ik lees hier een ondertoon
Nee, absoluut niet
Soms ben ik wel een flikker op pf geworden,maar als het over parties gaat blijf ik een koele kikker
Dus carocarum ik zou is gaan pm-en
laatste aanpassing
was het serieus ooit anders dan?
Bij mij wel
Over het algemeen ben ik nog steeds een van de weinigen die serieus reageert
ben met hak pensioen
Kan ik me niet voorstellen dat ik dat ooit zal gaan, tenzij mijn botten ipv ballen ervan breken
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 augustus 2013 om 17:33:Kan ik me niet voorstellen dat ik dat ooit zal gaan, tenzij mijn botten ipv ballen ervan breken
stil staan is ook niet mijn ding hoor
Aan mijn derde jeugd begonnen, nu pas de deephouse/technohouse omarmd en ernstig tekort aan leeftijdsgenoten die er nog in willen duiken binnen mijn vriendenkring. Waar vind ik jullie en bij wie mag ik af en toe aansluiten?
40 plussers zie je alleen op van die viese sex feestjes zoals b.i.t.c. h. enzo
Uitspraak van Psychonaut op woensdag 14 augustus 2013 om 08:55:40 plussers zie je alleen op van die viese sex feestjes zoals b.i.t.c. h. enzo
Uitspraak van Psychonaut op woensdag 14 augustus 2013 om 08:55:40 plussers zie je alleen op van die viese sex feestjes zoals b.i.t.c. h. enzo
ow...zit ik verkeerd dus
ja
Uitspraak van Psychonaut op woensdag 14 augustus 2013 om 08:55:viese sex
Uitspraak van Psychonaut op woensdag 14 augustus 2013 om 08:55:b.i.t.c. h.
Dat weet ik
Ik mis het soms wel verschrikkelijk
Jij ging zo ver weg wonen
ben nog steeds blij met die keuze .. maar zo een stap zetten noooooit meer
ben zo blij als een kleuter als ik wel weer ga
ben ik ook, ook al ga ik vaker
zelfs niet terug naar het westen
Niks mooier dan ons geliefde Brabant
morgen Decibel
Wil daar ook nog steeds een keer heen
Niks mooier dan ons geliefde Brabant
had laatst een training op mijn werk met een brabantse ... zegt ze tegen mij .. jeetje wat heb jij een gronings accent
elke groninger om mij heen
brabanders sporen niet
Wil daar ook nog steeds een keer heen
ik houd je niet tegen
brabanders sporen niet
bietje dimmen jij eej
.. maar de kroegen zijn wel mooi
kom een keertje kroegentoch doen
vandaag party in gierhoorn, lossss! ik ben er te vinden, eigenlijk beetje thuiswedstijd, onthou 1 ding of zoek het op lossss!
LOSSSS!
en ja ik ben een stukje boven de 40, ook nog boven de 50, en feesten, yessss
Uitspraak van happycompanie op zaterdag 24 augustus 2013 om 10:59:50, en feesten, yessss
gelijk heb je
Aan mijn derde jeugd begonnen, nu pas de deephouse/technohouse omarmd en ernstig tekort aan leeftijdsgenoten die er nog in willen duiken binnen mijn vriendenkring. Waar vind ik jullie en bij wie mag ik af en toe aansluiten?
Misschien een keer naar een Feest met mij? Zit met hetzelfde HaHA!
Ik zoek een partymaatje voor 7-12 TimeWarp, liefst met een vipticket maar niet noodzakelijk hoor. Ik loop graag met iemand naar binnen, haal graag af en toe een watertje voor 2 personen en evt samen weer naar buiten maakt het net iets makkelijker allemaal. Ik wil zo graag gaan dat ik zelfs aan het overwegen ben om alleen (iehkkkk) te gaan....
Geen idee wie jij bent, maar misschien klikt het voor dit doel
Groet, Carocarum
Geen idee wie jij bent, maar misschien klikt het voor dit doel
Groet, Carocarum
hoi hoi, hier ook het zelfde probleem. ook al eens oproepje geplaatst maar weinig serieuze reacties gehad, voel me af en toe wel te oud voor deze site maar hee, ik ben 43 hou ook van feesten. Kunnen we toch beter doen dan al op onze leeftijd achter de geraniums te gaan zitten? heel af en toe ga ik ook wel eens alleen ergens naar binnen of ga vrijwilligerswerk doen op festivals om er een beetje bij te zijn omdat leeftijdsgenoten ook niet meewillen
Ja, ook ik herken het. Wie wil mee naar full moon op 16 november a.s?
Zijn er genoeg van! Deze ouwe pijp komt ze vaak tegen bij trance feesten!
En ja..de spoeling wordt dunner als mensen ouder worden.
Misschien een keer een meeting regelen naar een leuk feesie?
ja gezellig!! met een groepje veertigers lekker feesten samen! haha
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 november 2013 om 09:05:ja gezellig!! met een groepje veertigers lekker feesten samen! haha
Ik sluit graag aan. Zit ook met hetzelfde probleem. Eigenlijk maar 1 iemand van mijn leeftijd die naar dit soort feestjes wil / gaat. Lijkt me leuk om nieuwe mensen te leren kennen om lekker mee te feesten / dansen!