Partyflock

Forumonderwerp · 1138320
Waarschuw beheerder
-5
Voetballers van de B1 van de Amsterdamse club Nieuw Sloten hebben in Almere een grensrechter mishandeld. Dat meldt Omroep Flevoland.

De grensrechter, van de Almeerse club Buitenboys, werd door vier voetballers van 15 en 16 jaar oud 'tegen de grond gewerkt en getrapt'. De man zette het op een lopen. De jongens achterhaalden het slachtoffer echter en mishandelden hem opnieuw.

Naar ziekenhuis

Een paar uur na de mishandeling werd de man onwel en zakte in elkaar. Vervolgens is hij per ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Buitenboys gaat aangifte

http://www.rtl.nl/components/actueel/rtlnieuws/2012/12_december/02/sport/jonge-voetballers-schoppen-grensrechter-in-elkaar.xml

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verre neef op dinsdag 4 december 2012 om 19:19:
Nou, ze hebben die achterlijke religie van die Arabieren anders omarmd alsof het een mooie vrouw met grote tieten is.

Klopt maar nu de arabieren het geloof hebben laten vallen een grote deel ervan terwijl vroeger de berbers tegen de islam waren, zijn de rollen nu omgedraaid. :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Van H tot Z op woensdag 5 december 2012 om 09:03:
haha tuurlijk telegraaf.

Alle media melden dit vandaag.

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 december 2012 om 08:54:
Hoog tijd dat we al die vuile honden ons land uittrappen

Ik zou zeggen begin maar, hellaas is het Nederlandse volk zeer invidueel, behalve als ze ergens centjes kunnen trekken uit het buitenland.

ff offtopic, kijk ook naar de sociale achtergronden van de allochtonen, als je de Nederlandse buurtgenootjes in die wijken ziet waar veel marokkanen wonen met hun marokkaanse tongval tegenwoordig en die doen zeker nie onder de allochtonen, dus het ligt ook een grote deel aan je sociale achtergrond want ik zie ook maar weinig kinderen van tokkieouders succes hebben in de maatschappij.

ken ook allochtonen die hier in de nabije dorpen wonen, en die zijn een slag anders als hun landgenoten in de achterstandswijken.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 december 2012 om 09:37:

Ja als een van de sites een scheet laat laten ze allemaal een scheet.Beetje naief.

Volgende speelronde staan er gewoon weer overal scheids- en grensrechters op het veld hoor.

Waarschuw beheerder
-1
De Vries hekelt gedrag grensrechters

AMSTERDAM -
Terwijl heel Nederland in shock is door het overlijden van grensrechter Richard Nieuwenhuizen, vindt Peter R. de Vries dat grensrechters in het amateurvoetbal ook eens in de spiegel zouden moeten kijken. "Partijdige, onsportieve grensrechters verdienen natuurlijk nooit en te nimmer geweld, maar respect komt van twee kanten", aldus de oud-misdaadverslaggever op Twitter.

Volgens De Vries zijn veel clubgrensrechters "stuitend partijdig en grenzeloos onsportief." Hij vindt dat clubs daar vaker tegen moeten optreden. "Veel clubs voeden onsportieve clubgrensrechters niet op, maar moedigen het aan en lachen er om. Onderdeel van het probleem."
Grensrechter Richard Nieuwenhuizen (41) werd zondag na de wedstrijd Buitenboys B3 tegen Nieuw Sloten B1, in Almere aangevallen door een groepje spelers van de bezoekende club. Voor de ogen van zijn zoon Mykel werd hij onder meer tegen zijn hoofd getrapt en is een paar uur hierna onwel geworden en naar het ziekenhuis afgevoerd. Maandagmiddag overleed hij.

Peter R heeft al heel wat geleerd van daders, om slachtofferrollen om te draaien zo te lezen.
Joran immers was ook slachtoffer, maar door hem nu ook dader.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 december 2012 om 09:41:
De Vries hekelt gedrag grensrechters

Juist op het moment dat die mensen zich gesteund moeten voelen geeft de Vries ze nog ff een trap na. Mafklapper.

Dát zou nou voor mij een reden zijn om te stoppen met vlaggen. Ga het dan gewoon lekker zelf doen de Vries!

