Partyflock

Forumonderwerp · 1141449
6 volgers · 8851x bekeken
Waarschuw beheerder
+1-2
Vanochtend zijn de eerste beelden van BF4 onthuld!

en wat plaatjes!
[img width=1024 height=576 cacheid=00158f3f0030ee1e3caf728d1a02dac285]http://i.imgur.com/m05l5c3h.jpg[/img]
[img width=1024 height=576 cacheid=00158f400030ee1fd1e812201a02dac285]http://i.imgur.com/SsmapCIh.jpg[/img]
[img width=1024 height=576 cacheid=00158f410030ee209d2a0b531a02dac285]http://i.imgur.com/QtEwojvh.jpg[/img]

Laat maar komen die herfst!

Waarschuw beheerder
zo'n PS4 is ook geen reet waard
Waarschuw beheerder
als het daaraan zou liggen idd niet nee, gelukkig ligt het aan de game.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 december 2013 om 17:00:
wat voor systeem heb je dan?

heb een amd quadcore 2.9
club 3D HD6950 2 gig
8 gig 1333 werkgeheugen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op woensdag 11 december 2013 om 17:18:
gelukkig ligt het aan de game.

ps3 nergens last van, zelfde game

:lol:
Waarschuw beheerder
+1
kom je nou alleen een beetje stoken of wa?
Waarschuw beheerder
-1
.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op woensdag 11 december 2013 om 18:35:
Cod valt zo hard tegen :/

:roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 december 2013 om 19:12:
Cod valt zo hard tegen :/

Gelukkig was dat niet te verwachten met dezelfde engine (wel opgepoetst) als Modern Warfare 2 :lol:
Modern Warfare 3 was mijn laatste CoD, na dat debacle gooi ik m'n geld liever in de put dan dat zij een nog een cent van me krijgen.
Niet dat EA/DICE lieverdjes zijn maar daar krijg ik meer waar voor m'n geld dan bij Activision/IW/Treyarch

Gister 2 potjes BF op PS4 geprobeerd, beide keren eruit geknald toen had ik al geen zin meer.
Zondag PS3 maar weer tijdelijk aansluiten en avondje ouderwetse squad-up met m'n vaste BF maten (y)
12 v 12 zal wel weer wennen worden ;p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
B)

[img width=936 height=717 cacheid=0015f140003206af3cdd8ce11a02dee825]http://i41.tinypic.com/245hq1e.png[/img]
Waarschuw beheerder
loldus jij bent dat :lol: veel mensem in mn vriendenlijst maar speel met niemand samen op 2 na
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FAKE op vrijdag 13 december 2013 om 17:39:
B)

[img width=936 height=717 cacheid=0015f140003206af3cdd8ce11a02dee825 cacheid=0015f140003206af3cdd8ce11a02dee891]http://i41.tinypic.com/245hq1e.png[/img]

Die twee bij overijssel/drenthe, daar zit ik 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op woensdag 11 december 2013 om 18:00:
kom je nou alleen een beetje stoken of wa?

ben alleen jaloers snap dat dan, zou ook wel zo'n ps4 willen :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FAKE op vrijdag 13 december 2013 om 17:39:
B)

[img width=936 height=717 cacheid=0015f140003206af3cdd8ce11a02dee825 cacheid=0015f140003206af3cdd8ce11a02deeab0]http://i41.tinypic.com/245hq1e.png[/img]

Lijkt me Fake 8)

Uitspraak van Psychonaut op vrijdag 13 december 2013 om 18:10:
veel mensem in mn vriendenlijst maar speel met niemand samen op 2 na

Koop ff BF voor PS4 dan, ben na al dat gelul wel eens benieuwd hoe goed je nu bent ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van d'Oldehove op zaterdag 14 december 2013 om 02:50:
Lijkt me Fake

Jah :jaja: maar die naam was al bezet op Origin :lol:

Ik speel met een gast uit Finland die 5de op wereldranglijst staat.

*EDIT* Tank division.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
gister was er weer een patch voor de ps4.

