Partyflock

Forumonderwerp · 1140698
Waarschuw beheerder
-3
Poll, geopend op maandag 25 februari 2013, looptijd van 4697.3 dag.
Iedereen · Mannen · Vrouwen

Mag je een vrouw terugslaan als ze jou slaat?

6852%
Ligt aan de situatie en het wijf in kwestie
2116%
Geen enkel probleem, als ze niet luisteren dan moeten ze maar voelen
1814%
Nee, dat mag nooit, onder geen enkele voorwaarde!
129%
Bij hele hoge uitzondering...
118%
Ik ben zelf een vrouw, dus duhhh tuurlijk

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Sisyphus op dinsdag 9 april 2013 om 17:27:
Gelijkwaardigheid is de grens, dominantie is het gewenste. Door beide partijen.

Mooi gesproken, kon zo uit mijn doos komen (Y)
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van inactief op dinsdag 9 april 2013 om 19:36:
Mooi gesproken, kon zo uit mijn doos komen (Y)

Dank bodo. Je weet wat ze zeggen: onwilvrije geesten denken hetzelfde.
Waarschuw beheerder
Gelijkwaardigheid is de grens, dominantie is het gewenste.

Dominantie is niet per definitie het "gewenste". Van mij mogen de Vrouwen de baas spelen. Na duizenden jaren van (mislukte) mannelijke dominantie mag dat wel eens een keertje. Beroerder kan het haast niet worden dus geef ze hun kans....
Waarschuw beheerder
+1-1
Deze wereld wordt niet geregeerd door mannen maar door vrouwen! Dus wat lul je nou? :lol:
Waarschuw beheerder
-1
alle chicks met een BMI boven de 30 mag je van mij zelfs slaan zonder dat ze jou slaat :yes:

O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van point blank op woensdag 10 april 2013 om 11:35:
alle chicks met een BMI boven de 30 mag je van mij zelfs slaan zonder dat ze jou slaat :yes:

Ben je zelf zo'n klein, mager mannetje soms?
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Mike E op woensdag 10 april 2013 om 10:40:
Deze wereld wordt niet geregeerd door mannen maar door vrouwen! Dus wat lul je nou? :lol:

Crap.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Side Show Bob op woensdag 10 april 2013 om 16:47:
Ben je zelf zo'n klein, mager mannetje soms?

:lol:

die houden toch meestal van die hele dikke chicks.. Van die feeders :kots:

die dan willen dat ze met hun dikke bil op hun hoofd gaan zitten enzo :lol:
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van point blank op woensdag 10 april 2013 om 16:51:
ie houden toch meestal van die hele dikke chicks.. Van die feeders :kots:

die dan willen dat ze met hun dikke bil op hun hoofd gaan zitten enzo :lol:

Dat is geen wet van Meden & Perzen. De uitzondering bevestigd de regel...
Waarschuw beheerder
donateur
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "Ligt aan de situatie en het wijf in kwestie"

Waarschuw beheerder
-1
gewoon hoeken

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
Slaan die hoer

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Side Show Bob op woensdag 10 april 2013 om 02:33:
Van mij mogen de Vrouwen de baas spelen. Na duizenden jaren van (mislukte) mannelijke dominantie mag dat wel eens een keertje.

Wat ben jij toch ook 'n houtworm he :facepalm: het einde van het matriachaat werd juist veroorzaakt door de ontdekking van de causale relatie tussen coïtus en geboorte, ji wil die natuurwet veranderen ? :lol:

Als ze minder dan 1.000,-/ dag binnenbrengen krijgen ze straf, lijkt me logisch toch ?!

Waarschuw beheerder
+1
Ik hoop stiekem wel dat de vrouwtjes die hier meelezen het allemaal niet te serieus nemen :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 april 2013 om 00:41:
Ik hoop stiekem wel dat de vrouwtjes die hier meelezen het allemaal niet te serieus nemen

Je zit al bijna in hunnie slip :lol:
Waarschuw beheerder
Bepaalde wijven slaan ten eerste sowieso alleen al omdat ze weten dat jij uiteindelijk toch degene bent die erop aangesproken wordt als je terugslaat...zo sick zijn ze...hoeken die bitches!

