Partyflock

Forumonderwerp · 1148726
Aan mijn derde jeugd begonnen, nu pas de deephouse/technohouse omarmd en ernstig tekort aan leeftijdsgenoten die er nog in willen duiken binnen mijn vriendenkring. Waar vind ik jullie en bij wie mag ik af en toe aansluiten?
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 november 2013 om 09:56:
Nou ik sluit ook aan hoor mensen :)

Ga je ook Mee? Leuk!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 november 2013 om 19:27:
jammer altijd zo ver weg die feesten. financieel niet altijd haalbaar om hotel en dergelijke te pakken

Kom op,jij gaat ook mee....Leuk!
ik zoek nog een gezellig hardcore gabber(ster) van 40 +, die zijn er pas weinig !!!! ik ga altijd alleen naar dit soort feestuh :( dus bij deze sluit ik mij ook aan.

Uitspraak van nitika * Sweet Jany * op woensdag 13 november 2013 om 19:50:
Kom op,jij gaat ook mee....Leuk!

joehee, ik denk wel dat ik mee kan, kom ik met de trein en van daaruit zie ik wel , maar ga alleen als jullie ook echt meegaan want ik reis dus niet naar amsterdam in mijn uppie he!!! nog ff antwoord afwachten of mijn kids bij ex zijn dan heb ik dus alle ruimte om te gaan , yeahhhh
Dames en heren meeting staat erop bij xtra large! (y)
Ik ben er ook op 28/12... Ga samen met een vriendin maar altijd leuk om ergens af te spreken
Uitspraak van Vibes op zondag 1 december 2013 om 00:03:
Ik ben er ook op 28/12... Ga samen met een vriendin maar altijd leuk om ergens af te spreken

Leuk Vibes! dusss.... bij de meeting?
Uitspraak van ff kijke op donderdag 12 december 2013 om 22:01:
Leuk Vibes! dusss.... bij de meeting?

Ja zeker! Waar hebben jullie afgesproken?
Ik ga trouwens ook naar Markus Schulz op 21 december...ook daar is de gemiddelde leeftijd 40...mocht iemand willen aansluiten..wij zijn met een groepje 40 plussers..let me know :-)
Uitspraak van Vibes op vrijdag 13 december 2013 om 14:49:
Ja zeker! Waar hebben jullie afgesproken?

Gezellig! klik bij het feesie xtra large op 28-dec op meeting links boven bij feest info en de rest zie je zelf ;-) (23:00 uur in het midden van de grote bar)
Haha..wat is er allemaal gebeurd ondertussen...ik was afgehaakt na de eerste reacties...en nu ineens afspreken zonder mij
Ik kan niet de 28e....ben de 31e al in Amsterdam voor LOVELAND in het Muziekgebouw.
Maar Awakenings is de volgende in de rij, Klokgebouw Eindhoven.
Als jullie het nu opstarten de 28e dan hoor ik nog wel of het geslaagd was...zien we daarna wel weer....Super! Veel plezier vast.
Ja caro!! Allemaal dankzij jou en ben blij dat wij al wat feestjes samen hebben gedaan en nog gaan doen.. Wie weet wat hier nog verder uit komt
Houd je op de hoogte!

Helaas gaat voor mij de 28ste ook niet lukken, toch een beetje uit de buurt en tja december al duur genoeg he, maar wie weet een ander keertje of als er bij ons in het zuiden wat leuks te doen is misschien. Bijv. 22 maar exectionnel feestje in valkenburg; singel ladies gratis toegang
.
Beste allemaal, Meeting is verplaatst naar het poduim rechts (main) om 23:00 uur.

Ja hoor ga nog steeds met veel plezier leukste ge feestjes en en festivals af 40+ heeft toch aa. De bakermat van dance muziek gestaan waarom zouden we dat moeten opgeven morgen luxor Arnhem wie gaan er nog meer?
veel plezier vanavond
41 en ga nog graag naar een feestje al moet ik tegenwoordig vaak alleen op pad. (Was de 28e natuurlijk bij The Beginning in de Shell toren.)
Hello, welkom in een nieuw jaar met hopelijk nog vele heerlijke feestjes.
Ik ben het jaar SUPER gestart met Carl Craig en Egbert. Zo lust immer nog wel meer.
Wie gaan er naar Awakenings 8/2?
Afspreken?