Reduced the probability of the “Kill trade” issue (see below for details).
Fixed a common crash that could occur during round transition.
Fixed a crash that could happen for players that had lots of friends.
Fixed a problem where the “end of round” screen was adding up scores several times in the rank bar, resulting in the rank bar showing a higher value or rank than players really had.
Fix for the game mode specific ribbons being counted twice in the multiplayer progression.
Fix for a graphical glitch that could appear on terrain.
Fixed an engine audio dropout that could happen when driving IFV’s.
Fix for a camera glitch that could occur when players were switching weapons while moving in crouched stance.
Fixed an animation bug for passengers on the China Rising dirt bike to make sure that the character is pointing in the direction where the player is actually aiming.
Fix for an issue where 4x the damage from a vehicle’s minigun would be applied to the chest when a player had the Defense specialization equipped.
Tweaked the War Tape audio setting to remove distortion.
Fix for the SUAV (introduced in the China Rising expansion pack) not exploding when hitting enemy soldiers. While these indeed should be deadly, they were never designed for “roadkilling” opponents.
Servers with users playing on them are now by default placed on the top in the Server Browser.
Servers that friends are playing on have a higher priority in the server list.
Server Browser is no longer showing empty or full servers by default.
Servers that are completely empty will be shown only when the “Empty” option is checked in the Server Browser filter.
Server Browser filter will count a server as full if all “Soldier” slots are occupied, unless the “Free Commander” slot is checked.
Balancing jet handling across all stealth and attack jet classes.
Fixed a bug in Defuse mode where defenders could win a round by killing all the attackers without disarming the bomb. If the attackers arm the bomb, the defenders need to disarm it to win, even if they have killed all the attackers.
Fix for players getting stuck in the revive screen.
Fix for players getting stuck in the kill camera after being revived. Note that you might see a graphical bug on-screen after being revived when accepting a revive within 1 second. This graphical bug will be removed in the next patch.
Fix for a Defuse bug where none of the teams would win a round by letting the timer run out.
Fixed the instance where players suddenly would transition into Spectator Mode while playing the Defuse game mode.
Fix for the death camera/screen being displayed too early.
Raised the first-person camera slightly for walking in crouch to more accurately reflect the actual position of the character.
Lowered IED explosion sound to not bottom out the HDR.
General stability improvements.
Kill trading issue

We’ve addressed the so-called “Kill trading”. This refers to when two players fire at each other and, seemingly, both die at the same time. The time window where a bullet could cause damage from an already dead player is now calculated as intended, decreasing the time frame when players with high latency could get a kill, even though they should be dead according to the server. This should reduce the probability of kill trading.

(y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FAKE op zaterdag 14 december 2013 om 14:13:
Ik speel met een gast uit Finland die 5de op wereldranglijst staat.

*EDIT* Tank division.

Gruwelijk, ik quote een gast die speelt met een gast uit Finland die 5e op de wereldranglijst staat B)
Waarschuw beheerder
is ook niet gek als je de meeste kills hebt gemaakt met de U-100 MK5 en support speelt ;)
Waarschuw beheerder
+1

al is de lsat met x4 scope wel baas.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op woensdag 18 december 2013 om 14:45:
is ook niet gek als je de meeste kills hebt gemaakt met de U-100 MK5 en support speelt ;)

Zit ook het meeste in de voertuigen 8) alleen als ik bijna opgeblazen word spring ik er uit en begin in het rond te schieten :lol:
Waarschuw beheerder
dan kun je dus beter engineer pakken met de repair tool, dan kun je jezelf maken. wel ff naar rustig plekje proberen te rijden/vliegen/varen...

gister ook op paracel storm met hele squad in de rib boot en alles kapot lopen knallen! was echt prachtig!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op woensdag 18 december 2013 om 15:23:
engineer pakken met de repair tool

Die heeft een kudtwapen in het begin, amper ammo :/
ik red me wel in-game, doe meer aan support, dus capturen en anderen helpen dan dat ik actief op zoek ga naar de vijand..

Minst favo maps tot nu toe: Paracel storm en die stad die onder water staat
Hoop dat binnenkort meer maps komen B)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Leown op woensdag 18 december 2013 om 15:26:
Die heeft een kudtwapen in het begin, amper ammo :/

:/ je moet ook niet die PDW's pakken maar de carbines. Dat zijn (vind ik dan he) de fijnste wapens uit het hele spel. die PDW's zijn alleen voor dichtbij... dan zijn ze trouwens wel echt goed!

ik zou toch als ik jou was switchen naar Engineer of Assault... ik verkies engineer boven de assault omdat je dan RPG/SMAW/stinger etc etc hebt.
Waarschuw beheerder
assault is voor de mensen die campen, totaal nutteloos op conquest. Alleen in het kluis dan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op woensdag 18 december 2013 om 15:45:
totaal nutteloos op conquest

zeker niet waar... als je met een squadje loopt, 3 worden er neer geknald en jij bent nog over, kun je hun mooi weer reviven en kost het je geen tickets. wat dus zeker belangrijk is met conquest.
Waarschuw beheerder
+ dat je altijd jezelf weer kan healen, en dus bijna altijd met 100% health een vuurgevecht in gaat! das eigenlijk het grootste voordeel van alle klassen bij elkaar!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Leown op woensdag 18 december 2013 om 14:34:
ik = ruk :X

http://battlelog.battlefield.com/bf4/soldier/RedEye_058/stats/294198036/ps4/

Dit is die van mij
Ik ga wel redelijk, alleen skill schommelt steeds maar dat komt omdat ik nog vaak tegen lagere levels speel.
Stats boeien me verder niet zoveel alleen SPM en zolang m'n k.d maar boven de 1 is.
Sta op PS4 1e van NL met Support, ben benieuwd hoe lang ik dat volhoud 8)