Waarschuw beheerder
:respect:
Waarschuw beheerder
Niet lachen...is niet grappig! :[
Waarschuw beheerder
Gelijkwaardigheid is de grens, dominantie is het gewenste. Door beide partijen.

Sterker nog...een lichte dominantie is juist hetgeen wat leidt tot een gelijkwaardige gezonde relatie...
"Gelijkwaardigheid" leidt tot vrouwelijke dominantie...iets wat te allen tijden voorkomen dient te worden...
Ik geef hiermee geenszins goedkeuring voor zware dominantie trouwens...een situatie waarin de man de vrouw (met geweld) onderdrukt...laat dat duidelijk zijn...
Ik heb het over de noodzaak om bepaalde "krachten" in check te houden...simpelweg om te voorkomen dat die situatie van vrouwelijke dominantie werkelijkheid wordt...want dat zal geen pretje zijn voor jullie mannen...
Al zullen jullie er eigenlijk ook weer niks van merken aangezien jullie er simpelweg niet meer zullen zijn...daarom juist... :/

Uitspraak van inactief op dinsdag 23 april 2013 om 00:33:
het einde van het matriachaat werd juist veroorzaakt door de ontdekking van de causale relatie tussen coïtus en geboorte

Daar ben ik het niet mee eens...maar het tegenovergestelde...geboorte zonder de noodzaak van coïtus...is wel hetgeen wat zal leiden tot het einde van de man... ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Coïtus, tsss... zeg dan gewoon neuken joh, Bodo...!

Uitspraak van TYHARO op dinsdag 23 april 2013 om 17:06:
het einde van de man...

Zal het dan vrede, liefelijkheid, bloemetjes en bijtjes zijn?
Die wêveh die kenne toch niks zonder ons... zelfs meidengroepjes onder elkaar zoeken er altijd nog een homo bij voor de humor...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 april 2013 om 17:41:
Die wêveh die kenne toch niks zonder ons...

Actually...ze zijn al behoorlijk ver gevorderd in het compleet overbodig maken van je...
Welke toegevoegde waarde denk jij te hebben in een wereld van machines...computers...robots en geboorte zonder noodzaak van coïtus?
Gewoon voor de gezelligheid? Misschien...maar dat maakt je dan altijd nog minder dan een hond... :/

Waarschuw beheerder
Daar ben ik het niet mee eens...

Dat kan en mag.

maar het tegenovergestelde...geboorte zonder de noodzaak van coïtus...is wel hetgeen wat zal leiden tot het einde van de man...

Of je bent frigide óf je vergeet hier even dat er naast zaad ook nog de daad bestaat, of zoals Dvm het noemt

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 april 2013 om 17:41:
neuken joh

Dat doet de gemiddelde vrouw toch niet met haar hond dacht ik.

Gelukkig geef je echter eerder al aan
Sterker nog...een lichte dominantie is juist hetgeen wat leidt tot een gelijkwaardige gezonde relatie...
"Gelijkwaardigheid" leidt tot vrouwelijke dominantie...

waarmee je Nietzsche gelijk geeft in z'n opvatting:

"Gehst du zum Weibe, vergisss die Peitsche nicht"
en ook Goethe lijkt te begrijpen, waar deze zegt:
« ... Also
sprach das Eisen zum Magneten: »Ich hasse dich am meisten, weil du anziehst,
aber nicht stark genug bist, an dich zu ziehen.«
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op woensdag 24 april 2013 om 15:19:
Of je bent frigide óf je vergeet hier even dat er naast zaad ook nog de daad bestaat

I know...en ik prefereer ook de man boven sexspeeltjes en al die andere dingen die ze gemaakt hebben om je overbodig te maken voor dat hoor... ;)
Maar die dingen zijn wat ze zijn...een vervanging voor jou... :/

Uitspraak van inactief op woensdag 24 april 2013 om 15:19:
waarmee je Nietzsche gelijk geeft in z'n opvatting:

"Gehst du zum Weibe, vergisss die Peitsche nicht"
en ook Goethe lijkt te begrijpen, waar deze zegt:
« ... Also
sprach das Eisen zum Magneten: »Ich hasse dich am meisten, weil du anziehst,
aber nicht stark genug bist, an dich zu ziehen.«

