Partyflock

Forumonderwerp · 1155732
3 volgers · 15440x bekeken
Waarschuw beheerder
+5-2
Heeee allemaal !

Iemand duidelijke filmpjes van hakken, waar ik van kan leren :p
Waarschuw beheerder
+4
http://youtu.be/76rlWnmjJfI

Waarschuw beheerder
+10-1
Oooww ik dacht ff dat je filmpjes van leren lopen op hakken bedoelde :VAAG:

Toen keek ik het filmpje (Y)
Maar maakt niet uit wat je doet meid, zolang je maar lekker los gaat vind ik t sowieso mooi en de meesten met mij :YES:
Waarschuw beheerder
+1-1
Hahhhahahahha makes me laugh :P
Hoef niet te kunnen lopen op hakken hahahah
Ja ik kan het wel een beetje en ik ga altijd wel lekker los maar zou graag beter willen kunnen hakken.
Vind hakken lijp :p

Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 januari 2014 om 16:05:
Oooww ik dacht ff dat je filmpjes van leren lopen op hakken bedoelde

Waarschuw beheerder
+3
gewoon lekker los gaan... iedereen heeft ze eigen style'tje :cheer:
Waarschuw beheerder
+1-1
Klopt helemaal ! Maar hakken vind ik echt lijp !
Dat los gaan lukt me wel hahah :p

Artiest Natrion
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 januari 2014 om 18:28:

Precies :P Ik vind dat hakken, jumpen whatever allemaal zo'n bullshit... Als je echt een vette plaat hoort ga je gewoon uit je dak, dan ga je je niet druk liggen maken over of je alle pasjes wel goed doet :P
Waarschuw beheerder
+1-2
Los gaan gebeurd sws wel maar af en toe gewoon een goed stuk hakken vind ik wel lijp! Maar idd als er een harde track op komt moet je gewoon helemaal los gaan
Waarschuw beheerder
+3-2
te lui om zelf te zoeken. Typ hakken op youtube tada

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van HardcoreTessa op donderdag 23 januari 2014 om 18:36:
Klopt helemaal ! Maar hakken vind ik echt lijp !
Dat los gaan lukt me wel hahah :p

Hakke is ook gewoon los gaan, alleen heeft ieder zijn eigen style daarin. Je kunt wel kijken hoe andere het aanpakken en gewoon veel oefenen thuis totdat het lekker aanvoelt ofzo:P

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 januari 2014 om 18:37:
Precies :P Ik vind dat hakken, jumpen whatever allemaal zo'n bullshit... Als je echt een vette plaat hoort ga je gewoon uit je dak, dan ga je je niet druk liggen maken over of je alle pasjes wel goed doet

Ik vind dat ook niet het belangrijkste. Vind het mooi om te zien hoe iemand geniet van de muziek:)

Wat me altijd wel opviel (toen ik nog naar feesten ging) dat ik mannen altijd 10 keer beter vond hakke als vrouwen:/ volgens mij heb ik nog nooit een vrouw zien hakke dat ik dacht van "hey dat ziet er mooi uit"
Werkzaam bij Tryfecta Events
Waarschuw beheerder
+8-1
Alles best, maar die rondvliegende benen 2 meter in de lucht en handjeklap onder de benen door wat een debiel iets
Waarschuw beheerder
+6
Alles is geoorloofd zolang je maar niet gaat pogo'en :')
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van JSKI op vrijdag 24 januari 2014 om 07:02:

helemaal mee eens...

Waarschuw beheerder
+4-2

Jep. mensen denken ook dat als je wat ruimer uit je naadje gaat, soort van stampengs ofzo, dat je dan een pogo-erd bent, Maar nee mensen. Hakken is iets wat je doet terwijl je totaal in jezelf gekeerd bent. Bij een ideaal avondje uit gaan mijn gedachten al op 0 als ik binnen kom, wat voor onzinnigheden er op dat moment ook spelen buiten het zaaltje. Vervolgens neem ik een bierie, raak totaal in mezelf gekeerd en rambambam. Welke spastische of juist non-spastische uitingen en bewegingen hieruit voort komen, dat maakt geen ene bal uit. Nadenken welke voet voor, eerst of achter moet is niet van belang. Van belang is dat je in je hoofd hebt : ROSSSSSSSSEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Waarschuw beheerder
+1-2
Hahaha bedankt voor al jullie meningen maar ik blijf er bij dat ik bepaalde dingen van hakken wil oefenen !
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 januari 2014 om 19:11:
Hakke is ook gewoon los gaan, alleen heeft ieder zijn eigen style daarin. Je kunt wel kijken hoe andere het aanpakken en gewoon veel oefenen thuis totdat het lekker aanvoelt ofzo:P