Maar door een stel van die klootzakken die hun handen niet thuis kunnen houden moeten we toch niet ons plezier en/of hobby af laten pakken? Misschien is het nu even moeilijk maar straks moet iedereen toch weer "gewoon" verder.

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Van H tot Z op woensdag 5 december 2012 om 09:47:
Juist op het moment dat die mensen zich gesteund moeten voelen geeft de Vries ze nog ff een trap na. Mafklapper.

Dát zou nou voor mij een reden zijn om te stoppen met vlaggen. Ga het dan gewoon lekker zelf doen de Vries!

Maar door een stel van die klootzakken die hun handen niet thuis kunnen houden moeten we toch niet ons plezier en/of hobby af laten pakken? Misschien is het nu even moeilijk maar straks moet iedereen toch weer "gewoon" verder.

(y)

Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 december 2012 om 09:41:
Peter R heeft al heel wat geleerd van daders, om slachtofferrollen om te draaien zo te lezen.
Joran immers was ook slachtoffer, maar door hem nu ook dader.

Hele wijze woorden vriend (y)

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 december 2012 om 09:39:
Ik zou zeggen begin maar, hellaas is het Nederlandse volk zeer invidueel,

je kan toch (politiek) aktief worden, ben ik dus ook , bijvoorbeeld vrijwilliger worden en je inzetten voor de goede zaak.

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
Uitspraak van Van H tot Z op woensdag 5 december 2012 om 09:39:
Ja als een van de sites een scheet laat laten ze allemaal een scheet.Beetje naief.

Een beetje zoals, als 1 marokkaan 'rasiest' roept, dan roepen ze dat allemaal?
Waarschuw beheerder
+1-1
Zeer triest dat di gebeurd is.. En dan is een van die bondkraagvriendjes van 1 van de daders ook nog zo stoer op twitter hem vrij te pleiten. Ik ben geen racist, maar op momenten als deze zouden we hetzelfde moeten doen als bij hun 17-jarige vriendje op het station laatst. nekschot geven, familie's uit het landzette of maasagraven laten graven en dan allemaal de kop eraf snijden.. Totaal geen respect voor de buitenlanders die hier komen en denken ons land over te kunnen nemen. Ik heb geen haat tegen de buitenlanders die hier komen om beter te worden, zolang ze zich maar aanpassen.. Ik zeg grenzen dicht en wat er nu in nederland leeft es goed laten nakijken welke we wel en welke absoluut wel weg kunnen.

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Thepower00 op woensdag 5 december 2012 om 10:51:
Totaal geen respect voor de buitenlanders die hier komen en denken ons land over te kunnen nemen

[img width=490 height=275]http://www.occupyamsterdam.nl/wp-content/uploads/2012/02/VOCAreaMap.jpg?9d7bd4[/img]

. Ik ben geen racist, maar op momenten als deze zouden we hetzelfde moeten doen als bij hun 17-jarige vriendje op het station laatst

Hij had geen wapen op zak friend

Ik heb geen haat tegen de buitenlanders die hier komen om beter te worden, zolang ze zich maar aanpassen..

(y)

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 5 december 2012 om 10:36:
Een beetje zoals, als 1 marokkaan 'rasiest' roept, dan roepen ze dat allemaal?

Marokkanen snel in slachtofferrol kruipen.

Maar jah als ik zie hoe die polen hier behandeld worden begrijp dat veel allochtonen na een tijd wrok krijgen in deze land en hun eigen gaan isoleren.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 december 2012 om 10:57:
Hij had geen wapen op zak friend

Als je naar je middel grijpt i.p.v. normaal je handen omhoog te doen ben je gewoon dom en verdien je niet minder dan een kogel.. als deie jongen zijn handen omhoog had gedaan, was hij geboeit, was er geen wapen gevonden en zat hij nu nog chill bij zn ouders thuis.. gevalletje eigen schuld..

Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 december 2012 om 10:58:
Maar jah als ik zie hoe die polen hier behandeld worden

Hier netjes, alleen weten ze niet dat bbq'en niet in de woonkamer hoort.
Waarschuw beheerder
Die reacties van die twittervriendjes zijn wel misselijkmakend zeg, kk koters
Waarschuw beheerder
Uitspraak van q8-] op woensdag 5 december 2012 om 11:09:
Die reacties van die twittervriendjes zijn wel misselijkmakend zeg, kk koters

idd, dat zijn de marrokkanen die het voor de "normale" verkloten.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik zie hoe die polen hier behandeld worden

Ik zie alleen maar Polen in dikke auto's (vaak bezopen) rondrijden en karren vol met boodschappen halen.
Waarschuw beheerder
-1
Maar jah als ik zie hoe die polen hier behandeld worden begrijp dat veel allochtonen na een tijd wrok krijgen in deze land en hun eigen gaan isoleren.

Weet jij toevallig hoe polen worden behandeld in het thuisland?

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 december 2012 om 09:37:

Haha, tuurlijk alle media

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 december 2012 om 13:00:
Haha, tuurlijk alle media

ga jij nou maar je marokkanenvriendjes knuffelen
Waarschuw beheerder
Lees net dat de vriendjes die goedkeurende tweets hadden gepost geschorst zijn van school.. Niet zo slim, hebben we er weer 2 straatmarrokanen bij, weer 2 dieven, weer 2 relschoppers...

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 december 2012 om 13:23:
ga jij nou maar je marokkanenvriendjes knuffelen

:roflol:

Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 4 december 2012 om 17:02:
Ja, duidelijk een echte kaaskop :facepalm:

Trots op je hoor, je kunt googlen... Gefeliciteerd! :gaap:
Was dat nou zo moeilijk?

OT: Verkeerd voorbeeld, dom van mij :facepalm:
Al bewijst het wel dat het niet alleen marokkanen zijn die dit soort dingen doen...

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 december 2012 om 13:36:

:lol:
Waarschuw beheerder
-5
Free Yassin!
Waarschuw beheerder
-1
Al bewijst het wel dat het niet alleen marokkanen zijn die dit soort dingen doen...

Nou goed gedaan hoor, je hebt verteld wat voor iedereen al lang duidelijk was.. Ben je nu blij?

Ik ken er nog een op dit niveau: Dat incident van afgelopen weekend bewijst maar weer dat marokkanen, in tegenstelling tot andere bevolkingsgroepen in ons land, verdomd veel betrokken zijn bij dit soort incidenten.

Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van WLOJS op woensdag 5 december 2012 om 13:46:
Free Yassin!

:vaag::dood:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
Hopelijk wordt dat joch doodgemaakt
Waarschuw beheerder
Ik denk dat types zoals de daders niet meer onbeschermd de straat op durven. Als ik ze tegenkwam dan had ik ze echt gestenigd :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van tha guru op woensdag 5 december 2012 om 15:48:
Ik denk dat types zoals de daders niet meer onbeschermd de straat op durven.

Dat zal wel mee vallen.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Van H tot Z op woensdag 5 december 2012 om 15:57:
Dat zal wel mee vallen.

Haha ja, dit soort verhalen hoor je altijd.
Uiteindelijk zie je zo weinig wraak

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Van H tot Z op woensdag 5 december 2012 om 15:57:
Dat zal wel mee vallen

Bij z'n Marokkaanse vriendjes misschien ,maar onder de gewone Nederlanders hoort ie eigenlijk niet meer veilig te zijn.

Als je nabestaanden zou zijn , of die zoon die het zag gebeuren ,had ik m samen met wat anderen echt wel opgezocht en neergestoken ofzo, of die huis van hem in de fik gestoken
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Insigne op woensdag 5 december 2012 om 15:58:
Haha ja, dit soort verhalen hoor je altijd.
Uiteindelijk zie je zo weinig wraak

Klopt zo zitten Nederlanders niet in elkaar. Iedereen is het volgende week alweer vergeten en gaat verder met z'n leven en zich druk maken over dingen die op dat moment spelen.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 december 2012 om 16:02:
maar onder de gewone Nederlanders hoort ie eigenlijk niet meer veilig te zijn.