Uitspraak van Soon. op woensdag 18 december 2013 om 15:35:
je moet ook niet die PDW's pakken maar de carbines

AKU-12 gebruik ik, bazenwapen, zit zo rond de 3500 kills met dat ding

Uitspraak van Psychonaut op woensdag 18 december 2013 om 15:45:
assault is voor de mensen die campen, totaal nutteloos op conquest

Ik hoop juist dat er meer assault spelers komen, wordt vrijwel nooit meer gerevived.
Snipert en engineer zijn volgens mij het meest gebruikt momenteel.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dat reviven komt mede omdat de revive tijd een stuk korter is als in BF3. zit er vaak net naast zeg maar.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d'Oldehove op woensdag 18 december 2013 om 16:12:
AKU-12 gebruik ik

is ook een carbine toch? zeker fijn wapentje!
Waarschuw beheerder
Weet iemand waar ik vrije tijd kan kopen? Heb sinds een paar weken bf4 in huis, maar krijg verdomme niet eens de tijd om ook maar een klein beetje skill te vergaren...
Waarschuw beheerder
geloof dat er snachts nog wat uurtjes in de aanbieding waren... weet niet zeker hoor.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op woensdag 18 december 2013 om 16:36:
is ook een carbine toch? zeker fijn wapentje!

Klopt is een carbine, niet superhoge fire rate maar schiet vrijwel kaarsrecht :respect:

Uitspraak van daveS op woensdag 18 december 2013 om 16:38:
Weet iemand waar ik vrije tijd kan kopen?

:lol:
Terug naar school gaan ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op woensdag 18 december 2013 om 16:01:
zeker niet waar... als je met een squadje loopt, 3 worden er neer geknald en jij bent nog over, kun je hun mooi weer reviven en kost het je geen tickets. wat dus zeker belangrijk is met conquest.

dan wel, maar de meeste die het spelen zijn lonewolfs.

en aan een revive heb je niks als lonewolf, kost je alleen maar een death.

Waarschuw beheerder
China rising echt dikke mappen b)
Waarschuw beheerder
+1
:respect: Guilin Peaks :respect:

Komt ook door PS4 maar voor mij 1 van de mooiste maps in BF tot dusverre, zowel visueel als qua lay-out.
Zit bijna met een harde plasser op de bank als ik die map speel.

Altai Range en Dragon Pass zijn ook leuk alleen vind Silk Road niet zo geweldig, teveel open stukken.
Gister op Silk Road steeds met silencer en C4 rondlopen op de D vlag maar gvd wat een gekkenhuis; ene na de andere tank of LAV komt aanrijden is bijna geen beginnen aan.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Awjis. Battlefield 4 besteld voor de ps3
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 december 2013 om 11:33:
China rising echt dikke mappen b)

Vanavond eventjes binnenhalen, weekje niet gespeeld ondertussen......ben altijd engineer en rijdt áls het kan in een MBT rond.....(H) pp-2000 blijft een dope gun :p
Waarschuw beheerder
Ik haal ze wel als ze goedkoper zijn 8)
Waarschuw beheerder
Die maps bedoel je? als het goed is zit er voucher in je box, bij mij wel en ik heb een normale versie...:)
Waarschuw beheerder
Hmm moet ik maar eens nakijken dan, had hem meteen bij de release voor de ps4, heb er niet naar gekeken :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op zaterdag 21 december 2013 om 20:59:
Die maps bedoel je? als het goed is zit er voucher in je box, bij mij wel en ik heb een normale versie..

Net gekeken, niet bij mij.
Waarschuw beheerder
Bedankt voor het melden van de China rising maps, net gecheckt en ik heb ook een voucher. Ook normale versie.
Waarschuw beheerder
Ik heb alleen een voucher voor premium, en voor DICE content, meer niet :(
Waarschuw beheerder
Met die Premium voucher heb je em toch ook? Correct me of im wrong.
Waarschuw beheerder
Nee op die voucher staat dat ik meer content krijg (battlepacks, 2 weken eerder nieuwe maps etc) en dat ik het kan bestellen bij een bepaalde website..

Nergens een code o.i.d. voor de china rising en toekomstige maps
Waarschuw beheerder
Toen ik Premium haalde bf3 had ik ook alle mappen in een keer.
Waarschuw beheerder
Als ik nu de china rising maps wil dan moet ik nog eens 37,50 aftikken.. dacht het niet! dan wacht ik wel totdat het in de knakenbak ligt..

Waarschuw beheerder
37,50?????