15 volgers · 34497x bekeken
Net via vakantieveilingen twee kaartjes "gewonnen" voor 4 euro voor Dreamersland 17 oktober in Eindhoven.
Dus in totaal 9 euro met kosten voor 2 kaartjes het uitproberen waard toch?
Voor 9 euro zou ik het zeker uitproberen. Als het niets is kan je nog eens naar huis gaan zonder dat je veel kwijt bent aan een ticket haha
Hallo.
Ik 40 plus
Ga naar extrema
Zijn er nog meer die gaan.
Aan gezien me maatje ziek is.
Zoek ik nog gezellige mensen
Ik 40 plus
Ga naar extrema
Zijn er nog meer die gaan.
Aan gezien me maatje ziek is.
Zoek ik nog gezellige mensen
Tis weer bijna lakedance tijd hè. Wie gaan we weer zien? Hans Jacky? Maar in de tussentijd ga ik geheel onverwachts een ding van mijn bucketlist afstrepen; ik ga naar Ibiza!!! Tot gauw allemaall
Wat een lekker vooruitzicht! Geniet ervan, meid! Hoop je op Lakedance weer te zien, xx
Wat een lekker vooruitzicht! Geniet ervan, meid! Hoop je op Lakedance weer te zien, xx
Thnx Hans, ik ga met de Kids dus dat wordt niet feesten maar wel op donderdag achter Ushuaiha staan en luisteren naar Armin vanaf het strand want binnen mogen de kids ja niet.
We gaan ons zeker weer zien op lakedance. Gezellig. Tot gauw
Tis weer bijna lakedance tijd hè. Wie gaan we weer zien? Hans Jacky? Maar in de tussentijd ga ik geheel onverwachts een ding van mijn bucketlist afstrepen; ik ga naar Ibiza!!! Tot gauw allemaall
vveel plezier op Ibiza......yepp Lakedance zijn we er weer maar het zou wel eens de laatste keer kunnen zijn ik begin de muziek echt zwaar K. U. T. te vinden het is leuk omdat ef veel bekenden zijn maar dat is het dan ook
Hey hey buiten het feit om dat hier heel gezellig gekletst wordt, vraag ik me af of er ook nog mensen zijn die echt anderen zoeken om samen mee naar een festivalletje danwel feesie te gaan? Een groepje willen vormen oid.
Ik ga momenteel te weinig en we zitten in het seizoen
Let me know
Let me know
Hey hey buiten het feit om dat hier heel gezellig gekletst wordt, vraag ik me af of er ook nog mensen zijn die echt anderen zoeken om samen mee naar een festivalletje danwel feesie te gaan? Een groepje willen vormen oid.
Let me know
meestal laten we weten welk feest we doen en gaan er meerdere dan regelen we iets dat we elkaar ontmoeten
Was zeker vet Dominator, paar keer richting de main stage gelopen en veel bij de early gestaan.
Topfeest
Ga 5 december ook eens Pandomonium kijken. Sporthallen zuid was de laatste keer Hellraiser feestje '97 ergens. Schijnt ook wel vet te zijn.
Yip echt toppertje ook!
Ik ga naar craft. Mijn maat is ziek. Stapmaatje gezocht is gezelliger dan alleen. Ben dan wel
40 ik feest
nog als 25. Geen gedoe ben getrouwd alleen feesten. Iemand? O ja ik heb een kaart beschikbaar.
40 ik feest
nog als 25. Geen gedoe ben getrouwd alleen feesten. Iemand? O ja ik heb een kaart beschikbaar.
Let me know
Ha ik ben voor. Craft wordt het zeker voor mij. Buddy is ziek dus als je wilt, ik heb zelfs een entreekaart over
laatste aanpassing
zou die Jezus bus nog staan !de mijne was ook de laaste x ook bij Hellraiser welk jaar weet ik niet meer
![]()
Ik zou er ook weer eens naar toe willen, alleen het valt altijd op een datum wanneer ik niet kan.
Yip echt toppertje ook!
We gaan t meemaken
Let me know
Hey ik ben 43 en ben sinds kort weer vrijgezel. Heb nu dus geen maatje meer om mee te gaan. Maar vind het zeker leuk om nog eens een feestje te doen..net wat je zegt alleen is maar alleen...ik ga zaterdag naar 7the heaven in Beesd...alleen. toch maar proberen..
We gaan t meemakeneerst nog 2 feestjes ervoor. Sunglow en daarna Ghosttown
yep sunglow ga ik ook
nee heen ultrasonic hadden ze nog gewoon Grotesque erbij gehad dan wel .......ik ga naar Ram inclusief de bbq die ze voor het feest doen dus gewoon de hele dag lol plezier en feest
jij wel naar ultrasonic ???
bedoeling van ultrasonic en daarna door naar 7th heaven.
uiteindelijk is het project x code rood en daarna 7th heaven geworden
bedoeling van ultrasonic en daarna door naar 7th heaven.
uiteindelijk is het project x code rood en daarna 7th heaven geworden
Ultra ging niet door. .... Ram dus wel was een topfeest we zijn er achter dat trance en hardtrance ons ding is .....dus Summerlake gaan we ook nog doen
Ben benieuwd schijnt vorig jaar ook tof te zijn geweest. Dus toch maar zelf even tjekken. Met de line up niks mis mee.
ik heb vorig jaar super genoten, wel weg gebleven bij het hoofdpodium, dat is niet mijn ding en loopt het jonge spul. tis een klein festival met een top sfeer. en het weer was super goed vorig jaar
ik heb vorig jaar super genoten, wel weg gebleven bij het hoofdpodium, dat is niet mijn ding en loopt het jonge spul. tis een klein festival met een top sfeer. en het weer was super goed vorig jaar
HHoofdpodium zul je mij ook niet vinden. Oldschool Gangsters en I Love Beatz