Hoi, ik heb wel vrienden die feesten, maar toch oproep...
Ik zoek een vrouw die net als ik van feesten in de categorie harde stijlen (hardcore en harder) houd, en zin heeft af en toe een feestje te pakken.
Verder geen bijbedoelingen ofzo en al helemaal geen gekke verwachtingen, gewoon keihard knallen!
Een goed uithoudingsvermogen is gewenst.
Alleen 20+ en liefst iets ouder, ben zelf 28, woon in Eindhoven
laatste aanpassing
Het leven begint bij 40.... dus ik leef al 3 jaar inmiddels;)
Beste wensen en veel feestplezier voor 2014 iedereen:)

woeeeps verkeere toppa :D
Gaan er nog veertigers naar Winterkriebels op 8 feb?
Hi, ik ga samen met iemand naar Awakenings op 8/2. Wij zijn wel geïnteresseerd om een afspraak te maken.

Joehoe hier nog iemand die wel in is voor een feestje.... :)

Mijn vriendin en ik houden wel van een feestje en af en toe lekker gek doen op de niet standaard mannier dus hier een stoute oproep. We hebben 2 kaartjes over voor trance nation. Welke twee gezellig, maffe meiden vinden het leuk een feestje met ons samen te bouwen op trance nation. Stuur ons gewoon ff een dm.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 januari 2014 om 22:42:
Joehoe hier nog iemand die wel in is voor een feestje.... :)

hoi pippi, het is misschien voor jouw wel een eindje uit de buurt maar op 22 maart is er weer een feestje van exceptionnel, ik weet niet of je bekend bent met hun (erotisch getinte) feestjes? Erg gezellig altijd en je kan als singel lady gratis naar binnen, je moet alleen even je gegevens doormailen naar info@xceptionnel.eu. gr angelique

Uitspraak van verwijderd op maandag 13 januari 2014 om 11:45:
hoi pippi, het is misschien voor jouw wel een eindje uit de buurt maar op 22 maart is er weer een feestje van exceptionnel, ik weet niet of je bekend bent met hun (erotisch getinte) feestjes? Erg gezellig altijd en je kan als singel lady gratis naar binnen, je moet alleen even je gegevens doormailen naar info@xceptionnel.eu. gr angelique

daar willen we bij zijn ;-)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 januari 2014 om 05:55:
daar willen we bij zijn ;-)

Er zijn nog kaarten hoor!
ff de site van exceptionnel checken! Leuke feestjes dit altijd

Uitspraak van verwijderd op maandag 13 januari 2014 om 09:16:
Mijn vriendin en ik houden wel van een feestje en af en toe lekker gek doen op de niet standaard mannier dus hier een stoute oproep. We hebben 2 kaartjes over voor trance nation. Welke twee gezellig, maffe meiden vinden het leuk een feestje met ons samen te bouwen op trance nation. Stuur ons gewoon ff een dm.

hihi misschien ff oproepje plaatsen op een andere site zoals sdc ? lol
laatste aanpassing

hahahah maar die andere sites zijn zo 2002 hahahahah

jaa ga kijken ff slaap plekje regelen.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 januari 2014 om 18:57:
Gaat er nog iemand naar Bitch volgende week? :)

Ja ik. wil je wat afspreken ? pb me maar hoe meer hoe gezelliger.
Klinkt leuk:) Morgen naar 7th Heaven

Net early bird combi tickets besteld voor Lakedance, 7 juni en 9 augustus, nog meer veertigers die gaan?
bijna 40..poeh ! maar party on...wie nog meer ?
gaan er nog mensen zaterdag naar Eindelijk Weeer en zoek nog stap maatjes x

Ja, hieroo!
Ik ook bijna 40! en al 20 jaar actief op feestje.. Blijft gewoon leuk!
Uitspraak van Zoiezowa op dinsdag 29 april 2014 om 17:18:
Blijft gewoon leuk!

beter dan de kroeg waarin ik wel veel leeftijdsgenoten tegen kom :dood:

ik haat het echt ..

liever een feest, ondanks de meeste bezoekers de helft van mijn leeftijd zijn vermaak ik mij daar nog steeds het beste :lief:

Zijn er party lovers die naar World of Pleasure (Utrecht) gaan? Grtz, Hans