15 volgers · 34362x bekeken
I know
Veel plezier alvast!!!
Veel plezier alvast!!!
Uitspraak van ! ! ! ! ! ! ! ! ! Mysteria op vrijdag 22 mei 2015 om 13:57:Mijn tante van 41 gaat ook nog vaak naar feesten. Moet gewoon kunnen.
Dan is je tante nog een jonkie, hoor
hahahaha ja dat is ze zeker, begon me al oud te voelen haha
Ik ben naar Flying Dutch in A'dam. De 1e Lakedance sla ik over vanwege Pinkpop, maar de 2e in aug ben ik er bij. Veel plezier morgen en tot gauw!
Hee jij dan veel plezier morgen in Amsterdam.
De tweede editie lakedance ben ik er ook bij dus we zien mekaar weer over drie maanden.
Have fun.
gr. Ang.
Nou iedereen naar verschillende feestjes .. De oudjes gaan goed gevarieerd op pad!
Veel plezier allemaal dit weekend! ^ ^
Veel plezier allemaal dit weekend! ^ ^
Hey allemaal hiero, ik ben nieuw op PF en eigenlijk ook op zoek naar maatjes om naar feesten te gaan.
Ik woon in Amsterdam en ben 41 en love Trance sowieso.
Houd van de grotere festivals maar ook zeker de kleinere feestjes hier in Amsterdam. en omstreken.
Ik had morgen ook wel naar Flying Dutch gewild of morgenavond Ruigoord maar heb echt zo weinig mensen die ik ken die ook nog naar dit soort feesten willen.
Hopelijk vind ik hier wat Anschluss
Houd van de grotere festivals maar ook zeker de kleinere feestjes hier in Amsterdam. en omstreken.
Ik had morgen ook wel naar Flying Dutch gewild of morgenavond Ruigoord maar heb echt zo weinig mensen die ik ken die ook nog naar dit soort feesten willen.
Hey allemaal hiero, ik ben nieuw op PF en eigenlijk ook op zoek naar maatjes om naar feesten te gaan.
Welkom! Genoeg liefhebbers van trance en andere stijlen hier, dus aansluiting vinden zal vast lukken.
Veel plezier allen die gaan feesten vandaag 
Ik ben inmiddels de veertig ook ruim gepasseerd maar merk dat mijn vriendenkring afhaakt of van andere stijlen houdt. Dus ik zou het superleuk vinden om mensen tegen te komen om samen naar psytrance feestjes te gaan.
Dus wie gaan er bijvoorbeeld naar Solstice Festival op 20/21 juni?
Dus wie gaan er bijvoorbeeld naar Solstice Festival op 20/21 juni?
laatste aanpassing
Er zijn dus meer mensen die er last van hebben dat de mensen om hun heen niet meer naar de feestjes gaan. Ik blijf het toch altijd wel heerlijk vinden hoor om zo een paar keer per jaar naar een goed feest te gaan. Nog een maandje en dan weer Sensation. Zijn er meer die daar heen gaan?
Nee, in tegendeel. Ik ga dit jaar voor het eerst
OOké ja dat kan natuurlijk ook. Ik heb er van de 15 helaas 1 moeten missen. Blijft een geweldig feest vind ik. Maar ga je dan alleen of inmiddels wel een groepje die je daar gaat treffen. Miss kom ik je nog wel fa tegen
OOké ja dat kan natuurlijk ook. Ik heb er van de 15 helaas 1 moeten missen. Blijft een geweldig feest vind ik. Maar ga je dan alleen of inmiddels wel een groepje die je daar gaat treffen. Miss kom ik je nog wel fa tegen
In ieder geval met een groepjes vrienden/vriendinnen. Ik ben benieuwd!
Hey luitjes, zijn er mensen die willen of al gaan naar Solstice op Ruigoord?
Ik wil heel graag gaan en zou ook gaan, maar mijn vriendin heeft gecanceld
Ik heb vooralsnog niet zo heel veel zin om alleen te gaan namelijk.
Mijn plan was om zaterdag avond laat te gaan ivm een ander feestje dat tot ongeveer 00.00 uur duurt en dan lekker de hele nacht door te dansen op Ruigoord.
Wie lijkt het gezellig om te gaan?
Groetjes Lola L
Ik wil heel graag gaan en zou ook gaan, maar mijn vriendin heeft gecanceld
Ik heb vooralsnog niet zo heel veel zin om alleen te gaan namelijk.
Mijn plan was om zaterdag avond laat te gaan ivm een ander feestje dat tot ongeveer 00.00 uur duurt en dan lekker de hele nacht door te dansen op Ruigoord.
Wie lijkt het gezellig om te gaan?
Groetjes Lola L