Partyflock

Forumonderwerp · 1138320
Waarschuw beheerder
-5
Voetballers van de B1 van de Amsterdamse club Nieuw Sloten hebben in Almere een grensrechter mishandeld. Dat meldt Omroep Flevoland.

De grensrechter, van de Almeerse club Buitenboys, werd door vier voetballers van 15 en 16 jaar oud 'tegen de grond gewerkt en getrapt'. De man zette het op een lopen. De jongens achterhaalden het slachtoffer echter en mishandelden hem opnieuw.

Naar ziekenhuis

Een paar uur na de mishandeling werd de man onwel en zakte in elkaar. Vervolgens is hij per ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Buitenboys gaat aangifte

http://www.rtl.nl/components/actueel/rtlnieuws/2012/12_december/02/sport/jonge-voetballers-schoppen-grensrechter-in-elkaar.xml
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Waarschuw beheerder
-1
Ik bied me vrijwillig aan om iedere wedstrijd van dat team te vlaggen, aan de kant van ieder team waar ze tegen moeten dan.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van danielle.d op maandag 3 december 2012 om 16:48:
doodstraf weer invoeren!!!....

Heeft weinig zin bij minderjarigen....

Uitspraak van DJ Sequence op maandag 3 december 2012 om 18:57:
Ik bied me vrijwillig aan om iedere wedstrijd van dat team te vlaggen, aan de kant van ieder team waar ze tegen moeten dan

volgens mij mogen ze nooit meer voetballen bij die club en de KNVB houdt maar 3 jaar aan. :no: Maar goed, nu maar hopen dat andere clubs ze proberen te weren.

Iig het leven zuur maken, de straf zal vast weer wel kort zijn dus daar kan men op tijd mee starten b)

Stelletje kutkoters :@
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1
Godver vind dit zo erg hè! Je mag de daders van mij een spuitje geven
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 december 2012 om 19:47:
Je mag de daders van mij een spuitje geven

O, dan zal het er nu ook wel door komen.
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 3 december 2012 om 17:07:
Mandeep Singh

Vast deze gaylord met de meest gheye naam die ik ooit gezien heb...:lol: man deep...:lol:

Waarschuw beheerder
-1
:lol:
Waarschuw beheerder
.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van God is a gabber op maandag 3 december 2012 om 20:01:
laatste aanpassing 3 december 2012 20:02

:lol:
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van SRF Audio <[Rejects of Society]> op maandag 3 december 2012 om 20:18:
Keertje een undercover marinier als grensrechter zetten daar

Nee, in zulke gevallen mag je als publiek wel bijvallen, massaal op die gastjes intimmeren...:yes: uit elkaar trekken, gewoon elimineren...(Y) waarschijnlijk toch maar nietstoevoegend rifgebergte volk...:'(
Waarschuw beheerder
+1-1
Gezellig met ze lynchen.....:) ik betaal...:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DanM op maandag 3 december 2012 om 20:30:
Gezellig met ze lynchen.....:) ik betaal...:)

Lynchen met staalkabel en dan langzaam opbouwend steeds meer stroom erdoor laten lopen :woop:
Waarschuw beheerder
-1
Misschien beide? :p hoge spanning, én een grote stroomsterkte geeft wel een leuke effect als het iets raakt wat aarde maakt...;p
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Net genoeg om niet te doden maar wel flink pijn te veroorzaken, laat ze maar langzaamaan stikken :woop:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van God is a gabber op maandag 3 december 2012 om 19:59:
http://www.nieuw-sloten.nl/

Wij zullen uiteraard volledige medewerking verlenen aan het politieonderzoek. Wij menen dat degenen die voor deze daad verantwoordelijk zijn, moeten worden gestraft.

Wij hebben gisteren besloten het betreffende team uit de KNVB-competitie te nemen. Tevens is het lidmaatschap van de personen voor zover bij ons bekend de aanstichters waren van deze molestatie, per direct ontbonden. Zij kunnen nooit meer lid worden van onze vereniging. Uiteraard doet de politie nader onderzoek naar het incident. Zodra hun betrokkenheid officieel is vastgesteld, zullen wij deze personen ook bij de KNVB voordragen voor een levenslang royement.

Voorlopig schorten wij al onze activiteiten als club op. De trainingen van al onze teams zijn voor deze week afgelast. We hebben na overleg met de KNVB uit respect voor de familie van het slachtoffer besloten dat onze teams komend weekend geen wedstrijden spelen.

