Partyflock

Forumonderwerp · 1148726
Waarschuw beheerder
+12-3
Aan mijn derde jeugd begonnen, nu pas de deephouse/technohouse omarmd en ernstig tekort aan leeftijdsgenoten die er nog in willen duiken binnen mijn vriendenkring. Waar vind ik jullie en bij wie mag ik af en toe aansluiten?
Waarschuw beheerder
Nog "oudjes" die naar Defqon gaan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pepjuh op donderdag 18 juni 2015 om 17:12:
Nog "oudjes" die naar Defqon gaan

iik iig niet ik ga zaterdag naar Atmoz
Waarschuw beheerder
Wie gaar er ook 4 Juli naar Quest4Techno ?
Met meerdere mensen een feestje ervan maken
op dit geweldige feest.. lijkt me ToP!
Stuur me een PB tje.

Waarschuw beheerder
Net via vakantieveilingen twee kaartjes "gewonnen" voor 4 euro voor Dreamersland 17 oktober in Eindhoven.
Dus in totaal 9 euro met kosten voor 2 kaartjes het uitproberen waard toch?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 juni 2015 om 23:09:
Net via vakantieveilingen twee kaartjes "gewonnen" voor 4 euro voor Dreamersland 17 oktober in Eindhoven.
Dus in totaal 9 euro met kosten voor 2 kaartjes het uitproberen waard toch?

Voor 9 euro zou ik het zeker uitproberen. Als het niets is kan je nog eens naar huis gaan zonder dat je veel kwijt bent aan een ticket haha
Waarschuw beheerder
Hallo.
Ik 40 plus
Ga naar extrema
Zijn er nog meer die gaan.
Aan gezien me maatje ziek is.
Zoek ik nog gezellige mensen

Waarschuw beheerder
Tis weer bijna lakedance tijd hè. Wie gaan we weer zien? Hans Jacky? Maar in de tussentijd ga ik geheel onverwachts een ding van mijn bucketlist afstrepen; ik ga naar Ibiza!!! Tot gauw allemaall

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 juli 2015 om 10:52:
Tis weer bijna lakedance tijd hè. Wie gaan we weer zien? Hans Jacky? Maar in de tussentijd ga ik geheel onverwachts een ding van mijn bucketlist afstrepen; ik ga naar Ibiza!!! Tot gauw allemaall

Wat een lekker vooruitzicht! Geniet ervan, meid! Hoop je op Lakedance weer te zien, xx

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 juli 2015 om 02:14:
Wat een lekker vooruitzicht! Geniet ervan, meid! Hoop je op Lakedance weer te zien, xx

Thnx Hans, ik ga met de Kids dus dat wordt niet feesten maar wel op donderdag achter Ushuaiha staan en luisteren naar Armin vanaf het strand want binnen mogen de kids ja niet.
We gaan ons zeker weer zien op lakedance. Gezellig. Tot gauw
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 juli 2015 om 10:52:

vveel plezier op Ibiza......yepp Lakedance zijn we er weer maar het zou wel eens de laatste keer kunnen zijn ik begin de muziek echt zwaar K. U. T. te vinden het is leuk omdat ef veel bekenden zijn maar dat is het dan ook
Waarschuw beheerder
+1
Hey hey buiten het feit om dat hier heel gezellig gekletst wordt, vraag ik me af of er ook nog mensen zijn die echt anderen zoeken om samen mee naar een festivalletje danwel feesie te gaan? Een groepje willen vormen oid.
Ik ga momenteel te weinig en we zitten in het seizoen :(
Let me know :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lola Lila op woensdag 15 juli 2015 om 17:30:
Hey hey buiten het feit om dat hier heel gezellig gekletst wordt, vraag ik me af of er ook nog mensen zijn die echt anderen zoeken om samen mee naar een festivalletje danwel feesie te gaan? Een groepje willen vormen oid.