Jaa precies dat wil ik ook doen :p
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 januari 2014 om 19:15:
Ik vind dat ook niet het belangrijkste. Vind het mooi om te zien hoe iemand geniet van de muziek:)

Wat me altijd wel opviel (toen ik nog naar feesten ging) dat ik mannen altijd 10 keer beter vond hakke als vrouwen:/ volgens mij heb ik nog nooit een vrouw zien hakke dat ik dacht van "hey dat ziet er mooi uit"

Geef ik je gelijk in niet veel vrouwen kunnen hakken. Ik probeer ook alleen bepaalde dingen te oefenen al die sprongen hoeft van mij ook niet hahah :p
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 januari 2014 om 09:40:
rosssssssseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

geloof me dat zit wel in mijn hoofd het is niet zo dat ik daar sta en denk ik moet zo hakken. Helemaal niet. Ik probeer sommige dingen van filmpjes thuis na te doen en als t flot gaat kan ik op een feest doen zonder na te denken want nadenken tijdens het los gaan doe ik ook niet aan hahaha :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van ** San** op vrijdag 24 januari 2014 om 10:07:
:facepalm:

Hahaha ik zeg niet dat geen vrouwen kunnen hakken er zijn er ook genoeg die t wel kunnen maar er zijn meer mannen die t kunnen.

Waarschuw beheerder
-1
Ik snap je wel hoor. Ik zal je vertellen mijn eerste feest stond ik in een lege zaal te hakken op de volgende manier:
Linker knie omhoog, rechterknie omhoog , vica versa, en dat de hele avond.
We kwamen thuis en me maten zeiden das geen hakken jonguh, ik zei, ookee nou en :D

Zolang je maar voor jezelf doet, niks mis mee dat je iets meer eruit wilt halen. Maar vergeet alleen de essentie niet, en dat ben jijzelf en dat je tevreden huiswaarts keert na een nachtje zelf uitputting ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 januari 2014 om 19:15:
(toen ik nog naar feesten ging)

:O Ga je niet meer naar feesten???
Dit is een doodszonde!!!!
Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 januari 2014 om 10:24:
Zolang je maar voor jezelf doet, niks mis mee dat je iets meer eruit wilt halen. Maar vergeet alleen de essentie niet, en dat ben jijzelf en dat je tevreden huiswaarts keert na een nachtje zelf uitputting

Ik doe het sws voor mezelf als ik het niet een fijne manier vind om te doen doe ik t ook niet. Ik vind hakken gewoon echt leuk om te doen en om dan naar andere te kijken en bepaalde dingen ook te doen vind ik lijp haha :p

En bij elk feest waar ik tot nu toe geweest ben denk ik altijd wat heb ik mezelf weer maximaal uitgeput hahah.

Waarschuw beheerder
-1
(Y) Toppie :D

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 januari 2014 om 10:24:
:O Ga je niet meer naar feesten???
Dit is een doodszonde!!!!

Nee ik ga eigenlijk nooit meer en ik heb er ook geen behoefte meer aan. Alleen als ik weer wat goeie platen terug hoor. Misschien nog eens leuk festivalletje met mooie weer ofzo :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 januari 2014 om 11:05:
Nee ik ga eigenlijk nooit meer en ik heb er ook geen behoefte meer aan. Alleen als ik weer wat goeie platen terug hoor. Misschien nog eens leuk festivalletje met mooie weer ofzo :D

Jammer hoor.
Ja ik had er ook een paar jaar geen behoefte meer aan. Tot ik er ineens wel weer behoefte aan kreeg, en niezo beetje ook!!
Waarschuw beheerder
+2
ewa je moet aan de pilleng dan hak ik altijd als een master
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 januari 2014 om 11:46:
Jammer hoor.
Ja ik had er ook een paar jaar geen behoefte meer aan. Tot ik er ineens wel weer behoefte aan kreeg, en niezo beetje ook!!

