ik het heb geleerd in '90. Dit kan je lang volhouden.
Hoeppi vind ik ook echt goed, niet echt moeilijk, bruut, maar wreed vermoeiend.
Helaas heb je niet altijd de nodige ruimte op feesten om zo tekeer te gaan
https://www.youtube.com/watch?v=W5_iQGNu0G0
https://www.youtube.com/watch?v=dy3Rt34kXz8
Ik kan de afbeelding niet zien :0