meestal laten we weten welk feest we doen en gaan er meerdere dan regelen we iets dat we elkaar ontmoeten
Waarschuw beheerder
Electronic Family a.s. zaterdag 18 juli....Gemiddelde leeftijd prima :-)
Waarschuw beheerder
dit weekend dus ff niets volgende week Strictly Ram in Bloemendaal
Waarschuw beheerder
Uitspraak van quibus op vrijdag 17 juli 2015 om 19:34:
dit weekend dus ff niets volgende week Strictly Ram in Bloemendaal

geen ultrasonic?
Waarschuw beheerder
donateur
Zo Dominator ook weer geweest was heerlijk weertje lekker druk, iets te veel harstyle gehoord maar afijn dat overleef ik wel. Nog een beetje last van men spieren. het was weer een toppertje :) :) :)
Waarschuw beheerder
Was zeker vet Dominator, paar keer richting de main stage gelopen en veel bij de early gestaan.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Oldskool92 op maandag 20 juli 2015 om 11:52:
Was zeker vet Dominator, paar keer richting de main stage gelopen en veel bij de early gestaan.

Topfeest(y)
Waarschuw beheerder
Ga 5 december ook eens Pandomonium kijken. Sporthallen zuid was de laatste keer Hellraiser feestje '97 ergens. Schijnt ook wel vet te zijn.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Oldskool92 op maandag 20 juli 2015 om 20:51:
Ga 5 december ook eens Pandomonium kijken. Sporthallen zuid was de laatste keer Hellraiser feestje '97 ergens. Schijnt ook wel vet te zijn.

Yip echt toppertje ook!
Waarschuw beheerder
Ik ga naar craft. Mijn maat is ziek. Stapmaatje gezocht is gezelliger dan alleen. Ben dan wel
40 ik feest
nog als 25. Geen gedoe ben getrouwd alleen feesten. Iemand? O ja ik heb een kaart beschikbaar.
Waarschuw beheerder
donateur
zou die Jezus bus nog staan ! :lol: de mijne was ook de laaste x ook bij Hellraiser welk jaar weet ik niet meer :vaag:
Ik zou er ook weer eens naar toe willen, alleen het valt altijd op een datum wanneer ik niet kan.
Waarschuw beheerder

Ha ik ben voor. Craft wordt het zeker voor mij. Buddy is ziek dus als je wilt, ik heb zelfs een entreekaart over
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van % Terror % op dinsdag 21 juli 2015 om 11:36:
zou die Jezus bus nog staan ! :lol: de mijne was ook de laaste x ook bij Hellraiser welk jaar weet ik niet meer :vaag:
Ik zou er ook weer eens naar toe willen, alleen het valt altijd op een datum wanneer ik niet kan.

:roflol: met onze duivelse muziek! :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RengdengFeng op dinsdag 21 juli 2015 om 09:32:
Yip echt toppertje ook!

We gaan t meemaken :bounce: eerst nog 2 feestjes ervoor. Sunglow en daarna Ghosttown (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Super vet feessie Ghosttown vroeger en nu nog steeds, heerlijk om die ouwe meuk weer eens te horen, ik heb ze hier ook cd staan maar das tog anders.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Papallona op vrijdag 17 juli 2015 om 20:23:
geen ultrasonic?

nee heen ultrasonic hadden ze nog gewoon Grotesque erbij gehad dan wel .......ik ga naar Ram inclusief de bbq die ze voor het feest doen dus gewoon de hele dag lol plezier en feest

jij wel naar ultrasonic ???
Waarschuw beheerder

Hey ik ben 43 en ben sinds kort weer vrijgezel. Heb nu dus geen maatje meer om mee te gaan. Maar vind het zeker leuk om nog eens een feestje te doen..net wat je zegt alleen is maar alleen...ik ga zaterdag naar 7the heaven in Beesd...alleen. toch maar proberen..