Goethe? Dat komt volgens mij ook uit "also sprach Zarathustra"... :)
Maar ja...en het betekend ook simpelweg niet meer dan "vrouwen houden van sterke mannen"...
En zoals Sisyphus ook al aangaf: en ga je op je knieën voor hun etc. dan zullen ze je juist als deurmat gebruiken...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op dinsdag 23 april 2013 om 18:12:
Welke toegevoegde waarde denk jij te hebben in een wereld van machines...computers...robots en geboorte zonder noodzaak van coïtus?
Gewoon voor de gezelligheid? Misschien...maar dat maakt je dan altijd nog minder dan een hond...

:lol: Mij boeit het eigenlijk geen fuck... we zien wel waar het heengaat. Ik zal die alarmerende toestanden toch niet meer meemaken.
En... het verhaaltje van de mensheid, mannen, vrouwen, kinderen heeft misschien ook wel een keer lang genoeg geduurd (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op woensdag 24 april 2013 om 17:05:
Maar die dingen zijn wat ze zijn...een vervanging voor jou...

Klopt. Maar hoe kan een 'surrogaat binnen eenrichtingsverkeer' een 'complete' vervanging van zijn? :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 april 2013 om 17:11:
:lol: Mij boeit het eigenlijk geen fuck... we zien wel waar het heengaat. Ik zal die alarmerende toestanden toch niet meer meemaken.
En... het verhaaltje van de mensheid, mannen, vrouwen, kinderen heeft misschien ook wel een keer lang genoeg geduurd (y)

Gecondoleerd...

Uitspraak van WLOJS op woensdag 24 april 2013 om 17:19:
Klopt. Maar hoe kan een 'surrogaat binnen eenrichtingsverkeer' een 'complete' vervanging van zijn?

Als we de dominante wetenschappelijke theorieën (zoals bijv. Darwinisme) moeten geloven dan is seks of voor voortplanting of voor plezier/bevrediging...
Voor beiden zijn mannen dan niet meer nodig toch?
Nu denk je vast...en gewoon simpelweg het menselijke contact wat daarbij komt kijken dan? Aanraking etc.
En ik ben het daar met je eens...dat is belangrijk...maar kijk naar de wereld om je heen...is dat niet juist hetgeen wat razendsnel aan het verdwijnen is? :/

Waarschuw beheerder
Ben je een vrouw als je een man slaat en verwacht dat ie niet terug slaat?!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op woensdag 24 april 2013 om 17:54:
Gecondoleerd...

Met? M'n innerlijke dood? :o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 april 2013 om 18:21:
Met? M'n innerlijke dood? :o

Jup... :/
Het is een houding van "breng me maar naar het slachthuis...I don't care...sterker nog...ik ga op vrijwillige basis"...

Waarschuw beheerder
Vrouwen moeten RESPECT krijgen

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 april 2013 om 19:49:
Vrouwen moeten RESPECT krijgen

Mooie nickname heb jij.. je draagt het echt uit. (Y) :rot:

Uitspraak van TYHARO op woensdag 24 april 2013 om 18:30:
Jup... :/
Het is een houding van "breng me maar naar het slachthuis...I don't care...sterker nog...ik ga op vrijwillige basis"...

Tja, that's me.. misschien ben ik niet zo repro wat dat betreft.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 april 2013 om 20:20:
Tja, that's me.. misschien ben ik niet zo repro wat dat betreft.

Niet reproductief (ga er vanuit dat je dat met repro bedoeld iig) is 1 ding... Maar dat is zelf-destructief...dat is wat anders...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op woensdag 24 april 2013 om 20:34:
Niet reproductief (ga er vanuit dat je dat met repro bedoeld iig)

Hij bedoelt natuurlijk representatief, maar goed dat ter zijde.

Maar die dingen zijn wat ze zijn...een vervanging voor jou...

Dat kan never nooit, meid je hebt nog nooit echt sex gehad, dat haal ik hier tenminste uit.

Goethe? Dat komt volgens mij ook uit "also sprach Zarathustra"...

Nee, het is van Goethe, in zijn overpeinzingen over jwt.

Maar ja...en het betekent ook simpelweg niet meer dan "vrouwen houden van sterke mannen"...

