Uitspraak van inactief op woensdag 24 april 2013 om 21:02:
Hij bedoelt natuurlijk representatief, maar goed dat ter zijde.
Dat is ook nog een optie idd...niet bij nagedacht...

Al klopt het wel wat ik zeg over dat dat zelfdestructief is...
Dat kan never nooit, meid je hebt nog nooit echt sex gehad, dat haal ik hier tenminste uit.
Zoals ik al aangaf in mijn reply naar WLOJS IK vind "het menselijke contact" wat erbij komt kijken WEL belangrijk...het allerbelangrijkste zelfs...en ik ben het dus met je eens dat het geen vervanging is...
Het allerlaatste wat ik wil is een wereld waarin menselijke contact geen rol meer speelt en alles geheel vervangen is door artificiële bullshit...
Waarom trek je de conclusie dat ik het ermee eens ben?

Don't shoot the messenger!
Nee, het is van Goethe, in zijn overpeinzingen over jwt.
Niet bekend mee...ik ken hem uit "also sprach Zarathustra" zelf iig...
Staat in zelfde verhaal als de andere quote (wat de laatste zin van het verhaal is) zelfs...
In jouw beleving of die van de schrijver, nu ga ik toch echt twijfelen.
Beide?

Wat betekend het volgens jou?

Ik weet dat het door velen opgevat is/wordt als vrouwonvriendelijk of zelfs vrouwenhaat (puur en alleen gebaseerd op dat er gesteld wordt dat de vrouw een ondergeschikte rol dient in te nemen) maar dat is gewoon regelrechte bullshit...zoals met wel meer dingen betreft Nietzsche...
Die eerste quote ook betreft het meebrengen van je zweep...er staat nergens dat je als man de zweep moet gebruiken...hell...er staat zelfs niet eens dat ie voor de man is om te gebruiken...
HOEREN,
allemaal.
Ik spreek over hoe jullie mannen je niet zo moeten laten kleineren en dergelijke...en als dank daarvoor word ik over 1 kam geschoren met "die bitches"?
Nou bedankt...