Waarschuw beheerder
:jaja: B) *proud*
Waarschuw beheerder
Niemand die deze lieve dame een lift wil geven..terug ..van Beesd naar Zeist?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Oldskool92 op dinsdag 21 juli 2015 om 13:16:
We gaan t meemaken :bounce: eerst nog 2 feestjes ervoor. Sunglow en daarna Ghosttown (y)

yep sunglow ga ik ook
Waarschuw beheerder
Uitspraak van quibus op woensdag 22 juli 2015 om 12:20:
nee heen ultrasonic hadden ze nog gewoon Grotesque erbij gehad dan wel .......ik ga naar Ram inclusief de bbq die ze voor het feest doen dus gewoon de hele dag lol plezier en feest

jij wel naar ultrasonic ???

bedoeling van ultrasonic en daarna door naar 7th heaven.
uiteindelijk is het project x code rood en daarna 7th heaven geworden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Papallona op donderdag 30 juli 2015 om 18:31:
bedoeling van ultrasonic en daarna door naar 7th heaven.
uiteindelijk is het project x code rood en daarna 7th heaven geworden

Ultra ging niet door. .... Ram dus wel was een topfeest we zijn er achter dat trance en hardtrance ons ding is .....dus Summerlake gaan we ook nog doen
Waarschuw beheerder
Zijn er ook nog 40 + die naar wat extremen feesten gaan ? Pb graag
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Papallona op donderdag 30 juli 2015 om 18:30:
yep sunglow ga ik ook

Ben benieuwd schijnt vorig jaar ook tof te zijn geweest. Dus toch maar zelf even tjekken. Met de line up niks mis mee.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Oldskool92 op vrijdag 31 juli 2015 om 22:33:
Ben benieuwd schijnt vorig jaar ook tof te zijn geweest. Dus toch maar zelf even tjekken. Met de line up niks mis mee.

ik heb vorig jaar super genoten, wel weg gebleven bij het hoofdpodium, dat is niet mijn ding en loopt het jonge spul. tis een klein festival met een top sfeer. en het weer was super goed vorig jaar
Waarschuw beheerder
Uitspraak van quibus op donderdag 30 juli 2015 om 21:29:
Ultra ging niet door. .... Ram dus wel was een topfeest we zijn er achter dat trance en hardtrance ons ding is .....dus Summerlake gaan we ook nog doen

dan is 7th heaven ook echt wat voor jullie
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Papallona op zaterdag 1 augustus 2015 om 07:59:
ik heb vorig jaar super genoten, wel weg gebleven bij het hoofdpodium, dat is niet mijn ding en loopt het jonge spul. tis een klein festival met een top sfeer. en het weer was super goed vorig jaar

HHoofdpodium zul je mij ook niet vinden. Oldschool Gangsters en I Love Beatz :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Papallona op zaterdag 1 augustus 2015 om 07:59:
dan is 7th heaven ook echt wat voor jullie

MMisschien dat we er wel eens gaan kijken .....

Waarschuw beheerder
Hee guys tot zaterdag op lakedance. Ella gaan we ook ontmoeten he Ella!! We hebben er zin in. Samen dansje doen bij Sander van Doorn!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 augustus 2015 om 22:42:
Hee guys tot zaterdag op lakedance. Ella gaan we ook ontmoeten he Ella!! We hebben er zin in. Samen dansje doen bij Sander van Doorn!!!

Lakedance wa is da ??? hahahahaha komt goed @ng wij zijn er en Stock komt ook
Waarschuw beheerder
+1

Jaaaa heb er echt zo'n zin in!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van quibus op zondag 2 augustus 2015 om 21:53:
MMisschien dat we er wel eens gaan kijken .....

Is altijd gezellig, Jacky.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van quibus op maandag 3 augustus 2015 om 11:32:
Lakedance wa is da ??? hahahahaha komt goed @ng wij zijn er en Stock komt ook

Echt wel! Nu al zin in!

Waarschuw beheerder

Gezellig!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 augustus 2015 om 12:51:
Is altijd gezellig, Jacky.

Laat je van de week even weten hoe laat wij er zijn

Waarschuw beheerder
Uitspraak van quibus op woensdag 5 augustus 2015 om 16:07:
Laat je van de week even weten hoe laat wij er zijn

Top!