Eerst zien dan geloven natuurlijk, maar wel een begin (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+2-1
Tfoetbaltuig
Waarschuw beheerder
+1-1
donateur
Hmm, volgens mij hebben die gastjes een lesje opvoeding gemist. Heeft iemand ze ooit verteld dat voetbal maar een spelletje is? Blijkbaar niet. Vaak zijn bij dit soort figuren de ouders in nog geen 100 km te bekennenn, die geven toch niks om hun kinderen. anders hadden ze hun kroost wel wat beter opgevoed.

Waarschuw beheerder
Thijs biek :facepalm:

Waarschuw beheerder
-1
Je mening baseren op vooroordelen :facepalm:

Waarschuw beheerder
+5-2
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 december 2012 om 01:29:
Je mening baseren op vooroordelen

Nou eeh, 't zijn wel echt áltijd marokkanen. Je ziet het ook altijd bij de reacties op dit soort nieuwsberichten: 'die jongens heten vast geen jan, piet, of klaas', en het wordt ook gewoon altijd weer bevestigd. Die vooroordelen bevestigen ze zelf gewoon keer op keer.

Waarschuw beheerder
+5
Marokkanen horen in Marokko

Waarschuw beheerder
Uitspraak van danielle.d op maandag 3 december 2012 om 16:48:
doodstraf weer invoeren!!!....als je iemands leven neemt door geweld verdien je het zelf niet om te leven

:respect:
Waarschuw beheerder
schandalig zoiets. zal maar voor me houwe wak zukke gasjies aan wil doen..
Waarschuw beheerder
+2
KNVB mag wat mij betreft komend weekend landelijk alle wedstrijden aflasten. Zowel in het amateurvoetbal als in het betaald voetbal. Frank de Boer, van Basten en Ruud Brood zijn iig al voor dit besluit wat in mijn ogen zeer terecht zal zijn als de KNVB dit zal doen.
Waarschuw beheerder
+1
Snap eerlijk gezegd niet waarom niemand geholpen heeft. Toen ik ngo voetbalde en iemand had ruzie dan stond het hele team binnen 1 tel erbovenop.

Zeer triest verhaal. Vrouw en kinderen achter gelaten door een stel zieke gezwellen van de maatschappij.

PS. wat maakt het nou uit wat voor nationaliteit deze gezwellen hebben? gas kamer in (Y)

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Tha_RaveBeast op dinsdag 4 december 2012 om 09:00:
PS. wat maakt het nou uit wat voor nationaliteit deze gezwellen hebben?

Omdat het duidelijk weergeeft hoe deze berberaapjes denken over Nederland.
KK tuig wat onze vrijheden niet verdient, dit volk is niet genoeg geëvolueerd om
Nederlandse vrijheden te hebben.

Uitspraak van Tha_RaveBeast op dinsdag 4 december 2012 om 09:00:
PS. wat maakt het nou uit wat voor nationaliteit deze gezwellen hebben?

Is bewust de feiten ontkennen. Het is ook niet eerlijk om de multikul hiervan de schuld te geven. Multi culturele zou veel beter werken als er geen berber apen tussen zaten.

Waarschuw beheerder
+5
Laat die Berber apen een voorbeeld nemen aan de Turken. Turken gedragen zich vele vele malen beter in Nederland. Turken zijn veel ontwikkelder dan dat Riff tuig
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 december 2012 om 01:32:
Nou eeh, 't zijn wel echt áltijd marokkanen. Je ziet het ook altijd bij de reacties op dit soort nieuwsberichten: 'die jongens heten vast geen jan, piet, of klaas', en het wordt ook gewoon altijd weer bevestigd. Die vooroordelen bevestigen ze zelf gewoon keer op keer.

Blijven vooroordelen. Als je op basis van namen deze vooroordelen bevestigd ziet ben je aardig van het padje af. Op die manier kun je elke Marokkaan veroordelen op basis van de naam.

OT: Zieke geesten weer die het gore lef hebben om iemand dood te trappen. Ben echt heel erg benieuwd wat er door de zieke geesten van deze pikkies om gaat nu. Schaamte? schuld? Ik betwijfel het maar ik hoop het wel. Diepe diepe schuldgevoelens, het hele leven lang.

Vrouw en kinderen achterlaten. Te erg voor woorden.

RIP

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Decibel op dinsdag 4 december 2012 om 09:14:
Blijven vooroordelen

Nee zijn feiten

Waarschuw beheerder
+3
Als je op basis van namen deze vooroordelen bevestigd ziet ben je aardig van het padje af.

Nope, dan ben je realist. Feit dat jij de realiteit blijft ontkennen door het vooroordelen te noemen maakt van jou iemand die de waarheid niet wil inzien.

Ervan uitgaan dat een Marokkaan moslim is is ook een vooroordeel, maar het is ook praktisch altijd waar en dan is het gewoon realiteit en geen vooroordeel meer.