In jouw beleving of die van de schrijver, nu ga ik toch echt twijfelen.
Waarschuw beheerder
"Gelijkwaardigheid" leidt tot vrouwelijke dominantie...iets wat te allen tijden voorkomen dient te worden...
Ik geef hiermee geenszins goedkeuring voor zware dominantie trouwens...een situatie waarin de man de vrouw (met geweld) onderdrukt...laat dat duidelijk zijn...
Ik heb het over de noodzaak om bepaalde "krachten" in check te houden...simpelweg om te voorkomen dat die situatie van vrouwelijke dominantie werkelijkheid wordt...want dat zal geen pretje zijn voor jullie mannen...
Al zullen jullie er eigenlijk ook weer niks van merken aangezien jullie er simpelweg niet meer zullen zijn...daarom juist... :/

Yes yes inderdaad...
en Dat ligt ook onder het veelvoudige vreemdgaan en wisselen van vent natuurlijk
buiten het gebrek aan afwezigheid van een oneindige straf die lange tijd gold...
Moet zeggen dat ik mij wel enigszins gevangen voel in het huidige ''systeem'', waar ik mij wat afhankelijk voel vd wil v.d. vrouw ipv dat ik zelf enige lijnen kan uitzetten... van ZO ZAL EN MOET HET GAAN tot IK HOOP DAT ZE MIJ INTERESSANT blijft vinden
zelfs die ''dominantie'' lijkt (iig bij mij) niet meer oprecht tot stand te komen, maar meer een geveinsd iets...
Ik voel mij van nature iig niet meer zo dominant tegenover een vrouw. Zal dat komen doordat er een complete negatie van het fysieke (overwicht) aspect heeft plaatsgevonden ?

Uitspraak van TYHARO op dinsdag 23 april 2013 om 18:12:
Actually...ze zijn al behoorlijk ver gevorderd in het compleet overbodig maken van je...

Het zijn mannenhanden geweest die de mannenarmen hebben vastgebonden. Politiek, technologisch, etc etc. Religie was onze laatste hoop.
Misschien moest het wel zo zijn.
Ach.

De zinloosheid echter, van het voortplanten zonder te planten.... dat lijkt mij ook geen fijne wereld overigens. Een vrouw zonder man is geen vrouw meer... een non-sexe.
Hoe zit dat biologisch trouwens. Zullen ze dan enkel vrouwtjes maken, of ook nog mannetjes (voor de creativiteit en wellicht ooit nog nodige kracht ?).
Waarschuw beheerder
En zoals Sisyphus ook al aangaf: en ga je op je knieën voor hun etc. dan zullen ze je juist als deurmat gebruiken...

Sisy weet zelf.

Uit eigen ervaring bovendien.

HOEREN,

allemaal.

Vind mezelf overigens veel te 'lief' en 'tam' gemaakt. Begint allemaal ook op de basisschool met al die vrouwtjes die ons vertellen rustig op ons stoeltje te gaan zitten. We zijn godverdomme wilde dieren man! o.O
Maar noem het maar ADHD, dan kan er een pil in gedouwd worden.
Vrouwenmacht knevelt mannenlijkeonmacht..>!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op woensdag 24 april 2013 om 18:12:
Ben je een vrouw als je een man slaat en verwacht dat ie niet terug slaat?!

Nou wel als je een kut heb he

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sisyphus op woensdag 24 april 2013 om 23:02:
Vrouwenmacht knevelt mannenlijkeonmacht..>!

wtf ey !

Uitspraak van Sisyphus op woensdag 24 april 2013 om 23:09:
Nou wel als je een kut heb he

Dat weet ie wel, het gaat 'm om de vraag of je dan psychisch-geestelijk nog wel van 'n vrouw kunt spreken in de geest van de Westerse Traditie.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op woensdag 24 april 2013 om 23:21:
wtf ey !

Jaa, dat is ff van deze tijd oude bodo.

Uitspraak van inactief op woensdag 24 april 2013 om 23:21:
Dat weet ie wel

Volgens mij betreft het hier eentje met een kut... ofwel; een 'zij' ;P

Maar, ja, taal maakt man of vrouw
maar de cultuur (traditie) niet...