Als je nabestaanden zou zijn , of die zoon die het zag gebeuren ,had ik m samen met wat anderen echt wel opgezocht en neergestoken ofzo, of die huis van hem in de fik gestoken

De praktijk leert dat dat maar zelden gebeurd.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Was dat nou zo moeilijk?

Als je niks te zeggen hebt, domme kut, hou dan gewoon je bek dicht (y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Van H tot Z op woensdag 5 december 2012 om 16:12:
Klopt zo zitten Nederlanders niet in elkaar.

Nee, die zijn over het algemeen wat beschaafder. Ies koeltoer.

Waarschuw beheerder
Was dat nou zo moeilijk?

Idd niet alleen marokkanen de rest van de buitenlanders doen het ook, ben blij dat je het zelf nu ook inziet.

Uitspraak van WLOJS op woensdag 5 december 2012 om 13:46:
Free Yassin!

:gaap: zelf verzonnen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 december 2012 om 16:49:
zelf verzonnen?

Bontkraagvriendjes willen grensrechtertrapper uit cel

Nederland reageerde deze week geschokt op het nieuws dat een 41-jarige grensrechter door een aantal 15- en 16-jarige Amsterdamse voetballers is doodgeschopt. Een aantal verdachten is inmiddels aangehouden en dat heeft bij het lokale bontkraagtuig tot flink wat woede geleid. Ze melden op Twitter dat de aanhouding van hun 'mattie' Yassin D. 'racistisch' is.

Een kleine selectie van de geplaatste berichten geeft een beeld van zowel het beschavingsniveau als de intelligentie van de medestanders van een van de jongens die de dood van de grensrechter op zijn geweten heeft. Waar sommigen niet verder komen dan "Free Yassin", gaan anderen nog iets verder in hun poging om aan het stereotype te voldoen door teksten als "Fuck pvv fuck you fuck die gast die dood is" te plaatsen.

Ook de mensen die het niet eens zijn met de heren steunbetuigers moeten het ontgelden. Hen wordt te verstaan gegeven dat ze 'racist' zijn en naar Lelylaan dienen te komen. Voor wie daar geen behoefte toe voelt, heeft het bontkraagtuig ook een duidelijke boodschap: "ik neuk jou moeder kkr hollander"
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WLOJS op woensdag 5 december 2012 om 16:53:
Ze melden op Twitter dat de aanhouding van hun 'mattie' Yassin D. 'racistisch' is.

Vraag me echt af he? Zijn het zulke lafbekken dat ze met al hun matties/broertjes/neefjes achter de PC dit soort onzin uitkramen of zijn het ekte stoere jongens die alleen achter de PC zitten
Waarschuw beheerder
-3
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 5 december 2012 om 16:49:
Klopt zo zitten Nederlanders niet in elkaar.
Nee, die zijn over het algemeen wat beschaafder.

daar ben jij dan zeker een uitzondering op:

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 4 december 2012 om 15:17:
ausradiert

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 4 december 2012 om 15:37:
als we uiteindelijk Marokkanen gaan deporteren, dan mag jij ook mee

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 5 december 2012 om 09:11:
Als jij nog eens doodgetrapt wordt hang ik de vlag uit

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 5 december 2012 om 16:48:
domme kut

NVU in the house :loser:

Uitspraak van eSDee op dinsdag 4 december 2012 om 18:33:
Het is vrij lastig om het los te zien, gezien de betrokken nationaliteiten (Antilliaans/Marokaans) juist de grootste probleemgroepen in Nederland vormen en verhoudingsgewijs veel vaker bij geweldsdelicten betrokken zijn als mensen met een andere afkomst. Zie bijvoorbeeld:

http://statline.cbs.nl/StatWeb/publication/default.aspx?DM=SLNL&PA=80316NED&D1=a&D2=0&D3=0&D4=a&D5=a&D6=10-12&HDR=T%2cG5%2cG3&STB=G1%2cG2%2cG4&VW=T

Ik denk dat we objectief kunnen vast stellen dat dit de twee grootste probleemgroepen qua geweldsdelicten betreft. Er zijn kennelijk factoren (of dat nou culturele, religieuze, de maatschappelijke positie of een combinatie van allen is) die dit veroorzaken. Het lijkt me dat we er niet goed aan doen dit te negeren.

dat Antillianen en Mocro's oververtegenwoordigd zijn is duidelijk ja...

alleen dat enkel benoemen wat nu al jaren gebeurt heeft net als het probleem negeren,weinig nut....

misschien tijd dat de politiek met politie hier is echt werk van gaat maken ipv of alleen hard schreeuwen zonder realistische oplossingen aan te dragen (Wilders) of niets doen en de jongens op een cursus kickbocksen te zetten onder het mom van agressie beheersing (PvdA Amsterdam)....

