Uitspraak van verwijderd op zondag 3 november 2013 om 09:56:Nou ik sluit ook aan hoor mensen
Ga je ook Mee? Leuk!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 november 2013 om 19:27:jammer altijd zo ver weg die feesten. financieel niet altijd haalbaar om hotel en dergelijke te pakken
Kom op,jij gaat ook mee....Leuk!
Uitspraak van nitika * Sweet Jany * op woensdag 13 november 2013 om 19:50:Kom op,jij gaat ook mee....Leuk!
joehee, ik denk wel dat ik mee kan, kom ik met de trein en van daaruit zie ik wel , maar ga alleen als jullie ook echt meegaan want ik reis dus niet naar amsterdam in mijn uppie he!!! nog ff antwoord afwachten of mijn kids bij ex zijn dan heb ik dus alle ruimte om te gaan , yeahhhh
Haha..wat is er allemaal gebeurd ondertussen...ik was afgehaakt na de eerste reacties...en nu ineens afspreken zonder mij
Ik kan niet de 28e....ben de 31e al in Amsterdam voor LOVELAND in het Muziekgebouw.
Maar Awakenings is de volgende in de rij, Klokgebouw Eindhoven.
Als jullie het nu opstarten de 28e dan hoor ik nog wel of het geslaagd was...zien we daarna wel weer....Super! Veel plezier vast.
Ik kan niet de 28e....ben de 31e al in Amsterdam voor LOVELAND in het Muziekgebouw.
Maar Awakenings is de volgende in de rij, Klokgebouw Eindhoven.
Als jullie het nu opstarten de 28e dan hoor ik nog wel of het geslaagd was...zien we daarna wel weer....Super! Veel plezier vast.
Hoi, ik heb wel vrienden die feesten, maar toch oproep...
Ik zoek een vrouw die net als ik van feesten in de categorie harde stijlen (hardcore en harder) houd, en zin heeft af en toe een feestje te pakken.
Verder geen bijbedoelingen ofzo en al helemaal geen gekke verwachtingen, gewoon keihard knallen!
Een goed uithoudingsvermogen is gewenst.
Alleen 20+ en liefst iets ouder, ben zelf 28, woon in Eindhoven
Ik zoek een vrouw die net als ik van feesten in de categorie harde stijlen (hardcore en harder) houd, en zin heeft af en toe een feestje te pakken.
Verder geen bijbedoelingen ofzo en al helemaal geen gekke verwachtingen, gewoon keihard knallen!
Een goed uithoudingsvermogen is gewenst.
Alleen 20+ en liefst iets ouder, ben zelf 28, woon in Eindhoven
laatste aanpassing
Hi, ik ga samen met iemand naar Awakenings op 8/2. Wij zijn wel geïnteresseerd om een afspraak te maken.
Mijn vriendin en ik houden wel van een feestje en af en toe lekker gek doen op de niet standaard mannier dus hier een stoute oproep. We hebben 2 kaartjes over voor trance nation. Welke twee gezellig, maffe meiden vinden het leuk een feestje met ons samen te bouwen op trance nation. Stuur ons gewoon ff een dm.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 januari 2014 om 22:42:Joehoe hier nog iemand die wel in is voor een feestje....
hoi pippi, het is misschien voor jouw wel een eindje uit de buurt maar op 22 maart is er weer een feestje van exceptionnel, ik weet niet of je bekend bent met hun (erotisch getinte) feestjes? Erg gezellig altijd en je kan als singel lady gratis naar binnen, je moet alleen even je gegevens doormailen naar info@xceptionnel.eu. gr angelique
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 januari 2014 om 11:45:hoi pippi, het is misschien voor jouw wel een eindje uit de buurt maar op 22 maart is er weer een feestje van exceptionnel, ik weet niet of je bekend bent met hun (erotisch getinte) feestjes? Erg gezellig altijd en je kan als singel lady gratis naar binnen, je moet alleen even je gegevens doormailen naar info@xceptionnel.eu. gr angelique
daar willen we bij zijn
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 januari 2014 om 05:55:daar willen we bij zijn
Er zijn nog kaarten hoor!
ff de site van exceptionnel checken! Leuke feestjes dit altijd
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 januari 2014 om 09:16:Mijn vriendin en ik houden wel van een feestje en af en toe lekker gek doen op de niet standaard mannier dus hier een stoute oproep. We hebben 2 kaartjes over voor trance nation. Welke twee gezellig, maffe meiden vinden het leuk een feestje met ons samen te bouwen op trance nation. Stuur ons gewoon ff een dm.
hihi misschien ff oproepje plaatsen op een andere site zoals sdc ? lol
laatste aanpassing
Ik ook bijna 40! en al 20 jaar actief op feestje.. Blijft gewoon leuk!