Waarschuw beheerder
:gaap: teveel tekst.

Waarschuw beheerder
Als een vrouw slaat als een man sla ik terug...

Waarschuw beheerder
Bitches moeten niet denken dat ze alles kunnen maken omdat een man toch niet terug zou slaan , als ze het verdiend moet ze ook een klap kunnen incasseren
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 april 2013 om 12:54:
Bitches moeten niet denken dat ze alles kunnen make

jwz boyy jwz [img width=120 height=120 cacheid=001592080030f12bcdab7a7f1a02db642f]http://2.media.hyves-static.net/131201129/16/IFKE/0/img131201129.jpeg[/img]
Waarschuw beheerder
Nou als het een chick is die vechtsport uitoefent of een aardige beest is.... en ze zal mij een tik verkopen... dan mag ze die ook terug verwachten.. (nog nooit voorgekomen).
Maar als een chicky chicky mij zomaar slaat omdat ze het verbaal niet aan kan... dan krijgt ze gewoon een dikke vernederende roggel midden op dr bakkus!!

Meiden die slaan is echt niet netjes... boys die meiden slaan al helemaal een no-go tenzij, de eerste regel geldt!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Barry op maandag 25 februari 2013 om 19:14:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "Geen enkel probleem, als ze niet luisteren dan moeten ze maar voelen"

als ze niet naar mij luistert dan ram ik haar gewoon op haar bek totdat ze wel luistert!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ok SiuoL :loser:

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 april 2013 om 13:04:
jwz boyy jwz

ook die milonga gebatst :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sisyphus op woensdag 24 april 2013 om 23:24:
Jaa, dat is ff van deze tijd oude bodo.

excuseer mn leeftijdsgebonden seniliteit :$
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op woensdag 24 april 2013 om 21:02:
Hij bedoelt natuurlijk representatief, maar goed dat ter zijde.

Dat is ook nog een optie idd...niet bij nagedacht... :p
Al klopt het wel wat ik zeg over dat dat zelfdestructief is...

Dat kan never nooit, meid je hebt nog nooit echt sex gehad, dat haal ik hier tenminste uit.

Zoals ik al aangaf in mijn reply naar WLOJS IK vind "het menselijke contact" wat erbij komt kijken WEL belangrijk...het allerbelangrijkste zelfs...en ik ben het dus met je eens dat het geen vervanging is...
Het allerlaatste wat ik wil is een wereld waarin menselijke contact geen rol meer speelt en alles geheel vervangen is door artificiële bullshit...
Waarom trek je de conclusie dat ik het ermee eens ben? :(
Don't shoot the messenger!

Nee, het is van Goethe, in zijn overpeinzingen over jwt.

Niet bekend mee...ik ken hem uit "also sprach Zarathustra" zelf iig...
Staat in zelfde verhaal als de andere quote (wat de laatste zin van het verhaal is) zelfs... :)

In jouw beleving of die van de schrijver, nu ga ik toch echt twijfelen.

Beide? :p
Wat betekend het volgens jou? :)
Ik weet dat het door velen opgevat is/wordt als vrouwonvriendelijk of zelfs vrouwenhaat (puur en alleen gebaseerd op dat er gesteld wordt dat de vrouw een ondergeschikte rol dient in te nemen) maar dat is gewoon regelrechte bullshit...zoals met wel meer dingen betreft Nietzsche...
Die eerste quote ook betreft het meebrengen van je zweep...er staat nergens dat je als man de zweep moet gebruiken...hell...er staat zelfs niet eens dat ie voor de man is om te gebruiken... :p

Uitspraak van Sisyphus op woensdag 24 april 2013 om 23:02:
HOEREN,

allemaal.

Ik spreek over hoe jullie mannen je niet zo moeten laten kleineren en dergelijke...en als dank daarvoor word ik over 1 kam geschoren met "die bitches"?
Nou bedankt... :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op vrijdag 26 april 2013 om 02:00:
Ik spreek over hoe jullie mannen je niet zo moeten laten kleineren en dergelijke...en als dank daarvoor word ik over 1 kam geschoren met "die bitches"?
Nou bedankt... :/

True true, er zijn ook negers die niet snel kunnen rennnen.