Waarschuw beheerder
+3
(permanent verbannen)
Uitspraak van Sjaak Klapkaak op woensdag 5 december 2012 om 17:08:
NVU in the house :loser:

En wat ben jij dan? Antifa Hahaha? :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 december 2012 om 09:39:
Waarom mogen deze vooroordelen wel dan?

Uitspraak van Decibel op dinsdag 4 december 2012 om 09:14:
Zieke geesten weer die het gore lef hebben om iemand dood te trappen. Ben echt heel erg benieuwd wat er door de zieke geesten van deze pikkies om gaat nu. Schaamte? schuld? Ik betwijfel het maar ik hoop het wel. Diepe diepe schuldgevoelens, het hele leven lang.

Waar zie je een vooroordeel? Makkelijk om de bal terug te kaatsen als je er zelf even niet uitkomt en niet begrijpt wat een vooroordeel is.

Enigszins kan ik me inleven in je (onderbuik) gevoel maar gelukkig heb ik de kennis en wijsheid om verder na te denken. Feit dat andere 'volkeren' zich ook schuldig maken aan dit soort extreem geweld haalt al jouw beweringen onderuit.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 december 2012 om 09:24:
Feit dat jij de realiteit blijft ontkennen door het vooroordelen te noemen maakt van jou iemand die de waarheid niet wil inzien.

Nee, feit blijft wel dat 'het' een groot probleem is en dat bepaalde zieke geesten (hoge vertegenwoordiging Marokkanen; toch iets concreter geformuleerd he?) zwaar gestraft moeten worden, net als alle andere schuldigen die zich extreem misdragen.

Ervan uitgaan dat een Marokkaan moslim is is ook een vooroordeel, maar het is ook praktisch altijd waar en dan is het gewoon realiteit en geen vooroordeel meer.

Praktisch altijd waar? Vage formulering van je en tevens een vooroordeel. Zijn ook Christelijke Marokkanen. Of ongelovigen.

Er is gewoon stelselmatig een groot probleem daar met dat volk

Er is inderdaad een stelselmatig probleem met een (groot) gedeelte van de Marokkaanse jongeren.

Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 5 december 2012 om 16:48:
Als je niks te zeggen hebt, domme kut, hou dan gewoon je bek dicht (y)

:-)

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Decibel op woensdag 5 december 2012 om 19:59:
Waar zie je een vooroordeel? Makkelijk om de bal terug te kaatsen als je er zelf even niet uitkomt en niet begrijpt wat een vooroordeel is.

:aai: Selectief figuur. Vooroordelen heeft iedereen, maar jij maakt je er enkel druk om als het om een Marocje gaat:aai:

Praktisch altijd waar? Vage formulering van je en tevens een vooroordeel. Zijn ook Christelijke Marokkanen. Of ongelovigen.

Officiële landstaal Arabisch, Berbers
Hoofdstad Rabat
Regeringsvorm parlementaire monarchie
Staatshoofd Mohammed VI
Regeringsleider Abdelilah Benkirane
Religie Islam (98,7%) , christendom (1,1%) , Joods (0,2%)

Kereltje toch, wat ben je toch slecht geinformeerd voor iemand met zo'n grote mond
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1
Nee, feit blijft wel dat 'het' een groot probleem is en dat bepaalde zieke geesten (hoge vertegenwoordiging Marokkanen; toch iets concreter geformuleerd he?)

concreet? Genuanceerd bedoel je? Ja hetzelfde verhaal als hierboven.:aai:

Waarschuw beheerder
+1
Er is inderdaad een stelselmatig probleem met een (groot) gedeelte van de Marokkaanse jongeren.

Idd. Je begint het te snappen.