Op die manier kun je elke Marokkaan veroordelen op basis van de naam.

Dat doet niemand, jij haalt het aan ter ondersteuning. Maar je mist het doel.
Feit is dat paar weken eerder ook al iemand in elkaar werd getrapt bij het voetbal door datzelfde rifftuig omdat hij het lef had een mexicano te vreten in het bijzijn van hen..

Er is gewoon stelselmatig een groot probleem daar met dat volk

Waarschuw beheerder
+2-1
erg benieuwd wat er door de zieke geesten van deze pikkies om gaat nu. Schaamte? schuld? Ik betwijfel het maar ik hoop het wel.

Waarom mogen deze vooroordelen wel dan?

Diepe diepe schuldgevoelens, het hele leven lang

Vergeet het maar, dat tuig is er nog trots op ook. Zou me kapotschamen als allochtoon om in 1 zin met dit volk genoemd te worden. Berberaapjes zijn echt de tokkies onder de allochtonen, echt Alochtokkies!!
Waarschuw beheerder
-1
daders van voetbalgeweld = tuig,

heeft geen hol met religie of afkomst te maken maar met opvoeding,milieu en hersens in t algemeen....

beetje kansloos om de zeer trieste dood van deze man aan te gaan grijpen om hier je PVV gelul uit te gaan venten (n)

Vrouw en kinderen achterlaten. Te erg voor woorden.

RIP

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van Sjaak Klapkaak op dinsdag 4 december 2012 om 09:41:
heeft geen hol met religie of afkomst te maken maar met opvoeding,milieu en hersens in t algemeen....

En dat opvoedprobleem komt met name voor bij? Nou?

Criminaliteitcijfers zijn hoog daar.

Uitspraak van Sjaak Klapkaak op dinsdag 4 december 2012 om 09:41:
maar met opvoeding,milieu en hersens in t algemeen....

En bevestig je intussen

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 december 2012 om 09:08:
KK tuig wat onze vrijheden niet verdient, dit volk is niet genoeg geëvolueerd om
Nederlandse vrijheden te hebben.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 december 2012 om 09:24:
datzelfde rifftuig

Heb je een bron waar word bevestig dat het om deze club gaat of is het gewoon een aanname?

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Mike E op dinsdag 4 december 2012 om 09:50:
Heb je een bron waar word bevestig dat het om deze club gaat of is het gewoon een aanname?

Dat zeg ik er niet mee, kan je wel zo opvatten. Maar hetzelfde riftuig, niet dezelfde personen of club.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike E op dinsdag 4 december 2012 om 09:50:

Nieuw Sloten voetballen 3 Nederlanders in totaal :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nero.apa op dinsdag 4 december 2012 om 09:59:
Nieuw Sloten voetballen 3 Nederlanders in totaa

ken de club via via klein beetje en de A1 is overwegend autochtoon Nederlands hoor.... B1 weet ik niet...

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 december 2012 om 09:46:
Criminaliteitcijfers zijn hoog daar.

zeker, maar wat heeft dat hiermee te maken?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Yassin Dardak en Daveryon Blasse schijnen daders te zijn.

Waarschuw beheerder
+1
Wegens de zieke politieke correctheid word in geen enkel radio of TV programma de daders benoemd alleen het slachtoffer RICHARD NIEUWENHUIZEN word bij naam genoemd.

en de daders worden beschermd. Dit is een grove schande.

DE DADERNAMEN ZIJN:

Daveryon Blasse (Antilliaan)
Yassin Dardak (Marokkaan)
Soufyan Babou

zij zijn alle 3 opgepakt inmiddels.

bron:http://inagist.com/all/275884125230071809/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 december 2012 om 10:16:
DE DADERNAMEN ZIJN:

Daveryon Blasse (Antilliaan)
Yassin Dardak (Marokkaan)
Soufyan Babou (onbekend nog)

Bron?

Artiest The Carcass
Waarschuw beheerder
donateur
kijk maar uit dat je niet vervolgd wordt voor schending van privacy :P

Waarschuw beheerder
+2-1
Uitspraak van Sjaak Klapkaak op dinsdag 4 december 2012 om 10:03:
zeker, maar wat heeft dat hiermee te maken?

Wat een stomme vraag:lol: Alles heeft het daarmee te maken omdat het duidelijk aangeeft dat het niet gebaseerd is op vooroordelen. Maar dat er daadwerkelijk daar een groot sociaal probleem zit.

Waarschuw beheerder
+2-1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 december 2012 om 10:16:
en de daders worden beschermd. Dit is een grove schande.