Feestjes zijn ge-wel-dig <3
Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van JSKI op vrijdag 24 januari 2014 om 14:03:
ewa je moet aan de pilleng dan hak ik altijd als een master

Hahhha alleen als je pillen op hebt hak je master ? :P
Waarschuw beheerder
+10-1
Uitspraak van HardcoreTessa op vrijdag 24 januari 2014 om 15:24:
Hahhha alleen als je pillen op hebt hak je master ? :P

Nee dan claim ik dat tot ik de volgende dag fotos zie. Dan constateer ik dat ik er wederom bij liep als een schele otter.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van JSKI op vrijdag 24 januari 2014 om 17:37:
Nee dan claim ik dat tot ik de volgende dag fotos zie. Dan constateer ik dat ik er wederom bij liep als een schele otter.

Hahahhha ik weet wat je bedoeld, drugs he :p
Waarschuw beheerder
+2-1

Jeetje dat is lang geleden dat ik dat gezien had..

Dat ging weg samen met de Lonsdale :)

Hakken jeetje.. Dat kost zoveel energie man :P
Ik ga nogweleens hakken als de muziek en het tempo goed genoeg is :)

Mijn knieen zijn kapot van al dat gehak in het verleden :)
Waarschuw beheerder
+11
Iedereen eigen stijl qua hakken, helemaal mee eens, maar die mensen die ...losgaan en rondspringen en iedereen in een straal van 5 meter omver beuken met ellebogen...echt hoor...
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van HardcoreTessa op vrijdag 24 januari 2014 om 18:42:
Hahahhha ik weet wat je bedoeld, drugs he :p

ja troep jwt
Waarschuw beheerder
+1
zolang je maar niet stil staat is alles ok :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JSKI op vrijdag 24 januari 2014 om 17:37:
Dan constateer ik dat ik er wederom bij liep als een schele otter.

Hahaha held :roflol:

Waarschuw beheerder
+2-1
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 januari 2014 om 18:28:

Precies, dit vind ik ook. Je hebt natuurlijk altijd een basis principe van hakken, maar iedereen hakt toch op zijn eigen manier. Dus leer de basis zou ik zeggen en creëer zo je eigen stijl ;) Dan krijg je het meest bewondering! Iedereen doet tenslotte wat ie zelf goed vind voelen, toch?
Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 januari 2014 om 21:54:
Precies, dit vind ik ook. Je hebt natuurlijk altijd een basis principe van hakken, maar iedereen hakt toch op zijn eigen manier. Dus leer de basis zou ik zeggen en creëer zo je eigen stijl ;) Dan krijg je het meest bewondering! Iedereen doet tenslotte wat ie zelf goed vind voelen, toch?

Ben er mee bezig, ik vind ook sws dat het wel goed moet voelen !
Waarschuw beheerder
+2-2
Uitspraak van JSKI op zaterdag 25 januari 2014 om 13:09:
ja troep jwt

Hahaha troep maar wel leuke troep..

Waarschuw beheerder
+2-1
donateur
Uitspraak van HardcoreTessa op maandag 27 januari 2014 om 17:54:
Hahaha troep maar wel leuke troep..

:xtc:
Waarschuw beheerder
+2
Jaren niet naar feesten geweest en ga sinds 2 jaar weer naar festivals ben nu 42 en hak me een ongeluk op mijn manier hahah helemaal de smaak te pakken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+5-1
Uitspraak van Eddy2407 op woensdag 5 februari 2014 om 20:59:
Jaren niet naar feesten geweest en ga sinds 2 jaar weer naar festivals ben nu 42 en hak me een ongeluk op mijn manier hahah helemaal de smaak te pakken.

Hahahha wat moooi! Ik blijf ook door feesten tot dat t niet wil! Er is niks mooiers !!!!
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van HardcoreTessa op donderdag 6 februari 2014 om 20:47:
Hahahha wat moooi! Ik blijf ook door feesten tot dat t niet wil! Er is niks mooiers !!!!

Idd gewoon zolang je het leuk vind doorgaan, ik heb ook alweer diverse festivals op het programma staan haha.
En nog even terug komen op je vraag over hakken, het maakt echt niet uit hoe je het doet gewoon lekker uit je dak gaan .